ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриWin Casino виведення призупинено, а потім зникло

Win Casino виведення призупинено, а потім зникло

2 р. тому від Pietro799
|
2304 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт, з win casino у мене був вітальний бонус у розмірі 1000 євро, і я зробив два обороти, щоб мати можливість вивести. ..

І все одно я вводжу дані своєї VISA, і це дає мені призупинення зняття! ..

І після кількох електронних листів, де мені кажуть чекати 24/48 годин, хоча я швидко сплачував! Іду через кілька годин, а виведення зникло і грошей немає ні на картці, ні на ігровому рахунку...

Хтось може сказати мені, що могло статися? Тисяча подяки

Автоматичний переклад.
Pietro799
2 р. тому

Привіт,

По-перше, будь ласка, поділіться, в якому казино ви грали. Існує безліч казино з назвами, схожими на «win casino».

Можливо це було в цьому?:

https://casino.guru/Casinowin-review

У будь-якому випадку, чи отримували ви електронні листи щодо цього питання? Чи можете ви запитати в чаті казино?

Тільки казино може і повинно пояснити, що сталося.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, вони відповіли, сказавши, що це лише призупинено і буде скасовано вранці..,

Але справа в тому, що у виписці з ігрового рахунку повинна бути транзакція, навіть якщо вона призупинена і не існує ...

У будь-якому випадку це буде Win casino, пов’язане з Vincitu з допомогою електронної пошти helpdesk@vincitu.net


Тисяча подяки

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привет ребята!у кого не будет слитали день со счета во время игры?!(1x slot)…например!!!

2 р. тому

Так, вони відповіли, сказавши, що це лише призупинено і буде скасовано вранці..,

Але справа в тому, що у виписці з ігрового рахунку повинна бути транзакція, навіть якщо вона призупинена і не існує ...

У будь-якому випадку це буде Win casino, пов’язане з Vincitu з допомогою електронної пошти helpdesk@vincitu.net


Тисяча подяки

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я погоджуюсь з вами, ви повинні бачити кожну трансакцію, яку ви надіслали, незалежно від того, чи була вона скасована, чи продовжена.

Поділіться посиланням на казино, будь ласка? Я хочу переконатися, що він є в нашому списку казино, щоб ви могли подати скаргу, якщо це необхідно.

Дякую.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого