ГоловнаФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриШахрайство 4rabet чи законне?

Шахрайство 4rabet чи законне?

2 р. тому від justlikethat
|
7 996 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
2 р. тому

Я зареєструвався на 4rabet після того, як переглянув і довірився вашій першій оцінці. Після реєстрації та внесення депозиту мені вдалося отримати 20 000 індійських рупій. Тепер моє зняття очікує на розгляд більше 24 годин. Я запитав їх, чи є у них ADR, але вони відмовилися повідомити. Мене просять почекати 72 години. Що я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
justlikethat
2 р. тому

Привіт,

ти повинен почекати, я вважаю. Найважливішою частиною першого виведення коштів є проходження перевірки KYC (знай свого клієнта). Тільки після цього ви маєте право відкликати.

Ви вже пройшли перевірку, будь ласка?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зробив банківський депозит, і вони сказали, що перевірка не потрібна. У мене є скріншот чату.

Автоматичний переклад.
justlikethat
2 р. тому

Чесно кажучи, я вважаю це незвичним. Будь ласка, поділіться скріншотами.

У будь-якому випадку, я вважаю, що ці 3 дні минули, тому я пропоную вам знову запитати в казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ось.

file

Автоматичний переклад.
justlikethat
2 р. тому

Зараз добре для мене - дякую.

Ви отримали виграш? Якщо ні, чи запитували ви в казино про затримку?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file Вони продовжують говорити те саме.

file

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
justlikethat
2 р. тому

Отже, я розумію, що ви не отримали виграш, але вони вже підтвердили зняття чи воно все ще очікує?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Його статус очікує на розгляд з того дня, як я подав запит на зняття коштів у четвер (14 липня).

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
justlikethat
2 р. тому

Я думаю, що статус не відповідає тому, що говорить підтримка. Я б припустив, що це слід прийняти або обробити, або щось подібне.

Крім того, здається, що наразі немає ідентифікатора транзакції. Ви можете запитати у своєму банку про будь-які вхідні незавершені транзакції.

Давайте просто дамо йому ще кілька днів, і ми побачимо. Крім того, ви можете подати скаргу, але майте на увазі, що ми надаємо казино 14 повних днів для виведення коштів.

Я перевірю вас у п'ятницю.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добре. Давайте почекаємо до п'ятниці.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Моє відкликання, яке очікувало на розгляд, відхилено. Мене попросили ще раз перевірити себе. Мені сказали, що якщо я не верифікую себе протягом 5 днів, я ніколи не зможу зняти свої гроші. Гроші будуть конфісковані.

Крім того, раніше мені дозволили зняти максимум 50 000 індійських рупій, що становить приблизно 800 євро. Тепер мій ліміт становить 1000 індійських рупій, що дорівнює 13 євро, і доки моя одна транзакція не оброблена, я не можу надіслати запит на іншу.

Я серйозно не розумію, як на землі Casino.guru дав цьому казино рейтинг №1. Це також дуже безвідповідально з вашого боку.

Автоматичний переклад.
justlikethat
2 р. тому

Привіт,

Я впевнений, що має бути якась причина, чому казино просить подальшу перевірку. Я розумію, що якщо ви не повністю верифіковані, ви також не можете отримати жодних виграшів. Ви повинні співпрацювати, це у ваших інтересах.

Однак, якщо ви вважаєте, що зараз щось не так, надішліть скаргу, і ми розглянемо це:

https://casino.guru/complaints/create



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Подивіться, що вони роблять. Я завантажив свої документи, я отримав лист, який вони отримали, але агент прийняв його, а потім заперечив, що я не зв’язувався з ними. filefile

Автоматичний переклад.
justlikethat
2 р. тому

Вибачте, але я не зміг розшифрувати обидва скріншоти.

Я бачу, що ви подали скаргу , думаю, воно того варте. Давайте дізнаємося, чи зможе наша команда розгляду скарг щось із цього зробити.

Будь ласка, про що збрехав агент чату?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я отримав електронний лист із підтвердженням, що мої документи отримано, і вони кажуть, що я їм нічого не надсилав.

Автоматичний переклад.
justlikethat
2 р. тому

Чи можливо, що деякі документи просто відсутні?

Я вважаю, що потрібно зосередитися на тому, щоб надати кожен документ навіть кілька разів. З моєї точки зору, це набагато краще, ніж просто чекати, тому що ви думаєте, що підтримка бреше, чи не так? Цей агент служби підтримки, швидше за все, є іншою особою, ніж той, хто піклується про вашу перевірку.

Я б запитав у них, чого не вистачає.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони ні на що не реагують. Вони дають мені таку ж відповідь, просячи мене почекати.

Автоматичний переклад.
justlikethat
2 р. тому

Вибачте, у цьому випадку я думаю, що я вже придумав усі ідеї, які я отримав.

На жаль, нам доводиться чекати, чи зможе група розгляду скарг зв’язатися. Це казино має дуже хорошу репутацію, тому я припускаю, що вони будуть співпрацювати.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви зв'язувалися з ними? Коли? Казино з хорошою репутацією відповідає через скільки часу після звернення?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого