ФорумКазиноBettilt Casino - загальне обговорення

Bettilt Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Ari_barreira
|
4378 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Bettilt Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

І найгірше КАЗИНО, яке я коли-небудь бачив.

чесно дуже погано

те ж саме! Тільки і добра до перемоги!

коли виграєш, краще закрий рахунок,


перш ніж вони зроблять це за вас! 😅

Автоматичний переклад.
Ari_barreira
2 р. тому

Привіт, ваш обліковий запис закрито, чи правильно я зрозуміла? Ви впевнені, що не було іншої причини, крім того, що ваш виграш був закриттям? Чи можете ви поділитися детальнішою інформацією?

Гадаю, ви вже знаєте, що можете подати скаргу, якщо вважаєте, що вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Найгірше казино, яке я коли-небудь відвідував і в якому грав, воно не заплатило жодної рупії з 450 000 індійських рупій, і вони просто надіслали мені електронний лист про те, що я зіграв погано, коли просто робив ставки, і я виграв

Автоматичний переклад.
Sarfarazshah
1 рік тому

Не могли б ви поділитися поясненнями, наданими в електронному листі? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мій рахунок не було закрито, але мої виграші були просто скасовані лише тому, що цього разу я виграв великий з невеликим депозитом

Автоматичний переклад.
Sarfarazshah
1 рік тому

Чи можу я повторити свій запит? Я все ще вважаю це важливою частиною.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вніс лише 4000 індійських рупій, і мені вдалося виграти близько 500 000 приблизно за 3 години, і вони надіслали мені електронний лист про те, що я зробив ставки проти правил, які не були визначені, і навіть якщо це було так, я грав з першого дня так Єдиний спосіб ,, у такому випадку всі мої втрати також потрібно повернути мені

Автоматичний переклад.
Sarfarazshah
1 рік тому

Технічно ви порушили правило максимальної ставки, чи не так? Будь ласка, скільки разів ви це робили? Ти можеш сказати?

Дозвольте нагадати вам, що реєструючи обліковий запис, ви також підтверджуєте, що прочитали та ознайомилися з усіма правилами. Отже, якщо цей ліміт вказано в правилах, вас поінформували.

Лише кілька казино фактично застосовують це правило на технічному рівні, тобто гра не дозволить вам підвищити швидкість, ніж дозволена ставка. У більшості випадків необхідно звернути увагу на суму ставки.

Це звучить розумно?

Цікаво, чому ваші втрати повинні бути повернуті?


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я був у інших казино так само, і я ніколи не знаходив такого довільного правила. Припустімо, що я робив ставки всупереч положенням і умовам, у такому випадку виграш анулюється, програш також має бути скасований для рівних умов гри. Чому має бути скасовано лише виграш, і якщо казино дозволяє певну схему ставок, це автоматично означає, що це дозволено, і казино не дає освітлення на кожне число чи кожне обертання, це ставить гравця в ситуацію де він, швидше за все, програє ,, Чому ви захищаєте шахрайство, яке практикує bettilt casino щодо мого виграшу

Автоматичний переклад.
Sarfarazshah
1 рік тому

Мені здається, ви переплутали моє навчальне пояснення з державою, що захищається. Я не захищаю казино, я пояснив найпоширенішу ситуацію, щоб дати вам шанс уникнути такої ж помилки в майбутньому.

Ви повинні вважати це уроком, я б сказав.

Будь ласка, ви грали з бонусом? Або проблема полягає в моделях ватину. Це величезна різниця:

Роблячи вищу ставку, ніж дозволено правилами, ви можете отримати або не отримати несправедливу перевагу над казино, що штовхає мене назад до запитань, на які ви не змогли відповісти:

Будь ласка, скільки разів ви це робили? Ти можеш сказати?

Будь ласка, ви виграли чи програли під час перевищення правил?

Зауважте, що я лише хочу допомогти вам підвищити обізнаність щодо стандартів, які застосовуються в казино. Ви навмисно вибрали погане казино для гри, а також порушили правила - Успіхів зі скаргою .



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Це казино не виплачує великих виграшів! справді чесна оцінка "3". мого друга щойно обманули, бо він виграв 3000 євро!

Автоматичний переклад.
Brunkozoroski
8 міс. тому

Привіт, у вас також є проблеми в казино чи це лише ваш друг? Що саме сталося і чому його ошукали? Чи можете ви розповісти нам більше, і ми побачимо, чи зможемо допомогти?

Що стосується самого казино, то це не найкращий вибір, оскільки воно має низький індекс безпеки , як ви зазначили. Тому я точно був би обережний, перш ніж робити депозит тут.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це казино та інші казино Abudantia BV, здається, захищені всіма, інакше CasinoGuru їх боїться! Я не розумію, чому ваш агент "Нік" закрив мою скаргу, стверджуючи, що в казино не використовується система самовиключення, яка використовується в обох казино компанії! Щось абсолютно неправдиве і навіть спростоване вашим колегою "Petronela", який виявив на веб-сайті BetTilt і Roku, що є частиною самовиключення, що гравець, коли його виключають із BetTilt, автоматично виключається з усіх казино Abudantia BV! У мене є спір на 4500 євро проти цього казино... нік закрив скаргу, і тепер мені ніхто не відповідає. Як у тому, що? Ми будемо професійними чи ні? Інколи здається, що група Абудантія та Антиллефон добре платять за мовчання всіх! Я хотів би, щоб моя ситуація вирішилася! Заради всіх гравців! Abudantia BV завжди обманює людей і стверджує речі, які просто не відповідають дійсності!

filefile

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
3 міс. тому

Вибачте за всю ситуацію, і, будь ласка, не соромтеся повторно відкрити скаргу нашій команді, якщо хочете. Спробуйте добре пояснити ситуацію, відкриваючи її знову, щоб наша команда могла визначити проблему, і ми зробимо все можливе, щоб її вирішити.

Будь ласка, дайте нам знати, як усе відбувається; чекаємо на оновлення від вас.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я вже намагався повторно відкрити скаргу, але ще навіть не отримав відповіді... Не думаю, що хтось хоче допомогти мені в цій справі 😔 Я починаю втрачати надію

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
3 міс. тому

Швидше за все, член команди зайнятий іншими справами. Навіть повторний розгляд скарги іноді займає трохи більше часу. Відколи ти чекаєш? Можливо, я можу розглянути це ближче.



Автоматичний переклад.
joaomarsh20
3 міс. тому

це казино не годиться. вам потрібно вивчити хороші казино і перевірити їх трафік. Казино з менш ніж 2 мільйонами звернень на місяць, як правило, погані.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Ваш колега Нік відхилив повторне розгляд скарги! Незважаючи на всі докази... незважаючи на те, що це написано в положеннях та умовах сайту, саме в правилах самовиключення сайту BETTILT, подавши запит на виключення, гравець визнає, що його автоматично виключають із усіх казино на Abudantia BV Мені дуже сумно, тому що я вважав casinoguru іншим і неупередженим сайтом. Зрештою, мені здається, що вони теж в союзі з Казино та Антильфоном. Якби вони дійсно хотіли допомогти, вони б цього не робили! Ваш колега, який закрив скаргу BetTilt, був непрофесійним протягом усього процесу розгляду скарги, був грубим, безкорисним і лише ще більше змусив мене розпачуватися! Якщо він мав намір допомогти, він зробив все, що завгодно, крім цього! З іншого боку, Петронела з тією ж скаргою дуже професійно... ретельно аналізує справу. І насправді вона виявила, що я правий, а Казино весь час бреше! Я вважаю, що вам варто провести розслідування щодо вашого колеги Ніка, мені здається, що він намагається принести користь групі Abudantia BV, eMoore NV і Antillephone.

Ганебна поведінка... дозвольте всім прояснити, що Нік з CasinoGuru не надав жодного значення моїй справі, не хотів мені допомогти і двічі закрив скаргу силою. Я напишу скаргу про те, що сталося тут, на Trustpilot. Ганьба всім залежним гравцям, вони нібито намагаються нам допомогти... Гадаю, Петронела повинна краще навчити Ніка!

filefilefilefile

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Ваш колега Нік відхилив повторне розгляд скарги! Незважаючи на всі докази... незважаючи на те, що це написано в положеннях та умовах сайту, саме в правилах самовиключення сайту BETTILT, подавши запит на виключення, гравець визнає, що його автоматично виключають із усіх казино на Abudantia BV Мені дуже сумно, тому що я вважав casinoguru іншим і неупередженим сайтом. Зрештою, мені здається, що вони теж в союзі з Казино та Антильфоном. Якби вони дійсно хотіли допомогти, вони б цього не робили! Ваш колега, який закрив скаргу BetTilt, був непрофесійним протягом усього процесу розгляду скарги, був грубим, безкорисним і лише ще більше змусив мене розпачуватися! Якщо він мав намір допомогти, він зробив все, що завгодно, крім цього! З іншого боку, Петронела з тією ж скаргою дуже професійно... ретельно аналізує справу. І насправді вона виявила, що я правий, а Казино весь час бреше! Я вважаю, що вам варто провести розслідування щодо вашого колеги Ніка, мені здається, що він намагається принести користь групі Abudantia BV, eMoore NV і Antillephone.

Ганебна поведінка... дозвольте всім прояснити, що Нік з CasinoGuru не надав жодного значення моїй справі, не хотів мені допомогти і двічі закривав скаргу силою. Я напишу скаргу про те, що сталося тут, на Trustpilot. Ганьба всім залежним гравцям, вони нібито намагаються нам допомогти... Гадаю, Петронела повинна краще навчити Ніка!

filefile

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого