2 р. тому
Тут ви можете обговорити Bettilt Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
І найгірше КАЗИНО, яке я коли-небудь бачив.
чесно дуже погано
те ж саме! Тільки і добра до перемоги!
коли виграєш, краще закрий рахунок,
перш ніж вони зроблять це за вас! 😅
And the worst CASINO I've ever seen.
honestly very bad
same ! Only and good until you win!
when you win better close the account,
before they do it for you! 😅
E o pior CASINO que já vi .
sinceramente , muito mau
mesmo ! Só e bom até você ganhar !
quando ganha melhor fechar a conta ,
antes que eles façam isso por você ! 😅
Привіт, ваш обліковий запис закрито, чи правильно я зрозуміла? Ви впевнені, що не було іншої причини, крім того, що ваш виграш був закриттям? Чи можете ви поділитися детальнішою інформацією?
Гадаю, ви вже знаєте, що можете подати скаргу, якщо вважаєте, що вам потрібна допомога.
Hello, so your account has been closed am I correct? Are you sure there was no other reason than your winnings being the closure? Can you share more details, please?
I guess you already know that you can submit a complaint in case you feel like you need some help.
Найгірше казино, яке я коли-небудь відвідував і в якому грав, воно не заплатило жодної рупії з 450 000 індійських рупій, і вони просто надіслали мені електронний лист про те, що я зіграв погано, коли просто робив ставки, і я виграв
The worst casino I have ever visited and played , the didn't pay a single rupee out of 450000 inr , and they just sent me an email that I had played foul when I was just placing bets and I won
Не могли б ви поділитися поясненнями, наданими в електронному листі? 🤔
Could you share the explanation given in the email, please? 🤔
Мій рахунок не було закрито, але мої виграші були просто скасовані лише тому, що цього разу я виграв великий з невеликим депозитом
My account was not closed but my winnings were just cancelled only because I had won large with small deposit this time
Чи можу я повторити свій запит? Я все ще вважаю це важливою частиною.
May I repeat my request? I still see that as a crucial part.
Я вніс лише 4000 індійських рупій, і мені вдалося виграти близько 500 000 приблизно за 3 години, і вони надіслали мені електронний лист про те, що я зробив ставки проти правил, які не були визначені, і навіть якщо це було так, я грав з першого дня так Єдиний спосіб ,, у такому випадку всі мої втрати також потрібно повернути мені
I had deposited only 4000inr and I managed to win about 500000 in about 3hours and they sent me an email that I had placed bets against the rules which was not specified, and even if that was the case I had been playing since day 1 like that only way ,, in that case all my loses also need to be paid back to me
Технічно ви порушили правило максимальної ставки, чи не так? Будь ласка, скільки разів ви це робили? Ти можеш сказати?
Дозвольте нагадати вам, що реєструючи обліковий запис, ви також підтверджуєте, що прочитали та ознайомилися з усіма правилами. Отже, якщо цей ліміт вказано в правилах, вас поінформували.
Лише кілька казино фактично застосовують це правило на технічному рівні, тобто гра не дозволить вам підвищити швидкість, ніж дозволена ставка. У більшості випадків необхідно звернути увагу на суму ставки.
Це звучить розумно?
Цікаво, чому ваші втрати повинні бути повернуті?
So technically, you violated the max bet rule, right? How many times did you do that, please? Can you tell?
Allow me to remind you that by registering the account, you also confirm you read and get in touch with all rules. So, if this limit is stated in the rules, you were informed.
Only a few casinos actually enforce this rule on the technical level - meaning the game won't allow you to pace higher than the allowed bet. In most cases, you must pay attention to the amount bet.
Does it sound reasonable?
Why would your losses must be returned, I wonder?
Я був у інших казино так само, і я ніколи не знаходив такого довільного правила. Припустімо, що я робив ставки всупереч положенням і умовам, у такому випадку виграш анулюється, програш також має бути скасований для рівних умов гри. Чому має бути скасовано лише виграш, і якщо казино дозволяє певну схему ставок, це автоматично означає, що це дозволено, і казино не дає освітлення на кожне число чи кожне обертання, це ставить гравця в ситуацію де він, швидше за все, програє ,, Чому ви захищаєте шахрайство, яке практикує bettilt casino щодо мого виграшу
I have been on other casinos the same way and I never found this type of arbitrary rule . Let's presume that I was placing bets against the terms and conditions, in that case of winning is cancelled, losses should also be cancelled for level playing field . Why should only winning be cancelled, And if a casino is allowing a certain pattern of betting, it automatically means that it is allowed,, And the casino does not give lightening on every number or in every spin , it places the player in a situation where he is most likely to lose ,, Why are u defending the cheating practised by bettilt casino over my winnings
Мені здається, ви переплутали моє навчальне пояснення з державою, що захищається. Я не захищаю казино, я пояснив найпоширенішу ситуацію, щоб дати вам шанс уникнути такої ж помилки в майбутньому.
Ви повинні вважати це уроком, я б сказав.
Будь ласка, ви грали з бонусом? Або проблема полягає в моделях ватину. Це величезна різниця:
Роблячи вищу ставку, ніж дозволено правилами, ви можете отримати або не отримати несправедливу перевагу над казино, що штовхає мене назад до запитань, на які ви не змогли відповісти:
Будь ласка, скільки разів ви це робили? Ти можеш сказати?
Будь ласка, ви виграли чи програли під час перевищення правил?
Зауважте, що я лише хочу допомогти вам підвищити обізнаність щодо стандартів, які застосовуються в казино. Ви навмисно вибрали погане казино для гри, а також порушили правила - Успіхів зі скаргою .
I think you mistaken my educational explanation with a defending state. I'm not defending the casino, I explained the most common situation to give you a chance to avoid the same mistake in the future.
You should consider this a lesson, I'd say.
Anyway, did you play with a bonus, please? Or the issue lies in the batting patterns. That's a huge difference:
By placing a higher bet than allowed by the rules, you may or may not gain an unfair advantage over the casino, which pushes me back to the questions you failed to answer:
How many times did you do that, please? Can you tell?
Did you win or lose while overbetting the rules, please?
Kindly mind I only aim to help you increase your awareness of the standards applied in the casinos. You deliberately chose a bad casino to play in and also, violated the rules - Good luck with the complaint.
Це казино не виплачує великих виграшів! справді чесна оцінка "3". мого друга щойно обманули, бо він виграв 3000 євро!
This casino doesn't pay high winnings! fair grade "3" indeed. friend of mine just got scammed because he won 3000 euros!
esse casino na paga ganhos altos! nota justa "3 " mesmo. amigo meu acabou de tomar scam porque ganhou 3000 euros !
Привіт, у вас також є проблеми в казино чи це лише ваш друг? Що саме сталося і чому його ошукали? Чи можете ви розповісти нам більше, і ми побачимо, чи зможемо допомогти?
Що стосується самого казино, то це не найкращий вибір, оскільки воно має низький індекс безпеки , як ви зазначили. Тому я точно був би обережний, перш ніж робити депозит тут.
Буду чекати відповіді.
Hi, do you also have problems in the casino or is it just your friend ? What exactly happened and why was he scammed ? Can you tell us more and we'll see if we can help ?
Regarding the casino itself, it's not the best choice as it has a low safety index as you pointed out. So I would definitely be careful before depositing here.
I will wait for the answer.
Це казино та інші казино Abudantia BV, здається, захищені всіма, інакше CasinoGuru їх боїться! Я не розумію, чому ваш агент "Нік" закрив мою скаргу, стверджуючи, що в казино не використовується система самовиключення, яка використовується в обох казино компанії! Щось абсолютно неправдиве і навіть спростоване вашим колегою "Petronela", який виявив на веб-сайті BetTilt і Roku, що є частиною самовиключення, що гравець, коли його виключають із BetTilt, автоматично виключається з усіх казино Abudantia BV! У мене є спір на 4500 євро проти цього казино... нік закрив скаргу, і тепер мені ніхто не відповідає. Як у тому, що? Ми будемо професійними чи ні? Інколи здається, що група Абудантія та Антиллефон добре платять за мовчання всіх! Я хотів би, щоб моя ситуація вирішилася! Заради всіх гравців! Abudantia BV завжди обманює людей і стверджує речі, які просто не відповідають дійсності!
This casino and other Abudantia BV casinos seem to be protected by everyone, or else CasinoGuru is afraid of them! I don't understand why your agent "Nick" closed my complaint claiming that the casino doesn't share a self-exclusion system shared by both of the company's casinos! Something that is completely false and has even been disproved by your colleague "Petronela" who discovered on the BetTilt and Roku website, part of the self-exclusion, that a player when excluded from BetTilt, is automatically excluded from all Abudantia BV Casinos! I have a dispute of 4500€ against this casino... nick closed the complaint and now nobody answers me. How is that? Are we going to be professional or not? Sometimes it seems that the Abudantia group and Antillephone pay well for everyone's silence! I'd like to see my situation resolved! For the sake of all the players! Abudantia BV is always scamming people and claiming things that simply aren't true!
Este casino tal como outros Casinos da Abudantia BV parece que são protegidos por toda a gente, ou então o CasinoGuru tem medo deles! Não percebo porque o vosso agente "Nick" fechou a minha reclamação alegando que o casino não partilha um sistema de auto-exclusão partilhado por ambos os Casinos da empresa! Algo que é completamente falso e foi até desmentido pela vossa colega "Petronela" que descobriu no site da BetTilt e da Roku, parte da auto exclusão, que um jogador ao ser excluir da BetTilt, está automaticamente excluído de todos os Casinos Abudantia BV! Eu tenho uma disputa de 4500€ contra este casino… o nick fechou a reclamação e agora ninguém me responde. Como é? Vamos ser profissionais ou não?! Ás vezes parece que o grupo Abudantia e a Antillephone pagam bem pelo silêncio de todos! Gostaria de ver a minha situação resolvida! Pelo bem de todos os jogadores! A Abudantia BV anda sempre a burlar pessoas e a alegar coisas que simplesmente não são verdade!
Вибачте за всю ситуацію, і, будь ласка, не соромтеся повторно відкрити скаргу нашій команді, якщо хочете. Спробуйте добре пояснити ситуацію, відкриваючи її знову, щоб наша команда могла визначити проблему, і ми зробимо все можливе, щоб її вирішити.
Будь ласка, дайте нам знати, як усе відбувається; чекаємо на оновлення від вас.
I am sorry about the whole situation, and please feel free to reopen the complaint with our team if you wish so. Try to explain the situation well when reopening it, so our team is able to determine the issue, and we will do our best to get it solved.
Please let us know how it all goes; we'll wait for updates from you.
Я вже намагався повторно відкрити скаргу, але ще навіть не отримав відповіді... Не думаю, що хтось хоче допомогти мені в цій справі 😔 Я починаю втрачати надію
I've already tried to reopen the complaint, but I haven't even had an answer yet... I don't think anyone wants to help me with this case 😔 I'm starting to lose hope
Já tentei reabrir a queixa, mas ainda nem obtive resposta… acho que ninguém me quer ajudar com este caso 😔 começo a perder a esperança
Швидше за все, член команди зайнятий іншими справами. Навіть повторний розгляд скарги іноді займає трохи більше часу. Відколи ти чекаєш? Можливо, я можу розглянути це ближче.
More likely, the team member is occupied with other cases. Even the complaint reopening sometimes takes a bit longer. Since when have you been waiting? Perhaps I can give it a closer look.
це казино не годиться. вам потрібно вивчити хороші казино і перевірити їх трафік. Казино з менш ніж 2 мільйонами звернень на місяць, як правило, погані.
this casino is no good. you need to study the good casinos and check their traffic. casinos with less than 2 million hits per month are generally no good.
esse casino nao presta. voce precisa estudar os casinos bons ! e verificar o trafego dele. casinos com meno 2 milhoes de acessos mensais geralmente nao prestam.
Ваш колега Нік відхилив повторне розгляд скарги! Незважаючи на всі докази... незважаючи на те, що це написано в положеннях та умовах сайту, саме в правилах самовиключення сайту BETTILT, подавши запит на виключення, гравець визнає, що його автоматично виключають із усіх казино на Abudantia BV Мені дуже сумно, тому що я вважав casinoguru іншим і неупередженим сайтом. Зрештою, мені здається, що вони теж в союзі з Казино та Антильфоном. Якби вони дійсно хотіли допомогти, вони б цього не робили! Ваш колега, який закрив скаргу BetTilt, був непрофесійним протягом усього процесу розгляду скарги, був грубим, безкорисним і лише ще більше змусив мене розпачуватися! Якщо він мав намір допомогти, він зробив все, що завгодно, крім цього! З іншого боку, Петронела з тією ж скаргою дуже професійно... ретельно аналізує справу. І насправді вона виявила, що я правий, а Казино весь час бреше! Я вважаю, що вам варто провести розслідування щодо вашого колеги Ніка, мені здається, що він намагається принести користь групі Abudantia BV, eMoore NV і Antillephone.
Ганебна поведінка... дозвольте всім прояснити, що Нік з CasinoGuru не надав жодного значення моїй справі, не хотів мені допомогти і двічі закрив скаргу силою. Я напишу скаргу про те, що сталося тут, на Trustpilot. Ганьба всім залежним гравцям, вони нібито намагаються нам допомогти... Гадаю, Петронела повинна краще навчити Ніка!
Your colleague Nick rejected the reopening of the complaint! Even with all the evidence... even though it is written in the terms and conditions of the site, it is in the self-exclusion rules of the BETTILT site that by requesting exclusion the player acknowledges that he is automatically excluded from all Casinos of Abudantia B.V. I am very sad because I thought casinoguru was a different and impartial site. After all, it seems to me that they are also in league with Casino and Antillephone. If they really wanted to help, they wouldn't do these things! Your colleague who closed the BetTilt complaint was unprofessional throughout the complaint process, rude, unhelpful and only made me despair more! If the intention is to help, he did anything but that! On the other hand, Petronela, with the same complaint, is being extremely professional... analyzing the case thoroughly. And in fact she's discovered that I'm right and Casino has been lying all along! I think you should investigate your colleague Nick, he seems to me to be trying to benefit the Abudantia B.V. group, eMoore N.V. and Antillephone.
Disgraceful behavior... let me make it clear for everyone to read, that Nick from CasinoGuru, did not give any importance to my case, did not want to help me and closed the complaint twice by force. I will write a complaint about what happened here on Trustpilot. Shame on all addicted gamblers, they're supposed to be trying to help us... I think Petronela needs to teach Nick better!
O vosso colega Nick rejeitou a reabertura da queixa! Mesmo com todas as provas… mesmo estando escrito nos termos e condições do site, está nas próprias regras de auto-exclusão do site da BETTILT que ao pedir exclusão o jogador reconhece que está automaticamente excluído de todos os Casinos da Abudantia B.V. Fico muito triste porque pensava que o casinoguru era um site diferente e imparcial. Afinal parece-me que também estão juntos com o Casino e com Antillephone. Se quisessem mesmo ajudar não faziam estas coisas! O vosso colega que fechou a reclamação da BetTilt não foi nada profissional durante todo o processo da reclamação, foi rude, não ajudou em nada e só me fez desesperar mais! Se o intuito é ajudar, fez tudo menos isso! Por outro lado a Petronela com a mesma queixa, está a ser extremamente profissional… a analisar o caso ao fundo. E de facto descobriu que eu tenho razão e o Casino está a mentir desde o início! Acho que deveriam fazer uma investigação ao vosso colega Nick, parece-me estar a tentar beneficiar o grupo Abudantia B.V. a eMoore N.V. e a Antillephone.
Comportamento vergonhoso… que fique aqui bem explícito para todos lerem, que o Nick do CasinoGuru, não deu importância nenhuma ao meu caso, não me quis ajudar e fechou a reclamação 2 vezes á força. Irei escrever uma reclamação sobre o que aconteceu aqui no Trustpilot. Vergonhoso para todos os jogadores viciados, é suposto tentarem nos ajudar… acho que a Petronela tem que ensinar melhor o Nick!
Ваш колега Нік відхилив повторне розгляд скарги! Незважаючи на всі докази... незважаючи на те, що це написано в положеннях та умовах сайту, саме в правилах самовиключення сайту BETTILT, подавши запит на виключення, гравець визнає, що його автоматично виключають із усіх казино на Abudantia BV Мені дуже сумно, тому що я вважав casinoguru іншим і неупередженим сайтом. Зрештою, мені здається, що вони теж в союзі з Казино та Антильфоном. Якби вони дійсно хотіли допомогти, вони б цього не робили! Ваш колега, який закрив скаргу BetTilt, був непрофесійним протягом усього процесу розгляду скарги, був грубим, безкорисним і лише ще більше змусив мене розпачуватися! Якщо він мав намір допомогти, він зробив все, що завгодно, крім цього! З іншого боку, Петронела з тією ж скаргою дуже професійно... ретельно аналізує справу. І насправді вона виявила, що я правий, а Казино весь час бреше! Я вважаю, що вам варто провести розслідування щодо вашого колеги Ніка, мені здається, що він намагається принести користь групі Abudantia BV, eMoore NV і Antillephone.
Ганебна поведінка... дозвольте всім прояснити, що Нік з CasinoGuru не надав жодного значення моїй справі, не хотів мені допомогти і двічі закривав скаргу силою. Я напишу скаргу про те, що сталося тут, на Trustpilot. Ганьба всім залежним гравцям, вони нібито намагаються нам допомогти... Гадаю, Петронела повинна краще навчити Ніка!
Your colleague Nick rejected the reopening of the complaint! Even with all the evidence... even though it is written in the terms and conditions of the site, it is in the self-exclusion rules of the BETTILT site that by requesting exclusion the player acknowledges that he is automatically excluded from all Casinos of Abudantia B.V. I am very sad because I thought casinoguru was a different and impartial site. After all, it seems to me that they are also in league with Casino and Antillephone. If they really wanted to help, they wouldn't do these things! Your colleague who closed the BetTilt complaint was unprofessional throughout the complaint process, rude, unhelpful and only made me despair more! If the intention is to help, he did anything but that! On the other hand, Petronela, with the same complaint, is being extremely professional... analyzing the case thoroughly. And in fact she's discovered that I'm right and Casino has been lying all along! I think you should investigate your colleague Nick, he seems to me to be trying to benefit the Abudantia B.V. group, eMoore N.V. and Antillephone.
Disgraceful behavior... let me make it clear for everyone to read, that Nick from CasinoGuru, did not give any importance to my case, did not want to help me and closed the complaint twice by force. I will write a complaint about what happened here on Trustpilot. Shame on all addicted gamblers, they're supposed to be trying to help us... I think Petronela needs to teach Nick better!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.