1 рік тому
Тут ви можете обговорити Ardente Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я ніколи нічого не вигравав... Я заплатив кілька 5000 євро, а оператори ставляться до вас, як до риби... Я дочекаюся повернення грошей і більше не буду платити... шахрайство в казино.. .slots ніколи не платять... якщо ви просите в операторів пояснень щодо бонусів, вони дратуються і надають вам невірну інформацію... вам більше не слід платити в цьому казино
I've never won anything...I'll have paid a few 5,000 euros and the operators treat you like a fish...I'll wait for the cashback and won't pay anymore...a casino scam...slots never pay... if you ask the operators for explanations on the bonuses they get annoyed and give you incorrect information ... you should no longer pay on this casino
non ho mai vinto nulla...avrò versato qualche 5000 euro e gli operatori ti trattano con pesci in faccia...aspetterò il cashback e non verserò piu...un imbroglio di casino...le slot non pagano mai...se chiedi spiegazioni alle operatrici sui bonus si scocciano e ti danno indicazioni non corrette...non si dovrebbe più versare su sto casino
Шкода чути, що вам не пощастило.
Мене хвилює те, що саппорт повинен добре орієнтуватися в правилах і бонусах. 🤔 Хто ще повинен пояснювати гравцям?
Ми віримо, що доброзичлива та корисна підтримка є одним із ключів до роботи популярного казино.
Sorry to hear that you have not been lucky.
What makes me worried is that the support should possess a good orientation in rules and bonuses. 🤔 Who else should explain to players then?
We believe that friendly and helpful support is one of the keys to operating a popular casino.
Привіт, я щойно зареєструвався в casino ardente, перш ніж грати, я хочу підтвердити свій обліковий запис, але він просить мене ввести 12-значний номер телефону, а мій плюс префікс країни 11.
як це можна вирішити?
Hello, I just registered at casino ardente, before playing I want to confirm my account, but it asks me for a 12-digit phone number, and mine plus the country prefix is 11.
how can it be solved?
Hola, me acabo de inscribir en casino ardente, antes de jugar quiero confirmar mi cuenta, pero me pide un número de teléfono con 12 dígitos, y el mío más el prefijo del país son 11.
¿ cómo se puede solucionar?
Але як мені підтвердити свій номер телефону, якщо він у мене більше цифр?
But how do I confirm my phone number, if I have it with more digits?
Pero como confirmo mi número de teléfono, si lo ide con más dígitos?
Привіт, я щойно зареєструвався в casino ardente, перш ніж грати, я хочу підтвердити свій обліковий запис, але він просить мене ввести 12-значний номер телефону, а мій плюс префікс країни 11.
як це можна вирішити?
Hello, I just registered at casino ardente, before playing I want to confirm my account, but it asks me for a 12-digit phone number, and mine plus the country prefix is 11.
how can it be solved?
Hola, me acabo de inscribir en casino ardente, antes de jugar quiero confirmar mi cuenta, pero me pide un número de teléfono con 12 dígitos, y el mío más el prefijo del país son 11.
¿ cómo se puede solucionar?
Привіт, я думаю, що найкраще було б запитати в казино, як ви можете вирішити вашу проблему, оскільки вони матимуть більше інформації. Чи пробували ви запитати в службу підтримки або в чаті, як можна вирішити цю проблему?
Hi, I think the best thing to do would be to ask the casino how you can solve your problem, as they will have more information. Have you tried asking support or live chat how you can fix this issue ?
Привіт, ви маєте на увазі щось конкретне про бонус за реєстрацію? Я побачив, що в казино є вітальний бонус.
Не могли б ви сказати мені трохи більше?
Hi, do you mean something specific about the sign up bonus ? I saw that there is a welcome bonus in the casino.
Could you tell me a bit more ?
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.