1 місяць тому
Не турбуйтеся про це взагалі. У вас випадково є якісь оновлення щодо цього?
Do not worry about it at all. Have you got any update regarding this, by any chance?
0
Не турбуйтеся про це взагалі. У вас випадково є якісь оновлення щодо цього?
Do not worry about it at all. Have you got any update regarding this, by any chance?
Сьогодні знову повернемо кредит. Та сама причина.
The credit it back again today . Same reason .
Тож вибачте, якщо те саме трапилося знову, і ви не отримали гроші. Але чи не пробували ви запитати, чи є альтернативний спосіб оплати, і спробувати інший? Або ви зв'язувалися з банком, щоб дізнатися, чи є у них проблеми?
У будь-якому випадку, оскільки у вас є відкрита скарга , наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації, і я твердо вірю, що ви отримаєте гроші якомога швидше. Якщо щось зміниться, повідомте нам.
So I'm sorry if the same thing happened again and you didn't get the money. But didn't you try to ask if there would be an alternative payment method and try some other one ? Or have you contacted the bank to see if they have any problems ?
Anyway, since you have an open complaint, our team will try to help you in your situation and I firmly believe that you will get the money as soon as possible. If anything changes, let us know.
Привіт команда.
Ну, я зв’язався з ними, на жаль, немає альтернативного способу, оскільки вони чітко радять у своїй відповіді зберегти, наприклад, спосіб оплати депозиту, крім банківського переказу, є багато методів криптовалюти, які я не використовую, і зняття коштів на вашу кредитну картку що явно не мій випадок. Я заплатив дебетовою карткою зі свого банківського рахунку, і їхня платіжна служба прийняла її одразу 4 рази. Це мене також розчарувало, і я справді не знаю, що з ними відбувається, чи вони блефують, чи що, оскільки я читав багато оглядів в Інтернеті і, здається, їхній метод отримання грошей від гравців мене справді заплутав.
До речі, сьогодні я знову зробив той самий запит на зняття коштів, і я буду тримати вас у курсі, і давайте подивимося.
Ще раз дякую за вашу підтримку ❤❤
Hello team.
Well I contacted them, unfortunally there is no alternative way as they clearly advise in their reply to keep the say payment method of the deposit also besides bank transfert there a lot of crypto currency methods that I don't use and withdrawal to your credit card which obviously not my case. I paid with debit card from my bank account and their payment provider accepted it immediately 4 times. This what also frustrated me and I really don't know what's happening with them if they are bluffing or what as I read a lot reviews in the internet and seems to be their method of getting money from players iam really confused.
By the way today I did again the same withdrawal request and I will keep you all updated and let's see .
Thx again for your support ❤❤
Привіт і дякую за оновлення. Я вважаю, що якщо ви використовували банківський переказ для депозиту, ви також повинні мати можливість використовувати його, щоб зняти гроші, або казино має надати вам інший варіант, який насправді вам доступний.🤷♀️
Будь ласка, не робіть жодних висновків, а запасіться терпінням, щоб наша команда могла працювати над вашим випадком і знайти вирішення цієї проблеми. Ви вже надіслали інформацію, яку Вероніка запитувала у своїй скарзі ? Будь ласка, зробіть це, і, сподіваюся, вона зможе вам допомогти. Обов’язково тримайте нас у курсі.
Hello and thank you for the update. I reckon that if you used the bank transfer for the deposit, you should be able to use it to withdraw the money as well, or the casino should give you some other option, which is available to you, actually.🤷♀️
Please do not get into any conclusions, and try to be patient, so our team can work on your case and find a solution to this issue. Have you sent the information Veronika asked for in your complaint yet? Please do so, and hopefully she will be able to help you out. Keep us updated here, for sure.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.