ГоловнаФорумКазиноAtlantis Slots Casino - загальне обговорення

Atlantis Slots Casino - загальне обговорення

 від Natav
|
9 545 переглядів 46 відповідей |
|
1 23
Тут ви можете обговорити Atlantis Slots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Казино управляється PENNYTECH HOLDING BV, незважаючи на те, що його оголосили ще однією фіктивною компанією, яка не працює з 2021 року: TIC TAC TOE BV. До минулого місяця вищезгадана компанія також керувала закритим PLAYZAX CASINO', казино, яке відомо тим, що не виплачує виграші своїм клієнтам, чий пов’язаний сайт www.playzax-real.com/en/ донедавна переспрямовував на www. atlantisslots.com (нещодавно відкрито ще одне нове казино). З цієї причини я незабаром подаду скаргу на цю компанію з вимогою сплати суми, яка ще належить сплатити та знаходиться на ігровому рахунку, закритому цими панами в односторонньому порядку деякий час тому (приблизно 2600,00 євро). Я також підкреслюю, як STERINVEST SE (компанія CARAMBOLA SRO) забезпечувала виплати як Casino Intense, так і Playzax Casino (у мене є квитанція про банківський переказ початкового початкового внеску, отриманого в той час від цієї компанії), будучи афілійованими з Intensive Affiliates . згодом управління Playzax Casino було продано Pennytech Holding BV перед його остаточним закриттям (див. додані скріншоти) , тому останній все ще винен мені залишок ігрового рахунку, який так і не був оплачений (про що вони публічно заявили в скарзі). відкрита деякий час тому, за що ніколи не послідувала оплата):

filefilefilefile

ЧУДОВА ПОРАДА

НЕ ГРАЙТЕ В ЛІЦЕНЗОВАНИХ КАЗИНО GAMING CURACAO (GC):

file

ЦЯ ВНУТРІШНЯ КОМІСІЯ ЗАХИЩАЄ ВИКЛЮЧНО ЗАЯВЛЕНЕ КАЗИНО, ЯВНО МАЮЧИ СПІЛЬНІ ЕКОНОМІЧНІ ІНТЕРЕСИ!

Змінено
Автоматичний переклад.

Сайт відкрито 30 січня 2023 року:

file

Змінено
Автоматичний переклад.
Natav

Дякую, не могли б ви надіслати цю інформацію безпосередньо Пітеру? Я бачу, що нам бракувало цієї інформації, тож я впевнений, що він це оцінить і оновить інформацію про казино відповідно.


filefile



Змінено
Автоматичний переклад.

Привіт, у мене проблеми з орендою на Atlantis Slots, завжди потрібно чекати, коли він повернеться до своєї фінансової служби, чи можете ви, будь ласка, сказати мені, як я маю

Змінено
Автоматичний переклад.
charlotedemestre

Привіт.

Зараз я тільки здогадуюсь - ваше зняття буде відхилено, а кошти повернуто на ваш рахунок у казино, чи не так? Що ж, найкраще було б звернутися до служби підтримки казино або в чат.

У будь-якому разі ваш обліковий запис уже повністю підтверджено? Зазвичай це дуже важливий перший крок.

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт, так, мій обліковий запис підтверджено. Я надіслав усі документи, і я все ще чекаю на зняття. Мені завжди кажуть, що він зв’язується з фінансовим відділом, і з тих пір це завжди те саме

Автоматичний переклад.
charlotedemestre

Привіт!

Це добре, що ви вже пройшли перевірку, менше хвилювань! Не знаю, що затримує фінансового працівника, важко сказати. Незважаючи на те, що це якось погано, я б спочатку дочекався якогось оновлення. Регулярно перевіряйте вхідні електронні листи, щоб переконатися, що «м’яч» не на вашій стороні майданчика.

Я хотів би зробити більше, я буду чекати іншого оновлення. Спробуйте трохи потерпіти. 🤞

Автоматичний переклад.
charlotedemestre

Доброго дня, Вам щось заплатили..?Також чекаю погодження з фінансового відділу

Автоматичний переклад.
Melocan

Так

Автоматичний переклад.
Melocan

Чи можу я знати, як довго ви чекали досі?

Автоматичний переклад.

Чекаю з 29.06. VIP-менеджер написав мені вчора після запиту, що сьогодні до 16:00 буде погоджено

Автоматичний переклад.

OK Підтвердження платежу є, за словами VIP-менеджера, потрібно близько 48 годин, щоб гроші були на рахунку

Автоматичний переклад.
Melocan

Гаразд, будемо сподіватися, що гроші зараз на вашому рахунку. Є це? 🤞🙏

Автоматичний переклад.

Привіт, оплата пройшла дуже швидко, гроші були на рахунку протягом 24 годин.

Автоматичний переклад.
Melocan

Яка щаслива у нас п'ятниця! Чудово, що платіж пройшов, як і було обіцяно.

Ви б пройшли цю проблему із затримкою? Чи варто залишатися?

Автоматичний переклад.
Jaro

Я б сказав, що так ☺️ Вам потрібно лише набратися терпіння до схвалення платежу

Автоматичний переклад.
Melocan

Це хороші новини для казино! Звичайно, іноді зняття коштів може тривати довше, і я розумію, що чекати іноді важко. Але, як кажуть, «все добре, що добре закінчується», чи не так? 😉 Я сподіваюся, що ваш наступний досвід буде позитивним і ви поділитеся ним з нами тут, на форумі.

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене багато проблем із виведенням коштів у ATLANTIS SLOTS CASINO, ви можете мені допомогти

Автоматичний переклад.
charlotedemestre

Привіт, чи можу я запитати, з якою проблемою ви зіткнулися? Я теж там граю, але ви повинні мати багато терпіння з цим казино

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого