2 р. тому
Тут ви можете обговорити Bankonbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино не виплачує гравцям, а також партнерам... Мені було б цікаво знати, чи отримали ви свої гроші Гуру казино... Мінімум 30+ партнерів, які не виплатили. Soft2bet теж нічого не може зробити.
І всім гравцям тут не грати!
LG Gamble Nugget
Casino doesn't pay out players and neither do affiliates... I would be interested to know if you got your money Casino Guru... Minimum 30+ affiliates that didn't pay out. Soft2bet can't do anything either.
And to all players do not play here!
LG Gamble Nugget
Casino zahlt die Spieler nicht aus und auch die Affiliates nicht… Würde mich interessieren, ob ihr euer Geld bekommen habt Casino Guru... Minimum 30+ Affiliates die nicht ausgezahlt wurden. Soft2bet kann auch nichts machen bisher.
Und an alle Spieler nicht hier spielen!
LG Gamble Nugget
Привіт,
Я вважаю, що вам слід опублікувати це на форумі GPWA , присвяченому афілійованим особам.
Як ти гадаєш?
Hello there,
I believe you should post this on GPWA forum that is dedicated to affiliates.
What do you think?
На мене тиснув стример посилань, за яким я слідкую, я створив обліковий запис, зробив депозит у розмірі 25 євро, я вибрав 100% бонус, але мені так і не нарахували. Я звернулася в чат і мені написали, що це рішення адміністратора. Це означає, що я не міг їх зняти, тому що мені довелося. Я поставив їх один раз, і мені не вдалося, я їх програв. Чому я порушив правило, коли щойно відкрив рахунок у казино, і я цього не знаю. Їхній чат не сказав мені, яке саме правило я порушив. Просто трагічні речі. Це означає, що відповіді не буде, просто не дозволяйте іншим, як я, наступати на це.
I was pressured by a link streamer that I follow, I created an account, I made a deposit of 25 euros, I chose a 100% bonus and they never credited me. I contacted the chat and they wrote to me that it was the administrator's decision. It means that I could not withdraw them, because I had to I wagered them once and I didn't succeed, I lost them. How come I broke a rule when I just opened an account at the casino and I don't know it. Their chat didn't tell me exactly which rule I broke. Just tragic things. It means there won't be an answer, just don't let someone else like me step on it.
Έκανα καταπίεση απο link streamer που παρακολουθώ,έφτιαξα λογαριασμό έκανα κατάθεση 25 ευρώ,διάλεξα 100% μπονους και δεν μου το πιστώσανε ποτέ.επικοινώνησα με το τσατ και μου γράψανε ότι ειναι απόφαση του administrator.εννοειται ότι δε μπόρεσα να τα τραβήξω ,διότι έπρεπε να τα κάνω wager μια φορά και δεν τα κατάφερα τα έχασα.Πως γινεται να εχω παραβεί κανόνα που μολις άνοιξα λογαριασμό στο καζίνο του δε το γνωριζω.Το τσατ τους δε μου έλεγε ακριβώς ποιον κανόνα παραβίασα.Απλα τραγικά πράγματα.Εννοειται απάντηση δε θα υπάρξει,απλα μην την πατήσει και αλλος σαν εμενα.
Я б не сказав, що ви порушили якісь правила. Я б сказав, що бонус був недоступний для вас, точніше, казино просто вирішило його не роздавати. Зазвичай це приховується рішенням адміністрації терміну.
Ви сказали, що на вас тиснув цей стример? Як саме він змусив вас внести депозит?
до речі, я буду дуже обережний із стримерами.
I wouldn't say you have broken any rules. I'd say the bonus was not available to you, or rather the casino simply decided not to give it away. This is usually hidden by the term administration's decision.
You said you were pressured by this streamer? How exactly did he force you to deposit?
by the way, I will be very careful with streamers.
Моя погана англійська про тиск. Тиску не було. Я не можу зрозуміти, який термін я порушив. Я точно знаю, що відбувається Радка. Одного разу я створив рахунок казино в казино, я виграв 1800 євро шляхом путу, вони відмовилися дайте мені, Пітер дуже допоміг мені розглянути мою скаргу. Вони сказали, що порушили правила, і вони не можуть заплатити. Пітер сказав, що я взагалі не порушував правило. Через шість місяців у казино вони вирішили, що я правильно і нарешті заплатив мені. але вони внесли мене в чорний список більшості казино. Я маю на увазі дочірнє казино або після того, як я бачу, що вони мають загальні списки, і я потрапив у чорний список, не роблячи нічого в більшості казино з моєю електронною поштою. Казино Amunra зробило те саме, і багато я можу Я не входжу за допомогою своєї електронної пошти, яка повідомляє, що я в чорному списку через залежність. Що я можу зробити. Моя поточна електронна адреса прикріплена до мого облікового запису skrill. Якщо я виправлю іншу електронну адресу та від’єднаю її від свого облікового запису skrill, і зайду до цього казино, і повинен заплати мені, це законно чи ні?
My bad English about pressure.there were no pressure.I can’t understand which term I broke.I know exactly what is going on Radka.I have made once a casino account to a casino ,I won 1800 euro by put they refused to give me,Peter helped me a lo to my complaint.they said that broke the rules and they can’t pay.Peter said that I didn’t broke a rule at all.the casino after six months from nowhere they decided that I was right and finally paid me.but they put me blacklisted to most casino’s.I mean sister casino’s or after I see that they have common lists and I am blacklisted doing nothing from most casino with my email.Amunra casino did the same and many I can’t login with my email saying that I am blacklisted due to addictive.what can I do.my current email is attached to my skrill account.if I fix another email and detach it to my skrill account,and go to those casino and must pay me,is this legal or not?
О, тепер я розумію річ у цілому!
Особисто я б сказав, що вас занесли до чорного списку, тому що ви боролися за свої виграші, а казино не дуже люблять «проблемних гравців». Те саме відбувається з гравцями, які ініціювали повернення коштів, наприклад 🙁.
Таких чорних списків офіційно, звичайно, не існує.
Але якщо бути комплексним, ви коли-небудь раніше самовідключалися через залежність від азартних ігор?
Oh, now I understand the thing as a whole!
I would personally say you've been blacklisted because you fought for your winnings, and casinos are not extra fond of "problematic players". The same happens to players who initiated chargebacks, for instance 🙁.
Such blacklists officially don't exist, of course.
But to be complex, have you ever self-excluded before due to gambling addiction?
Я не можу сказати, що я залежний від вимірювання виграшів і програшів, я беззбитковий +/-. Я граю лише на гроші, які можу собі дозволити, і на дуже маленькі ставки, тому казино завдає шкоди. Коли я вношу 20 євро, ставлю та знімаю 1800, Я вважаю, що я в чорному списку. Справа в тому, чому казино заплатило через 6 місяців і тримає мене в чорному списку, і не маю можливості відтворити вчасно частину своїх грошей. Я виживу, лол, вони програють, я зберігаю свої гроші. дякую за хорошу роботу як casinoguru
I can't say that I am addicted due to measuring winnings and loses I am am break even+/-.i play only money I can afford and very small bets that's why casino hurt.when I deposit 20 euro and wagering and withdraw 1800 ,I believe that I am blacklisted.the thing is why the casino paid after 6 months and keep me blacklisted and haven't the opportunity to play back get in time some of their money.i will survive lol ,they lose I keep my money.thanks for the good work as casinoguru
На всякий випадок, якщо я не пояснив себе щодо самовиключення, я б не насмілився запитати вас, чи вважаєте ви залежним чи ні. 🙂 Натомість мені було цікаво, чи закривали ви коли-небудь рахунок у казино, сказавши, що маєте справу з азартними іграми.
Це не дуже важливо, це була лише ідея, яка могла б пояснити, що ви потрапили в «чорний список».
Я радий, що ти оптиміст із позитивним настроєм, я думаю, ти правий. Навіщо турбуватися про казино, яке вирішило вас відпустити - знайдіть інше - краще! 😀
Я також хотів би подякувати вам за вашу вдячність - якщо вам важко, ви знаєте, куди йти. 😉
Не соромтеся повертатися навіть час від часу, нам завжди знадобляться чесні відгуки про казино.
Just in case I didn't make myself clear about the self-exclusion, I would not dare to ask you whether you think you might be addicted or not. 🙂 Instead, I was wondering, if you ever closed any casino account by saying you're dealing with gambling issues.
It's not super important, it was just an idea that might explain you being "blacklisted".
I'm happy you're optimistic with a positive attitude, I think you're right. Why bother with the casino that decided to let you go - find another - better one! 😀
I'd also like to thank you for your kind appreciation - if you struggle, you know where to go. 😉
Feel free to come back even occasionaly, we could always use honest feedback on casinos.
Я не закривав жодне казино, щоб обмежити те, що досі я можу контролювати. Мене занесено до чорного списку, тому що я згоден з вами, коли ви мені відповіли, що вони не хочуть гравців, які борються за свої виграші. Я багато разів боровся, щоб ідентифікувати мої рахунки в багатьох казино, лише щоб отримати 80-100 євро виграшів. Я чекав місяць або два, а потім вони заплатили. Інший гравець у моїй ситуації, можливо, вони кажуть, давайте зіграємо на ці невеликі суми.
дякую за ваш час
I haven’t closes any casino to restrict something that until now honestly I can control.I am blacklisted because I agree with you when you answered me that they don’t want player that fight for their winnings.I fought many times to to identify my accounts at many casinos, just to get 80-100 euro winnings.I waited one month or two and then they paid.Other player i my situation maybe they say let’s play those small amounts.
thank u for your time
Дуже добре, я дуже радий чути, що у вас усе добре, коли йдеться про ці проблеми!
Ніхто не повинен чекати два місяці або лише один, щоб отримати виграш у будь-якому казино, у моїх книгах це надмірно.
Не дивно, що я так часто чую, що тривалі верифікації та відстрочені платежі є інструментами, які використовують казино, щоб змусити гравців втрачати гроші.
Можливо, я б подумав так само.
У будь-якому випадку, будьте пильні, і якщо вам колись буде важко, приходьте сюди - ми постараємося вас підтримати.
Very good, I'm so glad to hear you're "ok" when it comes to those issues!
No one should wait two months or just one to get the winnings from any casino, that's excessive in my books.
No wonder I'm hearing so often that prolonged verifications and delayed payments are instruments casinos use to make players lose money.
Maybe I would think the same.
Anyway, stay vigilant, and if you ever struggle, come here - we shall try to support you.
КАЗИНО АБСОЛЮТНО ВІДМОВЛЯЄТЬСЯ ПЕРЕВІРИТИ МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС, Я ВЖЕ ЗАВАНТАЖИВ СВОЇ ДОКУМЕНТИ, ЯК ВОНИ САМІ ВИМАГАЛИ, І ВОНИ ПРОСТО ВІДХИЛЯЮТЬ ЦЕ, КАЖУЧИ, ЩО ЦЕ НЕПРАВИЛЬНО, ВОНИ НЕ КАЖУТЬ МЕНІ, ЧОМУ АБО БУДЬ-ЩО, ПРОСТО ВІДХИЛЯЮТЬ ЦЕ. Я НАМАГАЮСЯ ВЕРИФІКАЦІЇ СВІГО ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ БІЛЬШЕ МІСЯЦЯ.
У МЕНЕ НАВІТЬ Є ЗНЯТТЯ, ЯКЕ ОЧІКУЄ, АЛЕ Я НЕ МОЖУ СКАСУВАТИ ЙОГО, ДОКИ ВОНИ НЕ ПЕРЕВІРЯТЬ МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС.
THE CASINO ABSOLUTELY REFUSES TO VERIFY MY ACCOUNT, I HAVE ALREADY UPLOADED MY DOCUMENTS AS THEY REQUESTED THEMSELVES AND THEY SIMPLY REJECT IT SAYING IT IS WRONG, THEY DON'T TELL ME WHY OR ANYTHING THEY JUST REJECT IT. I'VE BEEN TRYING TO VERIFY MY ACCOUNT FOR MORE THAN A MONTH.
I EVEN HAVE A WITHDRAWAL WHICH IS PENDING BUT I CAN'T CANCEL IT UNTIL THEY VERIFY MY ACCOUNT.
EL CASINO SE NIEGA ROTUNDAMENTE A VERIFICAR MI CUENTA, YA HE SUBIDO MIS DOCUMENTO TAL Y COMO ELLOS MISMO SOLICITAN Y SIMPLETEN LO RECHAZAN DICIENDO QUE ESTA MAL, NO ME DICEN EL POR QUE NI NADA SOLO LO RECHAZAN. ESTOY HACE MAS DE UN MES INTENTANDO VERIFICAR MI CUENTA.
INCLUSO TENGO UN RETIRO EL CUAL ESTA PENDIENTE PERO NO LO PUEDO CANCELAR ASTA QUE LLOS VERIFIQUEN MI CUENTA.
Привіт, я думаю, що місяць достатньо для підтвердження вашого облікового запису. Я бачу, що казино не повідомило вам жодної причини, чому ваші документи були відхилені, на жаль, оскільки така інформація, безумовно, була б корисною для кращого уявлення про ситуацію. Що стосується виведення коштів, ймовірно, ви не зможете зняти гроші, поки ви не завершите процес успішно.
Однак, оскільки це триває вже досить довго, і я думаю, що казино вже повинно було вирішити цю ситуацію, я рекомендую вамподати нам скаргу тут, і наша команда спробує вам допомогти.
Якщо у вас є будь-яка нова інформація, будь ласка, дайте мені знати, чи змогли ви завершити перевірку облікового запису або чи казино повідомило вас про щось. Чи можливо це?
Hello, I think a month is enough time to verify your account. I see that the casino didn't give you any reason why your documents were rejected, which is a pity because such information would certainly be useful to have a better overview of the situation. As far as the withdrawal is concerned, it will probably not be possible to withdraw the money until you complete the process successfully.
However, since it has been going on for quite a long time and I think the casino should have resolved the situation by now, I recommend you open a complaint with us here and our team will try to help you.
If you have any new information, please let me know if you were able to complete the account verification or if the casino informed you about something. Would that be possible ?
Не соромтеся подавати скаргу тут, не обманюйте себе, це ваша вина або у вас недостатньо документів, це вам скажуть, не витрачайте час тут.
Don't bother filing a complaint here, don't be fooled, it's your fault or you don't have enough documentation, that's what they'll tell you, don't waste your time here.
No te compliques en poner queja aquí que no te engañen la culpa la tienes tú o no tienes documentación suficiente eso te dirn no pierdes el tiempo aquí.
Я вважаю, що зараз не найкраще приймати рішення щодо інших за вашим прикладом. У вас була можливість зробити те, що було необхідно, і ви не змогли цього зробити. Коли інші гравці це доводять і їхні скарги вирішуються, це те, про що варто задуматися. Ви можете спробувати побачити, скільки з них вирішено, щоб мати невеликий огляд, тому що я бачу, що ви все ще не можете винести той факт, що вашу скаргу закрито.
I don't think it's best to make decisions about others based on your example now. You had the opportunity to do what was necessary and you failed to do it. When other players prove it and their complaints are resolved, it's something to think about. You can try to see how many of them are solved to have a little overview because I see that you still can't stand the fact that your complaint has been closed.
привіт адміністратори.
Я намагався зняти гроші з Bankonbet з 03.03.2024, вони двічі скасовували банківський переказ, а тепер не виплатили мені, і вони не повернули гроші на балансі, як 2 попередні рази.
причиною скасування обох разів була помилка їхнього постачальника платежів, оскільки вони прикидаються, що ніколи не відповідають на мої електронні листи, а їхній чат служби підтримки клієнтів марний.
що я можу зробити, будь ласка?
Дякую
hello Admins .
I have been strugulling to withdral from Bankonbet since 03/03/2024 , they cancelled twice the bank transfer and now the didn't pay me out and they didn't give back the money in the balance like the 2 previous time.
the reason of the cancellation both times was an error from their payment provider as they pretend and they never reply to my emails and their customer service chat is useless.
what can i do please ?
thx
Привіт, якби це тривало так довго, майже місяць, я б обов'язково звернувся зі скаргою. Ви можете відкрити його тут .
У будь-якому випадку, казино щойно повідомило вам, що у них виникла проблема з постачальником платіжних послуг, і після цього нічого не було? Тепер у вас є введені зняття коштів у казино чи ні? Ви вже підтвердили свій рахунок у казино?
Дай мені знати.
Hello, if it's been going on for this long, almost a month, I would definitely go ahead and file a complaint. You can open one here.
Anyway, the casino just told you that they had a problem with the payment provider and nothing since ? Now do you have any withdrawal in the casino entered or not ? Have you already verified your account with the casino ?
Let me know.
Привіт .
Дякуємо за вашу швидку відповідь.
03/03 я здійснив перше зняття, через кілька днів вони скасували та повернули його на рахунок. 3 листопада я зробив таку саму спробу зняття на ту саму суму, оскільки я ніколи не грав з першої спроби, тому вони зробили те саме й скасували її з тієї ж причини: помилка з боку постачальника платежів.
19/03 я зробив третю спробу, через 3 дні він зник з облікового запису (зазвичай він відображається в очікуванні), і з того часу продовжував радити мені почекати довше в їхньому чаті, вони ніколи не відповідали на жодні електронні листи.
Я запитав, чи потрібна їм перевірка, вони сказали, що зараз вона не потрібна.
До речі, це велика сума, я просто розчарований, тому що вони щодня обманюють людей.
Я буду тримати вас в курсі.
Ще раз дякую за вашу підтримку
Hello .
Thx for your prompt reply.
On the 03/03 I made the first withdrawal, after few days they cancelled and gave it back in the account. On the 11/03 I made same attempt of withdrawal for the same amount as I never played since the first one so they did the same and cancelled it for the same reason: error from the payment provider side.
On the 19/03 I made the third attempt, 3days later it did disappear from the account (usually it show pending) and since then keep advising me to wait longer in their live chat they never replied to any emails.
I asked if they need a verification they said it's not required now.
By the way it's a big amount iam just frustrated because they keep scamming ppl every day.
I will keep you updated.
Thx again for your support
Дякуємо за роз'яснення ситуації. Якби це була велика сума, я думаю, що казино також проводить певне розслідування, але якщо це триває більше місяця, це було б занадто для мене.
Тому в попередній відповіді я рекомендував подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.
Як ви думаєте, спробуєте чи почекайте деякий час? Я не думаю, що варто чекати, оскільки казино не оновлює вас і ви не маєте нової інформації. У всякому разі, я не хочу вас ні до чого штовхати. Тож дайте мені знати, якщо ви зважитеся на такий крок. 🙂
Thanks for clarifying the situation. If it was a high amount, I think the casino is also making some investigaion, but if it's been going on for over a month, that would be too much for me.
That's why I recommended to file a complaint in my previous reply and our team would try to help you.
Do you think you will go ahead and try it or will you wait for a while ? I don't think there's much to wait for, since the casino doesn't update you and you don't have any new information. Anyway, I don't want to push you into anything. So let me know if you decide to take that step. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.