Вітаю! У мене така проблема: кілька днів мої облікові записи в казино деактивовано. Незалежні казино одне від одного (тобто без дочірніх казино чи чогось подібного). І кожного разу, коли я звертаюся до служби підтримки клієнтів, я просто отримую відповідь: «Це рішення керівництва, і мені не надано жодних точних причин»... Я не робив жодних виводів і нічого не змінював у своїй ігровій поведінці... хтось маєте якусь ідею, що може бути причиною цього? І що я можу зробити, щоб цьому протидіяти або хоча б дізнатися причину?
Hi, I have the following problem: For a few days now, a number of my casino accounts have been deactivated. Independent casinos from each other (i.e. no sister casinos or anything like that). And every time I ask customer support, I just get the answer "that's a management decision and I'm not given any precise reasons"...I haven't made any withdrawals or changed anything about my gaming behavior...does anyone have any idea what could be causing this? And what I can do to counteract it, or at least find out the reason?
hi, ich habe folgendes Problem: Seit einigen Tagen werden reihenweise Casino Accounts von mir deaktiviert. Unabhängige Casinos voneinander (also keine Schwestercasinos oder dergleichen). Und bei jeder Nachfrage beim Kundensupport bekomme ich nur die Aussage "das ist eine Management Entscheidung und ich bekomme keine genauen Angabe von Gründen"...ich habe weder irgendwelche Auszahlungen laufen noch irgendwas an meinem Spielverhalten geändert...hat wer eine Idee woran das liegen könnte? und was ich machen kann um dagegen vorzugehen, oder zumindest den Grund zu erfahren?