Гаразд, зараз я дуже заплутався. Для мене це звучить так, ніби ви успішно знялися лише один раз, але після важкої боротьби, незважаючи на це, ви також сказали: «Ні, я не знявся».
Зазвичай я пропоную подати скаргу, але на цьому етапі важливо згадати, що ми дозволяємо казино 14 повних днів:
«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».
Мені цікаво дізнатися більше про вашу історію з цим казино, тому, будь ласка, розкажіть мені більше.
Ok, I'm quite confused now. To me, it sounds like you have successfully withdrawn just once, yet after a tough fight, despite that, you also said, "No, I didn't withdraw".
I would normally suggest submitting a complaint, but at this point, it's important to mention that we allow casinos 14 full days:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
I am curious to learn more about your history with this casino, so please tell me more.
Автоматичний переклад.