8 міс. тому
Тут ви можете обговорити BigFafa Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
НЕ ПАДАЙТЕСЯ НА ОШАРАХ ЦИМ КАЗИНО!! Зробив депозит, виграв гроші, не отримав бонус, тож я мав повне право на виплату, але не отримав жодної відповіді, і вони не взяли трубку. Коли вони нарешті відповіли на чат, ця людина мала жахливу граматику і змусила мене побігати, вони просто проігнорували мене.
Якщо ви зайдете на веб-сайт і подивіться на їхню сторінку у Facebook, Instagram і X. Ви помітите, що всі їхні публікації застаріли, а коментарі, які містять ці публікації, є скаргами на те, як у них обманом викрали гроші.
DO NOT BE SCAMMED BY THIS CASINO!! Deposited, won money, did not get a bonus so I was totally eligible for a payment and I got no response nor did they bother to pick up the phone. When they finally did respond to the chat, the person had horrible grammar and gave me run around they just ignored me.
If you go to the website and look at their Facebook, Instagram, and X page. You will notice all of their posts are outdated and the comments that those posts have are complaints about how they were scammed out of their money.
Дуже дякую за ваше попередження! Я також дуже ціную, що ви витратили час на перевірку їхніх соціальних мереж. Насправді це жахливе видовище, і я сподіваюся, що наша група розгляду скарг зможе зв’язатися з пов’язаним представником казино, оскільки я вважаю, що ми, ймовірно, не зможемо досягти подальшого без «внутрішньої» підтримки.
До речі, чи не могли б ви зв’язатися з Веронікою? Я бачу, що їй потрібно відповісти на звичайні, скажімо так, базові питання. Я сам збирався запитати у вас дуже подібні подробиці, щоб отримати більш зосереджений погляд на ситуацію, але, чесно кажучи, скарга важливіша.
Не соромтеся скористатися цим посиланням 👈, щоб одразу отримати доступ до своєї скарги.
Якщо ви не проти, тримайте нас у курсі також тут.
Thank you very much for your warning! I also very much appreciate you investing time in checking up on their social media. It is in fact a grave sight, and I hope our Complaint Team will be able to get in touch with the associated casino representative since I feel we probably won't get much further without "inside" support.
Speaking of which, would you kindly get in touch with Veronika? I see she needs to cover the usual, let's say basic, questions. I was about to ask you for very similar details myself, to get a more focused view of the situation, but honestly, the complaint is more important.
Feel free to use this link 👈 to access your complaint right away.
If you don't mind, keep us posted here too.
У мене двічі були залишки і вони зникали. Big fafa винен мені сотні доларів, і я зробив фотографії, щоб показати їм і довести це. Вони нічого не зробили, щоб вирішити цю проблему, і це триває місяцями. Найгірше обслуговування клієнтів, яке я коли-небудь бачив. Вони мене просто ігнорують
I had balances twice and they disappeared. Big fafa owes me hundreds of dollars and I took pictures to show them and prove it. They have done nothing to fix this problem and this has been going on for months. Worst customer service I have ever seen. They just ignore me
Привіт, у вас є якась причина, чому вони забрали ваші гроші? Вам щось сказали в казино?
Я думаю, що в цьому випадку я, ймовірно, не чекаю і подаду скаргу, якщо у вас є докази, як ви сказали, і наша команда спробує вам допомогти.
Якщо ви зацікавлені, ви можете зробити цетут, за цим посиланням .
Ви за це?
Hello, do you have any reason why they took your money ? Did the casino tell you anything?
I think in this case I would probably not wait and file a complaint if you have evidence as you say and our team will try to help you.
If you are interested, you can do so here on this link.
Are you up for it ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.