Зірка Золотої річки

1 рік тому від raymondgblevins
|
4932 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

Мені важко отримати гроші. Я отримав електронний лист із запрошенням приєднатися та сказав, що виплати тривають 3 робочі дні. Я грав і намагався зняти гроші, але «менеджер» сказав мені, що зняття біткойнів може тривати до 18 робочих днів. У когось ще є проблеми з Gold River Star?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
raymondgblevins
1 рік тому

привіт

Я мав намір перевірити огляд казино та скарги гравців для отримання більш детальної інформації, на жаль, це казино ще не вказано на нашому веб-сайті. Отже, на даний момент невідомо.

По суті, я б сказав, що до 18 робочих днів для виведення криптовалюти є надмірним. Чи є конкретна причина такої затримки?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Причина не вказана. Минуло 8 робочих днів, і вони перестали відповідати на мої електронні листи. Виглядає погано.


Автоматичний переклад.
raymondgblevins
1 рік тому

Я сподівався з якоїсь розумної причини 🙁.

Чи можу я дізнатися, коли ваш обліковий запис підтверджено? Крім того, це ваше перше зняття коштів там?

Справа в тому, що я б запропонував вам подати скаргу – просто ми надаємо казино 14 повних днів, щоб перевірити гравців, перевірити все, що потрібно, а потім продовжити виведення коштів.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую, що запитали, і так, я пройшов перевірку двічі. Спочатку зі мною зв’язався мій Марк Голдберг, а потім VIP-менеджер «Медді» після приєднання. Я надіслав їм обидва документи електронною поштою та отримав електронний лист 3-27-23 із підтвердженням, що мене перевірили;

Казино: Gold River Star (№ підтримки 73746543)

Вхідні

Зірка Золотої річки

27 березня 2023 р., 4:51 (9 днів тому)


Вітаю,


Дякуємо, що надіслали необхідні документи.


Зауважте, що їх уже схвалено, і ваш обліковий запис буде схвалено

відповідно оновлений.


З будь-якими додатковими запитаннями звертайтеся до свого менеджера облікового запису або

агент підтримки.


З повагою


Казино: Gold River Star


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав оновлення електронною поштою, і це дуже дивно.

ось копія;

Привіт Реймонд,

Я сподіваюся, що це застає вас добре.

За загальним правилом і згідно з нашими положеннями та положеннями, зняття коштів може тривати щонайпізніше до 18 робочих днів з дня повної верифікації рахунку за допомогою відповідних документів.

Терміни виведення коштів визначаються діяльністю на рахунку, загальною кількістю депозитів і стажем.




Сподіваємося скоро знову побачити вас онлайн,


Медді

VIP менеджер

Зірка Золотої річки

Автоматичний переклад.
raymondgblevins
1 рік тому

привіт

Я завжди хочу розуміти хвилювання гравців.

По суті, вони сказали вам: «Якщо ви робите депозит лише час від часу і не є провідним гравцем старшого віку, ваші зняття коштів не є пріоритетними, тому вам доведеться чекати до 18 днів.

Ну, це відстій.

У вас таке ж відчуття?

Я досі не можу зрозуміти, чи скарга щось змінить. 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я згоден, це погано. Я думаю, що це нове казино, і якщо вони так ставляться до своїх клієнтів, вони недовго протримаються.


Автоматичний переклад.
raymondgblevins
1 рік тому

Я знову подумав про все це, і знаєте що? Наразі скарга може бути хорошим кроком.

Ми ще не переглядали казино, тому, створивши скаргу, ми також можемо перевірити, як вони вирішують реальні проблеми. Якщо вам подобається ідея, надішліть скаргу за цим зеленим посиланням .

Без тиску, звичайно, я просто відчуваю, що потрібно щось робити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, я дам їм ще пару днів, перш ніж подаду скаргу.


Автоматичний переклад.
raymondgblevins
1 рік тому

Просто дайте мені знати, якщо вам потрібна додаткова інформація чи просто хочете тримати нас в курсі.

🤞 Сподіваємось на краще!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, що перевірили, минуло 9 робочих днів, і я даю їм ще 1 тиждень.

Автоматичний переклад.
raymondgblevins
1 рік тому

Вірна думка. Якщо ви натрапите на щось, що варто поділитися, ми всі будемо вдячні за будь-яке оновлення.

А тим часом дякую, що підтримуєте зв’язок – сподіваюся, ви не чекатимете надто довго!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Минуло 14 робочих днів, і я надіслав їм електронний лист із проханням надати оновлення.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони відповіли на мій електронний лист і сказали, що у них ще є час завершити виплату.


Автоматичний переклад.
raymondgblevins
1 рік тому

Я б сказав, що у казино було достатньо часу, щоб заплатити вам, 14 робочих днів – це більш ніж розумно, якщо ви запитаєте мене.

Тож я б, не вагаючись, подав скаргу на казино.

Скористайтеся цим посиланням , щоб це сталося.

Що ви думаєте про ідею?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів додати до своєї скарги, але посилання в електронному листі не працювали.

Я згадав більше інформації.

Дай мені знати.



Автоматичний переклад.
raymondgblevins
1 рік тому

Чи пробували ви використовувати свій профіль, щоб отримати доступ до скарги?

file

Це посилання має привести вас туди:

https://casino.guru/profile-complaints/213935/raymondgblevins


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я відповів на другий електронний лист, отримав зв’язок і додав нову інформацію.

Дякую


Автоматичний переклад.
raymondgblevins
1 рік тому

Дякую тобі! Якщо у вас виникли інші проблеми з посиланнями, повідомте мене.



Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого