ГоловнаФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриКазино Royale

Казино Royale

4 р. тому від Luckyr
|
8 706 переглядів 15 відповідей |
|
4 р. тому

Хтось тут зареєструвався?


Вони пишуть, що зателефонують вам після першого депозиту та підтвердять депозит з особистими даними.


Моя англійська зовсім не гарна.

Хтось має з цим досвід?


І як тут працює перевірка?

Я чув, що тут дуже важко, і вони хочуть, щоб документи були вище середнього.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Привіт,

Чи можете ви, будь ласка, переслати посилання казино? Я можу перевірити вас (натисніть кнопку "Відповісти", відповідаючи особисто мені 😊)

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Її elroyalecasino.com я пробую бонус на nodep $ 40, і я перекинув його до 240 доларів, максимальне зняття - 120 доларів, тому після спінінгу він кинув мені 120 доларів, мінімальна сума зняття - 150 доларів. Тому я маю внести певну суму і зробити ставку ця сума один раз.


Тепер я надіслав усі необхідні їм документи, і тепер не залишається нічого іншого, як чекати.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Ви можете сказати, як пройшло з цим казино, щоб дізнатися, чи це серйозно чи, можливо, вони не дають вам зняти виграш, будь ласка, щоб мати можливість там грати в майбутньому

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Шановний Люкіре,

Чи можете ви подати офіційну скаргу https://casino.guru/complaints ? Ми розберемось і зв’яжемося з казино, щоб дізнатися, в чому проблема. Спасибі заздалегідь.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Ми, мабуть, не розуміємо Петронеллу.


Я писав лише, якщо хтось має досвід роботи з цим казино.


Поки жодної проблеми не з’явилося, я просто читаю їхні умови, де, наприклад, вони закликають внести депозит.


Вчора я надавав їм усі документи, тому ми побачимо, можливо, я подаватиму скаргу, але причин поки немає, я просто запитав, чи має хто досвід роботи з цим казино, оскільки він мав хорошу репутацію.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Я зачекаю ще кілька годин, але потім подаю скаргу


Я надсилав документи 27.07.20 сьогодні 13.08.20, і досі не маю підтвердженого облікового запису.


Очевидно, що вони роблять це цілеспрямовано


Автоматичний переклад.
Luckyr
4 р. тому

Я погоджуюся, що 17 днів для опрацювання документів - це достатньо часу ...

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
4 р. тому

27,7 - 14,8 його 18 днів


Я не знаю, чи читав хтось тут їх, але через годину після публікації мій обліковий запис остаточно перевірено.


Тепер я остаточно розблокував платіж. Тож я попросив оплати, сподіваюся, все буде добре.


Тому я ще не буду подавати скаргу.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Привіт,

Чи можете ви, будь ласка, переслати посилання казино? Я можу перевірити вас (натисніть кнопку "Відповісти", відповідаючи особисто мені 😊)

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Багато гарних відповідей, але під час завантаження наших грошей на рахунок немає перевірки, це не та сама фальшива гра, яка краде людей, велика афера. Я намагався зняти свої гроші, але немає навіть банківського рахунку, який ми можемо переказати, і все ще є факт повідомлення, яке говорить, що грошей для зняття мало, вони будуть оброблені

Автоматичний переклад.
MetaspinsExtortion
1 рік тому

Привіт! Я вже відповідав на подібний допис тут: https://casino.guru/forum/casinos/metaspins-casino---general-discussion/3#post-72029 , тому я не хотів би повторюватися. Знайте, що наша команда намагається зробити все можливе.

Автоматичний переклад.
MetaspinsExtortion
1 рік тому

Я радий, що ми нарешті ставимося як люди і можемо нормально спілкуватися. Я знаю, яка важка ситуація для вас, і я вам співчуваю.

Що стосується того, чому казино має такий високий індекс безпеки , ви можете прочитати про це тут, у цьому посібнику про те, як ми оцінюємо казино .

Однак я бачив, що ваша скарга також була розглянута, і ви повинні отримати відшкодування. Чи могли б ви повідомити нам, коли це станеться?

Мені ще раз шкода, що ви потрапили в цю ситуацію, але як тільки скаргу буде вирішено, ви можете більше не відвідувати казино. Я сподіваюся, що ви приймете правильне рішення і матимете лише гарний досвід у майбутньому.

Автоматичний переклад.
MetaspinsExtortion
1 рік тому

Привіт,

Ви отримаєте всю можливу підтримку через скаргу.

Однак це лише форум, де ми обговорюємо питання, досвід і думки. Ви не отримаєте особливого ставлення, попросивши про це тут, вибачте. 🙁

Бажаю щасливого кінця!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано MetaspinsExtortion видалено
1 рік тому

Привіт,

Ймовірно, Яро перевірив вашу скаргу і знайшов ось що:

«Я отримав сповіщення від казино щодо вашого випадкового депозиту коштів ETH у гаманець USDC, що призвело до невдалої транзакції. Крім того, мене повідомили, що ваші кошти буде повернено вам ».

Отже, він попросив вас підтвердити, коли ви отримаєте відшкодування.

Однак є ще одна річ, яку ми повинні вирішити. Ця тема стосується The Royale Casino, і я майже впевнений, що ваша публікація тут не має місця, оскільки ви постійно говорите про свою проблему з Metaspins .

Я правильно кажу, будь ласка?

Якщо так, дотримуйтеся цієї теми :

https://casino.guru/forum/casinos/metaspins-casino---general-discussion/4#post-72303

Ми просто прагнемо, щоб форум був добре організований для інших, розумієте. 🙏


Автоматичний переклад.
Petronela
6 міс. тому

Привіт, я хотів би змінити свій регіон, але не можу цього зробити. Я переплутав регіон і тепер не можу його змінити.

Автоматичний переклад.
nailedbiegas
6 міс. тому

Привіт. Не могли б ви бути більш конкретними, будь ласка, і сказати нам, де ви б хотіли внести цю зміну?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого