ФорумКазиноBettilt Casino - загальне обговорення

Bettilt Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Ari_barreira
|
4360 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
joaomarsh20
3 міс. тому

Шановний гравець.

Я пропоную вам заспокоїтися, ми тут, щоб допомогти вам. Тим не менш, тут, на форумі, ми також залежимо від інформації, яку ви нам надали.

Отже, я поговорив з Ніком, щоб допомогти тобі. Це пояснення, яке мені дали:

Вашу скаргу на The Bettilt Casino, яку розглядав Нік, було визнано невідповідною головним чином тому, що:

  • описує вашу ситуацію в казино Roku
  • на основі виключення, яке ви зробили в Bettilt, ви, однак, змогли створити обліковий запис у Roku. Окрім цього, вони не знайшли нічого пов’язаного з Bettilt Casino

Таким чином, ваша скарга на Bettilt Casino була відхилена та не була повторно відкрита.

З їхньої точки зору, проблема з Року є головною, і Петронела впорається з нею.

Якщо ви з будь-якої причини не згодні з цим, будь ласка, дайте відповідь Petronela та поясніть свою точку зору. Ми не можемо зробити це від вашого імені, оскільки це може спричинити ще одне непорозуміння.

Наскільки я розумію, ви з Петронелою підтримуєте зв’язок, правильно я розумію? Найкраще було б уточнити у неї свою думку.

Ви можете спробувати це, будь ласка?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

це казино не годиться. вам потрібно вивчити хороші казино і перевірити їх трафік. Казино з менш ніж 2 мільйонами звернень на місяць, як правило, погані.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я б сказав цікавий момент.

Чи пов’язана ваша інформація з орієнтовним доходом? У будь-якому випадку це хороший показник того, чи здатне казино виплачувати значні виграші. Є й інші аспекти, на які варто звернути увагу. Дякую, що висловили свою точку зору. На чомусь ще ви зосереджуєтеся?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

я виграв, хлопці! я виграв Антильфон! група eMoore NV відповіла сьогодні, і після перегляду моїх останніх доказів вони прийняли рішення на мою користь і збираються укласти угоду!

Я дуже щасливий, я знав, що був правий! Я ніколи ні від чого не відмовляюся... Мене дратувала, але я це зробила! Перший португалець, який отримав відшкодування від онлайн-казино, ліцензованого Antillephone. Це для мене перемога!


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

я виграв, хлопці! я виграв Антильфон! група eMoore NV відповіла сьогодні, і після перегляду моїх останніх доказів вони прийняли рішення на мою користь і збираються укласти угоду!

Я дуже щасливий, я знав, що був правий! Я ніколи ні від чого не відмовляюся... Мене дратувала, але я це зробила! Перший португалець, який отримав відшкодування від онлайн-казино, ліцензованого Antillephone. Це для мене перемога!


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ми будемо раді бачити будь-які подальші події щодо всього цього, тож не соромтеся поділитися ними з нами пізніше.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я знаю, що це може бути безглуздим, але справа не тільки в цьому казино (яке, на мій погляд, є повним шахрайством), їхня система просто розроблена, щоб віддати щось, щоб заохотити гравця грати більше, з цього моменту починаються маніпуляції зі слотами, але навіть Подобається нам це чи ні, це основний принцип казино 😅

Тепер я не розумію, що гуру казино несе пряму відповідальність! Як і я, багато гравців грають на основі відгуків гуру казино, багато казино тут навіть не мають оцінки 1, а мають оцінку 9! Я сам бачив абсурдні суми грошей, конфіскованих казино (компаніями), повними кримінальних скарг за податкове шахрайство, шахрайство тощо, і з оцінкою 9 тут, на сайті, чи не було б це серйозніше з боку гуру казино просто в у випадку bettilt і компанії, яка ним керує, просто замість оцінки 4 напишіть (шахрайство, я тут не грав) і заблокуйте будь-яку його рекламу тут, на сайті???

Автоматичний переклад.
rsesinando2
3 міс. тому

Привіт, я не знаю, куди саме ви це ведете, і що допоможе гравцям, якщо ми напишемо в нашому огляді шахрайство замість індексу безпеки. Цей процес існує вже давно, і я не думаю, що він зміниться на основі чогось подібного. Це, звичайно, неправильно, якщо казино не чесне, але ми не рекламуємо жодне казино, але намагаємося інформувати про них, що, я б сказав, є значною різницею.

І якщо ти тут не грав, то теж трохи дивно говорити про такі речі. Ми завжди намагаємося попередити гравців, наскільки це можливо, але іноді це неможливо, якщо казино свіже або там майже ніхто не грає і не дає відгуків. Але якщо все навпаки, ми намагаємося зробити все можливе, щоб уникнути неприємностей для гравців.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого