ГоловнаФорумКазиноAtlantis Slots Casino - загальне обговорення

Atlantis Slots Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Natav
|
7 629 переглядів 46 відповідей |
|
1 23
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Atlantis Slots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Казино управляється PENNYTECH HOLDING BV, незважаючи на те, що його оголосили ще однією фіктивною компанією, яка не працює з 2021 року: TIC TAC TOE BV. До минулого місяця вищезгадана компанія також керувала закритим PLAYZAX CASINO', казино, яке відомо тим, що не виплачує виграші своїм клієнтам, чий пов’язаний сайт www.playzax-real.com/en/ донедавна переспрямовував на www. atlantisslots.com (нещодавно відкрито ще одне нове казино). З цієї причини я незабаром подаду скаргу на цю компанію з вимогою сплати суми, яка ще належить сплатити та знаходиться на ігровому рахунку, закритому цими панами в односторонньому порядку деякий час тому (приблизно 2600,00 євро). Я також підкреслюю, як STERINVEST SE (компанія CARAMBOLA SRO) забезпечувала виплати як Casino Intense, так і Playzax Casino (у мене є квитанція про банківський переказ початкового початкового внеску, отриманого в той час від цієї компанії), будучи афілійованими з Intensive Affiliates . згодом управління Playzax Casino було продано Pennytech Holding BV перед його остаточним закриттям (див. додані скріншоти) , тому останній все ще винен мені залишок ігрового рахунку, який так і не був оплачений (про що вони публічно заявили в скарзі). відкрита деякий час тому, за що ніколи не послідувала оплата):

filefilefilefile

ЧУДОВА ПОРАДА

НЕ ГРАЙТЕ В ЛІЦЕНЗОВАНИХ КАЗИНО GAMING CURACAO (GC):

file

ЦЯ ВНУТРІШНЯ КОМІСІЯ ЗАХИЩАЄ ВИКЛЮЧНО ЗАЯВЛЕНЕ КАЗИНО, ЯВНО МАЮЧИ СПІЛЬНІ ЕКОНОМІЧНІ ІНТЕРЕСИ!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сайт відкрито 30 січня 2023 року:

file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Natav
1 рік тому

Дякую, не могли б ви надіслати цю інформацію безпосередньо Пітеру? Я бачу, що нам бракувало цієї інформації, тож я впевнений, що він це оцінить і оновить інформацію про казино відповідно.


filefile



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене проблеми з орендою на Atlantis Slots, завжди потрібно чекати, коли він повернеться до своєї фінансової служби, чи можете ви, будь ласка, сказати мені, як я маю

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
charlotedemestre
1 рік тому

Привіт.

Зараз я тільки здогадуюсь - ваше зняття буде відхилено, а кошти повернуто на ваш рахунок у казино, чи не так? Що ж, найкраще було б звернутися до служби підтримки казино або в чат.

У будь-якому разі ваш обліковий запис уже повністю підтверджено? Зазвичай це дуже важливий перший крок.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, так, мій обліковий запис підтверджено. Я надіслав усі документи, і я все ще чекаю на зняття. Мені завжди кажуть, що він зв’язується з фінансовим відділом, і з тих пір це завжди те саме

Автоматичний переклад.
charlotedemestre
1 рік тому

Привіт!

Це добре, що ви вже пройшли перевірку, менше хвилювань! Не знаю, що затримує фінансового працівника, важко сказати. Незважаючи на те, що це якось погано, я б спочатку дочекався якогось оновлення. Регулярно перевіряйте вхідні електронні листи, щоб переконатися, що «м’яч» не на вашій стороні майданчика.

Я хотів би зробити більше, я буду чекати іншого оновлення. Спробуйте трохи потерпіти. 🤞

Автоматичний переклад.
charlotedemestre
1 рік тому

Доброго дня, Вам щось заплатили..?Також чекаю погодження з фінансового відділу

Автоматичний переклад.
Melocan
1 рік тому

Так

Автоматичний переклад.
Melocan
1 рік тому

Чи можу я знати, як довго ви чекали досі?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чекаю з 29.06. VIP-менеджер написав мені вчора після запиту, що сьогодні до 16:00 буде погоджено

Автоматичний переклад.
1 рік тому

OK Підтвердження платежу є, за словами VIP-менеджера, потрібно близько 48 годин, щоб гроші були на рахунку

Автоматичний переклад.
Melocan
1 рік тому

Гаразд, будемо сподіватися, що гроші зараз на вашому рахунку. Є це? 🤞🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, оплата пройшла дуже швидко, гроші були на рахунку протягом 24 годин.

Автоматичний переклад.
Melocan
1 рік тому

Яка щаслива у нас п'ятниця! Чудово, що платіж пройшов, як і було обіцяно.

Ви б пройшли цю проблему із затримкою? Чи варто залишатися?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я б сказав, що так ☺️ Вам потрібно лише набратися терпіння до схвалення платежу

Автоматичний переклад.
Melocan
1 рік тому

Це хороші новини для казино! Звичайно, іноді зняття коштів може тривати довше, і я розумію, що чекати іноді важко. Але, як кажуть, «все добре, що добре закінчується», чи не так? 😉 Я сподіваюся, що ваш наступний досвід буде позитивним і ви поділитеся ним з нами тут, на форумі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене багато проблем із виведенням коштів у ATLANTIS SLOTS CASINO, ви можете мені допомогти

Автоматичний переклад.
charlotedemestre
1 рік тому

Привіт, чи можу я запитати, з якою проблемою ви зіткнулися? Я теж там граю, але ви повинні мати багато терпіння з цим казино

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого