дякую
Оскільки ви тепер маєте власну тему, як бачите, я люб’язно прошу вас зберегти всі наші думки про те, як нам працювати з новими казино тут.
Знову ж таки, чесно кажучи, я повинен сказати, що для того, щоб запропонувати принаймні корисну критику, ви повинні спочатку ознайомитися з роботою Індексу безпеки.
Я вже пояснював, чому ми не можемо враховувати повідомлення на форумі у формулі Індексу безпеки. Відгуки користувачів досить схожі.
Ми не можемо гарантувати, що кожен відгук містить точну інформацію, оскільки і гравці, і казино постійно намагаються публікувати неправдиві відгуки. Через це оцінка відгуків користувачів є окремою від індексу безпеки, який базується виключно на перевірених фактах.
Тому, як радять наші посібники, перш ніж вирішити, грати чи ні в казино, завжди читайте відгуки користувачів, щоб зрозуміти, що думають інші гравці. Ви також можете шукати подібну інформацію на форумах, відвідати розділ скарг і додати Індекс безпеки.
Ви сказали: «Це ЗАВЖДИ винні гравці». А як щодо «Це завжди вибір за гравцями»?
Якби ми не дбали про гравців, як ви так старанно намагалися довести, ми б не відповідали на вашу скаргу і навіть не звертали уваги на цю розмову.
Натомість ми докладаємо зусиль, щоб описати наші процеси.
На мій погляд, ви не задоволені діями Casino Guru, і нам неприємно розглядати ваші презумпції, звинувачення та інші почуття на нашому форумі. Загалом ми з розумінням поставилися до вашого тону і дали чіткі пояснення всього. Тому я вважаю доречним сказати, що вашу погану енергію тут не цінують. Ми не встигаємо ще раз з вами все перебирати.
Або припиніть звинувачувати нас у чомусь недоведеному, або покиньте цей форум. Якщо ви цього не зробите, вас буде забанено на форумі.
Це залежить від вас.
Thank you.
Since you now have your own thread, as you can see, I kindly ask that you keep all of our thoughts about how we should handle new casinos here.
Again, to be honest, I have to say that in order to offer at least helpful criticism, you should first familiarize yourself with the operation of the Safety Index.
I already explained why we can't take forum posts into the Safety Index formula The user reviews are quite similar.
We are unable to ensure that every review contains accurate information because both players and casinos are continuously attempting to post false reviews. Due to this fact, the user review rating is separate from the Safety Index, which is solely based on proven facts.
As our guides advise, therefore before deciding whether or not to play in the casino, always read user reviews to gain a sense of what other players think. You can also search for similar information on forums, visit the complaint section, and add the Safety Index.
You said "It’s ALWAYS the players fault" How about "It's always the players choice"?
If we did not care about players, as you so assiduously attempted to prove, we would not reply to your complaint or even pay attention to this conversation.
Rather, we make an effort to describe our processes.
In my opinion, you are not satisfied with Casino Guru's actions, and we are not pleased to address your presumptions, charges, and other feelings on our own forum. In general, we were very understanding of your tone and gave clear explanations of everything. Thus, I believe it is appropriate to state that your bad energy is not appreciated here. We do not have time to go over everything again with you.
Either quit blaming us for something unproven, or leave this forum. Should you fail to do so, you will be banned from the forum.
It's up to you.
Автоматичний переклад.