ФорумОбговорення скаргСпінія - це шахрайство, будьте обережні

Спінія - це шахрайство, будьте обережні

3 р. тому від smihaylov1986
|
5266 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому

Це повна афера. Вони викрали у мене 3000 євро як виграш, який я намагався зняти, і понад 1000 євро в депозитах. Вони попросили мене надати документи для перевірки на моє прохання про відкликання, що я і зробив. Через кілька годин запит було скасовано, і мій рахунок було скинуто. Після того, як я зв’язався зі службою підтримки, вони пояснили мені, що мій рахунок закритий і всі виграші взяті, оскільки під час процесу перевірки вони виявили, що у мене є дублікат облікового запису (чого у мене немає). Це простий спосіб вкрасти гроші у людей - поки ви вкладаєте тисячі євро - не проблема, якщо ви хочете зняти - у вас є дублікат рахунку, до побачення.

Я вживаю юридичних заходів проти цього казино, тому, якщо ви один з шахраїв - зв’яжіться зі мною. Я планую порушити колективну справу проти цієї компанії з усіма людьми, яких вона шахраює

Автоматичний переклад.
smihaylov1986
3 р. тому

Мені шкода чути про те, що з тобою сталося. У будь-якому випадку, оскільки вони мають ліцензію на Мальті, це цілком добрий знак для вас. Ви можете подати скаргу до органу ліцензування. Тоді казино має довести, що у вас справді є кілька рахунків.

У будь-якому випадку, я бачу багато скарг, поданих проти них (або казино з однаковим власником) на нашому веб-сайті. Казино має погану репутацію: https://casino.guru/Spinia-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичний переклад.
smihaylov1986
3 р. тому

вибачте за втрату, їх викидають майже у всіх країнах, крім Мальти. якщо ви не брали бонусів і не використовували свій дублікат рахунку, у вас є великі шанси отримати свої гроші.

триматися подалі від цієї групи, вони злочинці.

Щасти

Автоматичний переклад.
sardapoor
3 р. тому

Так, вся група має погану репутацію. Здається, це 11 різних казино з однаковим власником та керівництвом.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Один раз виграв 70 000 і не зміг їх зняти, зрештою програв, наступного ранку я виграв ще 50 тис. Опустіться до 30 тисяч і захочете їх зняти. VIP-менеджер каже мені, що я повинен більше грати в азартні ігри, викликаючи пристрасть до азартних ігор, навіть коли я написав йому/їй, що хочу вивести виграш 1 або 2 частинами.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це нагадало мені про одного мого друга, який грав в онлайн-казино Малайзії на ім’я eclxxx, виграв 50 тис., але коли він подав заявку на зняття коштів, вони позначили процес зняття як завершений, але гроші ніколи не зараховуються на його банківський рахунок...

Автоматичний переклад.
sladki03
8 міс. тому

Вони говорять про відповідальну гру, але не звернули уваги, коли я сказав їм, що хочу перевести 30 тисяч. Або мене не хвилювало, коли я втратив понад 100 000 за кілька днів. Це все BS. Що сталося з вашим другом, його 50 тисяч?

Автоматичний переклад.
JusticeForAll
8 міс. тому

Вони вважають це так, ніби вже виплатили, але мій друг не отримав жодної... навіть початкової зарахованої 1к... LOL


Немає куди сперечатися, ви знаєте, це онлайн азартні ігри, ха-ха-ха

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони вважають це так, ніби вже виплатили, але мій друг не отримав жодної... навіть початкової зарахованої 1к... LOL


Немає куди сперечатися, ви знаєте, це онлайн азартні ігри, ха-ха-ха

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я б сказав, дай відсіч! Зробіть послугу своєму другові та надішліть його сюди, щоб він подав скаргу:

https://casino.guru/complaints/create

День за днем наша команда розгляду скарг бореться за справедливість, було б помилкою ігнорувати цю можливість, особливо якщо вона безкоштовна.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Один раз виграв 70 000 і не зміг їх зняти, зрештою програв, наступного ранку я виграв ще 50 тис. Опустіться до 30 тисяч і захочете їх зняти. VIP-менеджер каже мені, що я повинен більше грати в азартні ігри, викликаючи пристрасть до азартних ігор, навіть коли я написав йому/їй, що хочу вивести виграш 1 або 2 частинами.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це не добре. Але дозвольте запитання: чи повідомляли ви коли-небудь казино, що ви залежні і хотіли припинити? Ви знаєте, що запити на зняття коштів - це звичайний хліб насущний, казино не бачить інших прихованих мотивів, що стоять за цим.

Мотивувати залежних гравців продовжувати грати вкрай несправедливо, з іншого боку, мотивувати звичайних гравців продовжувати грати є стандартом. 🙁

Наскільки я не знаю додаткових деталей, я все одно вважаю, що це варто скаржитися.

Детальніше тут: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

До речі, ви помітили, що казино потрапило в чорний список ?

Перегляньте його огляд прямо тут .

Як це звучить для вас?

РЕДАГУВАТИ : Чесно кажучи, я щойно дізнався, що справа досить стара:

https://casino.guru/forum/casinos/spinia-casino---general-discussion#post-67137

Таким чином, скарга неможлива.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Я відкрив справу на іншому веб-сайті. І вони це прийняли.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого