ГоловнаФорумКазиноBankonbet Casino - загальне обговорення

Bankonbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від gamblenugget
|
10 005 переглядів 63 відповідей |
|
12 3 4

Привіт, я обов'язково буду чекати, навіть якщо мені не заплатять.

Справа в тому, що коли ви забираєте замовлення, вам дають 1-3 дні на оплату - реклама, що вводить в оману!

Відповідь на запити інформації завжди однакова, як у чаті, так і на електронну пошту. Копіювати/вставляти, просто! Вони вибачаються, просять терпіння і вибачаються.

Я думаю, що це нормально в цьому казино, коли ви входите в чат, там навіть черга з 90 людей. Індикатори!

дякую

Автоматичний переклад.
Verinha37

Я абсолютно розумію і співчуваю тобі в цій ситуації, тому що я сам не хотів би опинитися в ній. Я також не задовольнився б просто терпінням і очікуванням, хоча іноді це єдиний вихід для гравців. Також шаблони мене не дуже порадують, але, з іншого боку, я знаю, що казино, мабуть, також не має чого вам більше сказати.

Подивимося, що буде в найближчі кілька днів.

Автоматичний переклад.

Привіт. Поточну виплату в розмірі 500 євро скасовано, а відкриті виплати наразі не обробляються або вказаний час перевищено. Чи може хтось мені тут допомогти? У чаті кажуть, що це через технічні проблеми. Скільки мені чекати? Або не хочуть платити?


з повагою

Автоматичний переклад.
oggi361

Привіт, згідно з тим, що я бачив, казино має досить високий індекс безпеки, тож, ймовірно, у них справді виникли технічні проблеми. Ви запитали їх, скільки вам чекати? Скільки ти зараз чекаєш? Чи намагалися ви запитати, чи допомогла б зміна способу оплати, чи можна було б використати інший метод і казино б це погодило? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Перший платіж був зроблений 11.01.25 і був зарахований на мій рахунок 15.01.25

Друга виплата була проведена 13.01.25 і була скасована 16.01.25 (через технічні проблеми).

14 січня 2025 року була здійснена виплата, але вона ще в обробці. Тож лише одну виплату було скасовано, тоді як дві виплати все ще обробляються.

16 січня 2025 року я знову подав запит на скасовану виплату.

Усі зняття коштів здійснювалися одним і тим же способом оплати.

У чаті моє занепокоєння щодо часу очікування та технічних проблем було передано фінансовому відділу, але у мене є деякі сумніви. Оскільки мені пощастило трохи більше, і тепер є гроші, які чекають на зняття з мого рахунку гравця, я був би дуже радий отримати підтримку від Casinoguru.



Змінено
Автоматичний переклад.
oggi361

Отже, якщо у вас уже є гроші, я точно не хвилююся, просто спробую набратися терпіння й нічого не робити з грошима.

Якщо вам потрібна наша допомога, у такому випадку вам доведеться подати скаргу, але ми даємо казино 14 днів, щоб заплатити гравцеві, тому ми не будемо зв’язуватися з ними до цього часу.

Тому я б порадив почекати, дізнатися, коли закінчаться технічні проблеми, і зняти кошти. Якщо він затягнеться, надішліть скаргу, і ми спробуємо допомогти.

Не соромтеся тримати мене в курсі оновлень, і я буду радий надати поради, якщо можливо.

Автоматичний переклад.
Jaro

Сьогодні знову написав у чат і задав питання. Технічні проблеми, ймовірно, залежать від постачальника платіжних послуг. Але чому перше виведення спрацювало протягом 3 робочих днів? Сьогодні було скасовано чергове зняття з тих же причин. Коли ви запитуєте про інші способи виведення коштів, вони завжди кажуть, що ви повинні використовувати метод, який використовували для внесення коштів. Усе це змушує мене почуватися незручно, і це вводить в оману. Доведеться спробувати поскаржитися...

Автоматичний переклад.
oggi361

Ви намагалися запитати, якби ви зробили мінімальний депозит іншим способом, чи можна було б його зняти?

Автоматичний переклад.
Jaro

На скаргу ніхто не реагує. Bankonbet закриває мій рахунок після перевірки без причини та отримує від вас оцінку 8,8 з 10. Будь ласка, змініть рейтинг, оскільки казино та платіжний процесор funid дуже сумнівні.

Автоматичний переклад.
oggi361

Будь ласка, зверніть увагу на таймер вашої скарги, і ви отримаєте відповідь від нашої команди зі скарг.

Оскільки скарга все ще очікує на розгляд, ми не можемо жодним чином змінити рейтинг. Тільки коли скарга залишається невирішеною, це впливає на індекс безпеки.

Автоматичний переклад.
Romi

Отже, ви всі разом на одному човні. чудово

Автоматичний переклад.
oggi361

Чесно кажучи, я справді не розумію ваш коментар.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.

Я подав 3 запити на зняття з 21/01 і 22/01 на загальну суму 800 євро, і, здається, він все ще обробляється, у чаті мені вже кілька днів кажуть, що це на завершальній стадії та що немає необхідність ідентифікації або хвилювання. Я ніколи не отримував відкликань від цієї компанії. Хтось отримав виплати?

Автоматичний переклад.
Tswths

привіт Я перемістив вашу публікацію в офіційну тему казино, щоб ви могли переглянути її та зібрати додаткову інформацію.

Я бачу, що наша група розгляду скарг уже повідомила вас, що тепер нам потрібно дочекатися закінчення 14-денного терміну, і лише тоді ми зможемо втрутитися у вашу скаргу . Сподіваюся, тоді ми дізнаємося, чому так довго обробляється ваше зняття, особливо коли ви сказали, що перевірка не потрібна.

Як довго ви граєте в цьому казино, і чи повідомили ви в чаті, що не потрібно надсилати жодних документів, чи з вами зв’язувалися електронною поштою?

Автоматичний переклад.
Snorfs видалив(-ла) публікацію

незавершене виведення криптовалюти з 13 лютого все ще на тому ж етапі, що й день 1.

на всіх цих сайтах rabidi/bonus crab зазвичай потрібно близько 2 тижнів для виведення криптовалюти, що дуже повільно, але місяць для виведення криптовалюти?


e: після того, як я подав тут скаргу, я блискавично отримав своє відкликання лише через 25 календарних днів.

Змінено
Автоматичний переклад.
YOyoyoLAN

Я, напевно, навіть не буду вас з цим вітати, хоча дуже радий, що ви отримали гроші. Для мене це ненормально, щоб це тривало майже місяць. Також ви знаєте, чому це було так, чи казино продовжувало давати вам якісь загальні відповіді?

Автоматичний переклад.
Jaro

вони просто сказали, що у фінансового відділу багато роботи, але це їхня звичайна фішка.


Досить цікаво, що один хлопець у чаті сказав мені не використовувати криптовалюту в майбутньому, оскільки вона оброблятиметься повільніше...

Автоматичний переклад.
YOyoyoLAN

Хм, я хотів би знати чому, адже це має бути найшвидший спосіб зняти гроші.

Ви думаєте, що спробуєте тут і скористаєтеся іншим способом оплати? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro

Я радше більше не вношу тут депозит, якщо тільки мені не захочеться грати та прийнятна бонусна пропозиція (>100%).

Але загалом навіщо комусь робити депозит у казино, де ви знаєте, що у вас виникнуть проблеми зі зняттям грошей?

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого