1 рік тому
Тут ви можете обговорити AZNbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Можливо, було б корисніше надати додаткові подробиці. Мені цікаво дізнатися, як казино вкрало ваші гроші? Не могли б ви пояснити?
Я питаю не просто з цікавості, розумієте? Можливо, є спосіб допомогти, але для цього потрібне хоча б належне пояснення. 🙂
Maybe it would be more useful to provide further details. I'm interested to know how did the casino steal your money? Could you please explain?
I'm not just asking out of curiosity, you know? Maybe there is a way to help out, but for that, at least a proper explanation is needed. 🙂
Мій обліковий запис aznbet був обмежений (заблокований обліковий запис), тому що я робив депозит за допомогою криптовалюти в своєму обліковому записі aznbet, тому я зберіг криптоадресу для легкого внесення.
Мій обліковий запис заблоковано, я помилково вніс кошти на той самий заблокований рахунок, оскільки я зберіг адресу, коли мій обліковий запис був нормальним. З них я надсилаю контакти електронною поштою, але рішення немає.
My aznbet account was limited ( blocked account ), due to I used to make deposit via cryptocurrency in my aznbet account so I saved the crypto address for easy deposit.
My account was blocked, I mistakenly deposited fund in the same blocked account because I saved the address when my account was normal. Since them,I have the emailing the contacts in but no solution.
Отже, технічно це ви зробили помилку. Гаразд, приймай це.
Тепер наступає важлива частина. Будь ласка, яку останню заяву ви отримали від казино на цю тему?
Вам хтось коли-небудь відповідав?
So, technically it was you who made a mistake. Ok, get that.
Now comes the important part, what is the last statement you got from the casino on this subject, please?
Has anyone ever responded to you?
Кожного разу, коли я надсилав електронні листи на info@azn.bet, support@azn.bet або в чат, вони направляли мене до відділу безпеки. Якщо я звернувся до служби безпеки електронною поштою, вони дадуть відповідь (букмекерська контора залишає за собою право відмовити фізичній особі в парі без будь-яких причин)
Якщо я відповім, що все, що мені потрібно, це лише рішення повернути мої гроші або відкрити рахунок, дозвольте мені зняти їх ..вони більше не відповідатимуть.
Будь ласка, мені дійсно потрібна допомога, щоб повернути свої кошти на мій криптовалютний гаманець або будь-яким іншим способом
Any time I emailed the info@azn.bet , support@azn.bet or live chat, they all refer me to security department. If I emailed the security department, they will reply ( the bookmaker reserves the right to refuse a bet from an individual without any reason)
If I replied back that all I need is just a solution to return back my money or open the account let me withdraw it ..they won't reply again.
Please I really need a help to get my funds back to my cryptocurrency wallet or any other means
Зараз я дуже хвилююся, бо для мене це схоже на спортивні ставки.
У будь-якому випадку, справа в тому, що ви «випадково» поклали гроші на закритий або якимось чином обмежений рахунок. Чи правильно я взяв цю частину, будь ласка?
Що ж, надішліть скаргу, якщо ви вважаєте, що казино не повністю компетентне у вирішенні вашої проблеми, але я повинен додати, що ми не беремо участь у скаргах, пов’язаних зі ставками на спорт. 🙁
Спробуйте свою удачу зі скаргою тут:
https://casino.guru/complaints/create
Now, I'm really worried, because it sounds like sports betting to me.
Anyway, the point seems to be that you "accidentally" deposited money into a closed or somehow restricted account. Did I take this part correctly, please?
Well, submit the complaint if you believe the casino is not fully competent in solving your issue, but I must add we do not get engaged in sports betting-related complaints. 🙁
Try your luck with the complaint here:
https://casino.guru/complaints/create
Ось чому мені справді потрібна допомога. Я дійсно вмираю від депресії. Будь ласка 🙏 🙏 🙏 допоможіть мені
This is why I really need help. Am really dying of depression. Please 🙏 🙏 🙏 help me out
На жаль, я зробив максимум.
Зосередьтеся на скарзі та не думайте наперед, тому не варто так хвилюватися. Що зроблено, те зроблено.
Я сподіваюся, що скарга принесе вам найкращу користь! Але, чесно кажучи, єдина підтримка, яку я можу вам зараз запропонувати, це моя клавіатура.
Якщо вам потрібно "поговорити", я тут принаймні раз на день.
Sadly, I did my maximum.
Stay focused on the complaint, and do not think ahead no need to get so worried. What's done is done.
I certainly hope the complaint will serve you best! But frankly, the only support I can offer you now is my keyboard.
If you need to "talk", I'm here at least once per day.
Чи означає це, що мої гроші втрачені, чи я все ще маю надію
Does that means that, my money is lost or I still have hope
Я точно не знаю. Я не працюю в казино. Найкращий спосіб - дочекатися закінчення скарги.
I certainly do not know. I do not work in the casino. The best way is to wait for the complaint to reach its end.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.