1 рік тому
справді? А не скаже жодного слова. Просто пообіцяй мені, що повернешся з (хорошими) новинами...🤞🤞🤞
Really? A won't say a single word. Just promise me you will come back with (good) news...🤞🤞🤞
1
справді? А не скаже жодного слова. Просто пообіцяй мені, що повернешся з (хорошими) новинами...🤞🤞🤞
Really? A won't say a single word. Just promise me you will come back with (good) news...🤞🤞🤞
Так, я точно повідомлю вам про це в будь-якому випадку. Я маю на увазі, що я не розумію, чому вони повернули гроші на мій рахунок і сказали мені подати запит на зняття, а не платити мені. Це було б зіпсовано. Як ляпас. Навіщо проходити через усе це, якщо вони не мають наміру платити. Але мені цікаво, як довго ці гроші повернулися на мій рахунок. Тому що я не зареєструвався деякий час принаймні місяць, можливо, 2. Минуло 9 місяців. Я не розумію це казино. Це божевілля. Але я вивчив цю ситуацію. Тепер я перевіряю казино, перш ніж робити депозит.
Yes I most definitely will let you know either way. I mean I don't understand why they would credit the money back to my account tell me to request a withdrawal and not pay me. That would be messed up. Like a slap in the face. Why go through all that if they don't intend to pay. But I wonder how long that money has been back in my account. Cause I haven't checked in awhile at least a month maybe 2. It's been 9 months. I don't get this casino. It's crazy. But I learned from this situation. I now check out casinos before I deposit.
Мені дуже шкода, що ти засвоїв свій урок у важкий спосіб. 🙁
У мене немає відповідей, які ви шукаєте, і я також не отримую казино! Я просто знаю, що дослідження – це завжди найкращий варіант. Також зверніть увагу на розділ скарг, особливо якщо ви бажаєте спробувати нові казино.
Якщо у вас є щось нове про Golden Lady, дайте мені знати.
I'm so sorry you had your lesson learned the hard way. 🙁
Don't have the answers you seek, and I don't get the casino either! I just know doing some research is always the best option. Also, mind the complaint section, especially if you're willing to try out some fresh casinos.
If you have anything new with Golden Lady, let me know.
Це сталося зі мною! 9 місяців очікування на зняття. Вирішив зайти і подивитися, що вони скажуть цього разу. Сума зняття була зарахована на мій рахунок, а не на мій гаманець BTC. Отже, я надіслав повідомлення в службу підтримки клієнтів, і вони сказали, що зробили «оновлення», і це було зроблено для більшості клієнтів (власників облікових записів). Я зробив ЩЕ ОДИН ЗНЯТТЯ, SMH. Я впевнений, що з цього ніколи нічого не вийде.
That happened to me! 9 months waiting on a withdrawal. Decided to log in and see what they'll say this time. The withdrawal amount was put in my account and not my btc wallet. So, I messaged customer service and they said they did an "upgrade" and it did that to most customers (account holders). I did ANOTHER WITHDRAWAL, SMH. I'm sure nothing will ever become of this.
Мабуть, у цій ситуації нема чого говорити. Іскра надії, ймовірно, може бути, але, мабуть, немає сенсу передчасно хвилюватися, оскільки «оновлення», а особливо ваше відкликання, триває вже 9 місяців.
У будь-якому випадку, якщо ви дізнаєтеся щось нове, будь ласка, не соромтеся повідомити нам. Схрещені пальці. 🤞🤞
There's probably not much to say in this situation. A spark of hope could probably be there, but it's probably pointless to get excited prematurely, since the "upgrade" and especially your withdrawal has been going on for 9 months.
Anyway, If you find out anything new, please don't hesitate to let us know. Fingers crossed. 🤞🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.