9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Betspino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Не платити! Чекаю з 28 грудня. Зараз 8 січня, і досі не отримано зняття. KYC вже виконано. Раніше вже брали одне зняття, а тепер не платять!!
Dont pay out! Waiting since 28december. Its now 8 january, still didnt receive withdrawal. KYC already done. Before already took one withdrawal, and now they dont pay!!
Привіт.
Я розумію, що ви, мабуть, відчуваєте себе обманутими. Чи дали вам якесь розумне пояснення? Я маю на увазі, можливо, ти все ще спілкуєшся з кимось із служби підтримки?
Виходячи з наданої вами інформації про успішне виведення коштів у минулому, я щиро сподіваюся, що це просто дуже незручна затримка.
Це досить свіже казино, тому важко припустити, що може статися, але якщо ви відчуваєте, що вам потрібна наша підтримка, я пропоную вам ознайомитися з процесом подання скарги; не хвилюйтеся, це безкоштовно:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈
Дай мені знати, що ти думаєш про це.
Hello there.
I understand you probably feel deceived. Have you been told any reasonable explanation so far? I mean, are you still in touch with someone from support, perhaps?
Based on the information you provided about successful withdrawal in the past, I honestly hope this is just a very inconvenient delay.
It's rather a fresh casino, so it's hard to guess what could happen, but if you feel like you need support from us, I suggest you get yourself familiar with the complaint process; don't worry, it is free:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈
Let me know what you think about that.
Мій платіж був запрошений і прийнятий 28 грудня, зараз 10 січня, і я нічого не отримав. Звертаючись до служби підтримки, вони вказують, що є затримка з постачальником платежів, але не можуть надати точні дані про те, як і що. Я почуваюся дещо безсилим, щодня вони придумують інше виправдання, спочатку це затримка, потім: чи всі документи ви відправили? при цьому кажуть, що з нашої сторони надіслано, документи навіть двічі надсилали та приймали, попередні виплати також були, я не грав на бонусні гроші
My payment was requested and accepted on December 28, it is now January 10 and I have not received anything. When asking support, they indicate that there is a delay with the payment provider, but cannot provide precise data on how or what. I feel a bit powerless, every day they come up with a different excuse, first it's a delay, then it's: Have you sent all the documents? while they say it has been sent from our side, documents have even been sent and accepted twice, previous payouts have also been made, I have not played with bonus money
Дякуємо за детальний опис вашої ситуації. Звичайно, я розумію, що це неприємне становище. Позитивним для мене є те, що ви успішно знімали гроші в минулому, і я твердо вірю, що так буде і зараз.
Що стосується відповіді казино, я бачу, що ви ходите по колу, тому що постійно отримуєте різні відповіді.
Тому я вважаю добре, що ви відкрили скаргу , і давайте подивимося, куди піде ситуація.
Якщо у вас є якась нова інформація, обов’язково повідомте нам. Я тримаю кулаки, щоб ви якомога швидше отримали свої гроші.
Thanks for describing your situation a bit more. I certainly understand that this is not a pleasant position to be in. What I would take as a positive is that you have successfully withdrawn money in the past and I firmly believe that this will be the case now.
As far as the casino's response is concerned, I see that you are going around in circles because you keep getting a different answers.
Therefore, I think it is good that you have opened a complaint and let's see where the situation goes.
If you have any new information, be sure to let us know. I'll keep my fingers crossed that you get your money as soon as possible.
Як ви бачите в самій темі, ні.
Але про що ви написали в казино? Що вони так довго ігнорували? Чи можете ви розповісти мені більше, будь ласка?
As you can see in the thread itself, no.
But what did you write to the casino about ? What's something they've been ignoring for so long ? Can you tell me more, please?
Вони повинні були виплатити мені 6 652,50 євро 27 травня протягом 30 днів. Платіж не було здійснено, і протягом 13 тижнів я просив надати оновлення кожному відділу, але не отримав жодної відповіді.
They had to pay me €6.652,50 on May 27 within 30 days. The payment has not been made and for 13 weeks i have been asking for updates to every department and i have nog got a single respond back.
Ось правда: Casbit Group NV скасувала реєстрацію своєї компанії після штрафу KSA за незаконні операції. Зараз вони стрімко відкривають нові казино та компанії, щоб не платити багатьом гравцям. Вони створили точні копії своїх попередніх казино:
- Betspino → Spinybet
- Lala.bet → Chacha.bet
- Jungliwin → Ucobet
- Justbit → Joebit
У мене є екранні записи живих чатів підтримки від Spinybet, Lala.bet і Ucobet, де вони надали мені той самий номер WhatsApp і електронну адресу, що й VIP-менеджер із їхніх оригінальних казино. Це виявляє їхній зв'язок.
Зараз вони працюють під назвою компанії в Коста-Ріці: 3-102-897762 LTDA та нової реєстрації від CGB під назвою Luckywayz Limited BV на Кюрасао.
Тут ви можете перевірити URL-адресу та надані дані. Це всі копії 1:1. Вони вже себе викрили. Це дуже сумно, тому що факти ігнорування підписаної угоди викликали у мене величезну кількість особистих проблем і депресії.
Here is the truth: Casbit Group N.V. has dissolved their company registration following a fine from the KSA for illegal operations. They are now rapidly launching new casinos and companies to evade paying many players. They've created exact replicas of their previous casinos:
- Betspino → Spinybet
- Lala.bet → Chacha.bet
- Jungliwin → Ucobet
- Justbit → Joebit
I have screen recordings of live support chats from Spinybet, Lala.bet, and Ucobet, where they provided me with the same WhatsApp number and email address as the VIP manager from their original casinos. This reveals their connection.
They are currently operating under a company in Costa Rica: 3-102-897762 LTDA, and a new registration from the CGB under the name Luckywayz Limited B.V. in Curaçao.
Here you can check the URL'a and data provided. These are all 1:1 copies. They exposed themselves allready. It's so sad because the facts that they ignored the signed agreement has caused me a huge amount of personal problems and depression.
Так, знову ж таки, я думаю, що ми вже обговорювали цю угоду. Ви пробували звернутися до адвоката? Я маю на увазі, що це не зовсім небагато грошей, і я міг би навіть піти на це на вашому місці.
Oh yes, again, it's a deal that I think we've already talked about. Have you tried contacting a lawyer ? I mean, it's not exactly a little bit of money, and I might even go for it if I were you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.