ФорумОбговорення скаргPulsz просто заблокував мене

Pulsz просто заблокував мене

1 рік тому від mansoncharlie
|
1954 переглядів 2 відповіді |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я граю на pulz більше року, у січні я багато перерахував і отримав усе, але останнім часом я дуже програвав, і вчора я нарешті почав вигравати. Я мав перевести гроші в банк і на Skrill. Я все ще грав і вдарив, вийшов з гри, щоб отримати ще трохи, і це мене вигнало. Тепер я не можу увійти. 200, які я перерахував на skrill, надійшли сьогодні, але 1600 у мій банк не надійшли, і я все ще мав 1400 у грі, чому це робити зараз, вони могли зробити це в січні, це так дивно?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefile це мої останні 2 викупи до того, як ви заблокували або повністю зняли мій обліковий запис.

Автоматичний переклад.
mansoncharlie
1 рік тому

Привіт, mansoncharlie

Ну, я не можу говорити від імені Pulsz Casino , тому, на жаль, я не можу відповісти на ваше запитання.

Чи з’являється якась помилка чи інформативне повідомлення під час спроби входу?

Отримали електронний лист про блокування вашого облікового запису з якоїсь причини?

Чесно кажучи, я думаю, що вам слід подати скаргу через наш центр вирішення питань, просто натисніть посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Сподіваюся, ми отримаємо деякі відповіді від казино.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого