Привіт.
На жаль, я б сказав, що пропущені або втрачені депозити починають турбувати більше гравців, ніж зазвичай.
Проблема в тому, що гроші зійшли з вашого рахунку, але при цьому одержувач їх ще не отримав. Я припускаю, що деякі банки-посередники також можуть бути залучені, тому казино має переконатися, що ви правильно надіслали гроші, для цього потрібна виписка з банківського рахунку. Така заява, швидше за все, також є частиною KYC, змушує мене думати, що ви збираєтеся представити її рано чи пізно, незалежно від того, за яких обставин.
У будь-якому випадку, звичайний процес такий: сторонній постачальник платежів казино або фінансовий відділ казино досліджує проблему, і коли гроші знайдено, проблема вирішується. Я знаю, як це нерозумно звучить, справа в тому, що в більшості випадків це займає навіть тиждень, особливо якщо казино не обробляє транзакції безпосередньо.
Я буду вдячний за будь-яке оновлення, яке ви отримаєте. Сподіваюся, ми не дійдемо до подання скарги🙏🤞
Hello there.
Sadly, missed or lost deposits are beginning to trouble more players than usual, I'd say.
The problem is your money left your account, but at the same time, the recipient has not received it yet. I guess, some intermediary banks could be involved too, so the casino has to make sure you sent the money correctly, for that the bank statement is necessary. Such a statement is most likely also a part of the KYC, makes me think you are going to present it sooner or later, no matter under which circumstances.
Anyway, the usual process is like this: the casino's 3rd-party payment provider or the casino financial department investigates the issue, and once the money is found, the problem is solved. I know how stupid it sounds, the point is in most cases it takes even a week, especially if the casino doesn't handle the transactions directly.
I would appreciate any update you'll have. Hopefully, we're not gonna get to submitting a complaint🙏🤞
Автоматичний переклад.