Привіт, шановні користувачі, я вніс 25 євро за допомогою CashtoCode на Windetta.co 17.06.23, на жаль, 25 євро зникли. Але у мене був бонус, і я поставив на нього, і мав 480 євро як запит на зняття, я виплатив банківським переказом, і було сказано, що гроші були успішно виплачені.
Я чекав 6 днів, тому що це були вихідні 17.06.23 (субота) і зазвичай думаю, що виведення коштів не відбувається. У п’ятницю, 23.06.23, я хотів увійти, і там написано, що я відключив увійти через проблеми з азартними іграми. Але я не маю місця, де я самовиключився або щось інше, я зв’язався зі службою підтримки від windetta, служба підтримки сказала, що надішліть електронний лист у службу підтримки клієнтів, я надіслав 5 листів і чекав відповіді до сьогодні, там написано, що клієнт служби має багато роботи, але щодня? Чи так багато людей щодня звертаються до служби підтримки? Я спілкувався 5 разів у чаті, там сказано, що 5 разів служба підтримки зв’яжеться з вами. Що трапилося, коли до цієї проблеми я витратив більше грошей, щоб внести там? Тоді я можу грати та входити? Casinogroup є alimaniere-sociedad-de-responsabilidad-limitada і має наступні казино, тому будьте обережні: Cosmic, Casiwave, I Wild Casino, Spinsbro, Stelario, Winstoria. Я можу увійти в усі інші казино та можу витрачати гроші на депозит, що сталося, коли я виграв гроші в цих інших казино? Якщо група казино серйозно ставиться до захисту гравців, але це не так, мені також доведеться забанити доступ до партнерських казино групи, що не так. Тож будьте обережні з цими казино, вони знаходять причину, через яку ви не можете вивести свої гроші, це дуже розчаровано. Я також запитав у служби підтримки клієнтів за адресою support@windetta.com, чи можуть вони принаймні виплатити мені 25 євро, які я мав, але вони цього не зробили. дай будь-яку відповідь до сьогодні......
Hello dear users, I deposited 25 euros with CashtoCode at Windetta.co on 17.06.23, unfortunately the 25 euros were then gone. But I had a bonus and have wagered this and had 480 euros as a withdrawal request, I paid out via bank transfer and it said that the money was succesfull payout.
Ive wait for 6 days, because it was weekend on 17.06.23 (Saturday) and think usually ,that there arent making Withdrawals. On friday the 23.06.23 ive wanted to log in and there it says, ive disabled to log in because of gambling issues. But i dont no where i have self excluded or other things, ive contact the live support from windetta, the live support have said, send an email to customer support, ive send 5 mails and wait for an answer till today, it says the customer service has a lot to do, but everyday? Are there so many people that contact the support everyday? Ive chat 5 times with the live chat, it says 5 times the support will contact you, what happened when i have before this issue have more money spend to deposit there? Then iam able to play and log in? the casinogroup is alimaniere-sociedad-de-responsabilidad-limitada and have the following Casinos, so beware: Cosmic, Casiwave, I Wild Casino, Spinsbro, Stelario, Winstoria. Iam able to log in all the other casinos and are able to spend money to Deposit, what happened when i win Money in this other Casinos? f the casino group takes player protection seriously, which it does not, i would also have to be banned from the group's partner casinos, which is not the case. so beware for this Casinos, they find a reason that you cant cashout your money, thats very frustrated, I also asked customer service at support@windetta.com if they could at least pay me the 25 euros Ive deposit, but they didn't give me any answer till today......