3 р. тому
Тут ви можете обговорити BetsEdge Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я зареєструвався і грав у betsedge, потім виплатив 300 євро і завантажив документи в п’ятницю! Я не отримую жодного повідомлення від служби підтримки, і мій обліковий запис ще не підтверджено
LG
Hello, I signed up and played at betsedge, then paid out € 300 and uploaded my documents on Friday! I don't get any message back from support and my account has not yet been verified
LG
Hallo habe mich bei betsedge angemeldet und gespielt ,habe dann 300€ zur Auszahlung gegeben und meine Dokumente hoch geladen am Freitag ! Ich bekomme überhaupt keine Nachricht zurück vom Support und mein Konto ist auch noch nicht verifiziert
LG
Чи є в казино чат у прямому ефірі? Деякі казино не працюють у вихідні, тому цілком можливо, що ви отримаєте відповідь від них сьогодні або завтра.
Does the casino have a live chat? Some casino supports don't work during weekends so it's possible you'll get the reply from them today or tomorrow.
Ні, у казино немає чату в прямому ефірі, лише варіант повідомлення ... але я не отримую відповіді
No, the casino doesn't have a live chat, just a message option ... but I don't get an answer
Nein das das casino hat kein live chat nur eine Mitteilung Option...aber da bekomme ich keine Antwort
Я б сказав, що якщо вони не дадуть відповіді протягом п’ятниці, то вам слід розглянути можливість подання скарги, я також спробую зв’язатися з ними з іншої електронної адреси.
I'd say if they don't reply within Friday, then you should consider submitting a complaint, I'd also try to contact them from a different email address.
Я вже подав скаргу .. Служба підтримки не відповідає, ні електронною поштою нічого!
I have already submitted a complaint .. the support does not answer back no email nothing!
Habe bereits eine Beschwerde eingereicht..der Support meldet sich nicht zurück keine Email nix !
Це дивно, оскільки ви зв’язалися з ними у п’ятницю, а це середа 😕
That's strange since you contacted them on Friday and it's Wednesday 😕
Відразу після мого платежу я отримав електронний лист про те, що він у процесі ... Я також відповів на цей електронний лист, але відповіді немає, і мої речі не обробляються
Immediately after my payment I received an email that it was in the process ... I also replied to this email but there is no answer and my things are not processed
Habe direkt nach meiner Auszahlung eine Email bekommen das es im Prozess ist ..habe auch auf diese Mail geantwortet aber es gibt keine Antwort und meine Sachen werden nicht bearbeitet
О, я прочитав усі коментарі, а також почув неправильну думку про казино Bestedge від своїх друзів. Загалом, знайти надійне онлайн -казино непросто. Оскільки мої друзі тривалий час грали в казино, вони допомогли мені вибрати надійне казино, де шанси на виграш великі. Мої улюблені слоти. Щоразу, коли я хочу грати, я роблю невеликий депозит за слот . Я не кладу багато грошей у слоти, і якщо я бачу, що я втрачаю гроші, я негайно вилучаю кошти. Дуже зручно робити такі депозити.
Oh, I have read all the comments, and also I heard the wrong opinion about Bestedge Casino from my friends. In general, it isn't easy to find a reliable online casino. Because my friends have been playing in the casino for a long time, they helped me choose a trustworthy casino where the chances of winning are high. My favorite is slots. Every time I want to play, I make a small slot deposit. I don't put a lot of money in slots, and If I see that I lose money, I immediately withdraw the funds. Very comfortable with making such deposits.
Привіт .. вчора отримав гроші! Після того, як я написав ще один електронний лист до органу управління азартних ігор Кюрасао та описав його. Потім я знову написав до служби підтримки і сказав їм, що скаржився! Тоді я отримав виплату, але відповіді від служби підтримки поки що немає! Я більше не буду грати в цьому казино, тому що там просто погана підтримка
LG
Hello .. got my money yesterday! After I wrote another email to the gambling authority curacao and described it. Then I wrote to the support again and told them that I had complained! Then I got my payout but no answer from the support so far! I will not play in this casino anymore because there is simply bad support
LG
Hallo..habe mein Geld gestern bekommen! Nachdem ich nochmal eine Email an der Glückspielbehörde curacao geschrieben habe und den das geschildert habe. Habe dann auch nochmal den Support angeschrieben und denen mitgeteilt das ich mich beschwert habe ! Habe dann meine Auszahlung bekommen aber bis jetzt noch keine Antwort vom Support!Werde in diesen Casino auch nicht mehr spielen weil einfach schlechter Support da ist
LG
Гарні новини! Той факт, що ви отримали свої гроші, є найважливішим фактором, але я згоден, якщо у вас поганий досвід роботи з казино, не грайте більше і знайдіть кращого 🙂
Good news! The fact you got your money is the most important factor, but I agree, if you have bad experience with the casino, don't play there anymore and find a better one 🙂
Мій досвід роботи з веб -сайтом не дуже приємний, оскільки неможливо зв’язатися зі службою підтримки. 5 серпня я зареєструвався і зробив депозит, тому що мені подобаються ігри, і це, мабуть, привабливе казино. 06/08 він каже запит заради виграшу, і я завантажив документи для перевірки. Номер мобільного телефону можна перевірити лише службою підтримки, а потім почалася сага ... Ніякої відповіді! Мені вдалося лише 1 раз спілкуватися в чаті, але після мого запитання помічник вимкнув чат. 12/07 я отримую автоматичний електронний лист із повідомленням про те, що зняття коштів скасовано, якщо я не скасував його, щоб звернутися до служби підтримки! Так я і зробив ... Ніщо не відповідає ... Я зробив ще один запит на виведення. Я не знаю, що ще робити, але, мабуть, ці пани не хочуть платити! Будь -які пропозиції щодо того, що я можу зробити?
My experience with the site is not being very pleasant as it is impossible to have any contact with support. On August 5th I registered and made a deposit because I like the games and it is an apparently appealing casino. On 06/08 he says the request for the sake of winnings and I uploaded the documents for verification. The mobile number can only be verified by support and then the saga began... No answer! I managed only 1 time contact in the live chat but after my question the assistant turned off the chat. On 12/07 I receive an automatic email stating that the withdrawal has been cancelled, in case I didn't cancel it to contact support! So I did... Nothing responds... I made another withdrawal request. I don't know what else to do, but apparently these gentlemen don't want to pay! Any suggestions on what I can do?
A minha experiência com o site não está a ser muito agradável pois é impossível haver qualquer contato com o suporte. No dia 05 de Agosto registei-me e efetuei um depósito por gostar dos jogos e ser um casino aparentemente apelativo. No dia 06/08 diz o pedido de saquê dos ganhos e carreguei os documentos para verificação. O número de telemóvel apenas pode ser verificado pelo suporte e aí começou a saga... Não respondem! Consegui 1 única vez contacto no chat ao vivo mas após a minha questão o assistente desligou o chat. No dia 12/07 recebo um mail automático com a indicação que o saque foi cancelado, no caso de não ter sido eu a cancela-lo para contactar o suporte! Assim o fiz... Nada respondem... Efetuei novo pedido de saque. Não sei o que mais fazer, mas aparentemente estes senhores não querem pagar! Alguma sugestão do que posso fazer?
Здрастуйте, будь ласка, зверніться до ігрового органу certria@gaminglicences.com зі своєю проблемою
Hallo wende dich mal mit dein Problem an die Gamingbehörde certria@gaminglicences.com
Мені шкода це чути. На жаль, це те, що ми бачимо досить часто - казино не спілкуються з гравцями. Це не означає, що вони не хочуть платити. Це може просто означати, що служба підтримки клієнтів не має достатнього персоналу, і вони просто не мають часу на відповідь. У будь -якому випадку, якщо вони не відповідають, а ви все ще не можете підтвердити свій обліковий запис та зняти виграш, я пропоную подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints/create
I'm sorry to hear that. Unfortunately this is something we see quite often - casinos no communicating to players. It doesn't have to mean that they don't want to pay. It can simply mean that the customer support us understaffed and they simply don't have time to reply. Anyway, if they don't reply and you still can't manage to verify your account and withdraw your winnings, I suggest you to submit a complaint here: https://casino.guru/complaints/create
Так, це те, що я планую зробити, якщо вони мені не відповідуть. Як ви отримали підтвердження номера мобільного телефону?
Yes, that's what I plan to do in case they don't answer me. How did you get mobile number verification?
Sim, é o que penso fazer no caso de não me responderem. Como conseguiu a verificação do número de telemóvel?
Привіт ... не потрібно було натискати номер мого мобільного телефону, просто введіть його! Але все інше я мав завантажити, щоб підтвердити свій обліковий запис! І це зайняло багато часу або служба підтримки не відповіла і не обробила її! Вони оброблялися лише тоді, коли я скаржився до ігрового органу Кюрасао і повідомив їх про це електронною поштою! До сьогодні я не мав жодного контакту зі службою підтримки! Отримав виплату, а потім закрив мій рахунок тут же !!
Hello ... didn't have to press my cell phone number, just enter it! But everything else I had to upload to verify my account! And that took a long time or the support did not answer and did not process it! They only processed when I complained to the curacao gaming authority and informed them of this by email! Until today I haven't had any contact with support! Got my payout and then closed my account right there !!
Hallo ...musste meine Handynummer nicht betätigen nur angeben ! Aber alles andere musste ich hoch laden um mein Konto zu verifizieren ! Und das hat sehr lange gedauert bzw der Support hat nicht geantwortet und es nicht bearbeitet! Die haben erst bearbeitet als ich mich bei der curacao gaming Behörde beschwert habe und denen das per Mail mitgeteilt habe! Hatte bis heute keinen Kontakt zum Support! Hab meine Auszahlung erhalten und mein Konto dann direkt geschlossen da !!
Привіт ... не потрібно було натискати номер мого мобільного телефону, просто введіть його! Але все інше я мав завантажити, щоб підтвердити свій обліковий запис! І це зайняло багато часу або служба підтримки не відповіла і не обробила її! Вони оброблялися лише тоді, коли я скаржився до ігрового органу Кюрасао і повідомив їх про це електронною поштою! До сьогодні я не мав жодного контакту зі службою підтримки! Отримав виплату, а потім закрив мій рахунок тут же !!
Hello ... didn't have to press my cell phone number, just enter it! But everything else I had to upload to verify my account! And that took a long time or the support did not answer and did not process it! They only processed when I complained to the curacao gaming authority and informed them of this by email! Until today I haven't had any contact with support! Got my payout and then closed my account right there !!
Hallo ...musste meine Handynummer nicht betätigen nur angeben ! Aber alles andere musste ich hoch laden um mein Konto zu verifizieren ! Und das hat sehr lange gedauert bzw der Support hat nicht geantwortet und es nicht bearbeitet! Die haben erst bearbeitet als ich mich bei der curacao gaming Behörde beschwert habe und denen das per Mail mitgeteilt habe! Hatte bis heute keinen Kontakt zum Support! Hab meine Auszahlung erhalten und mein Konto dann direkt geschlossen da !!
Дякую за твою допомогу. Вчора я надіслав електронний лист, щоб перевірити в CC CC казино, і сьогодні гроші на рахунку!
Thank you for your help. Yesterday I sent the email to check with the casino's CC and today the money is in the account!
Obrigada pela ajuda. Ontem enviei o mail para certria com o CC do casino e hoje o dinheiro está na conta!
Приємно. Скільки часу ви чекали виведення коштів?
Nice. How long time have you been waiting for the withdrawal?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.