ГоловнаФорумКазиноBetsEdge Casino - загальне обговорення

BetsEdge Casino - загальне обговорення

 від DeeDragee
|
12 120 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити BetsEdge Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт, я зареєструвався і грав у betsedge, потім виплатив 300 євро і завантажив документи в п’ятницю! Я не отримую жодного повідомлення від служби підтримки, і мій обліковий запис ще не підтверджено

LG

Автоматичний переклад.
DeeDragee

Чи є в казино чат у прямому ефірі? Деякі казино не працюють у вихідні, тому цілком можливо, що ви отримаєте відповідь від них сьогодні або завтра.

Автоматичний переклад.

Ні, у казино немає чату в прямому ефірі, лише варіант повідомлення ... але я не отримую відповіді

Автоматичний переклад.
DeeDragee

Я б сказав, що якщо вони не дадуть відповіді протягом п’ятниці, то вам слід розглянути можливість подання скарги, я також спробую зв’язатися з ними з іншої електронної адреси.

Автоматичний переклад.

Я вже подав скаргу .. Служба підтримки не відповідає, ні електронною поштою нічого!

Автоматичний переклад.
DeeDragee

Це дивно, оскільки ви зв’язалися з ними у п’ятницю, а це середа 😕

Автоматичний переклад.

Відразу після мого платежу я отримав електронний лист про те, що він у процесі ... Я також відповів на цей електронний лист, але відповіді немає, і мої речі не обробляються

Автоматичний переклад.

О, я прочитав усі коментарі, а також почув неправильну думку про казино Bestedge від своїх друзів. Загалом, знайти надійне онлайн -казино непросто. Оскільки мої друзі тривалий час грали в казино, вони допомогли мені вибрати надійне казино, де шанси на виграш великі. Мої улюблені слоти. Щоразу, коли я хочу грати, я роблю невеликий депозит за слот . Я не кладу багато грошей у слоти, і якщо я бачу, що я втрачаю гроші, я негайно вилучаю кошти. Дуже зручно робити такі депозити.

Змінено
Автоматичний переклад.

Привіт .. вчора отримав гроші! Після того, як я написав ще один електронний лист до органу управління азартних ігор Кюрасао та описав його. Потім я знову написав до служби підтримки і сказав їм, що скаржився! Тоді я отримав виплату, але відповіді від служби підтримки поки що немає! Я більше не буду грати в цьому казино, тому що там просто погана підтримка

LG

Автоматичний переклад.
DeeDragee

Гарні новини! Той факт, що ви отримали свої гроші, є найважливішим фактором, але я згоден, якщо у вас поганий досвід роботи з казино, не грайте більше і знайдіть кращого 🙂

Автоматичний переклад.

Мій досвід роботи з веб -сайтом не дуже приємний, оскільки неможливо зв’язатися зі службою підтримки. 5 серпня я зареєструвався і зробив депозит, тому що мені подобаються ігри, і це, мабуть, привабливе казино. 06/08 він каже запит заради виграшу, і я завантажив документи для перевірки. Номер мобільного телефону можна перевірити лише службою підтримки, а потім почалася сага ... Ніякої відповіді! Мені вдалося лише 1 раз спілкуватися в чаті, але після мого запитання помічник вимкнув чат. 12/07 я отримую автоматичний електронний лист із повідомленням про те, що зняття коштів скасовано, якщо я не скасував його, щоб звернутися до служби підтримки! Так я і зробив ... Ніщо не відповідає ... Я зробив ще один запит на виведення. Я не знаю, що ще робити, але, мабуть, ці пани не хочуть платити! Будь -які пропозиції щодо того, що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
Автоматичний переклад.
Li1979

Мені шкода це чути. На жаль, це те, що ми бачимо досить часто - казино не спілкуються з гравцями. Це не означає, що вони не хочуть платити. Це може просто означати, що служба підтримки клієнтів не має достатнього персоналу, і вони просто не мають часу на відповідь. У будь -якому випадку, якщо вони не відповідають, а ви все ще не можете підтвердити свій обліковий запис та зняти виграш, я пропоную подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
DeeDragee

Так, це те, що я планую зробити, якщо вони мені не відповідуть. Як ви отримали підтвердження номера мобільного телефону?

Автоматичний переклад.

Привіт ... не потрібно було натискати номер мого мобільного телефону, просто введіть його! Але все інше я мав завантажити, щоб підтвердити свій обліковий запис! І це зайняло багато часу або служба підтримки не відповіла і не обробила її! Вони оброблялися лише тоді, коли я скаржився до ігрового органу Кюрасао і повідомив їх про це електронною поштою! До сьогодні я не мав жодного контакту зі службою підтримки! Отримав виплату, а потім закрив мій рахунок тут же !!

Автоматичний переклад.

Привіт ... не потрібно було натискати номер мого мобільного телефону, просто введіть його! Але все інше я мав завантажити, щоб підтвердити свій обліковий запис! І це зайняло багато часу або служба підтримки не відповіла і не обробила її! Вони оброблялися лише тоді, коли я скаржився до ігрового органу Кюрасао і повідомив їх про це електронною поштою! До сьогодні я не мав жодного контакту зі службою підтримки! Отримав виплату, а потім закрив мій рахунок тут же !!

Автоматичний переклад.

Lol, підтримка все ще не відповіла? 😀 😲

Автоматичний переклад.
DeeDragee

Дякую за твою допомогу. Вчора я надіслав електронний лист, щоб перевірити в CC CC казино, і сьогодні гроші на рахунку!

Автоматичний переклад.
Li1979

Приємно. Скільки часу ви чекали виведення коштів?

Автоматичний переклад.
Daniel

6 серпня. Але проблема в тому, що вони скасували моє вилучення без будь -яких пояснень.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого