ГоловнаФорумКазиноBankonbet Casino - загальне обговорення

Bankonbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від gamblenugget
|
10 108 переглядів 65 відповідей |
|
1...3 4
YOyoyoLAN

Так, саме тому я запитав, чи буде це все ще корисно для вас, оскільки ви вже мали тут певний досвід. Я був дуже здивований їхньою рекомендацією, і, можливо, коли ви внесете туди невелику суму, ви можете спробувати інший метод, щоб побачити, чи піде він швидше. Але я не хочу сказати, що ви повинні грати там і що ви повинні спробувати це, тільки якщо ви спробуєте це в майбутньому. 🙂

Автоматичний переклад.

Я вже півтора місяці чекаю свого вилучення. Шкода, що це казино має такий високий рейтинг; немає сенсу. І як я, незліченна кількість справ без розв’язки. Я грав у десятках казино, і це не займало більше місяця.

Автоматичний переклад.
caniche7

Звичайно, це справді довго, але чи не могли б ви сказати нам, у чому саме полягає проблема?

Я бачу, що виникла проблема з перевіркою. правильно?

Автоматичний переклад.

Bankonbet заблокував понад 2000 євро на моєму рахунку. Мені не дають знятися, і не дають жодних пояснень. Вони скасували два зняття коштів, хоча мій обліковий запис підтверджено, і раніше я знімав без проблем.



Мені лише надійшов електронний лист із повідомленням про те, що мій постачальник коштів відхилив виведення коштів, що є брехнею, оскільки я здійснив виведення криптовалюти, і іншою стороною неможливо, щоб вона була відхилена.


Крім того, тепер, коли я намагаюся зняти кошти, мені прямо повідомляє, що зняття коштів заблоковано.


Вони зовсім не допомагають у чаті, і вони просто говорять нісенітниці про видалення файлів cookie, кешу тощо.

Вони мене грабують


Раптом вони кажуть мені, що я повинен повторити перевірку. Вони вимагають дуже приватні документи, як і всі мої банківські операції (незалежно від того, пов’язані з їхньою букмекерською конторою чи ні) протягом кількох місяців — щось абсолютно незаконне. Я відправляю їх, а вони їх відмовляють.


Знову зв’язавшись зі мною через чат, вони сказали мені буквально наступне:


«Дуже дякую за очікування онлайн. Я перевірив документацію, яку ви надали, і справді вона не має дійсного формату. Наразі банки включають у свої документи інструменти перевірки, такі як QR-коди тощо. З цієї причини ми не змогли схвалити вашу перевірку. Ми просимо вас вимагати від свого банку банківські виписки у форматі, який можна перевірити».


Незважаючи на це, я надіслав їм абсолютно все, що вони просили, борючись із банком, щоб отримати те, що вони просили. Я знову відправив, і все залишилося як і раніше. Мені нічого не кажуть, а зняття грошей все одно відключено. Вони не відповідають на електронні листи. Коли я спілкуюся з ними через чат, мені доводиться знову і знову пояснювати, що сталося, а вони абсолютно нічого не роблять.


Після того, як я знову зв’язався з ними через чат, я знову надіслав ті самі банківські документи, і тепер через кілька днів вони сказали мені, що я повинен надіслати підтвердження статків/коштів, як-от відомість заробітної плати, виписки з банківського рахунку, спадщину тощо. Вони божевільні.


Я вніс лише близько 500 євро, не надто велика сума, це неймовірно, оскільки вони намагаються вкрасти гроші в клієнтів.


Вони обкрадають мене неймовірним чином.


Ніколи ніколи...

Автоматичний переклад.
marcoslopez86

Знаєте, немає нічого незвичайного в тому, що казино проводять додаткову перевірку.

Вони повинні переконатися, що все в порядку, і добре виконати KYC.

Чи можу я запитати, який формат вони вимагають? Випадково це PDF?

Я вважаю, що ваш банк має надати його в такому форматі без будь-яких проблем, тому, сподіваюся, незабаром ви зможете пройти перевірку та отримати свій виграш.


Автоматичний переклад.

Це шахрайство. Вони вимагають від мене божевільних речей.

Я вже надав їм банківські документи, і вони прийняли їх втретє, але вони попросили у мене ще 3 документи, включаючи мою платіжну відомість та інші різноманітні банківські документи.

Вони роблять усе можливе, щоб не платити, і я застряг у цьому протягом місяців.

Автоматичний переклад.
marcoslopez86

Дуже добре, що ви повністю співпрацюєте, тому що це справді важлива справа, і я сподіваюся, що після всього цього ви нарешті отримаєте свій виграш.

Ми підтримуємо вашу спину; не хвилюйся

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого