Привіт Матею
Переглянувши посилання, яке ви надіслали мені, я бачу, що дата цього документа чітко говорить про жовтень 2019 року ......
Заголовок Положення "Положення кодексу соціальної відповідальності 3.4.1 (з 31 жовтня 2019 року) взаємодія з клієнтами"
Згідно з положенням F) чітко сказано: "Попередження варіантів зворотного зняття коштів для клієнтів до подальшого повідомлення".
Моя проблема трапилась у квітні 2020 року, це датується 2019 року ?????? Будь ласка, допоможіть мені зрозуміти це далі
Дивіться повну інформацію нижче.
Взаємодія з клієнтами - додаткові офіційні вказівки для віддалених операторів під час спалаху COVID-19
Положення кодексу соціальної відповідальності 3.4.1 (з 31 жовтня 2019 року) взаємодія з клієнтами
Всі ліцензії, крім не віддаленої лотереї, технічних ігрових автоматів, грального програмного забезпечення та ліцензій хоста.
1. Ліцензіати повинні взаємодіяти з клієнтами таким чином, що мінімізує ризик виникнення шкоди, пов’язаної з азартними іграми. Це повинно включати:
виявлення клієнтів, які можуть загрожувати або зазнати шкоди, пов’язаної з азартними іграми.
взаємодія з клієнтами, які можуть загрожувати або зазнати шкоди, пов’язаної з азартними іграми.
розуміння впливу взаємодії на замовника та ефективність дій та підходу Ліцензіата.
2. Ліцензіати повинні враховувати вказівки Комісії щодо взаємодії з клієнтами. Це керівництво подано додатково до офіційного керівництва щодо взаємодії з клієнтами для віддалених операторів липня 2019 року.
У зв'язку з продовженням пандемії COVID-19 та пов'язаним із цим блокуванням, ліцензіати повинні забезпечити, щоб вони вносили такі заходи в систему взаємодії з клієнтами для запобігання шкоді, пов’язаній з азартними іграми:
a) Огляди всіх порогових значень та тригерів, що використовуються для відстеження вразливості, щоб гарантувати, що вони відображають змінені фінансові обставини, з якими стикаються багато споживачів. Слід акцентувати увагу на тих порогових значеннях та активізації, які попередньо скидаються з обережністю, щоб забезпечити клієнтів, що виникають з уразливістю, наприклад, збільшення часу, витраченого на гру або збільшення витрат.
b) Зокрема, перегляньте показники часу, щоб зафіксувати гру, що перевищує 1 годину, оскільки це прокси для потенційної шкоди.
c) Встановити додаткові або змінити існуючі пороги та тригери, характерні для нових клієнтів, що відображає недостатнє знання оператора щодо режиму гри та витрат цієї особи.
г) Впроваджуйте процеси, що забезпечують постійний моніторинг вашої клієнтської бази, визначаючи клієнтів, чиї моделі гри, витрати чи поведінка змінилися за останні кілька тижнів.
д) Проводити оцінку доступності для осіб, яких отримують існуючі або нові пороги та тригери, які свідчать про те, що споживачі зазнають шкоди. Розгляньте можливість обмеження чи блокування подальшої гри до тих пір, поки перевірки не будуть завершені та не отримають підтвердження.
f) Запобігати варіантам зворотного вилучення для клієнтів до подальшого повідомлення.
g) зупиняти бонусні пропозиції або акції для клієнтів, що показують показники шкоди [1]
Знання та виявлення ваших клієнтів, які ризикують отримати шкоди або зазнають шкоди, і діяти рано та швидко, може допомогти зупинити або запобігти погіршенню шкоди.
Ці заходи будуть періодично переглядатися Комісією та можуть бути переглянуті у відповідь на зміни обставин.
Hi Matej
Having now looked at the link you sent me I see that the date for this document clearly says from October 2019......
Headlining the Provision 'Social responsibility code provision 3.4.1 (From 31 October 2019) Customer interaction'
Under provision F) it clearly says 'Prevent reverse withdrawal options for customers until further notice.'
My issue happened in April 2020 this is dated 2019?????? Please help me understand this further
See full info below.
Customer interaction – Additional formal guidance for remote operators during COVID-19 outbreak
Social responsibility code provision 3.4.1 (From 31 October 2019) Customer interaction
All licences, except non-remote lottery, gaming machine technical, gambling software and host licences.
1. Licensees must interact with customers in a way which minimises the risk of customers experiencing harms associated with gambling. This must include:
identifying customers who may be at risk of or experiencing harms associated with gambling.
interacting with customers who may be at risk of or experiencing harms associated with gambling.
understanding the impact of the interaction on the customer, and the effectiveness of the Licensee’s actions and approach.
2. Licensees must take into account the Commission’s guidance on customer interaction. This guidance is issued further to the formal customer interaction guidance for remote operators of July 2019.
Due to the ongoing COVID-19 pandemic and associated lockdown, licensees should ensure they have the following measures implemented into their customer interaction framework for the purposes of preventing gambling related harm:
a) Reviews of all thresholds and triggers used to track vulnerability to ensure that they reflect changed financial circumstances that many consumers will be experiencing. An emphasis should be placed on those thresholds and triggers being proactively reset on a precautionary basis to ensure customers with emerging vulnerability, such as increased time spent at play or increased spend can be identified
b) Specifically, review your time indicators to capture play in excess of 1 hour as this is a proxy for potential harm.
c) Set additional or modify existing thresholds and triggers which are specific to new customers reflecting an operator’s lack of knowledge of that individual’s play and spend patterns.
d) Implement processes that ensure the continual monitoring of your customer base, identifying customers whose patterns of play, spend or behaviours have changed in the last few weeks.
e) Conduct affordability assessments for individuals picked up by existing or new thresholds and triggers which indicate consumers experiencing harm. Consider limiting or blocking further play until the checks have been concluded and supporting evidence obtained.
f) Prevent reverse withdrawal options for customers until further notice.
g) Stop bonus offers or promotions to customers displaying indicators of harm[1]
Knowing and identifying your customers at risk of or experiencing harm and acting early and quickly could help stop or prevent the harm worsening.
These measures will be kept under periodic review by the Commission and may be revised in response to changes in circumstance.
Автоматичний переклад.