ФорумКазиноBankonbet Casino - загальне обговорення

Bankonbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від gamblenugget
|
6448 переглядів 41 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
abdelhedimedrami
7 міс. тому

Не турбуйтеся про це взагалі. У вас випадково є якісь оновлення щодо цього?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Щодня вони кажуть, що це буде на вашому рахунку...

Нещодавно вони сказали, що це має відбутися у п’ятницю 5 квітня 24 року.


Автоматичний переклад.
abdelhedimedrami
7 міс. тому

Добре, тримайте нас в курсі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Сьогодні знову повернемо кредит. Та сама причина.

Автоматичний переклад.
abdelhedimedrami
7 міс. тому

Тож вибачте, якщо те саме трапилося знову, і ви не отримали гроші. Але чи не пробували ви запитати, чи є альтернативний спосіб оплати, і спробувати інший? Або ви зв'язувалися з банком, щоб дізнатися, чи є у них проблеми?

У будь-якому випадку, оскільки у вас є відкрита скарга , наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації, і я твердо вірю, що ви отримаєте гроші якомога швидше. Якщо щось зміниться, повідомте нам.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт команда.

Ну, я зв’язався з ними, на жаль, немає альтернативного способу, оскільки вони чітко радять у своїй відповіді зберегти, наприклад, спосіб оплати депозиту, крім банківського переказу, є багато методів криптовалюти, які я не використовую, і зняття коштів на вашу кредитну картку що явно не мій випадок. Я заплатив дебетовою карткою зі свого банківського рахунку, і їхня платіжна служба прийняла її одразу 4 рази. Це мене також розчарувало, і я справді не знаю, що з ними відбувається, чи вони блефують, чи що, оскільки я читав багато оглядів в Інтернеті і, здається, їхній метод отримання грошей від гравців мене справді заплутав.

До речі, сьогодні я знову зробив той самий запит на зняття коштів, і я буду тримати вас у курсі, і давайте подивимося.

Ще раз дякую за вашу підтримку ❤❤

Автоматичний переклад.
abdelhedimedrami
7 міс. тому

Привіт і дякую за оновлення. Я вважаю, що якщо ви використовували банківський переказ для депозиту, ви також повинні мати можливість використовувати його, щоб зняти гроші, або казино має надати вам інший варіант, який насправді вам доступний.🤷‍♀️

Будь ласка, не робіть жодних висновків, а запасіться терпінням, щоб наша команда могла працювати над вашим випадком і знайти вирішення цієї проблеми. Ви вже надіслали інформацію, яку Вероніка запитувала у своїй скарзі ? Будь ласка, зробіть це, і, сподіваюся, вона зможе вам допомогти. Обов’язково тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Bankonbet скасовує мої зняття коштів і скасовує їх уже 5 днів. І вони не дають мені рішення. Я хочу зняти свої 2600 євро, тому що. Коли я вносив гроші, це ніколи не створювало для мене проблем, а тепер, щоб отримати їх, це створює для мене проблему, і я хочу свої гроші та рішення. Дякуємо за допомогу

Автоматичний переклад.
Grana1931
4 міс. тому

Привіт, а причину чому ви не можете вивести гроші вам казино сказало чи ні? Чи є якісь затримки чи проблеми з постачальником платежів?

Я бачу, що ви вже встигли подати скаргу , тож якщо проблеми не зникнуть, команда спробує вам допомогти.

Однак слід додати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення всіх питань, пов’язаних із цим процесом, і якщо вони цього не зроблять, тоді наша команда прийде, проведе розслідування та зв’яжеться з казино.

Наразі, однак, нам доведеться набратися терпіння, і я, звичайно, намагатимусь тримати себе в курсі.

Якщо у вас буде щось нове, обов’язково повідомте мені.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт 🙋‍♀️ Я також чекав виплати через біткойни 5 днів... Підтримка привітна та доброзичлива, але не працює 24/7 (ПОМИЛКА! Zendesk недоступний). Я теж не думаю, що отримаю свою виплату 🙁. Я зробив нескінченну кількість скріншотів і не розумію хорошої оцінки Casino Guru... Я грав там лише тому, що ви дали цьому казино так багато балів, тому що я справді дуже довіряю Casino Guru. file

Автоматичний переклад.
Leeamaria
2 тиж. тому

Привіт! Хороша новина полягає в тому, що казино розглядає їхні скарги та вирішує їхні проблеми.

Однак, коли мова заходить про ваше зняття коштів, казино повідомило вам, чому воно має затримку? Це ваше перше зняття?

Я б подумав, що якби це був біткойн, це могло б бути швидше, але на шляху може бути щось, на що у вас ще немає грошей. З іншого боку, я б не був налаштований скептично, якщо казино також списує вас і повідомляє про це. Якщо нічого не станеться і нічого не станеться протягом 14 днів, і у вас немає грошей, повідомте нас, і ми обов’язково спробуємо вам допомогти. 🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, так, це моя перша виплата... Мені назвали причину: фінансовий відділ був дуже зайнятий, і я був у списку очікування. Я буду радий зв’язатися з вами через 12 днів і надати відгук, якщо щось зміниться... Дякую за допомогу, я справді не можу більше тут... PS: сьогодні мені знову запропонували безкоштовні обертання, які Очевидно, я не прийняв, інакше мою виплату було б скасовано (все це дуже оманливо) filefilefile

Автоматичний переклад.
Leeamaria
2 тиж. тому

Ви мали рацію, що не взяли бонус. Зрештою, я б не став грати з грошима і чекав би, поки ситуація вирішиться. Я б також час від часу намагався перевірити, що відбувається з моїм вилученням, і, якщо нічого важливого не станеться, я б подав скаргу.

Казино також має досить високий індекс безпеки, тому я очікую, що незабаром це буде вирішено, і ви отримаєте свої гроші.

Буду чекати новин.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Привіт 🙋‍♀️ jarooo листи тобі приносять удачу 🍀 тепер гроші нарешті тут... дякую за розмови! Справа розкрита.

Автоматичний переклад.
Leeamaria
2 тиж. тому

Ти не міг принести нічого кращого. Я радий, що ти отримав свої гроші і що це не зайняло більше часу. Іноді варто просто трохи потерпіти, і все вийде.

У будь-якому разі, ви думаєте, що ви все ще будете тут грати? 🙂☘️😊

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

😃За жодних обставин я більше не буду грати в цьому казино... очікування та сумніви мене надто напружили. Я поки що відпочиваю від казино. PS: ще раз дякую, я дійсно вважаю, що ти приніс мені удачу 🙋‍♀️🌻✌🏻, і я радий, що Casino Guru існує!

Автоматичний переклад.
Leeamaria
2 тиж. тому

Дякуємо за відповідь.

Якщо вам знову знадобиться удача і у вас виникнуть проблеми в казино, не соромтеся поділитися цим і написати. Можливо, я принесу його вам знову. ☘️😊

Гарних вихідних.😁

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Я зроблю це 😃 також гарних вихідних 🌻✌🏻

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я отримав запит на зняття коштів у цьому казино з 20.10, він просто очікує на розгляд. Мені в онлайн-чаті повідомляють про затримку платежів, вибачаються і терплять клієнтів і все!

Мої гроші в їхньому сейфі, от і все!

Мене вражає те, що це казино затримує виплати, щоб побачити, чи клієнт скасовує та програє все!

Я не можу цього зрозуміти! У мене навіть документів не питають, я навіть наважився надіслати їх електронною поштою, і сьогодні все так само! Плачливий.

Автоматичний переклад.
Verinha37
6 дн. тому

Привіт, коли я подивився на кейс гравця, який писав до вас, у нього також була досить велика затримка. Я б сказав, що це може бути тактикою, але це не обов’язково, очевидно, знає лише казино.

У будь-якому випадку, я б рекомендував нічого не робити з грошима, не скасовувати виведення коштів і не грати з ними, якщо є шанс їх отримати.

Я також хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися в тому, що потрібно, і якщо вони не надішлють вам гроші, тоді обов’язково зв’яжіться, і ми спробуємо допомогти.

Тож чи могли б ми укласти таку угоду?

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого