ГоловнаФорумКазиноAZNbet Casino - загальне обговорення

AZNbet Casino - загальне обговорення

 від ifebuche646
|
2 029 переглядів 11 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити AZNbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Ця компанія є шахрайською компанією, все, що я хочу, це повернути мої вкрадені гроші з aznbet

Автоматичний переклад.

Люди не повинні реєструватися в компанії aznbet, оскільки компанія сама є шахраєм

Автоматичний переклад.
ifebuche646

Можливо, було б корисніше надати додаткові подробиці. Мені цікаво дізнатися, як казино вкрало ваші гроші? Не могли б ви пояснити?

Я питаю не просто з цікавості, розумієте? Можливо, є спосіб допомогти, але для цього потрібне хоча б належне пояснення. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka

Мій обліковий запис aznbet був обмежений (заблокований обліковий запис), тому що я робив депозит за допомогою криптовалюти в своєму обліковому записі aznbet, тому я зберіг криптоадресу для легкого внесення.

Мій обліковий запис заблоковано, я помилково вніс кошти на той самий заблокований рахунок, оскільки я зберіг адресу, коли мій обліковий запис був нормальним. З них я надсилаю контакти електронною поштою, але рішення немає.

Автоматичний переклад.
ifebuche646

Отже, технічно це ви зробили помилку. Гаразд, приймай це.

Тепер наступає важлива частина. Будь ласка, яку останню заяву ви отримали від казино на цю тему?

Вам хтось коли-небудь відповідав?

Автоматичний переклад.
Radka

Кожного разу, коли я надсилав електронні листи на info@azn.bet, support@azn.bet або в чат, вони направляли мене до відділу безпеки. Якщо я звернувся до служби безпеки електронною поштою, вони дадуть відповідь (букмекерська контора залишає за собою право відмовити фізичній особі в парі без будь-яких причин)

Якщо я відповім, що все, що мені потрібно, це лише рішення повернути мої гроші або відкрити рахунок, дозвольте мені зняти їх ..вони більше не відповідатимуть.

Будь ласка, мені дійсно потрібна допомога, щоб повернути свої кошти на мій криптовалютний гаманець або будь-яким іншим способом

Автоматичний переклад.
ifebuche646

Зараз я дуже хвилююся, бо для мене це схоже на спортивні ставки.

У будь-якому випадку, справа в тому, що ви «випадково» поклали гроші на закритий або якимось чином обмежений рахунок. Чи правильно я взяв цю частину, будь ласка?

Що ж, надішліть скаргу, якщо ви вважаєте, що казино не повністю компетентне у вирішенні вашої проблеми, але я повинен додати, що ми не беремо участь у скаргах, пов’язаних зі ставками на спорт. 🙁

Спробуйте свою удачу зі скаргою тут:

https://casino.guru/complaints/create




Автоматичний переклад.
Radka

Ось чому мені справді потрібна допомога. Я дійсно вмираю від депресії. Будь ласка 🙏 🙏 🙏 допоможіть мені

Автоматичний переклад.
ifebuche646

На жаль, я зробив максимум.

Зосередьтеся на скарзі та не думайте наперед, тому не варто так хвилюватися. Що зроблено, те зроблено.

Я сподіваюся, що скарга принесе вам найкращу користь! Але, чесно кажучи, єдина підтримка, яку я можу вам зараз запропонувати, це моя клавіатура.

Якщо вам потрібно "поговорити", я тут принаймні раз на день.

Автоматичний переклад.
Radka

Чи означає це, що мої гроші втрачені, чи я все ще маю надію

Автоматичний переклад.
ifebuche646

Я точно не знаю. Я не працюю в казино. Найкращий спосіб - дочекатися закінчення скарги.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого