ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 69)

1 рік тому від kirekin
|
549670 переглядів 5610 відповідей |
|
1...68 69 70...285
Anonymized641
5 міс. тому

Які квитанції вимагають?

Ви повинні мати можливість отримати квитанцію, якщо увійдете на веб-сайт казино, чи не так?


Бодосно вимагати квитанцію, до речі, якщо ви стали жертвою шахраїв, квитанції у вас майже немає.


Автоматичний переклад.
DynamoHarry
5 міс. тому

Я не можу увійти в казино. Мені всюди закрито. Якщо просиш квитанцію, не відповідають. Я натиснув, що нічого не отримав. Не вдалося знайти нічого іншого, що підходить

Автоматичний переклад.
Madridmadrid
5 міс. тому

Як часто ви їм писали?

Який електронний лист? Тижнями не отримував відповіді

Автоматичний переклад.
Nidd90
5 міс. тому

Ні, я говорив з тим, хто там працює. Але я запишусь на консультацію. Вона сказала мені, що вам слід скаржитися, якщо ви не визнаєте транзакції

Автоматичний переклад.
5 міс. тому
Опубліковано Nidd90 видалено
5 міс. тому

Якщо нас буде багато, хто скаржиться, вони побачать, що є проблема, і подбають про неї. Поки ніхто не вживе заходів, ці огидні казино продовжуватимуть це робити

Автоматичний переклад.
t99472znz9
5 міс. тому

Написав їм свій перший електронний лист у четвер, support@elegro.eu


отримав відповідь сьогодні вранці, що вони хочуть фотографію моєї банківської картки з деякими прихованими номерами, надіслав її і отримав відповідь сьогодні ввечері, що вони почали повернення

Автоматичний переклад.
Anonymized641
5 міс. тому

Я, чесно кажучи, не знаю, що я мав, прокручуючи свої транзакції за останні кілька днів, і мене нудить, коли я бачу всі ваші транзакції цим тіньовим підставним компаніям. Це близько 500 000 за останні два роки для приблизно 40-50 різних компаній, які я можу безпосередньо підключити до ігор в казино.


Я сподіваюся, що мене забанять у всіх іграх, лише плюс, якщо мені повернуть хоч копійку

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Написав їм свій перший електронний лист у четвер, support@elegro.eu


отримав відповідь сьогодні вранці, що вони хочуть фотографію моєї банківської картки з деякими прихованими номерами, надіслав її і отримав відповідь сьогодні ввечері, що вони почали повернення

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дякуємо ☺️

а що ти написав?

може я щось роблю не так?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт

Автоматичний переклад.
Nidd90
5 міс. тому

Скільки грошей ви отримали назад? А пам'ятаєте з яких саме

Автоматичний переклад.
Nidd90
5 міс. тому

Їм знадобилося багато часу, поки ви отримали гроші

Автоматичний переклад.
5 міс. тому
Опубліковано Nidd90 видалено
5 міс. тому

Вітаємо, трохи грошей краще, ніж відсутність грошей, і тепер, сподіваюся, ви також включили в чорний список усі або принаймні більшість казино, тому грати в будь-якому з них не варто.


Чи надав вам банк якісь пояснення щодо того, чому з деяких плату було успішно стягнено, а з деяких ні?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Досі ніхто не знайшов Grotobook/MyDates?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Nidd90

Gez80


Чи можна вам двом кудись написати? Флешбек? Telegram?

Не можу надіслати вам ПП. Подумав трохи поміркувати про відкликання платежів від банків.

Автоматичний переклад.
Nidd90
5 міс. тому

Сподіваюся, ви також отримаєте все, що стосується поліцейського звіту

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Gezz/Nid – чи можу я зв’язатися з вами, оскільки на форумі немає функції PM. Ви десь є? Телеграм? Флешбек?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Gezz/Nid – чи можу я зв’язатися з вами, оскільки на форумі немає функції PM. Ви десь є? Телеграм? Флешбек?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

На жаль, у мене нічого цього немає. Але просто напишіть сюди, і ми спробуємо допомогти один одному. Крім того, буде краще, якщо ми всі відкрито говоримо про те, що пишемо, і, сподіваюся, ми зможемо навчитися одне в одного🙂

Автоматичний переклад.
Nidd90
5 міс. тому

Привіт

Я також отримав відшкодування від Elegro. Це було щодо вкладів на Велобет. В яких казино ви грали?

Автоматичний переклад.
Sutton
5 міс. тому

Чи можу я запитати, скільки часу це зайняло і скільки. Я надіслав їм електронний лист 5 днів тому, вони попросили банківські реквізити, і я їх надіслав, але нічого не чув

Автоматичний переклад.
Madridmadrid
5 міс. тому

Так, це абсолютно хворі суми, які ви бачите, коли гортаєте. У мене були депозити лише на 279 тисяч за 1 рік і жодного разу не було знято.

Автоматичний переклад.
1...68 69 70...285
Перейти на сторінкуіз 285 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого