2 р. тому
Тут ви можете обговорити BoaBoa Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Абсолютний розрив. 600 євро внесено, потім 500 євро виграно та знято. На жаль, виплата не змінюється протягом 1 тижня. Підтримка в чаті просто відволікала вас, це може зайняти більше часу. Утилізація казино та абсолютні обкрадання.
Absolute rip off. € 600 deposited, then € 500 won and withdrawn. Unfortunately, the payout has been unchanged for 1 week. Chat support just put you off, it could take longer. Scrap casino and absolute rip-offs.
Absolute Abzocke. 600€ eingezahlt, dann 500€ gewonnen und zur Auszahlung gemacht. Leider hängt die Auszahlung seit 1 Woche unverändert. Chat Support vertröstet nur, es könnte länger dauern. Schrott casino und absolute Abzocker.
Незважаючи на те, що це займає багато часу, переконайтеся, що ви не втратите виграш. Просто нагадуйте собі в чаті кожні кілька днів. Можливо, колись ви отримаєте свій виграш.
Even though it takes a lot of time, make sure you don't lose the winnings. Just remind yourself on the chat every few days. It's still possible that you'll receive your winnings one day.
Jeden Tag dasselbe
Ваше зняття наразі обробляється нашим фінансовим відділом. Фінансовий відділ працює з 10:00 до 18:00 (GMT+2) без вихідних (субота, неділя). Тож ви повинні отримати його найближчим часом. Більше того, я щойно надіслав їм електронного листа, щоб пришвидшити для вас запит на зняття коштів! Просимо вибачення за затримку та завдані незручності. Будь ласка, наберіться більше терпіння.
Jeden Tag dasselbe
Your withdrawal is currently being processed by our financial department. The Financial Department works from 10:00 to 18:00 (GMT+2) excluding weekends (Saturday, Sunday). So you should receive it in the nearest time.Moreover, I have just sent an email to them in order to speed up the withdrawal request for you! We are really sorry for the delay and caused inconvenience. Please for little more patience.
Привіт, я перемістив усі ваші дописи у відповідну тему казино. Приємно знати, що ви нарешті отримали свої гроші. У чому все-таки була проблема?
Hello, I moved all your posts to the proper casino thread. Good to know you finally got your money. What was the problem after all?
Я можу лише приєднатися, намагаючись виплатити 500 євро. Звернулась 13 липня, завжди нові документи вимагають на перевірку 😂 Думаю просто всю квартиру їм відправити, може якось вийде.
I can only join trying to pay out €500. Applied on July 13th, new documents are always being requested for verification 😂 I think I'll just send them my whole apartment, maybe it'll work out at some point.
Kann mich nur anschließen versuche 500€ auszuzahlen. Beantragt am 13.7 es werden für die Verifizierung immer wieder neue Dokumente angefordert 😂 schicke denen glaub ich einfach meine ganze Wohnung vielleicht klappt es dann irgendwann.
Привіт,
Добре, що ти така весела🙂. Це хороше казино, і я хотів би вірити, що всі ці документи справді потрібні.
Це ваше перше зняття коштів у цьому казино? Тому що перший раз зазвичай займає більше часу.
Чи є якийсь конкретний документ, який вам важко надати?
Hello there,
It's good that you're so cheerful 🙂. This is a good casino and I'd like to believe that all those documents are truly necessary.
Is this your first withdrawal in this casino? Because it's usually more time-consuming for the first time.
Is there any particular document you find hard to provide?
Так, це мій перший депозит. Так, але одні й ті самі документи запитуються кілька разів, а потім знову обробляються лише через 3 дні, для мене це ознака того, що вони затримуються з надією, що гравець скасує платіж. Що, на мою думку, справжня ганьба. Також смішно, що ви завжди отримуєте відповідь у четвер або п’ятницю, тому що у вихідні ніхто не працює, тому ви можете повторити 3 дні обробки
Yes is my first deposit. Yes, but the same documents are requested several times and then only processed again with 3 days is a sign for me that it is being delayed with the hope that the player will cancel the payment. Which I think is a real shame. It's also funny that you always get an answer on Thursday or Friday because nobody works at the weekend so you can say again 3 days of processing
Ja ist meine erste Einzahlung. Ja aber das gleiche Dokumente mehrfach angefordert werden und dann wieder mit 3 Tagen Bearbeitungszeit erst erledigt werden ist für mich schon ein Zeichen dafür das es extra hinaus gezögert wird mit der Hoffnung der Spieler bricht die Auszahlung ab. Was ich echt schade finde. Auch witzig das man immer Donnerstag oder Freitag eine Antwort bekommt weil Wochenende niemand arbeitet damit man wieder sagen kann jetzt nochmal 3 Tage Bearbeitung
Я розумію вашу думку. Ви впевнені, що надані вами документи в порядку? Ви намагалися запитати у служби підтримки казино, чому всі ці документи повторно переглядаються? Чи є якийсь документ, який вам важко надати?
Я б спробував, просто щоб переконатися, що ви надали всі документи, і настала черга казино.
I see your point. Are you sure that those documents you provided are in order? Did you try to ask the casino's support why all those documents are reviewed again? Is there any particular document you find hard to provide?
I'd try it, just to make sure that you provided every single document and it's the casino's turn.
Вчора я отримав електронний лист, що мій обліковий запис підтверджено. Go точно буде виплачено протягом «3 робочих днів», як завжди.
Yesterday I got the email that my account was verified. Go will definitely be paid out within "3 business days" as always.
Gestern kam die Mail das mein Konto verifiziert wurde. Gehen wird bestimmt wie immer innerhalb von „3 Werktagen" ausgezahlt.
Дякуємо за оновлення. Я думаю, вам варто почекати – я знаю, що це дратує, але дайте казино ці 3 (робочі) дні.
Thank you for the update. I think you should wait then - I know it's annoying but give the casino those 3 (working) days.
3 робочі дні з 13.7 ха-ха
3 working days since 13.7 haha
3 Arbeitstage seit dem 13.7 haha
У мене така сама проблема, але я підтверджений учора. Просто зачекайте, ніколи не скасовуйте виплату та не вносьте нічого знову, оскільки немає абсолютно ніякого сенсу продовжувати гру, якщо вони не виплатять.
I have the same problem but I've been verified since yesterday. Just wait, never cancel the payout or deposit anything again, as there is absolutely no point in continuing to play if they don't pay out.
Ich habe das gleiche Problem, bin aber seit gestern verifiziert. Einfach abwarten, auf keinen Fall die Auszahlung stornieren oder wieder etwas einzahlen, da es absolut keinen Sinn macht weiter zu spielen, wenn die nicht auszahlen.
Ne депозити побачити перший ніхто з мене. Це воно. Оплату теж не скасовуватиму. Надзвичайно дратує.
Ne deposits see the first none of me. That's it. I will not cancel the payment either. Extremely annoying.
Ne Einzahlungen sehen die erstmal keine von mir. Das wärs ja noch. Auszahlung stornieren werde ich auch nicht machen. Nervt halt extrem.
Я знаю, як це погано звучить.
Як я вже писав, ми надаємо казино 14 повних днів для виконання платежу. Але я не бачу шкоди, якщо ви подасте скаргу зараз. Ви можете зробити це тут:
https://casino.guru/complaints/create
Сподіваємось, нам не доведеться втручатися 🤞, оскільки казино ось-ось виплатить вам ваш виграш.
I know, how bad this sounds.
As I wrote, we allow casinos 14 full days to fulfill the payment. But I see no harm if you submit the complaint now. Feel free to do so here:
https://casino.guru/complaints/create
Hopefully, we will not have to intervene 🤞because the casino is about to pay you your winnings.
У мене така сама проблема, але я підтверджений учора. Просто зачекайте, ніколи не скасовуйте виплату та не вносьте нічого знову, оскільки немає абсолютно ніякого сенсу продовжувати гру, якщо вони не виплатять.
I have the same problem but I've been verified since yesterday. Just wait, never cancel the payout or deposit anything again, as there is absolutely no point in continuing to play if they don't pay out.
Ich habe das gleiche Problem, bin aber seit gestern verifiziert. Einfach abwarten, auf keinen Fall die Auszahlung stornieren oder wieder etwas einzahlen, da es absolut keinen Sinn macht weiter zu spielen, wenn die nicht auszahlen.
680 євро було виплачено, але ще 500 євро все ще потрібно обробити, і, звичайно, не можна було виплатити одночасно. Дуже віроломний прийом казино, коли вони стикаються з гравцями, які не можуть контролювати себе, як більшість.
Я повідомив службу підтримки казино, що не буду грати в ігри, доки не буде оброблено виведення коштів. Я чекаю вже більше тижня, і це дуже смішно, враховуючи, наприклад, що Tsars перевіряє та виплачує протягом кількох хвилин.
€680 was paid out, but another €500 still has to be processed and of course could not be paid out at the same time. Very perfidious ploy of the casino when they face players who can't control themselves like most.
I have informed casino support that I will not play any games until the withdrawal has been processed. I've been waiting for over a week now and this is very ridiculous considering Tsars eg verifies and pays out within minutes.
680€ wurden ausgezahlt, jedoch weitere 500€ müssen noch bearbeitet werden und konnten natürlich nicht gleichzeitig ausgezahlt werden. Sehr perfide Masche des Casinos, wenn sie Spielern gegenüber stehen welche sich nicht beherrschen können, so wie die Meisten.
Ich habe dem Casino Support mitgeteilt, dass ich auf jegliches spielen verzichten werde, so lange die Auszahlung nicht bearbeitet wurde. Ich warte nun seit mehr als einer Woche und das ist sehr lächerlich, wenn man bedenkt, dass Tsars z.b innerhalb weniger Minuten verifiziert und auszahlt.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.