ГоловнаФорумКазиноBeep Beep Casino - загальне обговорення

Beep Beep Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Jeffrey2994
|
9 214 переглядів 39 відповідей |
|
1 2
igorbohacek

Чи можу я запитати, чи стикалися ви з якоюсь проблемою в цьому казино? Ми могли б вам допомогти, якщо це можливо.

Тим часом, щоб краще зрозуміти, як ми перевіряємо онлайн-казино, прочитайте про це тут .

Будь ласка, дайте нам знати, якщо ми можемо чимось вам допомогти. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi

Так, я вношу тут близько 600 євро...звичайно, я ніколи нічого не виграв, і, нарешті, коли я виграв на турнірі приз 27 євро, мені потрібно поставити 950 євро, я зробив це і зробив запит на зняття 400 євро, вони вивели мені лише 27 євро, вони також мене обдурили ці правила не відповідають умовам і правилам, це казино є повним шахрайством, і всі ігри спрямовані проти гравців, тому поясніть мені, чому це казино має такий високий рейтинг!!!

file

е

Автоматичний переклад.
igorbohacek

Гаразд, те, що ви описали в чаті, також написано в умовах турніру? Якщо так, то я б не бачив проблеми на їхньому боці, тому що мені здається, що це трапляється досить часто. Тож дайте мені знати, чи знали ви про це заздалегідь чи ні.

Автоматичний переклад.
Jaro

Це не зазначено в умовах і правилах турніру. Я граю в азартні ігри більше 5 років і кожного разу перевіряю правила, чи є якийсь ліміт для зняття коштів.

Крім того, слоти ними маніпулюють - коли ви вносите свої гроші, ваш максимальний виграш, можливо, становитиме 30 разів на ваші ставки, тоді, якщо у вас є активний бонус зі ставками зі ставками х 30 - коли ви граєте з бонусними коштами, як-от мерикале, іноді ви виграєте свою ставку на 150 (ніколи виграйте більше, ніж це тут) і, звичайно, незадовго до того, як ваші ставки закінчаться, усі слоти з’їдять гроші, і ваш баланс впаде до нуля. Я розумію, якщо іноді гравцеві не пощастить, але це неможливо майже кожен раз, якщо ви мені не вірите. також є мої знімки екрана бонусних раундів, щоб ви могли порівняти виграші з реальними коштами та бонусними раундами

Автоматичний переклад.
igorbohacek

Гаразд, коли все це сталося, і ніде в турнірі не згадувалося про максимальний виплату коштів, ви не думали про те, щоб подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти?

Автоматичний переклад.
Jaro

Ні, навіть якщо я поскаржуся, це не допоможе мені, тому що вони зняли всі гроші з мого рахунку в казино та вивели мені 27 євро xD Я припиняю грати там, але це казино не заслуговує високої оцінки (8,2)

Автоматичний переклад.
igorbohacek

Шкода, можливо, щось можна було б вирішити, але якщо ви так сприйняли, то, мабуть, більше нічого робити. Я сподіваюся, що деінде досвід буде кращим і вимоги будуть чіткішими, ніж у цьому випадку.

Автоматичний переклад.

як ви всі бачите, igorbohacek став жертвою ваших високих оцінок безпеки в хитромудрому казино, так само як і я дуже горюю чуваком. 600 євро було набагато більше, ніж я втратив ці сайти, а ті схожі/під тим самим керівництвом є абсолютними шахраями будь ласка, попередьте гравців, щоб вони прочитали відгуки, якщо достатньо з нас виступило, і ви все одно не збираєтеся змінювати рейтинг безпеки

Автоматичний переклад.
mjayare6

Важливим у його випадку є те, що скарга не була відкритою. Не виходить, що гравець приходить на форум і пише, що казино було нечесним і так далі, приходить інший, а ми тікаємо міняти індекс безпеки. Має бути основа, на якій ми вдаємося до такого. І скарги важливі, тому що якщо казино не намагається їх вирішити, а ми на боці гравця, то казино отримує чорні точки. І тоді індекс безпеки змінюється. Ви бачите, як це працює?

Автоматичний переклад.
Jaro

У мене є дивовижна ідея для вас, щоб обміркувати з іншими працівниками гуру казино, як щодо того, щоб створити вкладку, присвячену обговоренню спільноти про те, як відрізнити підроблені ігри, на що слід звернути увагу на скептичні затримки в живому казино тощо, ці деталі надзвичайно важко пояснити назад до гуру казино. ви просите нас надати, яку мені процитував фахівець-гуру казино: «здатність визначити, чи гра є підробкою, не є легким завданням, і ми повинні працювати з постачальником, щоб знайти докази того, що ці ігри справді є шахрайство, друже, я надіслав повідомлення декільком провайдерам, які все ще чекають на відповідь 2-3 місяці та підраховують... ви просите нас надати те, чого ви навіть не можете зробити, щоб довести підробку слотів, натомість присвятіть вкладку обговоренню підроблених ігор і як сказати, що у мене є кілька моментів, які я натрапив в Інтернеті, я впевнений, що інші мають, тому що їм набридло бути обдуреними, а ми всі, можливо, можемо створити безвідмовний посібник щодо того, як правильно це робити самостійно, ТОДІ ми БУДЕМО, що вам потрібно справедливо знизити рейтинг казино..думки?

