Я хотів би отримати свої виграші, оскільки я зробив депозити та виграв Я хотів би зняти свої виграші, чому ця платформа так довго надсилає гроші на рахунок клієнта
I would like to receive my winnings since I made deposits and won I would like to withdraw my winnings why does this platform take so long to send the money to the customer's account
Gostaria de receber meus ganhos já que fiz depósitos e ganhei gostaria de tirar meus ganhos por que essa plataforma demora tanto para enviar o dinheiro para a conta do cliente
Гей, чи можете ви також сказати мені, про яке казино ми говоримо? Як довго ви чекали на зняття грошей і чи сказали вам у казино, чому вони розглядаються?
Чи не могли б ви сказати мені трохи більше?
Hey, can you also tell me what casino we are talking about ? How long have you been waiting for the withdrawal and did the casino tell you why it is under review ?
Could you tell me a little more ?
СПІНАНГА, не могли б ви сказати мені, чи знаєте ви їх і чи справді вони платять своїм клієнтам, тому що я вже перестав надсилати їм повідомлення?
SPINANGA, could you tell me if you know them and if they really pay their customers, because I've already stopped sending messages to them?
SPINANGA essa plataforma poderia me dizer se a conhece se realmente ela paga os clientes é porque já estou cassada de enviar mensagem pra eles
Мають досить високий показник безпеки. Гравці, як правило, скаржаться, що зняття коштів займає трохи більше часу, але з часом казино також розглядатиме скарги, що є гарною новиною, якщо у вас продовжуватимуться проблеми. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблеми зняття коштів, тому я запитав, як довго ви чекали? Чи змінився статус вашого вилучення?
They have a pretty high safety index. Players tend to complain that withdrawals take a bit longer, but eventually the casino will also handle complaints, which is good news if you continue to have problems. We give casinos 14 days to resolve withdrawals, so that's why I asked how long have you been waiting ? Has the status of your withdrawal changed ?
Так, я бачу, що минуло більше тижня, тому давайте спробуємо почекати ще деякий час, щоб побачити, чи щось станеться, а якщо цього не станеться, команда зв’яжеться з казино і, сподіваюся, вони прояснить це.
Якщо щось станеться і у вас є новини, обов’язково повідомте нас.
Yes, I see it's been over a week, so let's try to wait some more time to see if something happens and if it doesn't, the team will contact the casino and hopefully they will clarify it.
If something comes up and you have news, be sure to let us know.
Так, я бачу, що минуло більше тижня, тому давайте спробуємо почекати ще деякий час, щоб побачити, чи щось станеться, а якщо цього не станеться, команда зв’яжеться з казино і, сподіваюся, вони прояснить це.
Якщо щось станеться і у вас є новини, обов’язково повідомте нам.
Yes, I see it's been over a week, so let's try to wait some more time to see if something happens and if it doesn't, the team will contact the casino and hopefully they will clarify it.
If something comes up and you have news, be sure to let us know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.