ФорумОбговорення скаргПроблеми з перевіркою на HitNSpin

Проблеми з перевіркою на HitNSpin

7 міс. тому від Lilith6666
|
1504 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
7 міс. тому

Привіт! У мене проблеми з перевіркою на HitNSpin. У "підтвердженні платежу" у мене запитують документацію про банківський переказ (blik) з банку. Я намагався надіслати їм його кілька днів, але вони його не приймають, хоча чітко видно, що платіж за залишок здійснено. Хіба це не перший платіж на баланс, а не, наприклад, наступний?

Автоматичний переклад.
Lilith6666
7 міс. тому

Привіт. Вибачте за проблему, яка виникла в цьому казино. Можливо, вам пояснили причину неприйняття документа? Чи було його надіслано в правильному форматі? Зазвичай казино вимагають формат .pdf для цих документів, тому спробуйте перевірити це, і, можливо, це буде рішенням цієї проблеми. Ви повинні мати можливість попросити свій банк отримати щомісячну виписку, де вказано депозит у цьому казино, у форматі .pdf, якщо ви не отримуєте такі документи автоматично. Будь ласка, повідомте нам про хід вашої перевірки.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого