2 р. тому
Тут ви можете обговорити BluVegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт усім,
Я чекаю своїх незавершених виплат уже більше тижня. Я вже вклав у це кілька тисяч євро.
У мене кілька разів запитували приватні документи (посвідчення особи, посвідку на проживання, підтвердження адреси, виписки про заробітну плату, виписки з банку тощо) Я все успішно подав. Тепер вони хочуть все більше і більше виписок з банку, і це дійсно впливає на мою конфіденційність. Можеш мені допомогти.
Дякую
Hello, everyone,
I've been waiting for my pending payouts for over a week now. I've already put several thousand euros into it.
I was asked several times for private documents (ID, residence permit, proof of address, wage statements, bank statements, etc.) I submitted everything successfully. Now they want more and more bank statements and that really affects my privacy. Can you help me.
Thank you
Hallo zusammen,
ich warte nun seit über einer Woche auf meine ausstehenden Auszahlungen. Ich habe bereits mehrere von tausend euro rein gesteckt.
ich wurde etliche male nach privaten Dokumenten (Ausweis, Wohnsitzbescheid, adressnachweiss, Lohn Abrechnungen, Kontoauszüge etc. Gefragt) ich habe alles erfolgreich abgegeben. Nun wollen sie immer mehr Kontoauszüge und das trifft mir extrem in die Privatsphäre. Können sie mir weiterhelfen.
danke
Привіт,
Я можу уявити, що вам може бути неприємно, що казино завжди вимагає чогось більше.
Ці чеки є дуже важливими, а також вимагаються законом, тому казино просто має підтвердити, що це дійсно ви внесли депозит і кому будуть платні гроші. Час від часу це може зайняти багато часу.
Можливо, раніше ви надали твердження набагато старше дозволеного або використовували неправильний формат файлу, тому казино запитує додаткові твердження.
Ви пробували запитати їх про причину, будь ласка?
Hello there,
I can imagine that you may feel unpleasant that the casino always demands something more.
These checks are very important and also demanded by the law so the casino just has to confirm it's really you who deposited and who is going to be paid. It can be time-consuming from time to time.
It may be that you previously provided the statement much older than allowed or used the wrong file format, so the casino asks for additional statements.
Have you tried to ask them about the reason, please?
Частково він написаний англійською, частково німецькою, але я думаю, що це був формат файлу. Я надіслав правильний.
Я тримаю вас в курсі
Спасибі за ваш швидку відповідь
It is written partly in English and partly in German, but I think it was the file format. I sent the correct one.
I keep you informed
Thank you for your prompt reply
Es wird teils englisch und teils deutsch geschrieben, aber ich glaube es lag am Dateiformat. Habe jetzt das richtige geschickt.
ich halte sie auf dem laufenden
Danke für die schnelle Antwort
Іноді це трапляється, і може бути досить складно зрозуміти, що не так.
Я можу точно сказати, що знімки екрана не приймаються, оскільки їх можна змінити, наприклад, файл .pdf є набагато кращим варіантом.
Звичайно, тримайте нас в курсі. Сподіваюся, скоро все буде добре. 🙂
Sometimes it happens and it can be quite challenging to figure out what is wrong.
I can tell for sure that screenshots are not accepted because those can be altered so .pdf file is a much better variant for instance.
Sure, keep us informed. Hope it will be alright soon. 🙂
Bluvegas, безумовно, останнє казино! Втратив кілька сотень євро за 2 години! Було зафіксовано неприйнятний прибуток! РУКИ ГЕТЬ!!!
Bluvegas is by far the very last casino! Lost several hundred euros within 2 hours! Not an acceptable profit was recorded! HANDS OFF!!!
Bluvegas ist mit Abstand das allerletzte Casino! Mehrere Hundert Euro innerhalb 2 Stunden verloren! Nicht ein akzeptabler Gewinn war zu verzeichnen! FINGER WEG!!!
Привіт,
на жаль, ви програли, але все-таки це азартна гра. 🙁 В які ігри ви грали? Якщо ви грали в слоти, чи перевіряли ви раніше RTP і волатильність?
Hello,
sadly, you have lost but it's gambling after all. 🙁 What games did you play? If you played slots have you checked the RTP and volatility before?
Так, звісно.
Зіграли в найкращі ігри «Книга мертвих», «Спадщина мертвих», «Біг бас сплеш» тощо. а також робив високі ставки, іноді до 1,50 євро.. потім знову грав на низькі.. і жодного прибутку! В іншому місці ви отримуєте принаймні трохи «ігрових грошей», до 60 євро, щоб хоча б трохи розважитися, але в BLUVEGAS?? НУЛЬ!! І я там не вперше заробив готівку. 2 рази раніше, і теж неприйнятний прибуток ..просто обдирання! У всякому разі, я скасував свій обліковий запис там..
Yes of course.
Have played the best games "Book of dead", "legacy of dead", "Big bass splash" etc.pp. and also made high bets, sometimes up to €1.50.. then played low again.. and not a single one Profit! Elsewhere you get at least some "play money", up to 60 euros to at least have some fun, but at BLUVEGAS?? NULL!! And I didn't cash in there for the first time. 2 times before and not an acceptable profit either ..just a rip off! Anyway, I canceled my account there..
Ja natürlich.
Habe die besten Spiele gespielt "Book of dead","legacy of dead",'Big bass splash"etc.pp.und auch hohe Einsätze getätigt teilweise bis zu 1,50 €..dann wieder niedrig gespielt..und nicht ein einziger Gewinn! Woanders bekommt man wenigstens etwas "Spielgeld " ,bis zu 60 Euro um zumindest etwas Spass zu haben aber im BLUVEGAS?? NULL!! Und ich habe dort nicht zum ersten Mal eingelöhnt. Vorher 2 mal bereits und auch da nicht ein akzeptabeler Gewinn..nur Abzocke! Ich hab jedenfalls mein Konto dort gekündigt..
Чи можете ви перевірити реальний RTP у казино? Одні і ті ж ігри в різних казино можуть мати деякі відмінності.
Але це звучить розумно, якщо вам не подобаються ігри, навіщо грати?
Ваша точка зору цінується, дякую.
Well, can you check the actual RTP in the casino? The same games in different casinos may have some differences.
But it sounds reasonable to me, if you do not enjoy the games, why bother playing?
Your point of view is appreciated, thank you.
Ваша скарга на цю проблему змушує мене відчути, що ви, напевно, вважаєте Крістіну працівницею казино. Вона не є, тому вона повинна спочатку оцінити все, що ви вказали у своїй скарзі. Будь ласка, зачекайте на оновлення.
Your complaint about this issue, Makes me feel that you probably think that Kristina is a casino employee. She is not, so she has to evaluate everything you stated in your complaint first. Kindly wait for an update, please.
Я сумлінно робив депозити майже щодня протягом року + у мене було 2 невеликих виведення готівки, і все. Так, це азартні ігри, ми це розуміємо, але це явно шахрайський сайт, коефіцієнт має бути набагато вищим, ніж 5%, давай. Я грав у різні ігри, робив невеликі ставки, великі ставки та все між ними, і виграв абсолютно нічим, чим можна похвалитися. Загалом я легко програв понад 7000 доларів, якщо не більше, і мав не більше 2 виграшів: один у 300 доларів, інший у 800 доларів. Знадобився більше року гри, щоб навіть здобути перемогу. Ось що ви називаєте шахраєм!!!
I made deposits faithfully almost daily for over a year+ I had 2 small cash outs that's it. Yes this is gambling we get it but this is clearly a scam site the ratio is suppose to be alot higher then 5% come on now. I played different games I played small bets big bets and everything in between and won absolutely nothing to brag over. In total I lost over $7000 easily if not more and had no more then 2 wins one of $300 and one of $800. It took over a year of playing to even get a win. Now that's what you call FRAUD!!!
Що я можу сказати? Я б запитав у казино про те, як вам надзвичайно не пощастило, а потім перейшов би в інше казино.
Що довше ви граєте в одному казино, то ймовірніше, що ви потрапите в червоні цифри, так говорить математика. 🙁
Не соромтеся надати свою повну історію ігор нашій команді даних (data@casino.guru), її члени завжди люблять досліджувати можливі підроблені ігри. На жаль, наразі не так багато часу.
What can I say? I would ask the casino about the extremely bad luck you got, and then move to another casino.
The longer you play in one casino the most likely you'll get into the red numbers, that's what the math says. 🙁
Feel free to provide your full gaming history to our data team (data@casino.guru), its members always love to investigate possible fake games. Sadly, not much time for that at the moment.
Я запитав, і я також запитав через свою лояльність на сайті про безкоштовний бонус, він сказав, що мені нічого не доступно. Я також грав у 7bit casino протягом 3-х років, чесно тиждень за тижнем, і жодного разу там не виграв. Раніше я весь час вигравав онлайн, але більше нічого не виграю. Що відбувається з цими сайтами?
I did ask and I also asked because of my loyalty on the site for a free bonus, he said there was nothing available to me. I played on 7bit casino as well for 3 Years faithfully week after week and not a win there ever. I use to win online all the time I don't win anything really anymore. What's going on with these sites?
Я боюся, що я не можу висловити, що відбувається... 🙁
Багато гравців стурбовані фальшивими слотами чи маніпуляціями RTP. Виходячи з вашого досвіду, я розумію, що такі пояснення можуть здатися реальними. На жаль, я ніколи не чув про жодну тактику для перевірки слотів.
🤔
I fear it's not within my grasp to express what's going on.... 🙁
Many players are concerned about fake slots or manipulated RTP, based on your experiences, I understand such explanations might sound real. Sadly, I have never heard of non a single tactic for proving slots tempered.
🤔
Ця жінка права.
Те саме сталося зі мною в цьому дуже сумнівному казино та й в інших. Ви просто більше нічого не виграєте, 3,4 роки тому я виграв до 8000 євро, а також кілька невеликих сум. Про таке можна тільки мріяти!! Грати онлайн більше не цікаво, тому що вас просто обдурюють!! Це мафіозні методи...
This woman is right.
The same thing happened to me in this very questionable casino and in others too. You simply don't win anything anymore, 3.4 years ago I won up to 8,000 euros and also several small amounts. You can only dream of that!! It's just not fun to play online anymore because you're just getting ripped off!! These are mafia methods...
Diese Frau hat Recht.
Mir ist das gleiche in diesem sehr fragwürdigem Casino passiert und aber auch in anderen.Man gewinnt einfach nichts mehr, vor 3,4 Jahren habe ich noch bis zu 8.000 Euro gewonnen und auch mehrere kleine Beträge.davon kann man nur noch träumen!! Es macht einfach keinen Spaß mehr online zu spielen ,weil man nuuur noch abgezockt wird!! Das sind Mafia Methoden...
Так, я це знаю. Сьогодні я пережив те саме... в natiocasino1... казино мафії...🤬🤬🤬🤬
Yes, I know that. Today I experienced the same thing... in the natiocasino1... a mafia casino...🤬🤬🤬🤬
Ja ich kenne das.Heute habe ich das gleiche erlebt..im natiocasino1...ein Mafia Casino...🤬🤬🤬🤬
Ця жінка права.
Те саме сталося зі мною в цьому дуже сумнівному казино та й в інших. Ви просто більше нічого не виграєте, 3,4 роки тому я виграв до 8000 євро, а також кілька невеликих сум. Про таке можна тільки мріяти!! Грати онлайн більше не цікаво, тому що вас просто обдурюють!! Це мафіозні методи...
This woman is right.
The same thing happened to me in this very questionable casino and in others too. You simply don't win anything anymore, 3.4 years ago I won up to 8,000 euros and also several small amounts. You can only dream of that!! It's just not fun to play online anymore because you're just getting ripped off!! These are mafia methods...
Diese Frau hat Recht.
Mir ist das gleiche in diesem sehr fragwürdigem Casino passiert und aber auch in anderen.Man gewinnt einfach nichts mehr, vor 3,4 Jahren habe ich noch bis zu 8.000 Euro gewonnen und auch mehrere kleine Beträge.davon kann man nur noch träumen!! Es macht einfach keinen Spaß mehr online zu spielen ,weil man nuuur noch abgezockt wird!! Das sind Mafia Methoden...
Чи відчували ви такі втрати в кількох іграх чи, можливо, лише в продукті одного постачальника ігор? Я запитую, тому що ви можете спробувати проконсультуватися зі своєю ігрою у постачальника ігор, чи не так?
Have you experienced these losses on multiple games, or perhaps only on one game provider's product? I'm asking because you can try to consult your gaming history with the game provider, wouldn't you say?
Чи не хочете ви повідомити нам причину публікації цих скріншотів?
Would you like to tell us the reason for posting those screenshots, please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.