Для мене це служба підтримки клієнтів. Час їх реакції, можливі способи зв’язку з ними, їхні знання та досвід. Немає нічого гіршого, ніж коли у вас є якісь реальні проблеми в казино, але людина з іншого боку вважає, що ви відсталий або 3-річна дитина, яка щойно відкрила Інтернет.
Враховуючи мій попередній досвід роботи в казино, мені іноді дуже шкода деяких гравців, тому що зрозуміло, що конкретна проблема на боці казино, але казино відмовляється навіть розглядати це. Деякі агенти підтримки клієнтів просто автоматично припускають, що ви, мабуть, дурні, коли щось не працює для вас або ви не бачите цієї опції, про яку вони говорять на своєму веб-сайті.
For me, it's the customer support. Their reaction time, possible ways of contacting them, their knowledge and experience. There's nothing worse than when you have some real issue in the casino, but the person on the other side believes that you're retarded or 3 years old child who just discovered the Internet.
Considering my previous experience with work in a casino, I sometimes feel very sorry for some players, because it's clear that the particular issue is on casino's side, but the casino refuses to even consider it. Some customer support agents just automatically assume you must be dumb when something doesn't work for you or you don't see that option they talk about on their website.
Автоматичний переклад.