Я намагався зробити відкликання, вони не прийняли моє підтвердження місця проживання, я прочитав на веб-сайті, що якщо я надіслав підтвердження на ім’я родича, який жив разом, і пояснив, що це буде прийнято, я зробив, що я надіслав підтвердження свого сина адреси разом із моїми даними та текстовим поясненням причини та додатком моїх документів та мого сина з рахунком за електроенергію. Але через 1 день вони заблокували мій обліковий запис і зняли мій ігровий баланс, залишивши лише мій початковий баланс, повідомивши мене, що вони закриють мій обліковий запис, оскільки я порушив правила вкладення та пояснення причини. Отримавши електронний лист, я зв’язався з ними безрезультатно, навіть не зміг зняти свій початковий баланс у 70,00 реалів R$, оскільки їхній мінімум перевищує 100,00 реалів R$. Нульова підтримка без спілкування чи чітких пояснень. Я прошу вашої допомоги, щоб вирішити це найкращим чином.
I tried to make my withdrawal they didn't accept my proof of residence, I read on a website that if I sent the proof in the name of a relative who lived together and explained it would be accepted I did that I sent my son's proof of address along with my data and explaining in text reason and attachment of my documents and my son with the electricity bill . But in 1 day they blocked my account and deducted my game balance leaving only my initial balance informing me that they would close my account because I had broken the rules in attaching and explaining the reason. Upon receiving the email I contacted them to no avail, not even being able to withdraw my initial balance of R$ 70,00 reais since their minimum is above R$100,00 reais. Zero support with no communication or clear explanations. I am asking for your help to resolve this in the best way possible.
Tentei fazer meu saque não aceitaram meus comprovantes de residência, li em um site que se eu enviasse o comprovante no nome de um parente que morasse junto e explicasse aceitaria fiz isso enviei o comprovante do meu filho de endereço junto com meu dados e explicando em texto motivo e anexo dos documentos meu e do meu filho com a conta de luz . Porém em 1 dia me bloquearam a conta e deduziram meu saldo de jogo deixando apenas meu saldo inicial informando que iriam encerrar minha conta pois havia quebrado as regras em anexar e explicar o motivo . Recebendo o email entrei em contato sem sucesso , não tendo nem como sacar meu saldo inicial de R$ 70,00 reais sendo que o mínimo deles é acima de R$100,00 reais . Suporte zero sem comunicação ou explicações com clareza. Peço ajuda de vocês para resolver da melhor forma .