Bigboost не перевіряє обліковий запис, братан, і все одно я стикаюся з тим же, вони не відповідають на мої листи, особливо команда підтримки. Я надаю всі документи, вони заморожують всю мою гру. Що мені тепер робити
Bigboost are not verifying account bro still I'm facing same they are not responding my mails especially support team . I provide all documents they freeze all my game . What can I do now
Якщо у вас є записи про все, розпочніть суперечку тут, сподіваюся, хлопці з casinoguru допоможуть вам.
If you have records of everything open a dispute here, hopefully the guys from casinoguru will help you.
Bigboost не перевіряє обліковий запис, братан, і все одно я стикаюся з тим же, вони не відповідають на мої листи, особливо команда підтримки. Я надаю всі документи, вони заморожують всю мою гру. Що мені тепер робити
Bigboost are not verifying account bro still I'm facing same they are not responding my mails especially support team . I provide all documents they freeze all my game . What can I do now
Привіт! Мені прикро чути, що у вас виникла проблема в казино. Щодо перевірки, чи сказали вам у казино, чому вони не прийняли ваші документи? Були прийняті чи ні? Як довго триває ваша ситуація?
Крім того, не могли б ви написати свої повідомлення про казино, якому воно належить, а отже, тут: https://casino.guru/bigboost-casino-review#tab=js-tab-discussion
Ця тема не призначена для цього казино, тому просто не змішуйте тут непотрібні речі.
Розкажіть мені більше, і я спробую допомогти.
Hi, I'm sorry to hear that you're having this problem in the casino. Regarding the verification, did the casino tell you why they didn't accept your documents? Were there any accepted or not? How long has your situation been going on?
Also, could you please write your posts to the casino to which it belongs and therefore here: https://casino.guru/bigboost-casino-review#tab=js-tab-discussion
This thread is not intended for this casino, so just not to mix unnecessary things here.
Tell me more and I'll try to help.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.