ФорумОбговорення скаргОднозначно протиріччя!

Однозначно протиріччя!

1 рік тому від Anonymized539
|
3024 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт,


Я щойно прочитав деякі відкриті скарги з інтересу і був дуже здивований, тому що Casino Guru явно суперечить собі тут щодо заяви в останньому дописі, що два постраждалих казино не мають нічого спільного одне з одним, тому що саме протилежне - тобто, що обидва казино мають однакове керівництво - вони мають... відповідно до власного огляду Casino Guru від Raptor Casino!


Ось скарга:

https://www.casino.guru/raptor-casino-the-player-requires-a-complete


Тому я вважаю, що скарга користувача цілком виправдана!

Автоматичний переклад.
Anonymized539
1 рік тому

Привіт,

Вибачте, я не зміг знайти цю скаргу та не розумію весь пост.

Ось поточні скарги:

file

Якщо ви можете пояснити далі, я думаю, ми можемо про це поговорити.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,


я маю на увазі саме цю поточну скаргу (моє посилання на цю).

Петронела згадує в останній публікації, що Amok і Raptor Casino жодним чином не пов’язані між собою, але якраз протилежне згадується у вашій публікації Raptor Casino, а саме, що ці два казино мають однакове керівництво або пов’язані.


Тепер зрозумів? 😉

Автоматичний переклад.
Anonymized539
1 рік тому

Ну,

Я вважаю цю скаргу невиправданою ( тут , ваше посилання не працює), але я все ще не розумію, яку публікацію ви маєте на увазі. 🙂

Обидва казино належать різним компаніям, а також різні ліцензії.

Казино Raptor

Казино Амок

Я перевірив загальне обговорення казино Raptor's, але нічого не знайшов.

Будь ласка, чого мені ще не вистачає?


Автоматичний переклад.
Anonymized539
1 рік тому

Привіт, я тут відправник скарги!

Я також вважаю, що моя скарга була більш ніж обґрунтованою! Прикро, що гуру казино поставився до скарги так спокійно і вважав її необґрунтованою.

Казино Raptor справді є дочірньою компанією казино amok, і я також отримав цю інформацію від їхньої служби підтримки клієнтів, але гуру казино просто проігнорував це питання.

У мене є багато доказів того, що за Raptor Casino стоїть компанія з обмеженою відповідальністю infiniza, до чого вона належить (amok, mountaingold, refuel тощо)

усі ці казино належать до однієї партнерської програми, що означає, що вони є дочірніми компаніями. Цей факт також можна знайти на веб-сайті Raptor Casino, натиснувши розділ партнерів. Я також отримав офіційний електронний лист від партнерської програми afflicates, де вони підтверджують, що вони є дочірніми казино.

Я вважаю, що гуру казино безвідповідально поставився до моєї скарги та відхилив її, хоча факти говорять про інше, і я не єдиний, хто це помітив.

вони явно поводилися безвідповідально по відношенню до мене.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка.

так, ви праві, вони працюють за іншою ліцензією. Raptor працює за ліцензією curaco, а amok — за ліцензією mga. Але у них одне керівництво, один власник, це дочірні компанії.

Якщо ви перейдете на сторінку Raptor Casino, ви побачите їхніх партнерів (дочірні казино) внизу, а також казино amok. Якщо ви переглядаєте умови використання Raptor Casino, ви можете помітити, що в умовах використання згадується INFINIZA LIMITED, яка стоїть за amok casino. У казино Raptor на 100% такі ж умови, як у казино amok. Їхня партнерська програма підтвердила мені, що вони є дочірніми компаніями.

той факт, що казино працюють за іншою ліцензією, не виключає того, що вони не можуть бути дочірніми компаніями. Тож моя скарга була обґрунтованою.

file


Інтернет також повний інформації про їх сестринство.


file

Я вважаю, що Петронела вчинила неправильно, відхиливши мою скаргу та не взявши до уваги факти.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Anonymized606
1 рік тому

Привіт,

Вибачте, але я повністю згоден із результатом розгляду скарги . Проблема в тому, Петронела пояснила, що немає нічого схожого на «сестринське казино», коли мова йде про захист гравця через самовиключення.

«Як я зазначав кілька разів раніше, якщо ви не подали запит на самовиключення з Raptor Casino безпосередньо, ми нічим не можемо вам допомогти. Я повністю згоден, що було б ідеально, якщо гравець подав запит на самовиключення з одного казино і автоматично захищено в усіх дочірніх казино. На жаль, це ще не стандартна практика. "

Життєво важливо зрозуміти, як працює бізнес, і отримати здатність належним чином самовиключатися в майбутньому, а не скаржитися на те, як все неправильно. Це так, але ми не можемо цього змінити. Стандарти відповідають поясненням, завжди пам’ятайте про це та покладайтеся лише на себе, щоб правильно самовиключити. Це означає, що завжди самовиключайтеся безпосередньо в кожному казино та не очікуйте, що казино повідомлять одне одного про ваш запит - зазвичай вони цього не роблять. 🙁

Сумно але правда.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Радко, дякую за відповідь.

Я все ще вважаю, що це дуже суперечливо. суперечність викликана таким фактом:

щомісяця відкриваються нові казино, ті самі оператори відкривають нові казино. Проблемний гравець, з вашої точки зору, ніколи не є безпечним, тому що він повинен щомісяця надсилати електронні листи новим казино з проханням про самовиключення. Чи є в цьому якась логіка? Цю логіку навіть не привнесла ліцензія на гру від mgan або ліцензія на гру від curaco.

з іншого боку, гравець, який у своїй електронній пошті запитує, щоб його назавжди виключили з АФІЛІЙОВАНИХ КОМПАНІЙ, має бути негайно захищений не лише в казино, де він подав запит, але також і від дочірніх казино, оскільки гравець про це просив. Якщо ви прочитали положення та умови казино, там чітко вказано «повідомте нам, чи хочете ви, щоб самовиключення також поширювалося на казино дочірньої компанії».


Я отримав відповідь на свій запит на блокування:

Ми дбаємо про наших гравців і серйозно ставимося до відповідальних азартних ігор тут і в наших дочірніх казино. Тепер ми можемо підтвердити, що ваш ігровий обліковий запис закрито відповідно до нашої політики відповідальної гри

Автоматичний переклад.
Anonymized606
1 рік тому

Привіт Lolna123,

Дякуємо за це оновлення. На жаль, наша думка залишається незмінною: така практика не є стандартом, тому ми вважаємо, що підходити до таких суперечок іншим чином не варто. Ми могли б легко вплинути на гравців, щоб вони подумали, що запиту про самовиключення в одному казино в межах однієї групи чи власника буде достатньо.

Згідно з нашим багатим досвідом – ні. Ми завжди віддаємо перевагу безпечнішому шляху. Тому ми радимо гравцям самостійно виключатися в кожному окремому казино безпосередньо. Це найбезпечніший спосіб – це все, що нас хвилює.

Ми не повинні говорити, що те, що ви описали, не відбувається, АЛЕ це все одно слід вважати винятком.

Я розумію ваш підхід, сприймайте наш як запобіжний захід.

Я радий, що ви отримали це підтвердження, але для мене це не означає, що підтвердження було виконано через ваш запит, зроблений в іншому місці. Просто сказано, що інші казино в групі також цінують відповідальне ставлення до азартних ігор.

Не соромтеся пояснювати далі.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого