ФорумОбговорення скаргВиплата Crazeplay Casino

Виплата Crazeplay Casino

2 р. тому від nbjunit001
|
6036 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

Здравствуйте

Я вніс 30 євро, зробив ставку на бонус, потім я купив безкоштовні оберти на 0,20 євро на гроші зі ставками і отримав п’ять голів, тобто 1000 євро, хотів виплатити 700, чи варто це перевірити, тоді я отримав електронний лист про те, що мої гроші було скасовано, і я знову отримав лише 30 євро, що означало, що я перевищив максимальну ставку.

електронна пошта.

Здравствуйте,


Будь ласка, зверніть увагу, що ваш запит на зняття коштів було відхилено через порушення наших Загальних положень та умов шляхом ставки на максимальну суму, дозволену під час використання бонусної функції. Максимальна ставка, дозволена під час гри на бонусні гроші, становить 4 євро за спин.


Ваш виграш анульовано, а депозит повернуто на ваш баланс.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, запитання чи коментарі, не соромтеся звертатися до нашої служби обслуговування клієнтів.


будь ласка, допоможіть дякую

Автоматичний переклад.
nbjunit001
2 р. тому

Здравствуйте,

вам обов’язково потрібно перевірити свою історію ігор. Це має довести, чи порушили ви правило максимальної ставки чи ні.

Це досить складно, коли ви купуєте «безкоштовні оберти» за допомогою ігрової функції.

Ви зв'язуєтесь з казино, будь ласка? Я б їх запитав.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте

Я вніс 30 євро, зробив ставку на бонус, потім я купив безкоштовні оберти на 0,20 євро на гроші зі ставками і отримав п’ять голів, тобто 1000 євро, хотів виплатити 700, чи варто це перевірити, тоді я отримав електронний лист про те, що мої гроші було скасовано, і я знову отримав лише 30 євро, що означало, що я перевищив максимальну ставку.

електронна пошта.

Здравствуйте,


Будь ласка, зверніть увагу, що ваш запит на зняття коштів було відхилено через порушення наших Загальних положень та умов шляхом ставки на максимальну суму, дозволену під час використання бонусної функції. Максимальна ставка, дозволена під час гри на бонусні гроші, становить 4 євро за спин.


Ваш виграш анульовано, а депозит повернуто на ваш баланс.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, запитання чи коментарі, не соромтеся звертатися до нашої служби обслуговування клієнтів.


будь ласка, допоможіть дякую

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я знаю службу підтримки платежів, яка може вам допомогти, але за невелику плату. Ви можете запитати їхню службу підтримки в чаті чи надіслати електронною поштою Ангел, вона з Сінгапуру, і вона допомогла мені з моїм виведенням

Автоматичний переклад.
schmahi123
2 р. тому

Привіт, чи можете ви пояснити, будь ласка? Звучить досить цікаво.

Не могли б ви надати кілька знімків екрана, які підтверджують вашу пораду?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я думаю, що стосується виплат, ніхто насправді не допомагає тут щодо цього сумнівного казино, я ніколи не отримував свій виграш без бонусу в загальній сумі 320 € (вони стверджують, що перевели 1 x 80 x 1 x 240 € , дивно, що обидва так і не прийшли) Оскільки я мав пояснити, що я не отримував ці гроші, я відправив виписки через скріншоти, тому що я отримую виписки поштою, а не через онлайн-банкінг, тільки PDF не приймаються, справа в тому, що тут ніхто толком не допомагає і я не в тому, що я несу тягар доведення, але той, хто передає, тут жодна ворона на іншого не закриває очі, тому що тут треба заробляти, інакше не можна тримати цей портал . ВИСНОВОК: незважаючи на всі ці скарги чи погані відгуки, як-от відсутність платежів, те, що це паршиве казино все ще рекламується тут позитивно, неможливо!!!

Автоматичний переклад.
shanty13
1 рік тому

Ситуація, яку ви тут описали, звучить серйозно, тому я розглянув її більш детально. Ви кажете, що в казино є «всі ці скарги», але коли ви подивіться на розділ скарг, у них лише 1 невирішена скарга проти 32 вирішених . Ця інформація не говорить мені про те, що з казино щось справді не так і рейтинг потрібно знизити. Насправді, якби у них було більше невирішених скарг, рейтинг автоматично знизився б.

У будь-якому разі я розглядаю вашу скаргу та попросив команду скарг надати мені більше інформації про справу та причини її відхилення. Павло та Петронела сьогодні не працюють, тому мені доведеться зачекати, поки я отримаю від них більше деталей. Тоді я знову зв’яжуся з вами тут 🙂

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Дякую, але у мене з Павлом все вже позаду, ви нічого не можете зробити, тому що я не можу надіслати витяги через PDF, але я надіслав їх у вигляді фотографій, вони наполягають на PDF і говорили з моїм банком, вони не можуть допоможіть мені там будь-коли, що вийшло з прибутку, і що особа, яка передає його, несе тягар доведення, щоб перевірити це і не надсилати мені ваші виписки, що він був переведений, вони повинні подати заяву про переслідування, де гроші пішли, а потім ще 2 платежі 0,80 євро та 240 євро одразу зникли, це дивно) більше не отримував відповіді та був заблокований у казино. Дуже сумнівно

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
shanty13
1 рік тому

Привіт,

Чекаєте на ще одне оновлення з нашого боку? Гадаю, вам більше нічого втрачати.


У будь-якому випадку, чи пробували ви відвідати свій банк і попросити pdf-версію виписки? Ви знаєте, що причина, чому фотографії чи обрізані зображення не приймаються, полягає в тому, що такі «документи» можна легко змінити, тобто підробити. Їх справжність неможливо довести зі 100% упевненістю.

Це стандартна політика, яка використовується в багатьох онлайн-казино. Допомогло б невелике пояснення.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, вибачте, але дякую за ваші зусилля, але ми ходимо по колу, тому що я вже 1000 разів писав, що в мене немає виписок з рахунку через онлайн-банкінг, і так, я запитував у своєму банку 100 разів, і вони дуже чітко сказали, що я буду звичайно, змінити його, але я можу отримати ці онлайн-виписки лише з дня переходу, тому це не має сенсу, оскільки немає ретроспективних виписок через ОНЛАЙН, я все одно отримую їх поштою (я сфотографував їх і надіслав тоді ви б знали, якщо ними маніпулюють), але мій банк знає про цю проблему і чітко каже, що це шахрайство, щоб не виплатити, оскільки це казино має переказати гроші мені, і нібито 3 перекази просто не знайдено . Дивно шкода. і мій банк також 100 разів каже, що казино зобов’язане довести це, мій банк не може нічого перевірити, тому що на мій рахунок нічого ніколи не надходило, це казино має слідкувати за ngsantra (якого я ніколи не бачив до сьогодні), мої руки та мій банк зв’язані, тому що виписки з Crazeplay не є точним доказом того, що гроші були виплачені на мій рахунок, файл PDF також можна маніпулювати. Я грав у багатьох, багатьох казино, і ніколи раніше казино не було таким жахливим і таким нав’язливим з PDF і дивно те, що мене просто заблокували. Додаються виписки з рахунків, 3 рази дивним чином переказували, 3 рази зникали.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я радий чекати ваших оновлень, тому що мені насправді нічого втрачати, окрім 320 євро, які я, ймовірно, ніколи не отримаю. Я також намагався надіслати це сюди, але не працює, але справа в тому, що Павло вже надсилав їхні підозрілі уривки тижні тому. На жаль, я не можу прийняти вашу виписку щодо. У будь-якому разі ви намагалися відвідати свій банк і попросити PDF-версію виписки з банківського рахунку, будь ласка? Ви знаєте, причина, чому фотографії чи обрізані зображення не приймаються, полягає в тому, що такі «документи» легко можна змінити, тобто підробити. Їхню автентичність неможливо довести зі 100% упевненістю - усі знають, що людина може конвертувати зображення у PDF, де ж там безпека??? для мене це надумані виправдання з казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
shanty13
1 рік тому

Привіт shanty13,

Мені прикро за ваш поганий досвід у всій цій справі. Хоча я вважаю, що вам варто хоча б докласти зусиль і надати заяву. Здається, у резюме скарги згадується, що вам кілька разів казали, як це зробити, але, на жаль, це не спрацювало.

Дозвольте мені сказати, що надання документа здається рішенням або кроком до нього.

«Більше того, після тривалого спілкування електронною поштою стало зрозуміло, що навіть з нашою допомогою ви не змогли надати казино виписку з банківського рахунку в потрібному типі файлу, тому справу більше не можна просувати».


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

вибачте, я мушу посміятися, я повинен постаратися трохи більше, вибачте, у мене більше ніж достатньо, я продовжував бігати до свого банку і дзвонив, зробив кілька фотографій з оригіналами банківських виписок, також надіслав їх вам, я пишу все час, і, можливо, вам варто спробувати зрозуміти, що Я ОТРИМАЮ ВИПИТИ З МОЇХ РАХУНКІВ НЕ У форматі PDF, А ПОШТОЮ, НЕМАЄ НІЧОГО ПОКАЗУВАТИ, відчувайте напад, ніби я дурень, дізнайтеся більше в моєму банку, це якщо ви не t НАЛАШТУВАННЯ НЕ ПРАЦЮВАЛО!!!! Ми ходимо по колу, тому що, що стосується юридичних питань, я не маю тягаря доведення, а казино, ви думаєте, що казино справляє на мене враження.

Єдине, що я можу вам надіслати, це повний експорт історії мого облікового запису, я надішлю це Павлу.

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Потім я знову попросив свій банк допомогти мені, я отримую виписки з рахунку заднім числом у форматі PDF, і оскільки це заднім числом, я маю платити 4 євро на місяць, я роблю це, як тільки мій банк все змінить, Я надсилаю їх електронною поштою, щоб ви, можливо, могли вирішити питання з цим казино.

Дякую

З найкращими побажаннями

халупа

Автоматичний переклад.
shanty13
1 рік тому

Ну, тепер ми бачимо, що pdf. версія все-таки можлива.

Не змусьте мене помилитися, деяким гравцям довелося особисто відвідати свої банки, щоб отримати це, але вони досягли успіху.

Це не дуже зручно, я б сказав – все-таки я знаю, що це можна зробити.

Я б назвав це гарною новиною, і я щиро сподіваюся, що це твердження спрацює на вас.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Радко, я просто хотів зробити оновлення, на жаль, у мене немає хороших новин! Я подав усе, що хотів, навіть відкрив 1 рахунок skrill, тому що мій банк його нібито не приймає, і він, як кажуть, відкритий ще ніж 10 днів тому було переведено на мій обліковий запис skrill, на жаль, це не так, і я все ще чекаю, я також безмежно вдячний вашому колезі за допомогу, але через півроку я все ще не отримав свій виграш, тому казино для мене не є серйозним, особливо тому, що я знову написав їм електронною поштою, і зараз воно знову перевіряється, але знову нічого не приходить. Ви покарані за незнання з їхнього боку, але я отримав електронну адресу, куди я все ще можу звернутися, і мені, мабуть, доведеться це зробити, і через лише 320 євро сумно, що вони не можуть виплатити таку суму. Як я вже сказав, я просто хотів зробити свою заяву і бажаю вам усього найкращого.

З повагою Шанті

Автоматичний переклад.
shanty13
1 рік тому

Дорогий Шанті!

Для мене це абсолютно божевілля... Чесно кажучи, я втратив дар мови.

Що зробить казино, якщо ви виграєте кілька тисяч євро? Я щиро ціную ваш відгук і з нетерпінням чекаю наступного оновлення скарги. Я б особисто попросив казино надати підтвердження транзакції. Якби гроші були надіслані раніше, це не повинно бути проблемою, чи не так?

Гарного вам теж!✨


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Люба Радко, те, що я переживаю з ними, неймовірно, щойно отримав це еміль...

Шановна Рамона,

Сподіваємося, що цей електронний лист добре знайшов вас.

Ми надсилаємо вам цей електронний лист від команди захисту гравців CrazePlay.

Як ліцензований оператор, ми зобов’язані проводити певні перевірки всіх облікових записів гравців, щоб переконатися, що ми забезпечуємо безпечне ігрове середовище, а також переконатися, що кожен із наших гравців насолоджується найвищими стандартами разом із безпечною та чесною грою.

Ми розглянули вашу скаргу та хотіли б люб’язно повідомити, що після нашого розслідування ми повернемо платіж у розмірі 320,00 євро.

На жаль, після кількох спроб повернути вам кошти за допомогою банківського переказу та Skrill, ми все ще не змогли надіслати ваші 320 євро.

Ми раді відшкодувати гроші на номер IBAN третьої сторони тільки в цьому випадку, це може бути банківський рахунок друга або члена сім’ї старше 18 років (будь ласка, не надавайте Santander або Danske IBAN)

Щоб обробити це відшкодування, нам потрібно буде отримати наступне, щоб підтвердити спосіб оплати:

Виписка з банківського рахунку третьої сторони – документ необхідно надати в оригінальному форматі PDF або паперовому вигляді без фільтрації транзакцій.

Будь ласка, скористайтеся посиланням у наступному електронному листі, щоб завантажити свої документи; переконайтеся, що необхідну інформацію чітко видно, щоб уникнути будь-яких затримок під час перевірки.

Після надання необхідного документа ми докладемо зусиль, щоб обробити ваш платіж якомога швидше.

Якщо у вас виникнуть додаткові сумніви, запитання чи коментарі, не соромтеся зв’язатися з нашою командою обслуговування клієнтів.

З повагою

Команда захисту гравців

Казино CrazePlay


Звичайно, я зробив це негайно через свою дочку, це не те, що я пропонував це кілька тижнів тому, якщо це було неможливо через мою дочку, вона сказала, що ні. як завжди пишуть refund, мій виграш, зараз звісно знову чекаю, спочатку все ще раз перевірити, це все просто неймовірно.

Я буду тримати вас у курсі

З найкращими побажаннями

халупа

Автоматичний переклад.
shanty13
1 рік тому

Ніколи не чув про таку епатажну пропозицію!

У подібних випадках казино зазвичай просять гравця створити крипто-гаманець, тому кошти перераховуються відразу після створення рахунку.

Будь ласка, переконайтеся, що Павло знає про це "рішення".

Це важливо.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, все неймовірно, але це була б ще одна причина для них знову вагатися, тому я чекаю і сподіваюся, що це піде на рахунок моєї доньки, тому що я нічого не знаю про такі криптогаманці, і я занадто Чесно кажучи , у мене більше немає на це нервів, але дякую.

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
shanty13
1 рік тому

Маю додати, що я буквально огидний тим, як представник казино відповів на скаргу.

Мені прикро за те, через що ти пройшов, і я щиро сподіваюся, що цей кошмар скоро закінчиться!

🤞🤞🤞💚

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого