Привіт, оскільки ви досить довго чекали на відкликання, я б не вагався і рекомендую вам подати скаргу. Майже місяць — це погано для мене чекати виведення коштів, і було б добре дізнатися від казино, що відбувається, оскільки ви сказали, що поки що все гаразд. Тож вони не сказали вам жодної причини, чому виведення було відкладено, лише те, що ви повинні були отримати гроші до понеділка?
У будь-якому разі ви можете подати скаргу, яку я згадавтут, за цим посиланням, і наша команда спробує вам допомогти.
Як ви думаєте, ви підете на цей крок?
Hello, since you have been waiting for quite a long time for your withdrawal, I would not hesitate and I would recommend you to file a complaint. Almost a month is not good for me to wait for a cashout and it would be good to know from the casino what's going on since you said that everything was fine so far. So they didn't tell you any reason why the withdrawal was delayed, only that you were supposed to get the money by Monday ?
Anyway, you can lodge the complaint I mentioned here on this link and our team will try to help you.
Do you think you will take this step ?