Привіт Радка,
Я вже сформував свою думку і не можу «списувати» її на людську чи технічну помилку
Перший електронний лист надійшов з адреси, яка починається з: promo@
Це круто..написати з такою адресою електронної пошти: «Не вдалося здійснити платіж — давайте знайдемо рішення разом...Ми помітили, що виникли проблеми з вашим депозитом. Повторіть спробу».
Звичайно, я написав на електронну адресу, яка починається з support @, і хотів отримати пояснення. Відповідь була такою:
"Привіт,
Цей електронний лист було надіслано вам помилково через технічну помилку, депозит не був зроблений на ваш рахунок, ми приносимо вибачення за незручності. Сподіваємось на Ваше розуміння!»
Я думаю... вам не потрібно більше писати про це, і я знаю, як вони оцінюють і як оцінюють гравці
Hello Radka,
I have already formed my opinion and cannot "blame" it on human or technical error
The first email came from an address that begins with: promo@
That's steep..to write with an e-mail address like this: "Payment failed - let's find a solution together...We noticed that there are problems with your deposit. Please try again."
Of course I wrote to the email address that starts with support @ and wanted an explanation - The answer was:
"Hello,
This email was sent to you by mistake due to a technical error, no deposit was made to your account, we apologize for the inconvenience. We hope for your understanding!"
I think...you don't have to write more about this and I know how they rate and how the players rate
Hallo Radka,
ich habe schon meine Meinung gebildet und kann es nicht auf menschlichen oder einen technischen Fehler "abschieben"
Die erste E-Mail kam von einer Adresse die so anfängt: promo@
Das ist schon Mal steil..mit so einer E-Mailadresse zu schreiben: "Zahlung fehlgeschlagen - lassen sie uns gemeinsam eine Lösung finden...Wir haben festgestellt, dass es Probleme mit Ihrer Einzahlung gibt. Bitte versuchen Sie es erneut. "
Natürlich habe ich an die E-Mail Adresse die so anfängt support @ geschrieben und wollte eine Erklärung haben- Die Antwort war:
"Hallo,
Diese E-Mail wurde aufgrund eines technischen Fehlers versehentlich an Sie gesendet, es wurde keine Einzahlung auf Ihr Konto vorgenommen, wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten. Wir hoffen auf Ihr Verständnis!"
ich glaube ...mehr muss man diesbezüglich nicht mehr schreiben und ich weiß wie sie bewerten und wie die Spieler bewerten
Автоматичний переклад.