8 міс. тому
Не турбуйтеся про це взагалі. У вас випадково є якісь оновлення щодо цього?
Do not worry about it at all. Have you got any update regarding this, by any chance?
0
Не турбуйтеся про це взагалі. У вас випадково є якісь оновлення щодо цього?
Do not worry about it at all. Have you got any update regarding this, by any chance?
Сьогодні знову повернемо кредит. Та сама причина.
The credit it back again today . Same reason .
Тож вибачте, якщо те саме трапилося знову, і ви не отримали гроші. Але чи не пробували ви запитати, чи є альтернативний спосіб оплати, і спробувати інший? Або ви зв'язувалися з банком, щоб дізнатися, чи є у них проблеми?
У будь-якому випадку, оскільки у вас є відкрита скарга , наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації, і я твердо вірю, що ви отримаєте гроші якомога швидше. Якщо щось зміниться, повідомте нам.
So I'm sorry if the same thing happened again and you didn't get the money. But didn't you try to ask if there would be an alternative payment method and try some other one ? Or have you contacted the bank to see if they have any problems ?
Anyway, since you have an open complaint, our team will try to help you in your situation and I firmly believe that you will get the money as soon as possible. If anything changes, let us know.
Привіт команда.
Ну, я зв’язався з ними, на жаль, немає альтернативного способу, оскільки вони чітко радять у своїй відповіді зберегти, наприклад, спосіб оплати депозиту, крім банківського переказу, є багато методів криптовалюти, які я не використовую, і зняття коштів на вашу кредитну картку що явно не мій випадок. Я заплатив дебетовою карткою зі свого банківського рахунку, і їхня платіжна служба прийняла її одразу 4 рази. Це мене також розчарувало, і я справді не знаю, що з ними відбувається, чи вони блефують, чи що, оскільки я читав багато оглядів в Інтернеті і, здається, їхній метод отримання грошей від гравців мене справді заплутав.
До речі, сьогодні я знову зробив той самий запит на зняття коштів, і я буду тримати вас у курсі, і давайте подивимося.
Ще раз дякую за вашу підтримку ❤❤
Hello team.
Well I contacted them, unfortunally there is no alternative way as they clearly advise in their reply to keep the say payment method of the deposit also besides bank transfert there a lot of crypto currency methods that I don't use and withdrawal to your credit card which obviously not my case. I paid with debit card from my bank account and their payment provider accepted it immediately 4 times. This what also frustrated me and I really don't know what's happening with them if they are bluffing or what as I read a lot reviews in the internet and seems to be their method of getting money from players iam really confused.
By the way today I did again the same withdrawal request and I will keep you all updated and let's see .
Thx again for your support ❤❤
Привіт і дякую за оновлення. Я вважаю, що якщо ви використовували банківський переказ для депозиту, ви також повинні мати можливість використовувати його, щоб зняти гроші, або казино має надати вам інший варіант, який насправді вам доступний.🤷♀️
Будь ласка, не робіть жодних висновків, а запасіться терпінням, щоб наша команда могла працювати над вашим випадком і знайти вирішення цієї проблеми. Ви вже надіслали інформацію, яку Вероніка запитувала у своїй скарзі ? Будь ласка, зробіть це, і, сподіваюся, вона зможе вам допомогти. Обов’язково тримайте нас у курсі.
Hello and thank you for the update. I reckon that if you used the bank transfer for the deposit, you should be able to use it to withdraw the money as well, or the casino should give you some other option, which is available to you, actually.🤷♀️
Please do not get into any conclusions, and try to be patient, so our team can work on your case and find a solution to this issue. Have you sent the information Veronika asked for in your complaint yet? Please do so, and hopefully she will be able to help you out. Keep us updated here, for sure.
Bankonbet скасовує мої зняття коштів і скасовує їх уже 5 днів. І вони не дають мені рішення. Я хочу зняти свої 2600 євро, тому що. Коли я вносив гроші, це ніколи не створювало для мене проблем, а тепер, щоб отримати їх, це створює для мене проблему, і я хочу свої гроші та рішення. Дякуємо за допомогу
Bankonbet cancels my withdrawals and has been canceling them for 5 days now. And they don't give me a solution. I want to withdraw my 2600 euros because. When I deposited the money it never gave me a problem and now to get it out it gives me a problem and I want my money and a solution. Thanks for helping
Bankonbet me cancela los retiros lleva ya 5 días cancelándomelos . Y no me dan una solución. Quiero retirar mis 2600 euros porque . Cuando ingresaba el dinero nunca me ha dado problema y ahora para sacarlo si me da problema y quiero mi dinero y una solución . Gracias por ayudarme
Привіт, а причину чому ви не можете вивести гроші вам казино сказало чи ні? Чи є якісь затримки чи проблеми з постачальником платежів?
Я бачу, що ви вже встигли подати скаргу , тож якщо проблеми не зникнуть, команда спробує вам допомогти.
Однак слід додати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення всіх питань, пов’язаних із цим процесом, і якщо вони цього не зроблять, тоді наша команда прийде, проведе розслідування та зв’яжеться з казино.
Наразі, однак, нам доведеться набратися терпіння, і я, звичайно, намагатимусь тримати себе в курсі.
Якщо у вас буде щось нове, обов’язково повідомте мені.
Hi, and the reason why you can't withdraw money, did the casino tell you or not? Are there any delays or problems with the payment provider?
I see that you have already managed to file a complaint, so if the problems persist, the team will try to help you.
However, it should be added that we give the casinos 14 days to resolve everything relevant to this process, and if they fail to do so, then our team will come in and investigate and contact the casino.
For now, however, we will have to be patient and I would certainly try to keep myself informed.
If you have something new, be sure to let me know.
Привіт 🙋♀️ Я також чекав виплати через біткойни 5 днів... Підтримка привітна та доброзичлива, але не працює 24/7 (ПОМИЛКА! Zendesk недоступний). Я теж не думаю, що отримаю свою виплату 🙁. Я зробив нескінченну кількість скріншотів і не розумію хорошої оцінки Casino Guru... Я грав там лише тому, що ви дали цьому казино так багато балів, тому що я справді дуже довіряю Casino Guru.
Hello 🙋♀️ I've also been waiting for my payout via bitcoin for 5 days... Support is nice and friendly but not available 24/7 (ERROR! Zendesk is not available). I don't think I'll get my payout either 🙁. I've taken endless screenshots and don't understand the good rating of Casino Guru... I only played there because you gave this casino so many points, because I really have a lot of trust in Casino Guru.
Hallo 🙋♀️ warte auch seit 5 Tagen auf meine Auszahlung per bitcoin … Support ist nett und freundlich aber auch nicht 24/7 erreichbar (FEHLER! Zendesk is not available) . Ich denke auch nicht das ich meine Auszahlung noch erhalte 🙁 . Habe Screenshots ohne Ende gemacht und verstehe die gute Bewertung von Casino Guru nicht … habe nur dort gespielt , weil ihr diesem Casino soviele Punkte gegeben habt , weil ich echt großes Vertrauen zu Casino Guru habe .
Привіт! Хороша новина полягає в тому, що казино розглядає їхні скарги та вирішує їхні проблеми.
Однак, коли мова заходить про ваше зняття коштів, казино повідомило вам, чому воно має затримку? Це ваше перше зняття?
Я б подумав, що якби це був біткойн, це могло б бути швидше, але на шляху може бути щось, на що у вас ще немає грошей. З іншого боку, я б не був налаштований скептично, якщо казино також списує вас і повідомляє про це. Якщо нічого не станеться і нічого не станеться протягом 14 днів, і у вас немає грошей, повідомте нас, і ми обов’язково спробуємо вам допомогти. 🙂
Hi, the good news is that the casino handles their complaints and addresses their problems.
However, when it comes to your withdrawal, did the casino tell you why it has a delay? Is this your first withdrawal?
I would have thought that if it was bitcoin, it might be faster, but there might be something in the way that you don't have the money for yet. On the other hand, I wouldn't be skeptical as long as the casino also writes you off and lets you know. If nothing happens and nothing happens in 14 days and you don't have your money, then let us know and we will certainly try to help you as well. 🙂
Привіт, так, це моя перша виплата... Мені назвали причину: фінансовий відділ був дуже зайнятий, і я був у списку очікування. Я буду радий зв’язатися з вами через 12 днів і надати відгук, якщо щось зміниться... Дякую за допомогу, я справді не можу більше тут... PS: сьогодні мені знову запропонували безкоштовні обертання, які Очевидно, я не прийняв, інакше мою виплату було б скасовано (все це дуже оманливо)
Hello, yes, it's my first payout... the reason given to me was that the finance department was very busy and I was in a waiting list. I'll be happy to get back to you in 12 days and give feedback if anything changes... Thanks for the help, I really can't get any further here... PS: today I was offered free spins again, which I obviously didn't accept, otherwise my payout would have been cancelled (all very misleading)
Hallo , ja ist meine erste Auszahlung … als Grund wurde mir genannt , die Finanzabteillung wäre stark ausgelastet und bin in einer Warteschlange .ich meld mich gerne in 12 Tagen wieder und gebe auch Feedback falls sich was ändert … Danke für die Hilfe , komm hier echt nicht weiter … ps : heute wurden mir schon wieder Freispiele angeboten, die ich nartürlich nicht angenommen habe , ansonsten wäre meine Auszahlung storniert wurden ( alles sehr irreführend)
Ви мали рацію, що не взяли бонус. Зрештою, я б не став грати з грошима і чекав би, поки ситуація вирішиться. Я б також час від часу намагався перевірити, що відбувається з моїм вилученням, і, якщо нічого важливого не станеться, я б подав скаргу.
Казино також має досить високий індекс безпеки, тому я очікую, що незабаром це буде вирішено, і ви отримаєте свої гроші.
Буду чекати новин.
You were right not to take the bonus. Eventually, I wouldn't have gambled with the money and waited for the situation to be resolved. I would also try to check in once in a while to see what's going on with my withdrawal, and if nothing relevant happens, then I would file a complaint.
The casino also has a pretty high safety index, so I would expect it to be resolved soon and you will get your money.
I'll be waiting for news.
Привіт 🙋♀️ jarooo листи тобі приносять удачу 🍀 тепер гроші нарешті тут... дякую за розмови! Справа розкрита.
Hello 🙋♀️ jarooo writing to you brings luck 🍀 now the money is finally here... thank you for the conversations! Case solved.
Hallo 🙋♀️ jarooo das Schreiben mit dir bringt Glück 🍀 jetzt ist Geld endlich da … vielen Dank für die Gespräche! Fall gelöst .
Ти не міг принести нічого кращого. Я радий, що ти отримав свої гроші і що це не зайняло більше часу. Іноді варто просто трохи потерпіти, і все вийде.
У будь-якому разі, ви думаєте, що ви все ще будете тут грати? 🙂☘️😊
You couldn't have brought anything better news. I'm glad you got your money and that it didn't take any longer. Sometimes you just have to be a little more patient and everything will work out.
Anyway, do you think you'll still be playing here? 🙂☘️😊
😃За жодних обставин я більше не буду грати в цьому казино... очікування та сумніви мене надто напружили. Я поки що відпочиваю від казино. PS: ще раз дякую, я дійсно вважаю, що ти приніс мені удачу 🙋♀️🌻✌🏻, і я радий, що Casino Guru існує!
😃Under no circumstances will I play in this casino again... the waiting and doubts stressed me out too much. I'm taking a break from the casino for now. PS: thank you again, I really think you've brought me luck 🙋♀️🌻✌🏻 and I'm glad that Casino Guru exists!
😃auf garkein Fall , werde ich in diesem Casino noch spielen … hat mich zu doll gestresst das warten und zweifeln. Ich mach erstmal Casino Pause . Ps : vielen Dank nochmal , ich glaub wirklich, du hast mir Glück gebracht 🙋♀️🌻✌🏻und bin froh das es Casino Guru gibt !
Дякуємо за відповідь.
Якщо вам знову знадобиться удача і у вас виникнуть проблеми в казино, не соромтеся поділитися цим і написати. Можливо, я принесу його вам знову. ☘️😊
Гарних вихідних.😁
Thank you for your reply.
If you ever need luck again and have a problem in the casino, feel free to share it and write. Maybe I'll bring it to you again. ☘️😊
Have a nice weekend.😁
Я отримав запит на зняття коштів у цьому казино з 20.10, він просто очікує на розгляд. Мені в онлайн-чаті повідомляють про затримку платежів, вибачаються і терплять клієнтів і все!
Мої гроші в їхньому сейфі, от і все!
Мене вражає те, що це казино затримує виплати, щоб побачити, чи клієнт скасовує та програє все!
Я не можу цього зрозуміти! У мене навіть документів не питають, я навіть наважився надіслати їх електронною поштою, і сьогодні все так само! Плачливий.
I've had a withdrawal request at this casino since 20.10, it's simply pending. The online chat informs me that there is a delay in payments, apologizes and is patient with the customers and that's all!
My money is in their safe, that's all!
What gets me is that this casino delays payments to see if the customer cancels and loses everything!
I can't understand it! They don't even ask me for documents, I even took the liberty of sending them by email and everything is the same today! Lamentable.
Tenho um pedido de levantamento neste casino desde 20.10, está simplesmente pendente. O chat on-line informa que há um atraso nos pagamentos, pede desculpa e paciência aos clientes e nada mais!
O meu dinheiro está no cofre deles, só isto!
O que me passa pela cabeça é que este casino atrasa os pagamentos para ver se o cliente cancela e perde tudo!
Não consigo entender! Nem me pedem documentos, até tomei a liberdade de os mandar por mail e tudo na mesma à data de hoje! Lamentável.
Привіт, коли я подивився на кейс гравця, який писав до вас, у нього також була досить велика затримка. Я б сказав, що це може бути тактикою, але це не обов’язково, очевидно, знає лише казино.
У будь-якому випадку, я б рекомендував нічого не робити з грошима, не скасовувати виведення коштів і не грати з ними, якщо є шанс їх отримати.
Я також хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися в тому, що потрібно, і якщо вони не надішлють вам гроші, тоді обов’язково зв’яжіться, і ми спробуємо допомогти.
Тож чи могли б ми укласти таку угоду?
Hi, when I looked at the case of the player who wrote before you, he also had a rather long delay. I would say it could be a tactic but it doesn't have to be, obviously only the casino knows.
Anyway, I would recommend not to do anything with the money, don't cancel the withdrawal or gamble with it if there is a chance of getting it.
I would also add that we give casinos 14 days to sort out what is needed and if they don't send you the money, then by all means get in touch and we will try to help.
So could we make a deal like that?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.