Автоматичний переклад.
mjayare6

Тож мати щось подібне тут не обов’язково погана ідея, але якщо я правильно думаю, наша команда даних, яка проводить перевірку, також перевіряє, чи є ігри підробленими чи ні. Звичайно, з часом може статися, що казино вдасться до такого, але я думаю, що це їм тільки зашкодить. Коли ми знаходимо щось подібне, ми завжди згадуємо про це в огляді.

У будь-якому випадку, чи правильно я зрозумів, що вам потрібен якийсь «посібник» про те, як виявляти підроблені ігри? Або я це неправильно зрозумів? Ви також знайдете багато на цю тему на форумі, і ви також можете перевірити інші теми з думками геймерів.

У будь-якому разі я можу винести це на обговорення, якщо я правильно зрозумів, але я нічого не обіцяю.

Автоматичний переклад.

якщо ваша команда обробки даних робить те, що ви говорите, тоді вони б до біса добре знали, що казино, про які йде мова, ні до чого, тому не насипайте купу такого сміття, і так, посібник, але не посібник, тема, де люди можуть додавати різні способи вони виявили, що БЕЗ СУМНІВУ доводять, що ігри, про які йде мова, є підробленими. Я знаю пару ідей, але хотів би поділитися технічно підкованими знаннями з іншими на благо КОЖНОГО. Будь-хто може прочитати та застосувати ці тести та передати результати гуру казино та у вас не буде абсолютно ніякого вибору знизити їхній рейтинг безпеки

Автоматичний переклад.
Jaro

Ви нічого не обіцяєте чесної, але дуже скептичної відповіді, чому б це не було реалізовано? персонал казино хоче, щоб нас і далі обкрадали? не має значення, якщо ви швидко заробляєте за своє реферальне посилання?


Автоматичний переклад.
mjayare6

Якби мова йшла про реферальні посилання тощо, ми б не підтримували гравців і не намагалися б якимось чином їм допомогти. Для чого тоді форум, запитайте себе. Ми могли б просто провести огляд, і якщо гравці хочуть грати, дозвольте їм грати, а якщо ні, дозвольте їм не грати. Іноді було б добре подумати про це з іншого боку, а не тільки зі свого. Коли гравці мають гарну ідею або діляться чимось, із чим їм потрібна допомога, ми можемо запитати. Буде це реалізовано чи ні – вирішувати не мені. Ось чому я дав вам таку відповідь. Тому що я можу спробувати підвищити це, але як це буде вирішено і чи будуть наслідки, я не можу гарантувати. Якщо це проблема, то мені більше нічого сказати. Я намагаюся розуміти гравців, як і всіх інших, коли у них складні ситуації, а також коли вони приходять із звинуваченнями, справа не тільки в цьому, але я грав там, і так воно і є. Чи знаєте ви, скільки гравців вели б нас так і пробували на нас щось, поки ми не дізнаємося правду? Скарги – чудовий приклад.

Тож знову ж таки, я спробую це зробити, але я не даю жодних обіцянок, якщо вам цього недостатньо, вибачте.

Автоматичний переклад.

Так, я повинен погодитися з igorbohacek і mjayare6 , тому що я багато разів робив депозити в цьому казино і був здивований, побачивши високу оцінку, яку воно отримало тут на Guru. У мене були ті самі проблеми з сайтом, як описано, як-от відчуття бути зірваним.

Автоматичний переклад.
dianetinga

Гей, не могли б ви коротко описати, що з вами сталося в казино, і чому у вас таке відчуття? Давайте подивимося, чи можемо ми чимось допомогти.

Не соромтеся, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Я ніколи не можу зв’язатися з кимось у чаті чи електронною поштою. Здається, служба підтримки навіть не відповідає мені. Саме тоді я вирішив припинити депозити там. Крім того, коли здається, що ви ніколи не виграєте, коли наближаєтеся до або навколо ставки на бонус. Нещодавно я зрозумів, що через іншу ситуацію мені слід перевірити рейтинг і рейтинг казино, у які я думаю, що я хочу зробити депозит, і саме тоді я перевірив Beep Beep тут. і був здивований, побачивши рейтинг, потім прочитав відгуки деяких інших гравців, і вони подумали, що й я, чому рейтинг такий високий.

Автоматичний переклад.
dianetinga

Отже, у вас є відчуття, що ви не можете виграти в казино, і це одна з головних проблем, так? Коли ви намагалися зв’язатися зі службою підтримки, про що йшлося?

Автоматичний переклад.

Так, я відчуваю, що бувають випадки, коли ви граєте в ігри і ніколи не отримуєте бонусний раунд. Коли я востаннє намагався зв’язатися з ними щодо бонусу, надісланого електронною поштою, про який у мене було запитання, я не отримав відповіді в чаті або електронною поштою до служби підтримки також не відповів.

Автоматичний переклад.
dianetinga

В такому випадку я особисто, ймовірно, не буду користуватися таким казино. Якщо ви намагаєтеся запитати, але нічого не відбувається і ніхто не відповідає, значить спілкування не на найкращому рівні. І я вважаю, що це важливо для гравців.

Однак про який бонус ви хотіли знати і що саме ви хотіли знати?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого