ГоловнаФорумКазиноBoaBoa Casino - загальне обговорення

BoaBoa Casino - загальне обговорення

 від Radka
|
10 443 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити BoaBoa Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Абсолютний розрив. 600 євро внесено, потім 500 євро виграно та знято. На жаль, виплата не змінюється протягом 1 тижня. Підтримка в чаті просто відволікала вас, це може зайняти більше часу. Утилізація казино та абсолютні обкрадання.

Автоматичний переклад.
hpnokia123

Незважаючи на те, що це займає багато часу, переконайтеся, що ви не втратите виграш. Просто нагадуйте собі в чаті кожні кілька днів. Можливо, колись ви отримаєте свій виграш.

Автоматичний переклад.

Jeden Tag dasselbe


Ваше зняття наразі обробляється нашим фінансовим відділом. Фінансовий відділ працює з 10:00 до 18:00 (GMT+2) без вихідних (субота, неділя). Тож ви повинні отримати його найближчим часом. Більше того, я щойно надіслав їм електронного листа, щоб пришвидшити для вас запит на зняття коштів! Просимо вибачення за затримку та завдані незручності. Будь ласка, наберіться більше терпіння.

Автоматичний переклад.

Я гравець, якого обкрали в казино Boaboa!

Автоматичний переклад.

Тепер гроші були перераховані після 20 листів

Автоматичний переклад.
hpnokia123

Привіт, я перемістив усі ваші дописи у відповідну тему казино. Приємно знати, що ви нарешті отримали свої гроші. У чому все-таки була проблема?

Автоматичний переклад.

Кажуть про проблеми з платіжною системою

Автоматичний переклад.

Я можу лише приєднатися, намагаючись виплатити 500 євро. Звернулась 13 липня, завжди нові документи вимагають на перевірку 😂 Думаю просто всю квартиру їм відправити, може якось вийде.

Автоматичний переклад.
Foni8900

Привіт,

Добре, що ти така весела🙂. Це хороше казино, і я хотів би вірити, що всі ці документи справді потрібні.

Це ваше перше зняття коштів у цьому казино? Тому що перший раз зазвичай займає більше часу.

Чи є якийсь конкретний документ, який вам важко надати?



Автоматичний переклад.
Radka

Так, це мій перший депозит. Так, але одні й ті самі документи запитуються кілька разів, а потім знову обробляються лише через 3 дні, для мене це ознака того, що вони затримуються з надією, що гравець скасує платіж. Що, на мою думку, справжня ганьба. Також смішно, що ви завжди отримуєте відповідь у четвер або п’ятницю, тому що у вихідні ніхто не працює, тому ви можете повторити 3 дні обробки

Змінено
Автоматичний переклад.
Foni8900

Я розумію вашу думку. Ви впевнені, що надані вами документи в порядку? Ви намагалися запитати у служби підтримки казино, чому всі ці документи повторно переглядаються? Чи є якийсь документ, який вам важко надати?

Я б спробував, просто щоб переконатися, що ви надали всі документи, і настала черга казино.

Автоматичний переклад.
Radka

Вчора я отримав електронний лист, що мій обліковий запис підтверджено. Go точно буде виплачено протягом «3 робочих днів», як завжди.

Автоматичний переклад.
Foni8900

Дякуємо за оновлення. Я думаю, вам варто почекати – я знаю, що це дратує, але дайте казино ці 3 (робочі) дні.


Автоматичний переклад.
Radka

3 робочі дні з 13.7 ха-ха

Автоматичний переклад.
Foni8900

У мене така сама проблема, але я підтверджений учора. Просто зачекайте, ніколи не скасовуйте виплату та не вносьте нічого знову, оскільки немає абсолютно ніякого сенсу продовжувати гру, якщо вони не виплатять.

Автоматичний переклад.
ricktor26

Ne депозити побачити перший ніхто з мене. Це воно. Оплату теж не скасовуватиму. Надзвичайно дратує.

Автоматичний переклад.

3 робочі дні з 13.7 ха-ха

Автоматичний переклад.

Я знаю, як це погано звучить.

Як я вже писав, ми надаємо казино 14 повних днів для виконання платежу. Але я не бачу шкоди, якщо ви подасте скаргу зараз. Ви можете зробити це тут:

https://casino.guru/complaints/create

Сподіваємось, нам не доведеться втручатися 🤞, оскільки казино ось-ось виплатить вам ваш виграш.

Автоматичний переклад.

У мене така сама проблема, але я підтверджений учора. Просто зачекайте, ніколи не скасовуйте виплату та не вносьте нічого знову, оскільки немає абсолютно ніякого сенсу продовжувати гру, якщо вони не виплатять.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я бачу, що ваша скарга "запущена", будемо сподіватися, що це буде швидко. Зараз мало про що говорити 🙁.


Автоматичний переклад.

680 євро було виплачено, але ще 500 євро все ще потрібно обробити, і, звичайно, не можна було виплатити одночасно. Дуже віроломний прийом казино, коли вони стикаються з гравцями, які не можуть контролювати себе, як більшість.

Я повідомив службу підтримки казино, що не буду грати в ігри, доки не буде оброблено виведення коштів. Я чекаю вже більше тижня, і це дуже смішно, враховуючи, наприклад, що Tsars перевіряє та виплачує протягом кількох хвилин.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого