Добрий день
Я дуже засмучений і водночас засмучений, тому що з усіх букмекерських контор, в яких я грав, я вважаю "Parimatch" найгіршим, тому що вони як клієнти (нас) тримають нас на плаву. Через перевірку документів, де я вважаю, що має бути обмеження в днях, я вже чекаю більше тижня.
Все почалося з того, що я виграв і хотів зняти 10 000 солей 20 жовтня, потім мені відмовили і попросили список документів, які я надіслав якнайшвидше, тому що в онлайн-чаті мені сказали, що швидше ви надішлете, тим швидше все буде; Однак це було неправдою.
Ми всі знаємо, що якщо баланс залишиться, спокуса зіграти знову жахлива, і якщо це станеться врешті-решт, я можу нічого не знімати.
Кожного разу, коли я намагаюся спілкуватися, мені кажуть одне й те саме:
«Терміни перевірки індивідуальні для кожного рахунку.
Тому зачекайте, і ви отримаєте відповідь електронною поштою про результати."
і пройшло більше 7 днів
Good afternoon
I am very upset and sad at the same time because of all the betting houses I have played in, I consider "Parimatch" to be the worst because as a customer (us) they have us adrift. Due to verification of documents where I believe there should be a time limit of days, I am already waiting more than a week.
It all started when I won and wanted to withdraw 10,000 soles on October 20, then they rejected me and asked me for a list of documents, which I sent as soon as possible because in the online chat they told me the faster you send it, the faster it will be all; However it was not true.
We all know that if the balance is left, the temptation to play again is horrible and if that happens in the end I may not withdraw anything.
Every time I try to communicate, I am told the same thing:
"Verification periods are individual for each account.
Therefore, please wait and you will be informed of the results in an email response."
and it's been more than 7 days
Buenas tardes
Estoy muy molesto y triste a la vez porque de todas las casas de apuestas en las que he jugado, considero que "Parimatch" es la peor porque como cliente (nosotros) nos tienen a la deriva. Por verificación de documentos donde yo creo que debería de haber un tiempo limite de días, ya voy esperando mas de una semana.
Todo comenzó cuando gane y quería retirar 10000 soles el 20 de octubre, entonces me rechazaron y me pidieron una lista de documentos, de las cuales mande lo más pronto posible porque en el chat en linea me dijeron mientras mas rápido lo mandes, más rápido será todo; Sin embargo no fue verdad.
Todos nosotros sabemos que si el saldo se queda, la tentación de volver a jugar es horrible y si pasara eso al final puedo no retirar nada.
Cada vez que intento comunicarme, me informan lo mismo:
"Los periodos de verificación son individuales para cada cuenta.
Por lo tanto, le rogamos que espere y se le informará de los resultados en una respuesta a correo electrónico."
y ya pasaron mas de 7 días