ФорумКазиноAtlantis Slots Casino - загальне обговорення

Atlantis Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Natav
|
2874 переглядів 36 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
charlotedemestre
9 міс. тому

Привіт, чи можу я знати, яка у вас проблема зі зняттям коштів у цьому казино? Як довго ви не можете зняти гроші? Надайте нам більше інформації, щоб ми могли спробувати вам допомогти.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт 👋 Я здійснив платіж у вівторок, і 72 години вже закінчилися в п’ятницю, але платіж не було схвалено, і хоча я написав електронний лист, я не отримав відповіді 😕 моя кнопка чату більше не доступна 😔 це не не означає нічого хорошого, я припускаю, що вони не заплатять мені гроші 💸 🤔 коли я вперше написав туди-сюди через 72 години, я отримав свої гроші, але цього разу вони уникають контакту в чаті, дуже дивно.. це просто обурливо, що ви розігруєте свої гроші там, а коли ви робите те, що виграли, вам доводиться благати, щоб отримати хоча б частину своїх грошей 💸...

Автоматичний переклад.
Melocan
8 міс. тому

Хм, звучить не дуже зручно... Ви коли-небудь знімали гроші з казино, чи це ваша перша спроба?

Давайте дамо ще кілька робочих днів, ще рано втрачати надію.✨🤞


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт 👋 ні, я не знімав, я завжди був активним і мав перший платіж, але також писав туди-сюди, але врешті-решт був схвалений, але з другим платежем я навіть не можу зв’язатися з чатом. Сьогодні вони зробили видимою кнопку прямого ефіру, але ніхто не встиг залишити повідомлення 😕

Автоматичний переклад.
Melocan
8 міс. тому

Гаразд, зараз я дуже заплутався. Для мене це звучить так, ніби ви успішно знялися лише один раз, але після важкої боротьби, незважаючи на це, ви також сказали: «Ні, я не знявся».

Зазвичай я пропоную подати скаргу, але на цьому етапі важливо згадати, що ми дозволяємо казино 14 повних днів:

«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».

Мені цікаво дізнатися більше про вашу історію з цим казино, тому, будь ласка, розкажіть мені більше.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт Радко, дуже дякую за інформацію та відповіді, вчора я нарешті зміг зв’язатися з тобою в чаті. Сказала що платіж тільки сьогодні-завтра затвердять чому ти кажеш 72 години і не буде оброблено вдвічі більше це про принцип чого я засмучена...почекаю протягом 2 днів. LG

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я отримав електронний лист, що платіж буде затверджено через 3-5. Гроші надійдуть на мій рахунок через 3-5...ви повинні мати багато терпіння з цим Casino.lg

Автоматичний переклад.
Melocan
8 міс. тому

Привіт Мелокан!

Я вважаю, що просити служби підтримки про причини затримки було б марною тратою часу, але найважливіша частина звучить багатообіцяюче! Я погоджуюся, що це має бути більш гладким.

З іншого боку, цей форум сповнений набагато гірших сценаріїв 😀. Наразі мені цікаво, чи збираєтеся ви знайти інше казино для гри?

У будь-якому випадку, не забудьте дозволити нам зараз, щойно ви отримаєте повну оплату!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, гроші прийшли, я більше не буду грати, відпочиньте. щиро дякую

Автоматичний переклад.
Melocan
8 міс. тому

Чудово, дивовижно і дивовижно все одночасно! 🙌✨😊

Я радий, що вилучення нарешті завершилося!

Чесно кажучи, зробити перерву, ймовірно, хороший спосіб відновитися після цього досвіду. Тож тим часом будьте обережні та побачимося пізніше!👍

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Hello Atlantis Slots Casino не закриває мій обліковий запис, навіть якщо я підтвердив свій обліковий запис, але я більше не хочу грати, я часто писав у чаті та надсилав електронні листи, але вони все одно не закривають мій обліковий запис, що я можу зробити

Автоматичний переклад.
Melocan
2 тиж. тому

Привіт, чи повідомили вам у казино якусь причину, чому у них виникла проблема із закриттям вашого облікового запису, коли ви сказали, що намагаєтесь зробити це через чат і електронні листи? Я вважаю, що такі прохання завжди потрібно сприймати серйозно. Як довго ви чекали на відповідь?

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, тому що казино деякий час вас ігнорує, ви можете податискаргу тут , і наша команда спробує вам допомогти.

Як ви думаєте, ви спробуєте цей спосіб чи зачекайте ще трохи, щоб почути від них?

Автоматичний переклад.
Melocan
2 тиж. тому

Я отримую лише такі відповіді 😔, і я можу входити щоразу, але мій обліковий запис знову не закривається

Автоматичний переклад.
Melocan
2 тиж. тому

Не можу сказати, найкраще, якби відповіло казино. Але, як я вже сказав, я не думаю, що вони повинні сприймати це легковажно. Однак, якби казино сказало, що вони зв’яжуться з вами, я б спробував дати їм трохи більше часу. Якщо нічого не зміниться і ваш обліковий запис не буде закрито, я подаду скаргу.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Добре, дякую..

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

file Я знову написав їм і отримав допомогу через чат. Заблокували мій акаунт, слава Богу

Автоматичний переклад.
Melocan
2 тиж. тому

привіт! Я дуже радий це чути.

Знову перерву?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого