Що таке емпатичний маркетинг?
Емпатія — це здатність бачити події та ситуації з точки зору іншого — ставити себе на його місце. Для брендів емпатичний маркетинг — це погляд на світ через точку зору користувача. Це допоможе вам поставити клієнта в центр вашої маркетингової стратегії та працювати назовні , приклади маркетингу емпатії, розвиток маркетингу емпатії, емпатія в контент-маркетингу, маркетинг на основі емпатії, шаблон маркетингового плану, маркетинговий план, маркетинговий план соціальних мереж, як створити маркетинговий план, шаблони планів цифрового маркетингу, як скласти маркетинговий план, Емпатичний маркетинг — це спілкування з клієнтами. Йдеться про проникнення в їхній розум і розуміння їхнього досвіду, страхів, бажань, потреб і сподівань. Як люди, ми всі плачемо, злимося чи дратуємося, сміємось і любимо. Ці почуття виникають в результаті емоційного переживання. Емпатія в продажах означає визначення пріоритету емоцій і почуттів клієнтів. Поважаючи та розуміючи точки зору та мислення клієнтів, продавець може побудувати довіру та підтримувати здорові стосунки зі своїми клієнтами. Як кажуть, люди купують у тих, кому довіряють. Емпатія — це здатність бачити події та ситуації з точки зору іншого — ставити себе на його місце. Для брендів емпатичний маркетинг — це погляд на світ через точку зору користувача. Це допоможе вам поставити клієнта в центр вашої маркетингової стратегії та працювати назовні.
Але важливо пам’ятати, що бути чуйним також означає бути щирим — ви не можете створювати емоційні маркетингові кампанії з єдиною метою маніпулювання клієнтами.
Емпатія є правдоподібною, коли вона створює справжні зв’язки між брендами та користувачами. Ви повинні будувати довіру та органічні відносини протягом усього шляху клієнта.
Чому емпатія важлива в маркетингу?
Ми описали, як емпатія працює в маркетингу, але є багато причин, чому це важливо, особливо в 2021 році та за його межами.
Емоції та зв'язок зараз потрібні як ніколи. Те, як ми живемо та працюємо, змінилося так, як ми навіть уявити не могли. «Звичайний бізнес» залишився в минулому, оскільки виникає багато емоцій щодо майбутнього — і ці емоції впливають на реакцію споживачів на маркетингові кампанії.
Діапазон людських емоцій величезний: від позитивних емоцій, таких як радість, інтерес і подив, до більш негативних, таких як страх, гнів або смуток (особливо гнів може бути потужним мотиватором для обміну вмістом). Кампанії мають бути спрямовані на те, щоб викликати ці справжні емоції та зв’язатися з ними.
Незважаючи на те, що бренди все ще хочуть продавати продукти та послуги та отримувати прибуток, спосіб переміщення користувачів через послідовність має змінитися. І цей підхід має бути з нуля.
Адаптуйте свій контент-маркетинг, перегляньте шлях клієнта та розкажіть своїм співробітникам про переваги виклику емоцій через маркетингові канали.
Як використовувати емпатію в маркетингу
Бренд-маркетинг тривалий час рухався по одній траєкторії: продавати продукти та підвищувати імідж бренду, підкреслюючи характеристики вашої компанії.
What is empathetic marketing?
Empathy is the ability to see events and situations from another’s perspective — to put yourself in their shoes. For brands, empathetic marketing is about seeing the world through the user’s point of view. It helps you place the customer at the center of your marketing strategy and work outwards, empathy marketing examples, building empathy marketing, empathy in content marketing, empathy based marketing, marketing plan template, marketing plan, social media marketing plan, how to create a marketing plan, digital marketing plan templates, how to make a marketing plan,Empathetic marketing is about connecting with customers. It's about getting inside their minds, and understanding their experiences, fears, desires, needs, and hopes. As humans, we all cry, get angry or annoyed, laugh, and love. These feelings arise from an emotional experience. Empathy in sales refers to prioritizing the emotions and feelings of the customers. By respecting and understanding customers' perspectives and thinking, a salesperson can build trust and foster a healthy relationship with their customers. As they say, people buy from the people they trust. Empathy is the ability to see events and situations from another's perspective — to put yourself in their shoes. For brands, empathetic marketing is about seeing the world through the user's point of view. It helps you place the customer at the center of your marketing strategy and work outwards.
But it’s important to remember that being empathetic also means being genuine — you can’t create emotional marketing campaigns for the sole purpose of manipulating customers.
Empathy is believable when it creates authentic connections between brands and users. You have to build trust and organic relationships throughout the customer journey.
Why is empathy important in marketing?
We’ve outlined how empathy works in marketing, but there are numerous reasons why it’s important, especially in 2021 and beyond.
Emotion and connection are more necessary now than ever before. The way we live and work has changed in ways we couldn’t have imagined. "Business as usual" is a thing of the past, because a lot of emotion is being generated about the future — and these emotions impact how consumers react to marketing campaigns.
The range of human emotion is massive, from positive emotions like joy, interest, and amazement, to the more negative, such as fear, anger, or sadness (anger, especially, can be a powerful motivator for sharing content). Campaigns need to be geared towards evoking and connecting with these real emotions.
While brands still want to sell products and services and bring in revenue, the way they move users through the funnel has to change. And this approach needs to be from the ground up.
Adapt your content marketing, re-examine the customer journey, and educate your employees about the benefits of evoking emotion across marketing channels.
How to use empathy in marketing
Brand marketing has been on one trajectory for a long time: sell products and amplify your brand image by emphasizing the characteristics of your company.