ФорумКазиноBankonbet Casino - загальне обговорення

Bankonbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від gamblenugget
|
4042 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
abdelhedimedrami
1 місяць тому

Не турбуйтеся про це взагалі. У вас випадково є якісь оновлення щодо цього?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Щодня вони кажуть, що це буде на вашому рахунку...

Нещодавно вони сказали, що це має відбутися у п’ятницю 5 квітня 24 року.


Автоматичний переклад.
abdelhedimedrami
1 місяць тому

Добре, тримайте нас в курсі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Сьогодні знову повернемо кредит. Та сама причина.

Автоматичний переклад.
abdelhedimedrami
1 місяць тому

Тож вибачте, якщо те саме трапилося знову, і ви не отримали гроші. Але чи не пробували ви запитати, чи є альтернативний спосіб оплати, і спробувати інший? Або ви зв'язувалися з банком, щоб дізнатися, чи є у них проблеми?

У будь-якому випадку, оскільки у вас є відкрита скарга , наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації, і я твердо вірю, що ви отримаєте гроші якомога швидше. Якщо щось зміниться, повідомте нам.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт команда.

Ну, я зв’язався з ними, на жаль, немає альтернативного способу, оскільки вони чітко радять у своїй відповіді зберегти, наприклад, спосіб оплати депозиту, крім банківського переказу, є багато методів криптовалюти, які я не використовую, і зняття коштів на вашу кредитну картку що явно не мій випадок. Я заплатив дебетовою карткою зі свого банківського рахунку, і їхня платіжна служба прийняла її одразу 4 рази. Це мене також розчарувало, і я справді не знаю, що з ними відбувається, чи вони блефують, чи що, оскільки я читав багато оглядів в Інтернеті і, здається, їхній метод отримання грошей від гравців мене справді заплутав.

До речі, сьогодні я знову зробив той самий запит на зняття коштів, і я буду тримати вас у курсі, і давайте подивимося.

Ще раз дякую за вашу підтримку ❤❤

Автоматичний переклад.
abdelhedimedrami
1 місяць тому

Привіт і дякую за оновлення. Я вважаю, що якщо ви використовували банківський переказ для депозиту, ви також повинні мати можливість використовувати його, щоб зняти гроші, або казино має надати вам інший варіант, який насправді вам доступний.🤷‍♀️

Будь ласка, не робіть жодних висновків, а запасіться терпінням, щоб наша команда могла працювати над вашим випадком і знайти вирішення цієї проблеми. Ви вже надіслали інформацію, яку Вероніка запитувала у своїй скарзі ? Будь ласка, зробіть це, і, сподіваюся, вона зможе вам допомогти. Обов’язково тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого