Привіт, тепер знайдено позитивне рішення! Казино вибачилося та подякувало мені за мою критику щодо інформації про бонуси, оскільки казино хоче покращити цей аспект!
Привіт Мануель,
Дякуємо, що звернулися до нас. Ми щиро шкодуємо про незручності, які ви зазнали. Ви маєте повне право висловити своє незадоволення, і ми дуже цінуємо ваш відгук, оскільки він допомагає нам постійно вдосконалювати наш сервіс.
Ми хотіли б вибачитися за будь-яку плутанину, спричинену неправильними мінімальними сумами депозиту в наших рекламних електронних листах. Ми знаємо про цю проблему, і наші технічні спеціалісти вже працюють над її якнайшвидшим вирішенням. Дякуємо, що звернули на це нашу увагу - ваш звіт допоможе нам пришвидшити вирішення.
Щодо вашого запиту на зняття, ми хотіли б повідомити вам, що він наразі обробляється постачальником платіжних послуг. Ваші гроші незабаром будуть на вашому рахунку. Якщо виникнуть проблеми, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами безпосередньо за адресою зв'язатися.
Ваш відгук важливий для покращення нашого сервісу.
Hello, a positive solution has now been found! The casino has apologized and thanked me for my criticism regarding the bonus information as the casino wants to improve in this regard!
Hello Manuel,
Thank you for contacting us. We sincerely regret the inconvenience you have experienced. You absolutely have the right to express your dissatisfaction and we greatly value your feedback as it helps us to continuously improve our service.
We would like to apologize for any confusion caused by the incorrect minimum deposit amounts in our promotional emails. We are aware of this issue and our technical specialists are already working to resolve it as soon as possible. Thank you for bringing this to our attention - your report will help us expedite the resolution.
Regarding your withdrawal request, we would like to inform you that it is currently being processed by the payment provider. Your money should be in your account shortly. If there are any problems, please do not hesitate to contact us directly at to contact.
Your feedback is essential to improving our service.
Hallo Es kam jetzt zu einer Positiven Lösung! Das Casino hat sich Entschuldigt und sich Gleichzeitig Bedankt für meine Kritik wegen der Bonusangaben da das Casino sich diesbezüglich Bessern will!
Hallo Manuel,
Vielen Dank, dass Sie uns kontaktiert haben. Wir bedauern aufrichtig die Unannehmlichkeiten, die Sie erlebt haben. Sie haben absolut das Recht, Ihre Unzufriedenheit auszudrücken, und wir schätzen Ihr Feedback sehr, da es uns hilft, unseren Service kontinuierlich zu verbessern.
Wir möchten uns für etwaige Verwirrung entschuldigen, die durch die falsche Angabe der Mindesteinzahlungsbeträge in unseren Promo-E-Mails entstanden ist. Uns ist dieses Problem bekannt, und unsere technischen Spezialisten arbeiten bereits daran, es so schnell wie möglich zu beheben. Vielen Dank, dass Sie uns darauf aufmerksam gemacht haben – Ihr Hinweis hilft uns, die Lösung zu beschleunigen.
Bezüglich Ihrer Auszahlungsanfrage möchten wir Sie darüber informieren, dass die Bearbeitung derzeit beim Zahlungsanbieter liegt. Ihr Geld sollte bald auf Ihrem Konto eingehen. Falls es Probleme gibt, zögern Sie bitte nicht, uns direkt unter support@betprimeiro.com zu kontaktieren.
Ihr Feedback ist essenziell für die Verbesserung unseres Services.
Автоматичний переклад.