ГоловнаФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриТема Chazza44 про нові казино

Тема Chazza44 про нові казино

4 міс. тому від Radka
|
1 058 переглядів 12 відповідей |
|
4 міс. тому

Який шок. Інше казино з тієї ж групи, де Casino Guru має «ЕКСКЛЮЗИВНІ БОНУСИ». Чудова робота CG для перевірки нових казино, перш ніж вступати в них, як божевільний.


Валовий.

Автоматичний переклад.
Chazza44
4 міс. тому

Якщо це більше ваш стиль, пропоную спробувати ознайомитися з наступною інформацією щодо нещодавно відкритих казино:

«Будь ласка, майте на увазі, що це одне з нових онлайн-казино , і, можливо, ще занадто рано повністю оцінювати його якості та атрибути. На даний момент ми позначили його як свіже онлайн-казино. Продовжуйте читати наш огляд Slotobit Casino, щоб дізнатися більше про це казино та вирішіть, чи це гарний вибір для вас».

Ми ніколи не будемо перераховувати будь-які бонуси казино, якщо вважаємо, що певне казино матиме проблеми в майбутньому. Крім того, біда не стосується млявої чи неввічливої допомоги. Особливо нові казино могли не мати такого досвіду на початку.

У нещодавно відкритих казино багато гравців вирішують отримати новий досвід. Це може вас зацікавити.

Очевидно, вас щось турбує, можливо, ви хотіли б розповісти про це більш конкретно.

Хоча ми не можемо передбачити майбутнє, ми ведемо афілійований бізнес. Чи можете ви передбачити майбутнє? 🙂

Якщо вам щось потрібно, ми тут для вас. Удачі з безкоштовною скаргою.




Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Типова відповідь партнера. Спроба відхилення і семантика. Це ЗАВЖДИ гравці винні.


Ви бачите, які проблеми виникають у гравців у цій групі, і у вас немає попереджень, казино все ще має оцінку 7 «Нове», ви знаєте, який психологічний вплив на гравця це побачить. Ви знаєте значення слова «свіжий».


Я запропонував вам ефективний, прозорий спосіб переліку нових, неперевірених сайтів. Якби у вас була мораль і ви ставили гравців на перше місце, ви б зробили це. Але це не бізнес-модель.


Не потрібно продовжувати цю «розмову», реальність цілком зрозуміла.

👍




Автоматичний переклад.
Chazza44
4 міс. тому

Ви, здається, так швидко робите надто спрощені, на мою думку, висновки. Давайте поговоримо про факти, будь ласка.

Здається, нам нема чого розслідувати, оскільки ви не подали скаргу на Slotobit Casino.

Ви побачите, що існують фактори, які впливають на індекс безпеки, якщо виділите час, щоб ознайомитися з нашими процедурами. Ось вкладка « Пояснення індексу безпеки Slotobit Casino »

Ми використовуємо досить складний процес для визначення кожного значення; для цього досвід гравців відображається в скарзі, яка, коли вона закривається, визначає, чи буде змінено індекс безпеки казино і як буде змінено.

Повідомленням на форумах не можна надавати числове значення. Іншими словами, уся інформація є теоретичною, якщо ми не збираємо та не розглядаємо скарги гравців. Ми усвідомлюємо, що існують інформаційні прогалини, які потрібно заповнити, тому форум і оцінки користувачів тут.

Цілком зрозуміло, що нещодавно відкриті казино зазвичай мають кілька відгуків користувачів і не обговорюються. Світ про них не знає.

Крім того, термін «свіжий» просто описує, наскільки новими є ці казино. Але ми відкинули ідею використання слова «НОВИЙ». З вашої точки зору, «свіже» значно гірше, ніж «нове», я б сказав.

Чесно кажучи, я не знаю жодного ефективного, прозорого методу для переліку нових, неперевірених веб-сайтів, які ви рекомендували. Я припускаю, що це була інша дискусія.


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
Chazza44
4 міс. тому

дякую

Оскільки ви тепер маєте власну тему, як бачите, я люб’язно прошу вас зберегти всі наші думки про те, як нам працювати з новими казино тут.

Знову ж таки, чесно кажучи, я повинен сказати, що для того, щоб запропонувати принаймні корисну критику, ви повинні спочатку ознайомитися з роботою Індексу безпеки.

Я вже пояснював, чому ми не можемо враховувати повідомлення на форумі у формулі Індексу безпеки. Відгуки користувачів досить схожі.

Ми не можемо гарантувати, що кожен відгук містить точну інформацію, оскільки і гравці, і казино постійно намагаються публікувати неправдиві відгуки. Через це оцінка відгуків користувачів є окремою від індексу безпеки, який базується виключно на перевірених фактах.

Тому, як радять наші посібники, перш ніж вирішити, грати чи ні в казино, завжди читайте відгуки користувачів, щоб зрозуміти, що думають інші гравці. Ви також можете шукати подібну інформацію на форумах, відвідати розділ скарг і додати Індекс безпеки.

Ви сказали: «Це ЗАВЖДИ винні гравці». А як щодо «Це завжди вибір за гравцями»?

Якби ми не дбали про гравців, як ви так старанно намагалися довести, ми б не відповідали на вашу скаргу і навіть не звертали уваги на цю розмову.

Натомість ми докладаємо зусиль, щоб описати наші процеси.


На мій погляд, ви не задоволені діями Casino Guru, і нам неприємно розглядати ваші презумпції, звинувачення та інші почуття на нашому форумі. Загалом ми з розумінням поставилися до вашого тону і дали чіткі пояснення всього. Тому я вважаю доречним сказати, що вашу погану енергію тут не цінують. Ми не встигаємо ще раз з вами все перебирати.

Або припиніть звинувачувати нас у чомусь недоведеному, або покиньте цей форум. Якщо ви цього не зробите, вас буде забанено на форумі.

Це залежить від вас.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Chazza44 Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
4 міс. тому

Я бачив пост від Chazza44. Це жодним чином не було образливим. Вона просто не погоджувалася з Casinoguru Radka, і жінкам це не сподобалося.


Цю групу не слід публікувати в Casinoguru. Вони беруть депозити, але просто ігнорують гравців.

Автоматичний переклад.
chazzagould
4 міс. тому

Звідки ви знаєте, що гравець написав? Ми кілька разів намагалися пояснити певні речі, але це не дало ефекту. Тому, будь ласка, тримайтеся подалі від одних і тих же речей, щоб вас не обмежили на форумі.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Не погрожуйте мені.

Її повідомлення можна було переглянути.

Я буду говорити про те, що хочу відповідно до умов. Жінка Радка, здається, має агресивне ставлення на форумі, і я думаю, що їй подобається банити людей, які з нею не згодні.

На мій погляд, ставлення Casinoguru до публікації «Нові казино» є досить необачним, і якщо його змінити, щоб зробити його більш прозорим, гравці не втрачатимуть гроші. Чи означає ця думка, що мене тепер забанять?

Автоматичний переклад.
chazzagould
4 міс. тому

Цікаво, що у вас таке ж ім'я, як у гравця, якого було обмежено на форумі, а також висловлюєте ту саму думку?

Радка зробила саме те, що треба, бо між об’єктивністю і суб’єктивністю велика різниця. Справа не в тому, погоджуємося ми з чимось чи ні, а в тому, як це виконується. Як тільки вам пояснили, що у нас є певні процедури, яких ми дотримуємося, чиясь ідея не обов’язково є поганою. Але якщо гравці вважають, що все буде застосовано відповідно до них, вони можуть створити власну сторінку та зробити це по-своєму.

Крім того, гравці, які мають хоч трохи здорового глузду, будуть дивитися достатньо інформації про те, куди вони вносять свої гроші. Коли казино є новим, а з ним виникає ризик, що воно буде новим, я не буду вкладати в нього багато грошей і дізнаюся все, що мені потрібно, заздалегідь. Якщо хтось не може цього зробити, то може платити за це непотрібно.

Я думаю, що я б закрив це, і мені більше нічого про це сказати.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Це ніколи не провина CG. Вони опосередковано звинувачуватимуть гравців, оскільки хлопець має вище «гравців, які мають принаймні трохи здорового глузду». Так непрофесійно.


Scatterhall, Cazwin, Caz4u і т.д. і т. д. ДУАУ багато разів «СВІЖІ» казино вразили тут гравців. Вони завжди оцінюватимуть нові казино як «СВІЖІ» та ставлять їм оцінку «7». Вони знають, як це впливає на гравця. Є й інші сайти, які містять «ПОПЕРЕДЖЕННЯ» для нових казино або «НЕ НАЙКРАЩИЙ ВИБІР». Я б порадив гравцям піти туди, якщо їм не подобається те, як CG робить речі, вони не зміняться


Пам’ятайте, що CG, зрештою, є афілійованими особами.


Я думаю, що мене забанять за це.



Автоматичний переклад.
stevenespie
4 міс. тому

Я почну з кінця: ні, немає причин банити вас за цей пост. З іншого боку, я був би обережнішим з іншими вашими повідомленнями на цьому форумі...

Але, говорячи про проблему зі СВІЖИМИ казино, я думаю, я зрозумів суть. Вам (і деяким іншим) не подобається, що коли казино є новим, ми присвоюємо йому пристойний рейтинг. З іншого боку, у нас немає причин призначати їм поганий рейтинг, якщо вони не зробили нічого поганого (поки що), вони не належать до поганої групи (це також негативно впливає на рейтинг нового казино) і вони не використовуйте безглузді умови, які можуть бути використані проти гравців.

Я вважаю, що гравцям має бути достатньо зрозуміло, що казино FRESH означає, що воно нове, тому ніхто не має достатньо інформації та даних про них. Потім ми збираємо дані, які можемо знайти, об’єднуємо їх і публікуємо початковий огляд. FRESH casino не означає, що воно рекомендоване Casino Guru. Це лише означає, що казино нове.

Я пам’ятаю Скаттерхолла та їх молодшого братика Спінпірата. На початку вони здавалися чудовими. Вони спілкувалися з гравцями, ті реагували на скарги. Вони зробили все, що повинно робити нове казино. А потім (я не знаю, що сталося), це перетворилося на величезне шахрайство. Але це не те, що ми могли передбачити. Це лише те, на що ми можемо відреагувати, зменшивши їхній індекс безпеки, що ми й зробили.


Пам’ятайте, що CG, зрештою, є афілійованими особами.

Тоді ви також повинні пам’ятати, що у нас є понад 15 штатних співробітників групи скарг, які отримують гроші з грошей, які ми заробляємо через партнерські комісії. Ці співробітники лише допомагають гравцям із їхніми скаргами на казино. Хоча деякі гравці не задоволені результатами, інші вдячні за нашу допомогу. Ви також повинні пам'ятати, що ми надаємо цю послугу безкоштовно.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого