ГоловнаФорумКазиноBet Primeiro Casino - загальне обговорення

Bet Primeiro Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від franztheuerw
|
2 162 переглядів 35 відповідей |
|
1 2

Перевірка в порядку, всі документи надіслано правильно. Я подав заявку за тиждень до закриття 😐🙁

Автоматичний переклад.

Перевірка в порядку, усі запитані документи схвалено.

Я запросив самовивіз за тиждень до закриття!

Автоматичний переклад.
Snorfs

Тоді це добре. Сподіваємося, ви скоро отримаєте гроші.

Наша команда скарг буде тут, якщо щось піде не так. Дочекайтеся розгляду вашої скарги.

Можна також запитати, як довго ви грали в цьому казино?

Автоматичний переклад.

Я створив новий обліковий запис і пройшов повну верифікацію близько 4 днів тому, і маю зняття коштів у розмірі 2050 канадських доларів, що очікує понад 48 годин. Вони надали мені неправдиву інформацію про платіж, який надсилається постачальнику платежів (Gigadat). У мене є контакти в Gigadat, і вони заявили, що те, що вони говорять, неправда. У мене погане передчуття щодо отримання моїх грошей після прочитання цих інших відгуків


Змінено
Автоматичний переклад.
Badshylock

Привіт, я думаю, що тобі ще немає про що хвилюватися, оскільки ти на початку свого вилучення. У вашому профілі є успішне зняття коштів? Перевірка, безперечно, є хорошим знаком, тому, якщо весь процес займе багато часу, ви можете зв’язатися, і ми спробуємо вам допомогти. Ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцеві.

Але наберіться терпіння, і ми побачимо, що вийде.

Автоматичний переклад.

Привіт! Вони досі не змінили це в електронному листі про бонусні пропозиції! Проблема з бонусним мінімальним депозитом 35 євро! file

Автоматичний переклад.
ferenzano

Це не найкраще, що я б сказав. Ви намагалися вказати їм, що вони не мають права?

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, я зробив це вже двічі! Сказали передам менеджеру! Тоді я сьогодні зробив депозит на Skrill і хочу зняти невелику суму через Skrill! Але у вас немає можливості зняти кошти за допомогою Skrill, оскільки це включено лише в депозити! Я теж про це повідомив, і мені знову сказали, що це буде переслано!? І щоб я повідомила про це пізніше! Тоді я сказав, що хочу зняти через банк! Отже, мої гроші повернулися на мій обліковий запис гравця, тепер мені потрібно писати знову. Я думаю, що це жарт! Коли я раніше так довго писав і мені сказали, що всі поінформовані! filefile

Змінено
Автоматичний переклад.

Інформація Гроші повернуто на мій рахунок гравця! Знову написав через чат. Тепер знову хочуть всі документи! Згадану проблему з депозитом Skrill більше не вирішували!? Тепер я знову надіслав усі документи електронною поштою та згадав про проблему в 10-й раз! Подивимось, чи отримаю я зараз свої 100 євро!? У мене давно не було такої складної проблеми з казино! Просто звіти та записи! Але, на жаль, нічого не робиться або я отримую відповідь!

Автоматичний переклад.

file Наразі ще одна інформація! Я весь день боровся за свої гроші! Депозит Skrill працює! Я не можу зняти гроші! Вони кажуть, що зняття коштів неможливе в моїй країні! Потім вони знову хочуть отримати всі дані електронною поштою! Я відправив це! Написавши в чаті 15 разів, Метт сказав мені, що все в порядку, і я повинен знову зняти гроші через банк! Потім, без сповіщення електронною поштою, моє зняття було знову скасовано! Тоді я повернувся до Чака, який сказав, що я повинен надіслати все, що я вже робив тричі! Я йому сказав, що всі говорять одне і те ж, і що я починаю злитися! Тоді він сказав, як і його попередник Метт, щоб я знову знявся! З Дамою НВ у мене такого ще не було!!! Це жах, вас обдирають!!! Я вже не знаю що робити!? Подібні скарги Trustpilot!

Змінено
Автоматичний переклад.
ferenzano

Я чітко бачу, що є більші проблеми, ніж здається в казино. Вам потрібно ще раз пройти перевірку, тому Skrill не може зняти кошти. Іноді трапляється так, що для виведення та депозиту використовується різний метод, але казино має шукати альтернативу, яку ви можете використати. Можливо, вони не зможуть додати цей спосіб оплати.

Крім того, документи, які ви надіслали, в порядку чи ви все ще чекаєте на перевірку?

Автоматичний переклад.

Привіт, тепер знайдено позитивне рішення! Казино вибачилося та подякувало мені за мою критику щодо інформації про бонуси, оскільки казино хоче покращити цей аспект!


Привіт Мануель,


Дякуємо, що звернулися до нас. Ми щиро шкодуємо про незручності, які ви зазнали. Ви маєте повне право висловити своє незадоволення, і ми дуже цінуємо ваш відгук, оскільки він допомагає нам постійно вдосконалювати наш сервіс.


Ми хотіли б вибачитися за будь-яку плутанину, спричинену неправильними мінімальними сумами депозиту в наших рекламних електронних листах. Ми знаємо про цю проблему, і наші технічні спеціалісти вже працюють над її якнайшвидшим вирішенням. Дякуємо, що звернули на це нашу увагу - ваш звіт допоможе нам пришвидшити вирішення.


Щодо вашого запиту на зняття, ми хотіли б повідомити вам, що він наразі обробляється постачальником платіжних послуг. Ваші гроші незабаром будуть на вашому рахунку. Якщо виникнуть проблеми, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами безпосередньо за адресою зв'язатися.


Ваш відгук важливий для покращення нашого сервісу.

Автоматичний переклад.
ferenzano

Я думаю, що це те, що зробить мене щасливим, і я буду радий, що казино серйозно ставиться до цих речей і намагається вдосконалюватися.

Ви бачите це так само?

Що стосується виведення коштів, я дуже сподіваюся, що ви отримаєте гроші якнайшвидше і зможете повідомити мені, що вони надійшли на ваш рахунок. Коли це станеться, обов’язково дайте мені знати.

Гарних і особливо позитивних вихідних.😉

Автоматичний переклад.

Привіт Яро! Так, саме так я це бачу! Я вчора отримав гроші на свій банківський рахунок! З найкращими побажаннями та гарних вихідних!

Змінено
Автоматичний переклад.
ferenzano

Ну це було ще минулого тижня. Насолоджуйтесь ними та дайте мені знати, якщо ви знову зіграєте тут, чи все було добре.🙂

Автоматичний переклад.

Так, я буду радий це зробити, найкращі побажання!


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого