ГоловнаФорумКазиноAtlantis Slots Casino - загальне обговорення

Atlantis Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Natav
|
9 493 переглядів 46 відповідей |
|
12 3
alexmanconi82

Привіт, оскільки ви досить довго чекали на відкликання, я б не вагався і рекомендую вам подати скаргу. Майже місяць — це погано для мене чекати виведення коштів, і було б добре дізнатися від казино, що відбувається, оскільки ви сказали, що поки що все гаразд. Тож вони не сказали вам жодної причини, чому виведення було відкладено, лише те, що ви повинні були отримати гроші до понеділка?

У будь-якому разі ви можете подати скаргу, яку я згадавтут, за цим посиланням, і наша команда спробує вам допомогти.

Як ви думаєте, ви підете на цей крок?

Автоматичний переклад.

Привіт, вони сказали мені, що у них були фінансові проблеми, але все вирішилося, що у них також були проблеми з чатом і вони також вирішили це, але з 24.04 по 8.05 вони нічого не платили, і я подумав, що запит на зняття пішов не так, і я зробив це знову 8 числа! Я постійно надсилаю їм електронні листи, але нічого, вони не відповідають... Вони зробили це один раз минулого тижня, сказавши, що це буде виплачено в понеділок, але більше нічого. Я справді вже не знаю, що думати.

Автоматичний переклад.
alexmanconi82

Так, я знаю, я зрозумів це з вашої попередньої відповіді, тому я запропонував вам подати скаргу, у якій наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації. Просто натисніть на зелені літери з моєї попередньої відповіді, і ви зможете відкрити його. Я думаю, що це, напевно, буде найкращим кроком у цьому випадку.

Автоматичний переклад.

З 23 травня я очікую на зняття коштів із atlantis slots 1000 євро, мій обліковий запис повністю підтверджено. У мене було успішне зняття коштів кілька тижнів тому, що зайняло 8 днів.


Чат не працює, надходять електронні листи з інформацією про неправильну поштову систему. Більше тижня тому я отримав електронний лист із повідомленням, що вилучення коштів очікує на розгляд, але воно все ще очікує на розгляд через 12 13 днів

Автоматичний переклад.
caoimhesna

Отже, здається, що після вашого останнього вилучення значних покращень не відбулося. 🙁

Але не хвилюйтеся, незважаючи на не надто високе значення індексу безпеки казино, наша команда розгляду скарг розгляне це, щойно ви подасте офіційну скаргу. Це досить просто та безкоштовно, якщо ви бажаєте дізнатися більше, перегляньте інструкції 👈, будь ласка.

Звучить це того варте? Не соромтеся запитувати додаткові подробиці, якщо хочете. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka

Так, як я можу подати скаргу... У мене є зняття, що очікує на розгляд 13 днів із 1000 . Я пройшов повну перевірку (5 місяців). Це не бонусні гроші. Раніше я виграв 1000, і вони надійшли протягом 8 днів. Я спробував чат, але він не дозволяє мені поговорити з агентом. Я не можу зв’язатися електронною поштою, оскільки вони продовжують повертатися, навіть якщо каже, що квиток створено.

Автоматичний переклад.
caoimhesna

Якщо ви хочете подати скаргу, ви можете скористатися цим посиланням . Ви випадково отримали пояснення щодо затримки?

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого