ГоловнаФорумОбговорення скаргПравила скасування вилучення в Великобританії

Правила скасування вилучення в Великобританії

4 р. тому від bernie71111
|
4 410 переглядів 5 відповідей |
|
4 р. тому

Привіт, хлопці, я здійснив зняття 26/4/2020 з онлайн-казино Dream Vegas, однак я нерозумно повернувся протягом 2 годин і відмінив виведення, оскільки цей варіант був доступний, і програв багато !!! Однак лише через короткий час після цього вони зняли можливість скасувати будь-яке відкликання, вказуючи, що "Через урядове законодавство після того, як відкликання не вдалося змінити", мені було цікаво, чи повинні вони застосовувати цей закон раніше на своєму сайті, і якщо так можна було б Я потенційно вимагаю повернути свої гроші ?? Будь-які поради були б дуже раді. З повагою Джеймс

Автоматичний переклад.
bernie71111
4 р. тому

Привіт Берні.

Я не думаю, що ви можете отримати відшкодування, оскільки:

Блок зворотного зняття - це лише рада UKGC, і, схоже, казино було дуже відповідальним у цій справі. Перевірте офіційні документи:

https://www.gamblingcommission.gov.uk/news-action-and-statistics/Statistics-and-research/Covid-19-research/Customer-interaction-%E2%80%93-Additional-formal-guidance-for -remote-оператори-під час COVID-19-outbreak.aspx

Це видалення зворотного зняття було зроблено після того, як ви це зробили. Тому ви не можете попросити казино застосувати це до своєї справи заднім числом.

Автоматичний переклад.
Matej
4 р. тому

Привіт друже


Дякую за відгук, що це дуже цінується, варто спробувати, але не маю на увазі, мою дурість врешті-решт.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Привіт Матею

Переглянувши посилання, яке ви надіслали мені, я бачу, що дата цього документа чітко говорить про жовтень 2019 року ......

Заголовок Положення "Положення кодексу соціальної відповідальності 3.4.1 (з 31 жовтня 2019 року) взаємодія з клієнтами"

Згідно з положенням F) чітко сказано: "Попередження варіантів зворотного зняття коштів для клієнтів до подальшого повідомлення".

Моя проблема трапилась у квітні 2020 року, це датується 2019 року ?????? Будь ласка, допоможіть мені зрозуміти це далі


Дивіться повну інформацію нижче.


Взаємодія з клієнтами - додаткові офіційні вказівки для віддалених операторів під час спалаху COVID-19

Положення кодексу соціальної відповідальності 3.4.1 (з 31 жовтня 2019 року) взаємодія з клієнтами

Всі ліцензії, крім не віддаленої лотереї, технічних ігрових автоматів, грального програмного забезпечення та ліцензій хоста.

1. Ліцензіати повинні взаємодіяти з клієнтами таким чином, що мінімізує ризик виникнення шкоди, пов’язаної з азартними іграми. Це повинно включати:

виявлення клієнтів, які можуть загрожувати або зазнати шкоди, пов’язаної з азартними іграми.

взаємодія з клієнтами, які можуть загрожувати або зазнати шкоди, пов’язаної з азартними іграми.

розуміння впливу взаємодії на замовника та ефективність дій та підходу Ліцензіата.

2. Ліцензіати повинні враховувати вказівки Комісії щодо взаємодії з клієнтами. Це керівництво подано додатково до офіційного керівництва щодо взаємодії з клієнтами для віддалених операторів липня 2019 року.

У зв'язку з продовженням пандемії COVID-19 та пов'язаним із цим блокуванням, ліцензіати повинні забезпечити, щоб вони вносили такі заходи в систему взаємодії з клієнтами для запобігання шкоді, пов’язаній з азартними іграми:

a) Огляди всіх порогових значень та тригерів, що використовуються для відстеження вразливості, щоб гарантувати, що вони відображають змінені фінансові обставини, з якими стикаються багато споживачів. Слід акцентувати увагу на тих порогових значеннях та активізації, які попередньо скидаються з обережністю, щоб забезпечити клієнтів, що виникають з уразливістю, наприклад, збільшення часу, витраченого на гру або збільшення витрат.

b) Зокрема, перегляньте показники часу, щоб зафіксувати гру, що перевищує 1 годину, оскільки це прокси для потенційної шкоди.

c) Встановити додаткові або змінити існуючі пороги та тригери, характерні для нових клієнтів, що відображає недостатнє знання оператора щодо режиму гри та витрат цієї особи.

г) Впроваджуйте процеси, що забезпечують постійний моніторинг вашої клієнтської бази, визначаючи клієнтів, чиї моделі гри, витрати чи поведінка змінилися за останні кілька тижнів.

д) Проводити оцінку доступності для осіб, яких отримують існуючі або нові пороги та тригери, які свідчать про те, що споживачі зазнають шкоди. Розгляньте можливість обмеження чи блокування подальшої гри до тих пір, поки перевірки не будуть завершені та не отримають підтвердження.

f) Запобігати варіантам зворотного вилучення для клієнтів до подальшого повідомлення.

g) зупиняти бонусні пропозиції або акції для клієнтів, що показують показники шкоди [1]

Знання та виявлення ваших клієнтів, які ризикують отримати шкоди або зазнають шкоди, і діяти рано та швидко, може допомогти зупинити або запобігти погіршенню шкоди.

Ці заходи будуть періодично переглядатися Комісією та можуть бути переглянуті у відповідь на зміни обставин.


Автоматичний переклад.
bernie71111
4 р. тому

Документ є офіційним керівництвом щодо того, що онлайн-казино працює з ліцензією UKGC. Він був створений у 2019 році та оновлений під час COVID. Це настанова, тому казино повинні робити те, що там написано, але не робити.


Як я писав раніше, ви не можете звинувачувати в цьому випадку казино. Вони хотіли нести відповідальність, тому зняли зворотні вилучення, як було рекомендовано. Ви скасували свою відмову, перш ніж вони видалять цю опцію, тому ви не можете їх звинувачувати чи вимагати повернення коштів.


Це така ж ситуація, як якщо ви купуєте товар у магазині, і наступного дня ви бачите, що товар зараз у знижці. А тепер ви хочете, щоб магазин заплатив вам різницю в ціні. (вони цього не зроблять, просто тому, що купуючи товар, ви погоджувались з ціною)

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Я хочу знати, якими є параметри, які казино використовують для зміни своїх правил. Я думаю, що це не можливо, що вони завжди змінюють свої методи оплати або повернення коштів, оскільки вони завжди матимуть баланс на свою користь, я хотів би знати, як вони зробіть це в країнах, у яких поки що немає обмежень. Як і в Чилі, зараз вони лише регулюють це питання, оскільки в Чилі виграли онлайн-азартні ігри Covid19.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого