ГоловнаФорумЗагальна дискусія про азартні ігриВтрата виграшу під час гри

Втрата виграшу під час гри

 від Stew43
|
2 261 переглядів 9 відповідей |
|

Привіт, я грав у гру, потім я отримав режим розкиду та продовжив, багато разів я отримував 5+ додаткових обертань, а потім гра зависала. Тоді я відкрив гру, очікуючи, що гра продовжиться, якщо вона була заморожена, але я програв усі обертання та виграші

Автоматичний переклад.

Тоді я отримав бонус у розмірі 30 фунтів стерлінгів із ставкою 1500, в основному вони обміняли мої виграші на грошовому депозиті на бонусні кошти, мені потрібно було б виграти 45 000 фунтів, щоб отримати готівку

Автоматичний переклад.

Привіт, я грав у гру, потім я отримав режим розкиду та продовжив, багато разів я отримував 5+ додаткових обертань, а потім гра зависала. Тоді я відкрив гру, очікуючи, що гра продовжиться, якщо вона була заморожена, але я програв усі обертання та виграші

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що добре, що ви подали скаргу . Казино має знайти справедливе рішення.

Тримайте нас у курсі прогресу, якщо ви не проти.

Автоматичний переклад.

Вони поки що не допомогли. Я думаю, що це жахливо міняти. Передайте кошти за допомогою бонусних коштів, а потім поставте 1500 вейджера

Автоматичний переклад.

Здається, що вони не можуть вирішити, вони йдуть цілком. Чудове казино здається нормальним, але чому вони не можуть вирішити цю незначну проблему?

Автоматичний переклад.
Stew43

Це важко сказати...

Можливо, вони попросили постачальника ігор розслідувати. З моєї точки зору, це варіант, який зазвичай потребує деякого часу, тому казино намагається надавати подальші оновлення. Просто здогадуюсь 🤔

Було б чудово знати напевно, звичайно.

Автоматичний переклад.

Ви робили скріншоти, коли гра зависла? Ви можете спробувати удачу та самостійно надіслати його постачальнику ігор, якщо у вас є точний час ставки, скріншот, сума ставки тощо

Автоматичний переклад.
CharLee

Хороші пропозиції. Ви, можливо, говорите з власного досвіду?

Автоматичний переклад.
Radka

Інша людина, але раніше в іграх були помилки, які казино відмовили, лише для того, щоб провайдер повідомив їм про помилку, а потім казино компенсували мені.

Автоматичний переклад.
germanryan70

привіт

Мені подобається кінець "і тоді казино компенсували мені" 👌

Ви вважаєте компенсацію адекватною? Пам'ятаю, деяким гравцям пропонували бонус у досить схожій ситуації, а активний бонус означає обмеження...

Тому й питаю. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого