ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриШахрайство 4rabet чи законне?

Шахрайство 4rabet чи законне?

1 рік тому від justlikethat
|
5265 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

Я зареєструвався на 4rabet після того, як переглянув і довірився вашій першій оцінці. Після реєстрації та внесення депозиту мені вдалося отримати 20 000 індійських рупій. Тепер моє зняття очікує на розгляд більше 24 годин. Я запитав їх, чи є у них ADR, але вони відмовилися повідомити. Мене просять почекати 72 години. Що я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
justlikethat
1 рік тому

Привіт,

ти повинен почекати, я вважаю. Найважливішою частиною першого виведення коштів є проходження перевірки KYC (знай свого клієнта). Тільки після цього ви маєте право відкликати.

Ви вже пройшли перевірку, будь ласка?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив банківський депозит, і вони сказали, що перевірка не потрібна. У мене є скріншот чату.

Автоматичний переклад.
justlikethat
1 рік тому

Чесно кажучи, я вважаю це незвичним. Будь ласка, поділіться скріншотами.

У будь-якому випадку, я вважаю, що ці 3 дні минули, тому я пропоную вам знову запитати в казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ось.

file

Автоматичний переклад.
justlikethat
1 рік тому

Зараз добре для мене - дякую.

Ви отримали виграш? Якщо ні, чи запитували ви в казино про затримку?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Вони продовжують говорити те саме.

file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
justlikethat
1 рік тому

Отже, я розумію, що ви не отримали виграш, але вони вже підтвердили зняття чи воно все ще очікує?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Його статус очікує на розгляд з того дня, як я подав запит на зняття коштів у четвер (14 липня).

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
justlikethat
1 рік тому

Я думаю, що статус не відповідає тому, що говорить підтримка. Я б припустив, що це слід прийняти або обробити, або щось подібне.

Крім того, здається, що наразі немає ідентифікатора транзакції. Ви можете запитати у своєму банку про будь-які вхідні незавершені транзакції.

Давайте просто дамо йому ще кілька днів, і ми побачимо. Крім того, ви можете подати скаргу, але майте на увазі, що ми надаємо казино 14 повних днів для виведення коштів.

Я перевірю вас у п'ятницю.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре. Давайте почекаємо до п'ятниці.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Моє відкликання, яке очікувало на розгляд, відхилено. Мене попросили ще раз перевірити себе. Мені сказали, що якщо я не верифікую себе протягом 5 днів, я ніколи не зможу зняти свої гроші. Гроші будуть конфісковані.

Крім того, раніше мені дозволили зняти максимум 50 000 індійських рупій, що становить приблизно 800 євро. Тепер мій ліміт становить 1000 індійських рупій, що дорівнює 13 євро, і доки моя одна транзакція не оброблена, я не можу надіслати запит на іншу.

Я серйозно не розумію, як на землі Casino.guru дав цьому казино рейтинг №1. Це також дуже безвідповідально з вашого боку.

Автоматичний переклад.
justlikethat
1 рік тому

Привіт,

Я впевнений, що має бути якась причина, чому казино просить подальшу перевірку. Я розумію, що якщо ви не повністю верифіковані, ви також не можете отримати жодних виграшів. Ви повинні співпрацювати, це у ваших інтересах.

Однак, якщо ви вважаєте, що зараз щось не так, надішліть скаргу, і ми розглянемо це:

https://casino.guru/complaints/create



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Подивіться, що вони роблять. Я завантажив свої документи, я отримав лист, який вони отримали, але агент прийняв його, а потім заперечив, що я не зв’язувався з ними. filefile

Автоматичний переклад.
justlikethat
1 рік тому

Вибачте, але я не зміг розшифрувати обидва скріншоти.

Я бачу, що ви подали скаргу , думаю, воно того варте. Давайте дізнаємося, чи зможе наша команда розгляду скарг щось із цього зробити.

Будь ласка, про що збрехав агент чату?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав електронний лист із підтвердженням, що мої документи отримано, і вони кажуть, що я їм нічого не надсилав.

Автоматичний переклад.
justlikethat
1 рік тому

Чи можливо, що деякі документи просто відсутні?

Я вважаю, що потрібно зосередитися на тому, щоб надати кожен документ навіть кілька разів. З моєї точки зору, це набагато краще, ніж просто чекати, тому що ви думаєте, що підтримка бреше, чи не так? Цей агент служби підтримки, швидше за все, є іншою особою, ніж той, хто піклується про вашу перевірку.

Я б запитав у них, чого не вистачає.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони ні на що не реагують. Вони дають мені таку ж відповідь, просячи мене почекати.

Автоматичний переклад.
justlikethat
1 рік тому

Вибачте, у цьому випадку я думаю, що я вже придумав усі ідеї, які я отримав.

На жаль, нам доводиться чекати, чи зможе група розгляду скарг зв’язатися. Це казино має дуже хорошу репутацію, тому я припускаю, що вони будуть співпрацювати.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви зв'язувалися з ними? Коли? Казино з хорошою репутацією відповідає через скільки часу після звернення?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого