ФорумОбговорення скаргВідмова або відмова у виведенні коштів Casino 1win

Відмова або відмова у виведенні коштів Casino 1win

1 рік тому від Gabrielcard
|
1360 переглядів 2 відповіді |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я розповідаю вам про свій випадок, щоб попросити когось мені допомогти, підказати, до кого звернутися, щоб вирішити мою проблему


У мене є новий обліковий запис в онлайн-казино 1win Colombia, я зробив депозит у розмірі 100 000 колумбійських песо, з яких я отримав певний прибуток, який хотів зняти, але мені відмовили у виведенні.

У мене три запити відхилено, і жоден із них не вирішено агентами чату служби підтримки клієнтів 1win.


Вони завжди дають мені однакові відповіді.

  • Яка системна проблема?
  • Щоб перезапустити програму та спробувати ще раз, спробувати інший спосіб оплати.


Правда в тому, що я завжди виконував правильні кроки, які мені вказували, і нічого, я думаю, що я втратив терпіння. Я просто хочу забрати свій. Принаймні мій депозит, який я вношу


Я просто чекаю, коли хтось допоможе.

У мене є скріншот і доказ того, що я вам сказав.





Автоматичний переклад.
Gabrielcard
1 рік тому

Якщо казино стверджує про технічні проблеми з одним із методів оплати, воно може запропонувати новий метод оплати, який працює для обох (це термін, який багато казино містять у своїх Умовах). Ви повинні спробувати співпрацювати, щоб знайти новий спосіб оплати, і якщо казино все одно відхиляє платіж, це просто означає, що казино не хоче платити, якщо ви не граєте з жодними бонусами, і якщо ваш обліковий запис підтверджено, реальних немає причина відмови у знятті. Ви вже пробували вивести новими способами оплати?

Щоб деякі представники казино та інші користувачі, потенційно зацікавлені у вашій справі, могли побачити ваше повідомлення, ви повинні опублікувати його тут: https://casino.guru/1win-casino-review#tab=js-tab-discussion

Якщо ви вважаєте, що минуло багато часу, ви можете зареєструвати скаргу, і менеджер зі скарг вам допоможе: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
Gabrielcard
1 рік тому

Привіт.

Як уже було сказано, я вважаю, що скарга — це найкраще, що ви можете зробити на мить. Просто дозвольте мені сказати, що це казино не дуже серйозно розглядає скарги гравців. Дозвольте додати невелику пораду, завжди досліджуйте казино, яке ви хотіли б відвідати.

Давайте тепер візьмемо Win Casino як приклад - ви бачили наданий рахунок?

https://es.casino.guru/1win-casino-resena#tab=js-tab-reputation

Крім того, також найкраще перевірити поточні або закриті скарги:

https://es.casino.guru/quejas/abierta

Я щиро сподіваюся, що скарга допоможе вам, коли ви її створите.

Якщо вам важко з процесом, просто запитайте, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого