1 рік тому
Тут ви можете обговорити Atlantis Slots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино управляється PENNYTECH HOLDING BV, незважаючи на те, що його оголосили ще однією фіктивною компанією, яка не працює з 2021 року: TIC TAC TOE BV. До минулого місяця вищезгадана компанія також керувала закритим PLAYZAX CASINO', казино, яке відомо тим, що не виплачує виграші своїм клієнтам, чий пов’язаний сайт www.playzax-real.com/en/ донедавна переспрямовував на www. atlantisslots.com (нещодавно відкрито ще одне нове казино). З цієї причини я незабаром подаду скаргу на цю компанію з вимогою сплати суми, яка ще належить сплатити та знаходиться на ігровому рахунку, закритому цими панами в односторонньому порядку деякий час тому (приблизно 2600,00 євро). Я також підкреслюю, як STERINVEST SE (компанія CARAMBOLA SRO) забезпечувала виплати як Casino Intense, так і Playzax Casino (у мене є квитанція про банківський переказ початкового початкового внеску, отриманого в той час від цієї компанії), будучи афілійованими з Intensive Affiliates . згодом управління Playzax Casino було продано Pennytech Holding BV перед його остаточним закриттям (див. додані скріншоти) , тому останній все ще винен мені залишок ігрового рахунку, який так і не був оплачений (про що вони публічно заявили в скарзі). відкрита деякий час тому, за що ніколи не послідувала оплата):
ЧУДОВА ПОРАДА
НЕ ГРАЙТЕ В ЛІЦЕНЗОВАНИХ КАЗИНО GAMING CURACAO (GC):
ЦЯ ВНУТРІШНЯ КОМІСІЯ ЗАХИЩАЄ ВИКЛЮЧНО ЗАЯВЛЕНЕ КАЗИНО, ЯВНО МАЮЧИ СПІЛЬНІ ЕКОНОМІЧНІ ІНТЕРЕСИ!
Casino operated by PENNYTECH HOLDING BV despite being declared another fictitious company not operating since 2021: TIC TAC TOE BV. Until last month, the aforementioned company also managed PLAYZAX CASINO', now closed, a casino known for not paying winnings to its customers, whose related site www.playzax-real.com/en/ until recently redirected to www. atlantisslots.com (another new casino recently opened). For this reason I will shortly open a complaint against this company with a request for payment of the amount still due and present in the gaming account unilaterally closed by these gentlemen some time ago (approximately Euro 2,600.00) . I also underline how STERINVEST SE (a company of CARAMBOLA SRO) provided for the payments of both Casino Intense and Playzax Casino (I have a bank transfer receipt of an initial down payment received at the time from this company) being affiliated with the Intensive Affiliates program, subsequently the management of Playzax Casino was sold to Pennytech Holding BV before its definitive closure (see the attached screenshots) therefore the latter still owes me the balance of the game account that was never paid (as indeed publicly announced by them in the complaint opened some time ago which was never followed by the payment due):
A WONDERFUL ADVICE
DO NOT PLAY AT LICENSED CASINOS BY GAMING CURACAO (GC):
THIS INTERNAL COMMISSION DEFENDS EXCLUSIVELY THE CLAIMED CASINO, OBVIOUSLY HAVING COMMON ECONOMIC INTERESTS!
Casinò gestito dalla PENNYTECH HOLDING BV nonostante fosse dichiarata altra società fittizia non operante dal 2021: la TIC TAC TOE BV. La suddetta società fino allo scorso mese gestiva anche PLAYZAX CASINO' ad oggi chiuso, casinò noto per non pagare le vincite ai propri clienti, il cui relativo sito www.playzax-real.com/en/ fino a poco tempo fa reindirizzava su www.atlantisslots.com (altro nuovo casinò aperto di recente). Per tale motivo aprirò a breve un reclamo contro tale società con la richiesta del pagamento di quanto ancora dovuto e presente nel conto gioco chiuso unilateralmente da questi signori tempo addietro ( circa euro 2.600,00 ). Sottolineo inoltre come STERINVEST SE (società di CARAMBOLA SRO) provvedeva ai pagamenti sia di Casino Intense che di Playzax Casinò (ho tanto di ricevuta del bonifico di un primo acconto ricevuto a suo tempo da tale società) essendo affiliata al programma Intensive Affiliates, successivamente la gestione di Playzax Casinò è stata ceduta alla Pennytech Holding BV prima della sua definitiva chiusura (vedasi gli screenshot in allegato) pertanto quest'ultima rimane comunquesia debitrice nei miei confronti del saldo conto gioco mai liquidato (come del resto anunciato pubblicamente da loro stessi nel reclamo aperto tempo addietro a cui non ha mai fatto seguito il pagamento dovuto):
UN CONSIGLIO SPASSIONATO
NON GIOCATE SU CASINO CON LICENZA DELLA GAMING CURACAO (GC):
TALE COMMISSIONE INTERNA DIFENDE A PRESCINDERE ESCLUSIVAMENTE IL CASINO' RECLAMATO, AVENDO EVIDENTEMENTE INTERESSI ECONOMICI IN COMUNE!
Дякую, не могли б ви надіслати цю інформацію безпосередньо Пітеру? Я бачу, що нам бракувало цієї інформації, тож я впевнений, що він це оцінить і оновить інформацію про казино відповідно.
Thank you, could you please send this information directly to Peter? I can see we were missing this information so I'm sure he'll appreciate it and update the casino detail accordingly.
Привіт, у мене проблеми з орендою на Atlantis Slots, завжди потрібно чекати, коли він повернеться до своєї фінансової служби, чи можете ви, будь ласка, сказати мені, як я маю
Hello I have problems with renting on Atlantis Slots always always have to wait where he goes back to his financial service can you please tell me how I do
Bonjour j'ai des problèmes de rentait sur d'Atlantis Slots toujours toujours de patienter où il remonte sa service financier pouvez me dire s’il vous plaît comment je fais
Привіт.
Зараз я тільки здогадуюсь - ваше зняття буде відхилено, а кошти повернуто на ваш рахунок у казино, чи не так? Що ж, найкраще було б звернутися до служби підтримки казино або в чат.
У будь-якому разі ваш обліковий запис уже повністю підтверджено? Зазвичай це дуже важливий перший крок.
Hello there.
I'm only guessing now - your withdrawal is rejected, and the funds are given back to your casino account, right? Well, would be best to ask the casino support or chat.
Anyway, have your account been fully verified yet? It's usually quite an important first step.
Привіт, так, мій обліковий запис підтверджено. Я надіслав усі документи, і я все ще чекаю на зняття. Мені завжди кажуть, що він зв’язується з фінансовим відділом, і з тих пір це завжди те саме
Hello yes my account is validated I sent all the documents and I am still waiting for the withdrawal They always tell me that he contacts the finance department and it's always the same since
Bonjour oui mon compte est validé j’ai tout envoyé les documents et je suis toujours en attente du retrait Ils me disent toujours qu’il contacte le service financer et c’est toujours pareil depuis
Привіт!
Це добре, що ви вже пройшли перевірку, менше хвилювань! Не знаю, що затримує фінансового працівника, важко сказати. Незважаючи на те, що це якось погано, я б спочатку дочекався якогось оновлення. Регулярно перевіряйте вхідні електронні листи, щоб переконатися, що «м’яч» не на вашій стороні майданчика.
Я хотів би зробити більше, я буду чекати іншого оновлення. Спробуйте трохи потерпіти. 🤞
Hello!
That's good you already passed the verification, one less thing to worry about! Not sure what delays the financial worker, hard to say. Despite it kind of sucks, I would wait for some update first, however. Check your incoming emails regularly to ensure the "ball" isn't on your side of the playground.
I wish I could do more, I'll wait for another update. Try to be patient for a bit. 🤞
Доброго дня, Вам щось заплатили..?Також чекаю погодження з фінансового відділу
Hello, have you been paid anything..?I'm also waiting for approval from the finance department
Hallo, wurde Ihnen was ausgezahlt..?ich warte auch auf gehnmigung vom Finanzabteilung
Чи можу я знати, як довго ви чекали досі?
May I know for how long have you been waiting so far?
Чекаю з 29.06. VIP-менеджер написав мені вчора після запиту, що сьогодні до 16:00 буде погоджено
I've been waiting since 29.06. VIP manager wrote to me yesterday after request that it will be approved by 4 p.m. today
Ich warte seit 29.06 VIP Manager hat mir gestern nach Anfrage geschrieben das es heute bis 16 Uhr genehmigt wird
OK Підтвердження платежу є, за словами VIP-менеджера, потрібно близько 48 годин, щоб гроші були на рахунку
OK Payment approval is there, according to the VIP manager, it takes about 48 hours for the money to be on the account
OK Auzahlung gehnmigung ist da laut VIP Manager dauert ca24 48 Stunden bis Geld auf Konto da ist
Гаразд, будемо сподіватися, що гроші зараз на вашому рахунку. Є це? 🤞🙏
Fine, let's hope the money is in your account now. Is it? 🤞🙏
Яка щаслива у нас п'ятниця! Чудово, що платіж пройшов, як і було обіцяно.
Ви б пройшли цю проблему із затримкою? Чи варто залишатися?
What a lucky Friday we have! It's great the payment went through as promised.
Would you pass this delay issue? Is it worth staying?
Я б сказав, що так ☺️ Вам потрібно лише набратися терпіння до схвалення платежу
I would say yes ☺️ You only have to be patient with payment approval
Ich würde sagen ja ☺️ Nur bei Auzahlung gehnmigung muss man geduldig sein
Це хороші новини для казино! Звичайно, іноді зняття коштів може тривати довше, і я розумію, що чекати іноді важко. Але, як кажуть, «все добре, що добре закінчується», чи не так? 😉 Я сподіваюся, що ваш наступний досвід буде позитивним і ви поділитеся ним з нами тут, на форумі.
That's good news for the casino! Of course, sometimes withdrawals can take longer and I understand that waiting is sometimes a pain. But as they say, "all's well that ends well", right? 😉 I hope your next experience will be positive and that you will share it with us here on the forum.
Привіт, у мене багато проблем із виведенням коштів у ATLANTIS SLOTS CASINO, ви можете мені допомогти
Hello I have a lot of withdrawal problems with ATLANTIS SLOTS CASINO you can help me please
Bonjour j’ai énormément de problèmes de retrait avec ATLANTIS SLOTS CASINO vous pouvez m’aider s’il vous plaît
Привіт, чи можу я запитати, з якою проблемою ви зіткнулися? Я теж там граю, але ви повинні мати багато терпіння з цим казино
Hello, may I ask what problem you encountered? I play there too but you have to have a lot of patience with this casino
Hallo, darf ich fragen was für Problem bei ihnen aufgetreten sind.?ich spiele auch dort aber man muss viel Geduld haben bei diesem Casino
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.