Нещодавно я зіткнувся з проблемою з казино, яке, на мою думку, не є прозорим у своїй діяльності. Я зайшов на сайт їхніх ліцензіарів і побачив це,
https://www.gamingcontrolcuracao.org/regulation/online-gaming
« Скарги
GCB ще не почав розглядати скарги, оскільки для цього ще немає офіційної процедури. GCB наразі прагне запровадити політику розгляду скарг, щойно нове законодавство набуде чинності. Коли це станеться, ми повідомимо про це на цьому веб-сайті.
Заздалегідь зауважимо, що GCB не розглядатиме всі скарги. Наприклад, GCB не має повноважень вирішувати суперечки між позивачем і обвинуваченою стороною, врегулювати претензії чи присуджувати відшкодування збитків.
Тільки якщо скарга вказує на порушення відповідних норм, це може бути розслідувано далі.
Ми радимо вам завжди звертатися за юридичною консультацією щодо будь-яких претензій, які ви можете мати проти власника ліцензії чи іншої сторони чи сторін.
Будь ласка, зверніть увагу, що всі власники ліцензій і сторони, які діють під їхню відповідальність, повинні завжди дотримуватись закону, включно з правилами протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, положенням про дозвіл і найкращим практикам, які до них застосовуються. Будь-яке порушення закону завжди може призвести до адміністративних, кримінальних чи цивільних заходів».
Отже, як казино може отримати ліцензію за цим регулятором, але регулятор навіть не приймає скарги?!
I recently ran into an issue with a casino that I do not believe is being transparent in their practices, I went to their licensors site and saw this,
https://www.gamingcontrolcuracao.org/regulation/online-gaming
"Complaints
The GCB has not yet started handling complaints as there is no formal procedure for that in place yet. The GCB currently aims to have a complaints policy in place as soon as the new legislation enters into force. When this is the case, we will announce it on this website.
We kindly point out in advance that the GCB will not investigate all complaints. For example, the GCB does not have the authority to adjudicate disputes between the complainant and the accused party and to settle claims or award damages.
Only if a complaint indicates a violation of the applicable regulations, this can be investigated further.
We suggest that at all times you seek legal advice for any claims you may have vis-à-vis the license holder or other party or parties.
Please note that all license holders and parties that operate under their responsibility should at all times comply with the law, including AML/ CFT regulations and the permit provisions and best practices that are applicable to them. Any violation of the law can at all times lead to administrative, criminal or civil measures."
So how can a casino be licensed under this regulator but the regulator doesn't even accept complaints?!