ФорумКазиноAtlantis Slots Casino - загальне обговорення

Atlantis Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Natav
|
7025 переглядів 46 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
charlotedemestre
1 рік тому

Привіт, чи можу я знати, яка у вас проблема зі зняттям коштів у цьому казино? Як довго ви не можете зняти гроші? Надайте нам більше інформації, щоб ми могли спробувати вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт 👋 Я здійснив платіж у вівторок, і 72 години вже закінчилися в п’ятницю, але платіж не було схвалено, і хоча я написав електронний лист, я не отримав відповіді 😕 моя кнопка чату більше не доступна 😔 це не не означає нічого хорошого, я припускаю, що вони не заплатять мені гроші 💸 🤔 коли я вперше написав туди-сюди через 72 години, я отримав свої гроші, але цього разу вони уникають контакту в чаті, дуже дивно.. це просто обурливо, що ви розігруєте свої гроші там, а коли ви робите те, що виграли, вам доводиться благати, щоб отримати хоча б частину своїх грошей 💸...

Автоматичний переклад.
Melocan
1 рік тому

Хм, звучить не дуже зручно... Ви коли-небудь знімали гроші з казино, чи це ваша перша спроба?

Давайте дамо ще кілька робочих днів, ще рано втрачати надію.✨🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт 👋 ні, я не знімав, я завжди був активним і мав перший платіж, але також писав туди-сюди, але врешті-решт був схвалений, але з другим платежем я навіть не можу зв’язатися з чатом. Сьогодні вони зробили видимою кнопку прямого ефіру, але ніхто не встиг залишити повідомлення 😕

Автоматичний переклад.
Melocan
1 рік тому

Гаразд, зараз я дуже заплутався. Для мене це звучить так, ніби ви успішно знялися лише один раз, але після важкої боротьби, незважаючи на це, ви також сказали: «Ні, я не знявся».

Зазвичай я пропоную подати скаргу, але на цьому етапі важливо згадати, що ми дозволяємо казино 14 повних днів:

«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».

Мені цікаво дізнатися більше про вашу історію з цим казино, тому, будь ласка, розкажіть мені більше.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радко, дуже дякую за інформацію та відповіді, вчора я нарешті зміг зв’язатися з тобою в чаті. Сказала що платіж тільки сьогодні-завтра затвердять чому ти кажеш 72 години і не буде оброблено вдвічі більше це про принцип чого я засмучена...почекаю протягом 2 днів. LG

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я отримав електронний лист, що платіж буде затверджено через 3-5. Гроші надійдуть на мій рахунок через 3-5...ви повинні мати багато терпіння з цим Casino.lg

Автоматичний переклад.
Melocan
1 рік тому

Привіт Мелокан!

Я вважаю, що просити служби підтримки про причини затримки було б марною тратою часу, але найважливіша частина звучить багатообіцяюче! Я погоджуюся, що це має бути більш гладким.

З іншого боку, цей форум сповнений набагато гірших сценаріїв 😀. Наразі мені цікаво, чи збираєтеся ви знайти інше казино для гри?

У будь-якому випадку, не забудьте дозволити нам зараз, щойно ви отримаєте повну оплату!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, гроші прийшли, я більше не буду грати, відпочиньте. щиро дякую

Автоматичний переклад.
Melocan
1 рік тому

Чудово, дивовижно і дивовижно все одночасно! 🙌✨😊

Я радий, що вилучення нарешті завершилося!

Чесно кажучи, зробити перерву, ймовірно, хороший спосіб відновитися після цього досвіду. Тож тим часом будьте обережні та побачимося пізніше!👍

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Hello Atlantis Slots Casino не закриває мій обліковий запис, навіть якщо я підтвердив свій обліковий запис, але я більше не хочу грати, я часто писав у чаті та надсилав електронні листи, але вони все одно не закривають мій обліковий запис, що я можу зробити

Автоматичний переклад.
Melocan
7 міс. тому

Привіт, чи повідомили вам у казино якусь причину, чому у них виникла проблема із закриттям вашого облікового запису, коли ви сказали, що намагаєтесь зробити це через чат і електронні листи? Я вважаю, що такі прохання завжди потрібно сприймати серйозно. Як довго ви чекали на відповідь?

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, тому що казино деякий час вас ігнорує, ви можете податискаргу тут , і наша команда спробує вам допомогти.

Як ви думаєте, ви спробуєте цей спосіб чи зачекайте ще трохи, щоб почути від них?

Автоматичний переклад.
Melocan
7 міс. тому

Я отримую лише такі відповіді 😔, і я можу входити щоразу, але мій обліковий запис знову не закривається

Автоматичний переклад.
Melocan
7 міс. тому

Не можу сказати, найкраще, якби відповіло казино. Але, як я вже сказав, я не думаю, що вони повинні сприймати це легковажно. Однак, якби казино сказало, що вони зв’яжуться з вами, я б спробував дати їм трохи більше часу. Якщо нічого не зміниться і ваш обліковий запис не буде закрито, я подаду скаргу.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Добре, дякую..

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

file Я знову написав їм і отримав допомогу через чат. Заблокували мій акаунт, слава Богу

Автоматичний переклад.
Melocan
7 міс. тому

привіт! Я дуже радий це чути.

Знову перерву?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

якщо ви користуєтеся цим сайтом, припиніть ЗАРАЗ

я користуюся деякий час, навіть незважаючи на те, що зняття коштів дуже обмежені, і важко працювати через бонус,


однак сьогодні мені заблокували зняття 4000 євро, мій чат постійно закривається.


Я навіть використовував vpn для доступу до чату, тому вони не знали, що це я, і він працював добре, поки я не сказав їм, хто я, а потім його знову закрили.

немає відповіді на кілька електронних листів, і, схоже, вони збираються пограбувати мене на мої 4000. Це абсолютна ганьба. вони заманили мене назад після того, як я закрив свій обліковий запис кілька місяців тому, і явно не стабільні

Автоматичний переклад.
g2dan71
6 міс. тому

Я знайшов це попередження на нашому веб-сайті:

file

Це може бути причиною вашого блокування?🤔

Я бачу, що наша команда зараз намагається вирішити кількаскарг щодо цього казино, як ви бачите. Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога від нашої групи розгляду скарг, будь ласка, не зволікайте та надішліть скаргу тут. Ви можете легко зробити це за цим посиланням .

Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, у мене проблеми з платежами в казино atlantis slot, це не перше, що я виводжу, і поки що непогано. 24 квітня я подав запит на оплату 1200 євро, а 08 травня нічого не було сплачено... Я надіслав кілька контактних електронних листів, оскільки вони дезактивували чат і майже ніколи не відповідають на електронні листи, а коли вони це роблять, завжди відповідають, що вони нагадують фінансовий відділ, але нічого не відбувається. 8/05 я скасовую зняття коштів і вимагаю 1500 євро, і навіть сьогодні вони більше не відповідають на електронні листи, а чат вимкнено. Вони відповіли мені лише один раз електронною поштою, повідомивши, що буде виплачено в понеділок, але, на жаль, це була середа, і не було ні сліду, ні відповіді. Я думаю, що це справді шахраї.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого