ФорумКазиноBankonbet Casino - загальне обговорення

Bankonbet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від gamblenugget
|
3984 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Bankonbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Казино не виплачує гравцям, а також партнерам... Мені було б цікаво знати, чи отримали ви свої гроші Гуру казино... Мінімум 30+ партнерів, які не виплатили. Soft2bet теж нічого не може зробити.

І всім гравцям тут не грати!

LG Gamble Nugget

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
gamblenugget
1 рік тому

Привіт,

Я вважаю, що вам слід опублікувати це на форумі GPWA , присвяченому афілійованим особам.

Як ти гадаєш?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

На мене тиснув стример посилань, за яким я слідкую, я створив обліковий запис, зробив депозит у розмірі 25 євро, я вибрав 100% бонус, але мені так і не нарахували. Я звернулася в чат і мені написали, що це рішення адміністратора. Це означає, що я не міг їх зняти, тому що мені довелося. Я поставив їх один раз, і мені не вдалося, я їх програв. Чому я порушив правило, коли щойно відкрив рахунок у казино, і я цього не знаю. Їхній чат не сказав мені, яке саме правило я порушив. Просто трагічні речі. Це означає, що відповіді не буде, просто не дозволяйте іншим, як я, наступати на це.

Автоматичний переклад.
Kounabi
11 міс. тому

Я б не сказав, що ви порушили якісь правила. Я б сказав, що бонус був недоступний для вас, точніше, казино просто вирішило його не роздавати. Зазвичай це приховується рішенням адміністрації терміну.

Ви сказали, що на вас тиснув цей стример? Як саме він змусив вас внести депозит?

до речі, я буду дуже обережний із стримерами.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Моя погана англійська про тиск. Тиску не було. Я не можу зрозуміти, який термін я порушив. Я точно знаю, що відбувається Радка. Одного разу я створив рахунок казино в казино, я виграв 1800 євро шляхом путу, вони відмовилися дайте мені, Пітер дуже допоміг мені розглянути мою скаргу. Вони сказали, що порушили правила, і вони не можуть заплатити. Пітер сказав, що я взагалі не порушував правило. Через шість місяців у казино вони вирішили, що я правильно і нарешті заплатив мені. але вони внесли мене в чорний список більшості казино. Я маю на увазі дочірнє казино або після того, як я бачу, що вони мають загальні списки, і я потрапив у чорний список, не роблячи нічого в більшості казино з моєю електронною поштою. Казино Amunra зробило те саме, і багато я можу Я не входжу за допомогою своєї електронної пошти, яка повідомляє, що я в чорному списку через залежність. Що я можу зробити. Моя поточна електронна адреса прикріплена до мого облікового запису skrill. Якщо я виправлю іншу електронну адресу та від’єднаю її від свого облікового запису skrill, і зайду до цього казино, і повинен заплати мені, це законно чи ні?

Автоматичний переклад.
Kounabi
11 міс. тому

О, тепер я розумію річ у цілому!

Особисто я б сказав, що вас занесли до чорного списку, тому що ви боролися за свої виграші, а казино не дуже люблять «проблемних гравців». Те саме відбувається з гравцями, які ініціювали повернення коштів, наприклад 🙁.

Таких чорних списків офіційно, звичайно, не існує.

Але якщо бути комплексним, ви коли-небудь раніше самовідключалися через залежність від азартних ігор?


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я не можу сказати, що я залежний від вимірювання виграшів і програшів, я беззбитковий +/-. Я граю лише на гроші, які можу собі дозволити, і на дуже маленькі ставки, тому казино завдає шкоди. Коли я вношу 20 євро, ставлю та знімаю 1800, Я вважаю, що я в чорному списку. Справа в тому, чому казино заплатило через 6 місяців і тримає мене в чорному списку, і не маю можливості відтворити вчасно частину своїх грошей. Я виживу, лол, вони програють, я зберігаю свої гроші. дякую за хорошу роботу як casinoguru

Автоматичний переклад.
Kounabi
11 міс. тому

На всякий випадок, якщо я не пояснив себе щодо самовиключення, я б не насмілився запитати вас, чи вважаєте ви залежним чи ні. 🙂 Натомість мені було цікаво, чи закривали ви коли-небудь рахунок у казино, сказавши, що маєте справу з азартними іграми.

Це не дуже важливо, це була лише ідея, яка могла б пояснити, що ви потрапили в «чорний список».

Я радий, що ти оптиміст із позитивним настроєм, я думаю, ти правий. Навіщо турбуватися про казино, яке вирішило вас відпустити - знайдіть інше - краще! 😀

Я також хотів би подякувати вам за вашу вдячність - якщо вам важко, ви знаєте, куди йти. 😉

Не соромтеся повертатися навіть час від часу, нам завжди знадобляться чесні відгуки про казино.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я не закривав жодне казино, щоб обмежити те, що досі я можу контролювати. Мене занесено до чорного списку, тому що я згоден з вами, коли ви мені відповіли, що вони не хочуть гравців, які борються за свої виграші. Я багато разів боровся, щоб ідентифікувати мої рахунки в багатьох казино, лише щоб отримати 80-100 євро виграшів. Я чекав місяць або два, а потім вони заплатили. Інший гравець у моїй ситуації, можливо, вони кажуть, давайте зіграємо на ці невеликі суми.


дякую за ваш час

Автоматичний переклад.
Kounabi
11 міс. тому

Дуже добре, я дуже радий чути, що у вас усе добре, коли йдеться про ці проблеми!

Ніхто не повинен чекати два місяці або лише один, щоб отримати виграш у будь-якому казино, у моїх книгах це надмірно.

Не дивно, що я так часто чую, що тривалі верифікації та відстрочені платежі є інструментами, які використовують казино, щоб змусити гравців втрачати гроші.

Можливо, я б подумав так само.

У будь-якому випадку, будьте пильні, і якщо вам колись буде важко, приходьте сюди - ми постараємося вас підтримати.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

КАЗИНО АБСОЛЮТНО ВІДМОВЛЯЄТЬСЯ ПЕРЕВІРИТИ МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС, Я ВЖЕ ЗАВАНТАЖИВ СВОЇ ДОКУМЕНТИ, ЯК ВОНИ САМІ ВИМАГАЛИ, І ВОНИ ПРОСТО ВІДХИЛЯЮТЬ ЦЕ, КАЖУЧИ, ЩО ЦЕ НЕПРАВИЛЬНО, ВОНИ НЕ КАЖУТЬ МЕНІ, ЧОМУ АБО БУДЬ-ЩО, ПРОСТО ВІДХИЛЯЮТЬ ЦЕ. Я НАМАГАЮСЯ ВЕРИФІКАЦІЇ СВІГО ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ БІЛЬШЕ МІСЯЦЯ.

У МЕНЕ НАВІТЬ Є ЗНЯТТЯ, ЯКЕ ОЧІКУЄ, АЛЕ Я НЕ МОЖУ СКАСУВАТИ ЙОГО, ДОКИ ВОНИ НЕ ПЕРЕВІРЯТЬ МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС.

Автоматичний переклад.
carmenmina126
5 міс. тому

Привіт, я думаю, що місяць достатньо для підтвердження вашого облікового запису. Я бачу, що казино не повідомило вам жодної причини, чому ваші документи були відхилені, на жаль, оскільки така інформація, безумовно, була б корисною для кращого уявлення про ситуацію. Що стосується виведення коштів, ймовірно, ви не зможете зняти гроші, поки ви не завершите процес успішно.

Однак, оскільки це триває вже досить довго, і я думаю, що казино вже повинно було вирішити цю ситуацію, я рекомендую вамподати нам скаргу тут, і наша команда спробує вам допомогти.

Якщо у вас є будь-яка нова інформація, будь ласка, дайте мені знати, чи змогли ви завершити перевірку облікового запису або чи казино повідомило вас про щось. Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Не соромтеся подавати скаргу тут, не обманюйте себе, це ваша вина або у вас недостатньо документів, це вам скажуть, не витрачайте час тут.

Автоматичний переклад.
Anonymized545
2 міс. тому

Я вважаю, що зараз не найкраще приймати рішення щодо інших за вашим прикладом. У вас була можливість зробити те, що було необхідно, і ви не змогли цього зробити. Коли інші гравці це доводять і їхні скарги вирішуються, це те, про що варто задуматися. Ви можете спробувати побачити, скільки з них вирішено, щоб мати невеликий огляд, тому що я бачу, що ви все ще не можете винести той факт, що вашу скаргу закрито.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт адміністратори.

Я намагався зняти гроші з Bankonbet з 03.03.2024, вони двічі скасовували банківський переказ, а тепер не виплатили мені, і вони не повернули гроші на балансі, як 2 попередні рази.

причиною скасування обох разів була помилка їхнього постачальника платежів, оскільки вони прикидаються, що ніколи не відповідають на мої електронні листи, а їхній чат служби підтримки клієнтів марний.

що я можу зробити, будь ласка?

Дякую

Автоматичний переклад.
abdelhedimedrami
1 місяць тому

Привіт, якби це тривало так довго, майже місяць, я б обов'язково звернувся зі скаргою. Ви можете відкрити його тут .

У будь-якому випадку, казино щойно повідомило вам, що у них виникла проблема з постачальником платіжних послуг, і після цього нічого не було? Тепер у вас є введені зняття коштів у казино чи ні? Ви вже підтвердили свій рахунок у казино?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт .

Дякуємо за вашу швидку відповідь.

03/03 я здійснив перше зняття, через кілька днів вони скасували та повернули його на рахунок. 3 листопада я зробив таку саму спробу зняття на ту саму суму, оскільки я ніколи не грав з першої спроби, тому вони зробили те саме й скасували її з тієї ж причини: помилка з боку постачальника платежів.

19/03 я зробив третю спробу, через 3 дні він зник з облікового запису (зазвичай він відображається в очікуванні), і з того часу продовжував радити мені почекати довше в їхньому чаті, вони ніколи не відповідали на жодні електронні листи.

Я запитав, чи потрібна їм перевірка, вони сказали, що зараз вона не потрібна.

До речі, це велика сума, я просто розчарований, тому що вони щодня обманюють людей.

Я буду тримати вас в курсі.

Ще раз дякую за вашу підтримку

Автоматичний переклад.
abdelhedimedrami
1 місяць тому

Дякуємо за роз'яснення ситуації. Якби це була велика сума, я думаю, що казино також проводить певне розслідування, але якщо це триває більше місяця, це було б занадто для мене.

Тому в попередній відповіді я рекомендував подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Як ви думаєте, спробуєте чи почекайте деякий час? Я не думаю, що варто чекати, оскільки казино не оновлює вас і ви не маєте нової інформації. У всякому разі, я не хочу вас ні до чого штовхати. Тож дайте мені знати, якщо ви зважитеся на такий крок. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт.

Вибачте за те, що промахнулися, це була друкарська помилка, сума не була великою, лише 160 євро. Вибачте знову

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого