11 міс. тому
Тут ви можете обговорити BetMaximus Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Кілька речей, на які варто звернути увагу:
- перші два "огляди" (від mdarowiche1978 і laka44) майже ідентичні.
- скаргу гравця з Арізони слід відхилити, оскільки я майже впевнений, що вони не допускають американських гравців (більшість казино не допускають)
Тепер, коли вони позаду, давайте спершу звернемося до цього рейтингу 7,4, який є дуже щедрим, враховуючи мої раніше згадані червоні прапорці.
Це просто злегка оновлений Goldwin, який тут має рейтинг 3,5.
Обидва мають того самого оператора (Gladiator Holding NV), про якого я ніколи не чув, але Goldwin стверджує, що у них немає споріднених сайтів.
Як не дивно, BetMaximus працює за старою ліцензією 365/JAZ, яку Goldwin більше не відображає.
Просто щоб підлити ще трохи масла у цей вогонь, West Casino (колишня сестра Голдуіна з ліцензією MGA) досі управляється GoldWin LTD.
Щось тут не так, і я вважаю, що рейтинг повинен відображати це, оскільки 7,4 є занадто високим для кількості червоних прапорців, які це викликає.
Couple of things to note here:
- the first two "reviews" (by mdarowiche1978 and laka44) are nearly identical.
- player complaint from Arizona should probably be dismissed as I'm pretty sure they don't allow American players (most casinos don't)
Now that those are out of the way, let's first address this 7.4 Rating that is WAYYY too generous given my previously mentioned red flags.
This is simply a lightly reskinned Goldwin, which has a 3.5 Rating here.
Both have the same operator (Gladiator Holding NV) that I've never heard of, yet Goldwin claims that they have no sister sites.
Oddly enough, BetMaximus appears to operate on the old 365/JAZ license that Goldwin no longer displays.
Just to add a little more fuel to this fire, West Casino (the former Goldwin's MGA-licensed sister) is still being operated by GoldWin LTD.
Something is not right here and I believe that the rating should reflect that, as a 7.4 is far too high for the amount of red flags this throws up.
Привіт.
якщо ви можете довести, що відгуки фальшиві, дотримуйтеся будь-яких підтверджуючих доказів прямо зараз community@casino.guru
Ви знаєте, ми просто не можемо відхилити рецензію, тому що вона виглядає схожою - нам потрібно мати докази, тому що ми повинні пояснити відхилення гравцеві. Якщо ви хочете допомогти в цьому, ми тут.
Його індекс безпеки пояснюється, і я хотів би зазначити, що оцінка користувача не залучена до індексу безпеки - вона зберігається окремо, оскільки ніколи не буде доведена на 100%.
Якщо ви натрапили на деталі про будь-яке казино, про які ви хочете, щоб ми знали, сміливо використовуйте цю форму:
Я можу запевнити вас, що наша команда обробки даних цінує кожну вашу пропозицію. Отже, не вагайтеся. Знайти гідну інформацію саме для щойно створених казино – завдання не з легких.
Крім того, це єдина скарга, яку ми отримали, і гравець не був зацікавлений у співпраці, тому нема чого з’ясовувати:
🤷♀️
Я ціную ваше розуміння та буду тут для можливого подальшого вирішення.
Hello.
if you can prove reviews are fake, please follow any supportive evidence right now to community@casino.guru
You know, we just can't reject the review because it feels similar - we need to have proof because we must explain the rejection to the player. If you aim to help with that, we're here.
Its safety index is explained, and I'd like to point out that user rating is not involved in the safety index - it's kept separately because it will never be 100% proven.
If you come across details about any casino you want us to know about, feel free to use this form:
I can assure you our Data Team appreciates every lead you have. So, don't hesitate. Finding decent information specifically for freshly established casinos is not an easy task.
Additionally, this is the only complaint we got, and the player was not interested in cooperation, so there is not much to find out:
🤷♀️
I appreciate your insight and will be here for possible follow-up.
Ви справді дивилися ці два огляди? Я ніколи не казав, чи вважаю їх фальшивими чи ні, я просто сказав, що вони майже ідентичні.
Це не позитивні відгуки, тому за них не оплачує казино, але навіть НЕнавчена мавпа може сказати, що між цими двома публікаціями є певний зв’язок.
Щодо скарги гравця, я розумію, чому гравець не співпрацював: це тому, що він живе в країні, з якої казино не приймає реєстрації.
"Гравець з Арізони..." - це все, що мені потрібно було побачити. Вони не приймають американців. Дуже мало казино це роблять.
Кнопка «Дай мені знати» марна. Я подав багато виправлень за цим посиланням, але зміни або ніколи не відбуваються, або це займає неприйнятно багато часу.
Однак я не впевнений, що розумію оцінку безпеки. GoldWin і BetMaximus — ідентичні казино від одного оператора. Це не можна заперечувати, хоча їхній живий чат чомусь очікує, що ми повіримо в протилежне.
Отже, давайте це .. Я керую казино. Тут поганий рейтинг. Я відкриваю нове казино, ідентичне тому, що має поганий рейтинг, і воно отримує позитивну оцінку. як? Хіба рейтинг не повинен відображати фактор ризику? Я за те, щоб дати людям шанс, але коли оператор із сумною репутацією вирішує відкрити нове казино, я вважаю, що рейтинг має враховувати його історію.
Мало хто читає положення та умови (які вони ПОВИННІ), ще менше читають нижній колонтитул домашньої сторінки казино, щоб дізнатися про оператора та інформацію про ліцензію.
Навіть тут відвідувачі повинні натиснути «читати далі», щоб дізнатися, хто є оператором того чи іншого казино.
Я не вдаю, що знаю всі закулісні угоди, але я можу помітити платну рекламу, коли бачу її.
Мій огляд BetMaximus було відхилено через попередження гравців бути обережними. Принаймні я так розумію.
Я приходжу сюди, намагаючись допомогти своїм колегам уникнути поганих ситуацій, коли їм не платять. Більшість моїх знань отримано з особистого досвіду гри в більш ніж 100 різних казино на даний момент.
Ліцензування та оператори – це речі, які варто обговорювати на такому сайті. Я вже говорив це раніше і скажу ще раз.
Casino Guru було створено для навчання гравців і сприяння прозорості та позитивного досвіду казино. Принаймні я так думав.
Дедалі частіше межі, що відокремлюють платну рекламу від фактичного огляду, перетинаються, прозорість затьмарюється, а знайти РЕАЛЬНУ інформацію стає дедалі складніше.
У всякому разі, я закінчив балакати. Не впевнений, що саме на цьому етапі я намагався висловити.
Можливо, я просто очікую занадто багато в ці дні. Сайтів відгуків насправді не існує; лише філії.
Did you actually look at the two reviews in question? I never said whether I thought they were fake or not, just that they were nearly identical.
They're not positive reviews, so they're not paid for by the casino, but even an UNtrained monkey could tell that there's a definite connection between the two posts.
Regarding the player complaint, I understand why the player didn't cooperate: it's because he lives in a country that the casino doesn't accept registrations from.
"The player from Arizona.." was all I needed to see. They don't accept Americans. Very few casinos do.
The "Let me know" button is useless. I've submitted many corrections using that link and the changes either never happen or it takes an unacceptably long time.
I'm not sure I understand the safety rating, however. GoldWin and BetMaximus are identical casinos by the same operator. There's no denying that, although their live chat somehow expects us to believe otherwise.
So let's this .. I run a casino. It has a bad rating here. I open a new casino, identical to the one with a bad rating, and it receives a positive rating. How? Shouldn't the rating reflect the risk factor? I'm all for giving people a chance, but when an operator with a shady reputation decides to open a new casino, I believe the rating should take into account their history.
Few people read the terms and conditions (which they SHOULD), even less read the footer of a casino homepage to find out the operator and licensing information.
Even here, visitors have to click "read more" to find out who the operator of any given casino is.
I don't pretend to know all the behind the scenes dealings, but I can spot a paid advertisement when I see one.
My review of BetMaximus was rejected for warning players to be careful. At least that's the way I understand it.
I come here try and help my fellow players avoid crappy situations where they don't get paid. Most of my knowledge is from first hand experience playing at probably over 100 different casinos at this point.
Licensing and operators are things that should be discussed on a site like this. I've said that before and I'll say it again.
Casino Guru was started to educate players and promote transparency and positive casino experiences. At least that's what I thought, anyway.
More and more, the lines separating a paid advertisement from an actual review get crossed, transparency gets clouded, and finding REAL information gets increasingly more difficult.
Anyway, I'm done rambling. Not sure what the original point I was trying to make even is at this point.
Maybe I'm just expecting too much these days. Review sites don't actually exist; only affiliates do.
Звичайно, я так і зробив. Я згоден, що обидва виглядають більш-менш однаково.
Але спробуйте подумати про це зі своєї точки зору, лише на кілька моментів:
Якщо у нас немає 100% впевненості, що відгук користувача є підробкою, ми не відхилимо його. Що б ви надіслали гравцям і яким саме? Крім того, яка була б причина відмови?
«Шановний гравець, вибачте, що відхилив ваш відгук, але він виглядає майже так само, як інший; тому я відхиляю ваш».
Я не намагаюся виглядати розумним; це наша щоденна діяльність з огляду користувачів. Я просто відхиляю чиюсь рецензію, тому що вважаю, що це правильне рішення. Мені потрібно бути впевненим на 100%; Чесно кажучи, гравці не зобов'язані пояснювати нам свої вирази.
Знаєте, що буває досить часто? Гравець сприймає попередні відгуки користувачів як своєрідний рецепт, особливо якщо він поділяє такий же або схожий досвід.
Можливо, я втратив контекст, але можу вас запевнити, що на сайті немає жодної платної функції чи рейтингу. Можливо, ви можете мені в цьому допомогти?
Ми легко торгували, щоб отримати багатство за справедливість і гідність. Ви не уявляєте, скільки грошей нам пропонують щодня, щоб змінити навіть найменшу вартість. Звичайно, ми цього не робимо.
Світ азартних ігор — це не просто чорне чи біле місце, і я можу запевнити вас, що наші зусилля, спрямовані на те, щоб рейтинг користувачів був якомога чистішим, майже не мають собі рівних. Тут вирішено повністю виключити оцінку користувача з розрахунку індексу безпеки. Відгуки користувачів здебільшого не підтверджені, тобто менш надійні. З іншого боку, огляди заповнюють прогалину між аспектами, які ми зараховуємо до вартих розрахунків, і досвідом користувачів, який ми можемо оцінити, а отже, не можемо розрахувати та використовувати.
Немає зв'язку між партнерською частиною цього проекту та будь-якими рейтингами. Я збираюся поділитися з вами секретом просто тому, що сприймаю вас як розумну та пряму людину: не існує «сайтів відгуків»; усі вони є афілійованими сайтами. Але це не обов’язково означає щось погане.
Я б сказав, що це завжди залежить від того, як ви підходите до гравців і наскільки ви прозорі та готові підтримувати справедливість.
Звичайно, ми не ідеальні, але всі тут працьовиті, віддані люди, і як команда ми прагнемо створити більш придатне середовище для проведення часу під назвою азартні ігри.
"Тож давайте... Я керую казино. У нього тут поганий рейтинг. Я відкриваю нове казино, ідентичне тому, що має поганий рейтинг, і воно отримує позитивний рейтинг. Як? Чи рейтинг не повинен відображати ризик Я за те, щоб дати людям шанс, але коли оператор із сумною репутацією вирішує відкрити нове казино, я вважаю, що рейтинг має враховувати його історію».
Ми це робимо. Одразу після виявлення перевіреного зв'язку. Якщо ви пропустили цю інформацію, це, ймовірно, означає, що нам бракує доказів. ( https://casinoguru-en.com/our-casino-reviews#related-casinos )
«Мало людей читають положення та умови (які вони ПОВИННІ), ще менше читають нижній колонтитул домашньої сторінки казино, щоб дізнатися про оператора та інформацію про ліцензію.
Навіть тут відвідувачі повинні натиснути «читати далі», щоб дізнатися, хто є оператором того чи іншого казино».
Можливо ти правий. Вірте чи ні, але для цього у нас є команда під назвою UX Team. На жаль, останні тести та той факт, що більшість гравців використовують мобільні пристрої для доступу до нашого сайту, значно обмежують простір, доступний для важливої інформації. Можливо, сторінка буде змінена в майбутньому.
«Я не вдаю, що знаю всі закулісні угоди, але я можу помітити платну рекламу, коли бачу її».
Ну який? Таких немає.
«Мій огляд BetMaximus відхилили через попередження гравців бути обережними. Принаймні я так це розумію.
Я приходжу сюди, намагаючись допомогти своїм колегам уникнути поганих ситуацій, коли їм не платять. Більшість моїх знань отримано з особистого досвіду гри в більш ніж 100 різних казино на даний момент».
Ні, причина була досить простою: «Привіт і дякую за ваш відгук. Відверто кажучи, я змушений його відхилити. Будь ласка, переглядайте лише одне казино за раз, а не всю групу. Ви завжди можете написати ще один справжній відгук на і в інших казино, просто тримайте ці відгуки окремо, оскільки ці казино теж розділені. Дякуємо за розуміння".
«Ліцензування та оператори — це речі, які варто обговорювати на такому сайті. Я вже казав це раніше і повторю це знову.
Casino Guru було створено для навчання гравців і сприяння прозорості та позитивного досвіду казино. Принаймні я так думав.
Дедалі частіше межі, що відокремлюють платну рекламу від фактичного огляду, перетинаються, прозорість затьмарюється, а знайти РЕАЛЬНУ інформацію стає все важче».
Що ж, ми пропонуємо нейтральний простір для таких дебатів. Перегляньте цю тему, якщо хочете 👈 Тільки не очікуйте, що адміністратори нададуть юридичні поради; ми маємо справу із справедливістю, а не із законом.
Закони в різних країнах світу дуже відрізняються, але справедливий підхід є міжнародним і його легко підтримувати.
I actually did, of course. I agree that both look more or less the same.
But try to think about it from your point of view, just for a few moments:
Unless we have 100% certainty that the user review is fake, we won't reject it. What would you send to the players, and to which one? Further, what would be the reason for rejection?
"Dear player, I'm sorry for rejecting your review, but it almost looks the same as the other one; hence, I'm now rejecting yours."
I'm not trying to look smart; this is our daily user review activity. I just reject someone's review because I feel it's a good decision. I need to be 100% certain; frankly, players are not obliged to explain their expressions to us.
Do you know what happens quite often? A player takes the previous user reviews as a kind of prescription, especially if he shares the same or similar experience.
Maybe I lost the context, but I can assure you that there is not a single paid feature or rating presented on the site. Maybe you can help me with that?
We traded easily to get wealth for fairness and dignity. You have no idea how much money we are offered daily to alter even the slightest value. Of course, we don't do that.
The gambling world is not just a black-or-white place, and I can assure you that our efforts to keep the user rating as clean as possible are almost unmatched. Here comes the decision to keep the user rating completely out of the safety index calculation. User reviews are mostly unproven, meaning they are less reliable. On the other hand, reviews fill up the gap between aspects we count among worth calculation and users' experience, which we can evaluate and hence can't be calculated and used.
There is no link between the affiliate part of this project and any ratings. I'm going to share a secret with you simply because I take you for a reasonable and direct person: there are no "review sites"; all of them are affiliate sites. But it does not necessarily mean a bad thing.
I'd say it always depends on how you approach players and how transparent and willing to support fairness you are.
Of course, we are not perfect, but everyone here is a hard-working, dedicated person, and as a team, we aim to create a more suitable environment for a pastime called gambling.
"So let's this .. I run a casino. It has a bad rating here. I open a new casino, identical to the one with a bad rating, and it receives a positive rating. How? Shouldn't the rating reflect the risk factor? I'm all for giving people a chance, but when an operator with a shady reputation decides to open a new casino, I believe the rating should take into account their history."
We do that. Immediately upon finding the proven connection. If you miss this information, it probably means we're lacking the proof. (https://casinoguru-en.com/our-casino-reviews#related-casinos)
"Few people read the terms and conditions (which they SHOULD), even less read the footer of a casino homepage to find out the operator and licensing information.
Even here, visitors have to click "read more" to find out who the operator of any given casino is."
You may be right. Believe it or not, for this, we have a team called the UX Team. Sadly, the latest tests and the fact that most players use mobile devices to access our site limits the space available for important information significantly. May change the page in the future.
"I don't pretend to know all the behind the scenes dealings, but I can spot a paid advertisement when I see one."
Well, which? There are none.
"My review of BetMaximus was rejected for warning players to be careful. At least that's the way I understand it.
I come here try and help my fellow players avoid crappy situations where they don't get paid. Most of my knowledge is from first hand experience playing at probably over 100 different casinos at this point."
No, the reason was quite simple: "Hello and thank you for your review. Frankly, I'm forced to reject it. Please review just one casino at a time, not the whole group. You can always write another genuine review on the other casino as well, just keep those reviews separated as those casinos are separated as well. Thank you for your understanding."
"Licensing and operators are things that should be discussed on a site like this. I've said that before and I'll say it again.
Casino Guru was started to educate players and promote transparency and positive casino experiences. At least that's what I thought, anyway.
More and more, the lines separating a paid advertisement from an actual review get crossed, transparency gets clouded, and finding REAL information gets increasingly difficult."
Well, we're offering a neutral space for such debates. Browse this thread if you like 👈 Just don't expect administrators to provide legal advice; we deal with fairness instead of law.
The law is very different across the globe, yet a fair approach is international and easy to maintain.
Я відчуваю, що ви розчаровані і, ймовірно, переконані, що гроші зіпсували нас.
На жаль, я розумію, що мені важко повірити, тому що я працюю на Casio Guru, але я радий, що ви знайшли час, щоб вирішити своє занепокоєння. Я б не назвав це гуркотом.
Гарного вам 💚
I feel you are disappointed and probably convinced the money has corrupted us.
Sadly, I understand it's hard to believe me because I work for Casio Guru, but I'm glad you took the time to address your concern. I would not call that a rumbling.
Have a good one 💚
Ні, ти мені подобаєшся, Радько. Я не думаю, що ви зовсім корумповані. У вас, хлопці, важка робота, і ви всі виконуєте її досить чесно, наскільки я можу сказати.
Я просто відчував, що, можливо, сайт отримує певну суму від оператора, щоб привернути до нього більше трафіку. Чи буде це у формі збільшення комісії за нового користувача/загальну суму депозиту, «приглушення» негативних відповідей або завищення рейтингу безпеки під виглядом «нового казино», це насправді не має значення. В інтересах будь-якого афілійованого сайту рекомендувати казино, які платять їм найвищу комісію. Коли кількість нових реєстрацій починає скорочуватися, це відкриває двері для початку справжніх перевірок.
Я не можу сказати багато іншого, щоб заперечити будь-яке з ваших зауважень, але у мене є кілька запитань або роз’яснень, щоб запитати у вас.. але це доведеться зачекати, поки я повернуся додому, оскільки мені потрібно переконатися, що я моя інформація правильна lol
PS Якщо ви не помітили, мене захоплює вся закулісна фігня у світі онлайн-казино. Іноді це більше розваги, ніж сама гра.. Ну, можливо, ні, якщо я виграю, лол
Nah, I like you, Radka. I don't think you're corrupt at all. You guys have a hard job to do, and you all do it pretty fairly from what I can tell.
I was just feeling like perhaps the site gets paid a certain amount from an operator to drive more traffic to them. Whether that's in the form of increased commission per new user/deposit totals, "muting" negative replies, or inflating their safety rating under the guise of being a "new casino", it doesn't really matter. It's in any affiliate site's best interest to recommend the casinos who pay them the highest commission. When the new registrations begin to fall off, that opens the doors for the real reviews to begin.
There's not a lot else I can say to counter any of the points you made, but I do have a few questions or clarifications to ask of you.. but that will have to wait until I get home, as I need to make sure I have my information correct lol
P.S. In case you haven't noticed, I'm fascinated by all the behind-the-scenes bullshyte in the online casino world. Sometimes it's more entertaining than actually playing.. well, maybe not if I'm winning lol
Відверто кажучи, сьогодні я повинен бути коротким. Яро почувався погано, а Даніель у відпустці, тож мені доводиться самостійно вести щоденники всієї команди.
Отже, простіше кажучи, ні, ми тут не для того, щоб підтримувати бізнес казино, приховувати негативні відгуки чи робити щось інше, що ми можемо назвати «упередженим».
Де б ти не був, повертайся додому безпечно, я намагатимусь підтримувати зв’язок.
Крім того, не соромтеся розпочати власну тему на цю тему, я б сказав, що ми далеко відійшли від BetMaximus. 🙂
Frankly, I have to be short today. Jaro felt ill, and Daniel is on vacation, so I have to run the whole Team dailies on my own.
So, simply put - no, we are not here to backup casino's business, mute negative feedback, or do anything else we may call "biased".
Wherever you are, get back home safely, I'll try to keep in touch.
Additionally, feel free to start your own thread about this topic, I'd say we got far from BetMaximus. 🙂
Yes this casino is really very similar to Goldwin, well I lost my no deposit bonus with them even though I had $80.
Так це казино справді дуже схоже на Goldwin, що ж, я програв свій бездепозитний бонус у них, хоча й мав 80$.
Що означає, що ви його втратили, якщо можна запитати?
What do you mean you have lost it, if I may ask?
from the no-deposit bonus I reached this amount and then to 0 🙂
із бездепозитного бонусу я дійшов до цієї суми а потім до 0 🙂
О, це жахливо. На жаль, в казино немає нічого незвичайного. Іноді гравці вгорі, іноді вниз. 😕 Навіть ваші казино завжди виграють гравців у довгостроковій перспективі.
У будь-якому випадку, окрім цього бонусу, вам подобається казино чи не дуже?
Oh that is terrible. Unfortunately, not something unusual in the casinos. Sometimes players are up sometimes down. 😕 Even thou casinos always win over the players in the long run.
Anyway, besides this bonus you like the casino or not much ?
If you are talking about this casino, it is more likely than not
If we talk about casinos as entertainment, I will say frankly: much less than before. I think it all depends on the approach to the game, and it would be better to learn to perceive slots as entertainment.
Якщо ви про це казино то скоріше так, аніж ні
Якщо ж говорити про казино як про розвагу, то скажу відверто: набагато менше ніж раніше. Гадаю, все залежить від підходу до гри, і краще вже було б навчитись сприймати слоти як розвагу.
Цілком нормально не подобатися деяким казино, і, можливо, інші подобаються трохи більше, чи не так? Мені подобається ваша точка зору, просто дивіться на азартні ігри онлайн як на якусь розвагу.👍
It is ok not to like some casinos and maybe other ones like little bit more, right? I like your point of view, just see the online gambling as some kind of entertainment, exactly.👍
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.