ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриВтрата виграшу під час гри

Втрата виграшу під час гри

1 рік тому від Stew43
|
2054 переглядів 9 відповідей |
|
1 рік тому

Привіт, я грав у гру, потім я отримав режим розкиду та продовжив, багато разів я отримував 5+ додаткових обертань, а потім гра зависала. Тоді я відкрив гру, очікуючи, що гра продовжиться, якщо вона була заморожена, але я програв усі обертання та виграші

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тоді я отримав бонус у розмірі 30 фунтів стерлінгів із ставкою 1500, в основному вони обміняли мої виграші на грошовому депозиті на бонусні кошти, мені потрібно було б виграти 45 000 фунтів, щоб отримати готівку

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я грав у гру, потім я отримав режим розкиду та продовжив, багато разів я отримував 5+ додаткових обертань, а потім гра зависала. Тоді я відкрив гру, очікуючи, що гра продовжиться, якщо вона була заморожена, але я програв усі обертання та виграші

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що добре, що ви подали скаргу . Казино має знайти справедливе рішення.

Тримайте нас у курсі прогресу, якщо ви не проти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони поки що не допомогли. Я думаю, що це жахливо міняти. Передайте кошти за допомогою бонусних коштів, а потім поставте 1500 вейджера

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Здається, що вони не можуть вирішити, вони йдуть цілком. Чудове казино здається нормальним, але чому вони не можуть вирішити цю незначну проблему?

Автоматичний переклад.
Stew43
1 рік тому

Це важко сказати...

Можливо, вони попросили постачальника ігор розслідувати. З моєї точки зору, це варіант, який зазвичай потребує деякого часу, тому казино намагається надавати подальші оновлення. Просто здогадуюсь 🤔

Було б чудово знати напевно, звичайно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви робили скріншоти, коли гра зависла? Ви можете спробувати удачу та самостійно надіслати його постачальнику ігор, якщо у вас є точний час ставки, скріншот, сума ставки тощо

Автоматичний переклад.
CharLee
1 рік тому

Хороші пропозиції. Ви, можливо, говорите з власного досвіду?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Інша людина, але раніше в іграх були помилки, які казино відмовили, лише для того, щоб провайдер повідомив їм про помилку, а потім казино компенсували мені.

Автоматичний переклад.
germanryan70
1 рік тому

привіт

Мені подобається кінець "і тоді казино компенсували мені" 👌

Ви вважаєте компенсацію адекватною? Пам'ятаю, деяким гравцям пропонували бонус у досить схожій ситуації, а активний бонус означає обмеження...

Тому й питаю. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого