ФорумКазиноBetsEdge Casino - загальне обговорення

BetsEdge Casino - загальне обговорення

3 р. тому від DeeDragee
|
10233 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити BetsEdge Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Привіт, я зареєструвався і грав у betsedge, потім виплатив 300 євро і завантажив документи в п’ятницю! Я не отримую жодного повідомлення від служби підтримки, і мій обліковий запис ще не підтверджено

LG

Автоматичний переклад.
DeeDragee
3 р. тому

Чи є в казино чат у прямому ефірі? Деякі казино не працюють у вихідні, тому цілком можливо, що ви отримаєте відповідь від них сьогодні або завтра.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ні, у казино немає чату в прямому ефірі, лише варіант повідомлення ... але я не отримую відповіді

Автоматичний переклад.
DeeDragee
3 р. тому

Я б сказав, що якщо вони не дадуть відповіді протягом п’ятниці, то вам слід розглянути можливість подання скарги, я також спробую зв’язатися з ними з іншої електронної адреси.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я вже подав скаргу .. Служба підтримки не відповідає, ні електронною поштою нічого!

Автоматичний переклад.
DeeDragee
3 р. тому

Це дивно, оскільки ви зв’язалися з ними у п’ятницю, а це середа 😕

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Відразу після мого платежу я отримав електронний лист про те, що він у процесі ... Я також відповів на цей електронний лист, але відповіді немає, і мої речі не обробляються

Автоматичний переклад.
3 р. тому

О, я прочитав усі коментарі, а також почув неправильну думку про казино Bestedge від своїх друзів. Загалом, знайти надійне онлайн -казино непросто. Оскільки мої друзі тривалий час грали в казино, вони допомогли мені вибрати надійне казино, де шанси на виграш великі. Мої улюблені слоти. Щоразу, коли я хочу грати, я роблю невеликий депозит за слот . Я не кладу багато грошей у слоти, і якщо я бачу, що я втрачаю гроші, я негайно вилучаю кошти. Дуже зручно робити такі депозити.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт .. вчора отримав гроші! Після того, як я написав ще один електронний лист до органу управління азартних ігор Кюрасао та описав його. Потім я знову написав до служби підтримки і сказав їм, що скаржився! Тоді я отримав виплату, але відповіді від служби підтримки поки що немає! Я більше не буду грати в цьому казино, тому що там просто погана підтримка

LG

Автоматичний переклад.
DeeDragee
3 р. тому

Гарні новини! Той факт, що ви отримали свої гроші, є найважливішим фактором, але я згоден, якщо у вас поганий досвід роботи з казино, не грайте більше і знайдіть кращого 🙂

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Мій досвід роботи з веб -сайтом не дуже приємний, оскільки неможливо зв’язатися зі службою підтримки. 5 серпня я зареєструвався і зробив депозит, тому що мені подобаються ігри, і це, мабуть, привабливе казино. 06/08 він каже запит заради виграшу, і я завантажив документи для перевірки. Номер мобільного телефону можна перевірити лише службою підтримки, а потім почалася сага ... Ніякої відповіді! Мені вдалося лише 1 раз спілкуватися в чаті, але після мого запитання помічник вимкнув чат. 12/07 я отримую автоматичний електронний лист із повідомленням про те, що зняття коштів скасовано, якщо я не скасував його, щоб звернутися до служби підтримки! Так я і зробив ... Ніщо не відповідає ... Я зробив ще один запит на виведення. Я не знаю, що ще робити, але, мабуть, ці пани не хочуть платити! Будь -які пропозиції щодо того, що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
3 р. тому
Автоматичний переклад.
Li1979
3 р. тому

Мені шкода це чути. На жаль, це те, що ми бачимо досить часто - казино не спілкуються з гравцями. Це не означає, що вони не хочуть платити. Це може просто означати, що служба підтримки клієнтів не має достатнього персоналу, і вони просто не мають часу на відповідь. У будь -якому випадку, якщо вони не відповідають, а ви все ще не можете підтвердити свій обліковий запис та зняти виграш, я пропоную подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
DeeDragee
3 р. тому

Так, це те, що я планую зробити, якщо вони мені не відповідуть. Як ви отримали підтвердження номера мобільного телефону?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт ... не потрібно було натискати номер мого мобільного телефону, просто введіть його! Але все інше я мав завантажити, щоб підтвердити свій обліковий запис! І це зайняло багато часу або служба підтримки не відповіла і не обробила її! Вони оброблялися лише тоді, коли я скаржився до ігрового органу Кюрасао і повідомив їх про це електронною поштою! До сьогодні я не мав жодного контакту зі службою підтримки! Отримав виплату, а потім закрив мій рахунок тут же !!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт ... не потрібно було натискати номер мого мобільного телефону, просто введіть його! Але все інше я мав завантажити, щоб підтвердити свій обліковий запис! І це зайняло багато часу або служба підтримки не відповіла і не обробила її! Вони оброблялися лише тоді, коли я скаржився до ігрового органу Кюрасао і повідомив їх про це електронною поштою! До сьогодні я не мав жодного контакту зі службою підтримки! Отримав виплату, а потім закрив мій рахунок тут же !!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Lol, підтримка все ще не відповіла? 😀 😲

Автоматичний переклад.
DeeDragee
3 р. тому

Дякую за твою допомогу. Вчора я надіслав електронний лист, щоб перевірити в CC CC казино, і сьогодні гроші на рахунку!

Автоматичний переклад.
Li1979
3 р. тому

Приємно. Скільки часу ви чекали виведення коштів?

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

6 серпня. Але проблема в тому, що вони скасували моє вилучення без будь -яких пояснень.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого