Вам потрібні додаткові пояснення? Ви їх матимете. По-перше, я граю з грецькими N1 Thiefs, які використовували молодих дівчат, які дзвонили мені щотижня, щоб повідомити про акції тощо (я повідомляю про це, тому що вони кажуть, що ми не маємо підтримки через дзвінок). Почну з результату. Я програв у цьому казино 14 тисяч за 1 тиждень, і вони назавжди забанили мій обліковий запис, тому що я залежний, як вони вважають (ха-ха-ха), і вони зробили це для мого ж блага (2х-ха-ха-ха). Спочатку я просто пограв трохи, щоб побачити, як відреагують ігри. Нічого особливого, але добре, я сказав, чому б і ні, оскільки в цьому казино є лише ігрові автомати, без спортивних ставок тощо, які мене зовсім не цікавлять. Отже, після перших 3 разів, тому що я втрачав гроші, і я трохи натиснув на випадок, якщо я отримаю хороший прибуток, я втратив 3 тисячі. Гаразд, я сказав, що це може бути просто поганий розділ, npo хвилюється, що вони повернуть трохи грошей у наступних розділах (3xhhahaha). Після цієї втрати вони тимчасово призупинили мій обліковий запис, щоб запитати мій дохід та його джерела!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Я був здивований і шокований, і спочатку я не хотів надавати таку особисту інформацію, але я просто вибрав кілька випадкових відповідей, щоб дозволити мені продовжувати використовувати свій обліковий запис. Під час цього інциденту я намагався зняти гроші, і коли я вносив більше, щоб продовжити гру, вони були автоматично відхилені!!!! Це більше не повторилося, тобто я міг здійснювати педінгові зняття коштів і вносити більше грошей.
Наступні розділи, як ви розумієте, були гіршими, ніж той, який втратив 3 тисячі... без повернення, без бонусів, або, якщо ви отримували бонус, повертається x3, x10, максимум x20.
Водночас, якщо я знімав лише кілька сотень євро, наприклад 300 або 400 євро, VIP-команда надсилала мені вітання з моїм виграшем!!!!!!!!!!! LOL той самий час, коли я втрачав 17 тисяч!!!!!!!
Нарешті, оскільки я перестарався, коли втрачав цю суму, я надіслав їм кілька хороших слів і сказав, що цей досвід викликав у мене лише незадоволення, і немає ніякої розваги в цьому огидному жахливому досвіді, вони назавжди заблокували мій обліковий запис і продовжували ображати мене, що я я залежна!!!!!!!(4хахахах)
На завершення ще одне погане шахрайське казино, яке хоче вкрасти гроші в гравців, а потім звинуватити їх у тому, що вони погані хлопці. Крім того, у Греції ми маємо податок понад 100 євро на прибуток на секцію..!!!!!!!!!!! Що це значить? Ви граєте на 1000 євро і програєте. Ви граєте наступного разу, коли виграєте 1000, а вони зберігають податок 180!!!! Разом: 820 євро!!!!! + відсоток, який зберігає казино: ГРАВЦІ ЗАВЖДИ ВТРАЧАЮТЬ СВОЇ ГРОШІ - НІХТО НЕ ПЕРЕГРАЄ! ТІЛЬКИ ЧОРБАНІ ЗЛОДІЇ.
Нарешті, я хочу зазначити, що я граю в усіх грецьких казино та кількох міжнародних. Грецькі казино - найбільше шахрайство. Найвищий множник, який я коли-небудь бачив, становить 1500 і, звичайно, після того, як я втрачав гроші. Це також стосується всіх моїх друзів і відео в Інтернеті. Я ставлю МІЛЬЙОНИ!!!!!! для всіх онлайн-казино завжди лише на слотах, і я ніколи не бачив максимального виграшу навіть у грі з 2000x 3000x. Вони дають максимальні виграші лише тим людям, які грають 0,20 євро і, звичайно, тому що вони програли його гроші.
Тому, на мій погляд, playngo + грецькі казино (особливо злодії N1) + загалом ігрові автомати є одним із найбільших шахраїв, і єдиний раз, коли ви можете побачити ігри, які дають великий виграш, це лише якщо ви граєте на фальшиві гроші або якщо ви є ютубером, який транслює слоти, щоб їх можна було рекламувати та обманювати людей, щоб вони також могли виграти.
ОГИДНО – ЖАХІТНО!
You ned further explanations? You will have them. First of all I play to the greek N1 Thiefs who were using young girls calling me ecvery week to inform me about the promotions etc(I report this because they say we do not have support via call). Let me start from the result. I lost in this casino 14k in 1 week and they banned my account forever because I am addicted as they believe(hahahha) and they did this for my own good(2xhahaha). Initially, I just played a little bit to see how the games react. It was nothing special but ok I said why not as this casino has only slots no sports bets etc. on which I am not intersted at all. So, after the first 3 times because I was loogsing money and I pushed a little bit in case I get a good return, I lost 3k. Ok I said that could be just a bad section npo worries they will return back some money on the next sections(3xhhahaha). After this loss they suspended my account just temporarily to ask for my income and the sources of it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I was surprised and shocked and initally I did not want to provide such personal information but I just selcted some random answers in order to allow me continune using my account. During this incident I was trying to withdraw money and when I was depositing more to continue playing they were automatically being rejected!!!! This did not happen again, meaning I was able to have peding withdrawls and to deposit more money.
The next sections as you realise were worst than the one tha lost the 3k...no returns, no bonuses, or if you were getting the bonus rturns x3, x10, maximum x20.
The same time if I had a withdrawl of just few haundreds of euros like 300 or 400 euros, the VIP team was sending me congratulations for my winnings!!!!!!!!!!! LOL the same time that I was loosing 17k!!!!!!!
Finally because I overeacted when I was loosing this ammount and I sent them some nice words and I said that this experince has caused me only disatisfaction and there is no entertainment to this disgusting appauling experience they blocked my account forever and they kept insulting me that I am addicted!!!!!!!(4xhahahah)
In conclusion, another poor-scam casino that wants to steal money from the players and then accuse them that they are the bad guys. Furthermore, in Greece we have tax over 100 euro profit per section..!!!!!!!!!!! What does this mean? You play 1000 euro you loose. You play next time you win 1000 and they keep 180 tax!!!! Total:820 euros!!!!! + the percentage that the casino keeps : PLAYERS WILL ALWASY LOOSE THEIR MONEY - NOONE WINS !ONLY THE FUCKING THIEFS.
Laslty, I want to mention that I have playes to all Greek casinos and few international. Greek casinons are the biggest scam. Highest multiplier that I ever saw is 1500 and of course after I was loosing money. This applies also for all my friends and vides on the web. I have wager MILLIONS!!!!!! to all the onliune casino always only on slots and I never saw a max win even in game with 2000x 3000x. They only give max wins to peple that are playing 0.20 euros and of course becvause they have lost his money.
Therefore in my opinion playngo + greek casinos(especially the N1 thiefs) + in general slots is one of the biggest scams ever and the only time that you can see games giving a big win is only if you play with fake money or if y ou are a youtuber who streams slots so they can be advertised and to scam the people that they could win too.
DISGUSTING - APPAULING!
Що ж, ця фотографія змушує мене думати, що ви не вмієте добре контролювати свої емоції під час гри, тож це знак для казино, що ви можете бути нав’язливим гравцем – анітрохи ха-ха-ха.
Виходячи з суми, яку ви сказали, що внесли, я розумію, що казино хотіло перевірити джерело вашого доходу. Це трапляється, якщо ви можете сказати, що ви надто часто вкладаєте вищі суми. Це також впливає на вашу здатність вносити або знімати кошти. Якщо вам не подобається ця ситуація, я вважаю, що краще залишити казино.
Дзвінки коментувати не буду, тому що додати нічого. Мені це теж не сподобається. Але це буває, якщо ви станете VIP - гравцем, який добре вносить депозит...
У будь-якому випадку, якщо ви вважаєте, що казино некоректне, надішліть скаргу. Це безкоштовно для вас. Не зважайте на мою точку зору, просто робіть те, що вважаєте за потрібне.
https://casino.guru/complaints
Well, this picture makes me think you can't well control your emotions while playing, so this is a sign for the casino you may be a compulsive player - no Ha Ha Ha at all.
Based on the sum you said you deposited I understand the casino wanted to check your source of income. It happens when you keep depositing higher sums too often, if I may say. It also affects your ability to deposit or withdraw. Once you don't like this situation, I feel it would be better to leave the casino.
I won't comment about the calls, because I have nothing to add. I won't like that either. But it happens if you become VIP - a well-depositing player...
Anyway, if you think the casino is not correct, submit a complaint. It's free for you. Don't mind my point of view, just do what you feel is right.
https://casino.guru/complaints
Я не думаю, що ви уважно прочитали мою відповідь, і "картинка", яку ви маєте на увазі, мені здається, що ви намагаєтеся виправдати казино. Тому що якби ви уважно прочитали мою відповідь, ви б зрозуміли, що я багато років граю в онлайн-казино, і я граю лише в автомати. Отже, моя думка має значення, а також, якби ваша "картинка" була правдивою, я мав би мати такі ж проблеми з іншими казино. Тож «картинка», яку ви маєте, виглядає так, ніби ви бачили те, що хотіли б побачити, що є трохи підозрілим.
Також щодо їхніх запитань про джерела доходу ви знову намагаєтеся їх без аргументів виправдати. Огидно питати такі речі у клієнтів і вони не мають на це жодних повноважень. Уряди мають свої податкові служби, щоб перевіряти ці речі.
Нарешті, щодо дзвінків, це сталося перед тим, як почати грати на більше грошей, тому це знову не виправдання. Я не хочу скаржитися. Я просто сподіваюся, що користувачі побачать мій огляд і не будуть грати в це казино. Є багато інших хороших казино, які ПОВАЖАЮТЬ клієнтів і гроші, які клієнти грають у їхніх казино.
Гарного дня.
I do not think that you read my answer carefully and the "picture" that you are referring to it seems to me like you are trying to justify the casino. Because if you had read carefully my reply you would have realised that I am playing many years on online casinos, and I am playing only slots. So, my opinion matters and also if your "picture" was true, I should have the same issues with other casinos too. So the "picture" that you have it seems like you saw what you would like to see which is a little bit suspicious.
Also about their questions for the sources of the income you are trying to justify them again with no argument. It is disgusting to ask customers such things and they do not have any authority to do so. Goverments have their tax services to check these things.
Lastly, about the calls, this happened before starting playing more money so this is not an excuse again. I do not care to make a complaint. I just hope that the users will see my review and will not play to this casino. There are many other nice casinos that they RESPECT the customers and they RESPECT the money that customers play on their casinos.
Have a nice day.
🙂 Відповім про головне - без фарбування - зрозумів.
Знаєш, що? Спочатку прочитайте всі умови, а потім запишіться на цей безкоштовний курс, присвячений KYC і AML:
https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
Я нікого не захищаю, я хочу, щоб ви розуміли, що ви можете стикатися з подібними вимогами частіше. Я прагну розширити ваші знання, щоб ви були на крок попереду.
🙂 I'll respond to the main point - no painting - got it.
You know what? Read all the terms first, then enroll in this free course focused on KYC and AML:
https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
I'm not defending anyone, I want you to understand you may encounter similar requirements more often. I aim to extend your knowledge to keep you one step ahead.
У мене є кращі справи. Слоти повинні приносити задоволення. Це казино викликало у мене огиду до ігор. І так, ви їх захищаєте. Я провів швидке дослідження на форумі, і будь-яка відповідь, яку я бачив від вас, була в такому ж настрої. Ви завжди намагаєтеся знайти щось не так у відповідях клієнтів. Тому я не думаю, що ви пропонуєте будь-яку допомогу, тому просто залиште користувачів ділитися своїм досвідом і не коментуйте. Ідіть працювати на їх підтримку. Вам це більше підходить.
I have better things to do. Slots should be fun. This casino made me to feel disgust for the games. And, yes you are defending them. I did a quick research in the forum and any reply that I saw from you was in the same mood. You always try to find something wrong in the customers replies. So I do not really think that you offer any help so just leave users to share their experiences and do not comment. Go work for their supports. It suits you better.
Вірна думка.
Бажаю удачі, звичайно.
І ні, я не захищаю казино, натомість я намагаюся захистити гравців, висловлюючи точку зору казино. Це різниця. Візьміть це, наприклад, як зворотний бік медалі.
Незважаючи на мої добрі наміри, є деякі бізнес-стандарти, які ми прагнемо змінити, але тим часом вони все ще дотримуються казино. Так навіщо тримати це в секреті? Я віддаю перевагу чесності.
Дякую за пропозицію, і я це серйозно. 🙂
Sure thing.
Wish you good luck, of course.
And no, I'm not defending casinos, instead, I try to protect the players by providing the casino's point of view. That's the difference. Take it as the other side of the coin, for example.
Despite my good intentions, there are some business standards we aim to change, but in the meantime, those are still held by casinos. So why keep it a secret? I prefer honesty.
Thanks for the suggestion, and I mean it. 🙂
Казино N1
Я граю в цьому казино 2 роки. Я зробив 50+ депозитів. У мене є картка в Google play. У п’ятницю через сліпоту я зробив помилку і натиснув картку, яка закінчується на 2500 замість 0025. Ця картка, на жаль, відкрита для мого брата. Але дозвольте уточнити. З приблизно 50 депозитів у цьому казино лише один раз я зробив неправильний депозит. І десь там почалася моя драма з N1casino. У суботу я намагався зняти 10 000 євро. Загалом я мав прибуток 12 000. Вони негайно видалили всі мої документи, які ідентифікували мене протягом 2 років, і попросили орган знову ідентифікувати мене! І все це тому, що я наважився попросити свій заробіток. "Панове" турбують мене, змушуючи мене завантажити, будь ласка, прослухайте 3 рази мої документи!!!!
І нещодавно вони закрили мій рахунок і надіслали мені електронний лист про те, що прибуток пропав, тобто 12000, тому що я використав не ту картку лише один раз...
Я намагався через чат пояснити їм, що сталося, я надіслав їм фотографії з Google Pay і попросив їх покласти виграш на картку, я зробив помилку. Закрили мій чат і тільки мене не лаяли.
ЦЕ ХЛОПЦІ З Казино N1. Він вкрав у мене 12000 євро. Моя помилка, я наважився на перемогу!!!!
Тримайтеся подалі від цих шахраїв, тому що якщо ви виграєте, забудьте про гроші!
PS Рік тому у stoiximan, яка є серйозною компанією, одразу стався подібний випадок, і вони одночасно поставили мої прибутки.
Подалі від шахраїв!
N1casino
I have been playing at this casino for 2 years. I made 50+ deposits. I have my card in Google play. On Friday due to blindness I made a mistake and pressed the card ending in 2500 instead of 0025. This card is unfortunately open to my brother. But let me clarify. Out of about 50 deposits at this casino, only once did I make a wrong deposit. And somewhere there began my drama from N1casino. I tried to withdraw 10,000 euros on Saturday. In total I had a profit of 12000. They immediately deleted all my documents that had identified me for 2 years and asked the authority to identify me again! And all this because I dared to ask for my earnings. The "gentlemen" are bothering me by making me upload please listen 3 times my documents !!!!
And a little while ago they closed my account and sent me an email that the profits were lost, i.e. 12000 because I used the wrong card just once...
I tried via chat to explain to them what happened, I sent them photos from Google pay and asked them to put the winnings on the card I made a mistake. They closed my chat and only they didn't curse me.
THIS IS N1 Casino GUYS. He stole 12000 euros from me. My mistake, I dared to win!!!!
Stay away from these scammers because if you win forget the money!
PS A year ago, stoiximan, which is a serious company, immediately had a similar incident and they put my profits at the same time.
Away from scammers!
Ν1casino
Παίζω εδώ και 2 χρόνια στο καζίνο αυτό. Έκανα 50 και πλέον καταθέσεις. Την κάρτα μου την εχω στο Google play. Την Παρασκευή από αβλεψία εκανα λάθος και πάτησα την κάρτα που τελειώνει σε 2500 αντί σε 0025. Αυτή η κάρτα δυστυχώς ανοίκει στον αδελφό μου. Διευκρινίζω όμως. Απο τις περίπου 50 καταθέσεις σε αυτό το καζίνο μόνο μια και μοναδική φορά έκανα λάθος κατάθεση. Και κάπου εκεί άρχισε το δράμα μου από το N1casino. Προσπάθησα να κάνω το Σάββατο ανάληψη 10000ευρω. Συνολικά ειχα κέρδη 12000. Αμέσως έσβησαν όλα τα έγγραφα μου που με είχαν ταυτοποιημενο εδώ και 2 χρόνια και ζήτησαν εκ νέου από την αρχή ταυτοποίηση ! Και όλα αυτά γιατί τόλμησα να ζητήσω τα κέρδη μου. Με ταλαιπωρούν οι "κύριοι" βάζοντας με να ανεβασω ακούστε σας παρακαλώ 3 φορές τα έγγραφα μου !!!!
Και πριν λίγο μου έκλεισαν τον λογαριασμό και μου έστειλαν email ότι τα κέρδη χάθηκαν δηλαδή οι 12000 γιατί μια και μοναδική φορά χρησιμοποίησα λάθος κάρτα...
Προσπάθησα μεσω chat να τους εξηγήσω το τη έγινε, τους έστειλα φωτογραφίες από το Google pay και τους ζήτησα να μπουν τα κέρδη στην κάρτα αυτή που έκανα λάθος. Μου έκλεισαν το chat και μόνο που δεν με έβρισαν.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ N1 Casino. Μου έκλεψε 12000 ευρώ. Το λάθος μου τόλμησα να κερδίσω !!!!
Μείνετε μακριά από τους απατεώνες αυτούς γιατί αν κερδίσετε ξεχαστε τα λεφτά !
Υ.Γ. Πριν ενα χρόνο η stoiximan που είναι σοβαρή εταιρεία αμέσως παρόμοιο περιστατικό μου έβαλαν την ίδια στιγμή τα κέρδη.
Μακριά απο απατεώνες !
Привіт, з того, що я зрозумів, ти потрапив у незручну ситуацію.
Але згідно з моєю інформацією та Кодексом чесних азартних ігор , ось як ми на це дивимося:
«Для депозитів і зняття коштів ви повинні використовувати лише банківські рахунки та кредитні картки, які зареєстровані на ваше ім’я. Якщо ви цього не зробите, у вас можуть виникнути проблеми під час спроби зняти кошти. Це правило здебільшого діє для запобігання кредиту зловживання карткою, а також через міжнародні правила боротьби з відмиванням грошей».
Це означає, що ви, ймовірно, далеко не заїдете, і казино особливо остерігаються таких випадків. 😥
Я б рекомендував вам подати скаргу, але я запитав своїх колег, і ви, мабуть, далеко не заїдете з такою справою.
Я думаю, ви засвоїли свій урок і будете набагато обережнішими, коли вводите свою картку для внесення чи зняття коштів.
мені шкода
Hi, from what I've gathered, you've got yourself into an uncomfortable situation.
But according to my information and the Fair Gambling Codex, here's how we look at it:
"For deposits and withdrawals, you should only use bank accounts and credit cards held in your own name. If you don't do this, you might get into trouble when trying to make a withdrawal. This rule is mostly in place to prevent credit card misuse and also because of international anti-money-laundering regulations."
This means that you probably won't get very far, and casinos are particularly wary of such cases. 😥
I would recommend you to file a complaint, but I asked my colleagues and you probably wouldn't get far with a case like this.
I think you have learned your lesson and will be much more careful when you enter your card for deposit or withdrawal.
I'm sorry.
Мова йде про великих шахраїв. Вони дали мені 25 безкоштовних обертань, і там я виграв 3,10 євро, які відразу програв, граючи в них. У неробочий час я зробив депозит у розмірі 15 євро, а під час гри я зробив 30 євро
Коли я пішов зняти, мені залишилося 9,70, тому що там написано, що залишився бонус!!!!!!!!
Раніше, коли я зняв 200 євро, він застряг на 10 днів, і мені сказали, що це винен мій банк. Нарешті, як за помахом чарівної палички, приблизно через 10 днів мої гроші повернулися на рахунок, і я знову зняв гроші
We are talking about big scammers. They gave me 25 free spins and there I won €3.10 which I immediately lost playing them. After hours I made a deposit of €15 and while playing I made €30
When I went to withdraw it left me 9.70 because it says there was a bonus left!!!!!!!!
Before, in one of my withdrawals of €200, it was stuck for 10 days and they told me that it was my bank's fault. Finally as if by magic after many days around 10 my money returned to the account and I made a withdrawal again
Μιλάμε για μεγάλους απατεώνες. Μου έδωσαν 25 δωρεάν περιστροφές και εκεί κέρδισα 3.10€ τα οποία έχασα αμέσως παίζοντας τα. Μετά από ώρες έκανα κατάθεση 15€ και παίζοντας τα έκανα 30€
Όταν πήγα να κάνω ανάληψη μου άφησε μέσα 9,70 γιατί λέει υπήρχε υπόλοιπο μπόνους!!!!!!!!
Ποιο πριν σε μία ανάληψη μου ύψους 200€ την είχαν κολλήσει για 10 μέρες και μου έλεγαν ότι φταίει η τράπεζα μου. Τελικά ως για μαγείας μετά από πολλές μέρες γύρω στις 10 ξαναγύρισαν τα χρήματά μου στο λογαριασμό και τα ξανά έκανα αναληψη
З мого досвіду... це справедливо для швидкого схвалення запитів на зняття коштів. Думаю, вони це роблять тому, що... їм набридли клієнти.
Що стосується підтримки, хоча протягом тривалого часу вони були оперативними та корисними, у випадку, якщо ви потрапляєте в чорний список, вони без вагань ігнорують запити або дають відповіді із запізненням (дні-тижні), щоб відповісти неконкретно.
Мене занесли до чорного списку... оскільки нещодавно я подав скаргу до EEEP. Я також завантажив сюди відповідну скаргу. Якби не Drops & Wins, я б, мабуть, сказав хороші речі - еквівалент досвіду.
Але з особливою гарячою картоплею, з якою їм довелося мати справу, вони виявилися безжальними як у грубості, так і в брехні.
Бонуси на кілька депозитів і безкоштовні обертання - це гарна розвага, але вони мають непомірні вимоги до ставок. По суті, ви просите їх не давати вам 20 євро 50 безкоштовних обертань, щоб вам не довелося отримати оборот у 1000 євро.
Дуже проблематичним є факт відсутності телефонної підтримки (мабуть, єдиної в Греції) і порядок подачі скарги. Ви не отримуєте підтвердження, не кажучи вже про копію. Наразі мені важко отримати номери скарг... оскільки минуло 25 днів, а я не отримав їхні відповіді на них.
Нарешті, основна проблема n1casino.gr: відсутність історії транзакцій - руху балансу через ваш рахунок.
In my experience... this is true with fast withdrawal request approvals. I guess they do it because... they are fed up with customers.
In terms of support, while for a long time they were prompt and helpful, in case you get blacklisted, they don't hesitate to ignore requests or to late responses (days-weeks) to reply with off-topic vagueness.
I was blacklisted... as I recently filed a complaint with the EEEP. I have also uploaded the related complaint here. If it weren't for Drops & Wins, I'd probably say good things - equivalent to the experience.
But with the particular hot potato they had to deal with they appeared ruthless in both rudeness and lies.
Multiple deposit bonuses and free spins are good fun, but they have prohibitive wagering requirements. Essentially, you are asking them not to give you 20€ 50 free spins so that you don't have to undergo a 1000€ turnover.
Very problematic is the fact of the absence of telephone support (it must be the only one in Greece) and the procedure for submitting a complaint. You don't get a confirmation, let alone a copy. I am currently struggling to get the complaint numbers... as it has been 25 days and I have not received their responses to them.
Finally, the main problem of n1casino.gr: the lack of transaction history - balance movement through your account.
Από την εμπειρία μου... ισχύει αυτό με τις γρήγορες εγκρίσεις αιτημάτων ανάληψης. Πιθανολογώ πως το κάνουν επειδή... βαράνε μύγες από πελατεία.
Σε θέματα υποστήριξης, ενώ για αρκετά καιρό ήταν άμεσοι και εξυπηρετικοί, σε περίπτωση που μπεις σε μαύρη λίστα δε διστάζουν να αγνοούν αιτήματα ή σε αργοπορημένες αποκρίσεις (μέρες-εβδομάδες) να απαντάνε με αοριστολογίες εκτός θέματος.
Στη μαύρη λίστα μπήκα... καθώς πρόσφατα έκανα καταγγελία στην ΕΕΕΠ. Ανέβασα και εδώ το σχετικό παράπονο. Αν δεν υπήρχαν τα Drops & Wins, πολύ πιθανό να έλεγα καλά λόγια - αντίστοιχα της εμπειρίας.
Με τη συγκεκριμένη καυτή πατάτα όμως που είχαν να διαχειριστούν φάνηκαν αδίστακτοι τόσο σε αγένεια όσο και σε ψεύδη.
Τα πολλαπλά μπόνους και free spins από καταθέσεις είναι καλή αναψυχή, αλλά έχουν απαγορευτικές απαιτήσεις τζιραρίσματος. Ουσιαστικά παρακαλάς να μη σου δώσουν 20€ 50 free spins για να μη χρειαστεί να υποβληθείς σε 1000€ τζίρο.
Πολύ προβληματικό το γεγονός της απουσίας τηλεφωνικής υποστήριξης (πρέπει να είναι το μοναδικό στην Ελλάδα) και η διαδικασία υποβολής παραπόνου/καταγγελίας. Δε σου έρχεται επιβεβαίωση, πόσο μάλλον αντίγραφο. Στην παρούσα παλεύω να λάβω τους αριθμούς των παραπόνων... καθώς ενώ έχουν περάσει 25 μέρες δεν έχω λάβει απαντήσεις τους σε αυτά.
Τέλος, το κορυφαίο πρόβλημα του n1casino.gr: η έλλειψη ιστορικού συναλλαγών - κίνησης υπολοίπου μέσω του λογαριασμού σου.
13 рахунків було зроблено з неіснуючими реквізитами в казино N1, депозити були зроблені на всі рахунки з моєї картки однаково, коли я дізнався від банку, що транзакції 13 відрізняються, дослідивши я виявив, що 13 рахунків було зроблено з компанія з неіснуючими телефонами та електронною поштою без підтвердження облікового запису, коли я повідомив про це співробітникам казино, вони сказали мені надіслати їм мій банківський рахунок та іншу особисту інформацію, щоб відшкодування здійснювалося лише з одного рахунку, а не з усіх 13, коли я сказав їх У мене немає банківського рахунку, і я прошу повернути всі кошти з 13 фальшивих облікових записів, які були зроблені без перевірки, і я хочу, щоб відшкодування здійснювалося так само, як були зроблені депозити, їм було відмовлено та протягом 3 тижнів вони не відповідають на електронні листи та заблокували все, тому я не можу зв’язатися з ними, скажіть мені, що я маю зробити, щоб отримати гроші, які вони незаконно утримують з мене
13 accounts have been made with non-existent details at N1 cazino the deposits were made to all accounts from my card the same when I found out from the bank that the transactions are 13 different by research I found that 13 accounts have been made with the company with non-existent phones and email with no account verification when I reported this to the casino staff they told me to send them my bank account and other personal information so that the refund would only be made from one account not all 13 when I told them I don't have a bank account and I am requesting to make all the refunds from the 13 fake accounts that were made without checking and I want the refunds to be made the same way the deposits were made they were refused and for 3 weeks they don't answer emails and have blocked everything so I can't to contact them tell me what I have to do to claim the money they are illegally withholding from me
Έχουν γίνει 13 λογαριασμοί με ανύπαρκτα στοιχεία στην N1 cazino που οι καταθέσεις έγιναν σε όλους τους λογαριασμούς από την κάρτα μου την ίδια όταν διαπίστωσα από την τράπεζα ότι οι οι συναλλαγές είναι 13 διαφορετικοί με έρευνα διαπίστωσα ότι έχουν γίνει 13 λογαριασμοί στην εταιρεία με ανύπαρκτα τηλέφωνα και mail χωρίς να υπάρχει επαλήθευση λογαριασμού όταν το ανέφερα στους υπαλλήλους του καζίνο μου είπαν να τους στείλω τον τραπεζικό μου λογαριασμό και άλλα προσωπικά στοιχεία για να γίνει η επιστροφή μόνο από έναν λογαριασμό όχι και από τους 13 όταν τους είπα ότι δεν έχω τραπεζικό λογαριασμό και ζητάω να γίνουν όλες οι επιστροφές και από τους 13 ψεύτικους λογαριασμόυς που έγιναν χωρίς να υπάρχει έλεγχος και θέλω οι επιστροφές να γίνουν με τον ίδιο τρόπο που έγιναν οι καταθέσεις αρνήθηκαν και εδώ και 3 εβδομάδες δεν απαντάνε Στα mail και έχουν μπλοκάρει τα πάντα ώστε να μην μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους πείτε τι πρέπει να κάνω για να διεκδικήσω τα χρήματα που μου κρατάνε παράνομα
Дозвольте мені повторити все це, щоб перевірити, чи правильно я зрозумів? Ви відкрили 13 рахунків у цьому конкретному казино, чи не так? Якщо так, дозвольте мені просто нагадати вам, якщо можна, що в умовах більшості казино це заборонено мати кілька облікових записів і, отже, розглядається як порушення правил. Чи перевірили ви положення та умови, перш ніж відкривати всі ці облікові записи?🤔
У будь-якому випадку, ви сказали, що ви внесли гроші зі своєї картки. Ця картка не прив'язана до вашого банківського рахунку? Я питаю, тому що, як ви бачите, я трохи заплутався. Це тому, що ви сказали, що у вас немає банківського рахунку. Ну як так?🤷♀️
Ви можете спробувати подати скаргу тут разом із нашою командою. Скарга безкоштовна, і ми спробуємо вирішити цю проблему з казино та отримати найкращий результат. Для цього просто перейдіть за цим посиланням 👈 і повідомте нам, якщо вам потрібна додаткова допомога.
May I recapitulate all this, please, just to see whether I understood it correctly? You have opened 13 accounts in this particular casino, is that right? If so, let me just remind you, if I may, that in most of the casinos terms this, having a multiple accounts, is prohibited, and therefore taken as rules violation. Have you check the terms and conditions, before opening all those accounts?🤔
Anyway, you said, that you have deposited the money from your card. Isn't this card linked to your bank account? I am asking, because as you can see, I am a bit confused here. It is because you said that you do not have a bank account. So, how come?🤷♀️
You could try to submit a complaint here with our team. The complaint is free of charge, and we will try to get this issue solved with the casino, and get the best result possible. To do so, just follow this link 👈 please, and let us know, if you need any further assistance.
Я не створив 13 облікових записів, хтось створив 13 облікових записів з неіснуючими даними без перевірки та стягнув кошти з усіх 13 облікових записів на картку, що казино N1 хоче, щоб відшкодування було здійснено лише з одного рахунку, а я запитую повернення з усіх 13 облікових записів. це не буде, мою картку потрібно було використовувати в кількох облікових записах, особливо якщо вона використовувалася в обліковому записі, який не був підтверджений
I have not made the 13 accounts, someone made 13 accounts with non-existent data without verification and charged all 13 accounts to the card that N1 cazino only wants the refund to be made from the one account while I request the refund from all 13 accounts it will not my card had to be used on more than one account especially if it was used by an account that was not verified
Δεν έχω κάνει εγώ τους 13 λογαριασμούς κάποιος έκανε 13 λογαριασμούς με ανύπαρκτα στοιχεία χωρίς επαλήθευση και χρέωσε και στους 13 λογαριασμούς την κάρτα που και N1 cazino θέλει να γίνει η επιστροφή μόνο από τον έναν λογαριασμό ενώ εγώ ζητάω την επιστροφή και από τους 13 λογαριασμούς δεν θα έπρεπε η κάρτα μου να χρησιμοποιηθεί σε πάνω από έναν λογαριασμό ειδικά να έχει χρησιμοποιηθεί από έναν λογαριασμό που να μην γίνει επαλήθευση
Якщо вашу картку було зламано, зверніться до відділу боротьби з шахрайством банку, щоб отримати консультацію щодо подальших дій.
Одночасно, маючи відповідні докази від Банку щодо використання картки третіми особами, зв’яжіться з казино та попередьте їх про заморожування відповідних рахунків (якщо вони цього ще не зробили). Зробіть те ж саме через форму казино (скарга/скарга), вказавши факти та просто зазначивши, що ви очікуєте, що вони повернуть усі гроші з вашої картки, які вони прийняли як платежі.
Потім зателефонуйте до відділу розгляду скарг (вирішення суперечок) ΅΅EEEP, і вони допоможуть вам.
If your card has been compromised, contact the Bank's fraud department to advise you on how to proceed.
At the same time, having the relevant evidence from the Bank for the use of the card by third parties, contact the casino and warn them to freeze the accounts involved (if they have not already done so). Do the same through the casino form (complaint/complaint), with the facts and simply stating that you expect them to return all the money from your card, which they have accepted as payments.
Then make a phone call to the ΅΅EEEP - complaints (dispute resolution) department and they will guide you.
Εφόσον έγινε παραβίαση της κάρτας σου, επικοινώνησε με τη Τράπεζα - τμήμα απατών να σε συμβουλέψει πως θα κινηθείς.
Παράλληλα, έχοντας τα σχετικά αποδεικτικά από την Τράπεζα για τη χρήση της κάρτας από τρίτους, επικοινώνησε με το καζίνο και προειδοποίησέ τους να παγώσουν τους εμπλεκόμενους λογαριασμούς (αν δε το έχουν ήδη κάνει). Κάνε το ίδιο και μέσο της φόρμας του καζίνο (παράπονο/καταγγελία), με τα γεγονότα και απλά δηλώνοντας πως αναμένεις να αποδώσουν το σύνολο των χρήματων από τη κάρτα σου, τα οποία έχουν αποδεχτεί ως πληρωμές.
Κατόπιν κάνε τηλεφωνική επικοινωνία με την ΅΅EEEΠ - τμήμα καταγγελιών (επίλυσης διαφορών) και θα σε καθοδηγήσουν.
Доброго вечора в LEON CAZINO було зроблено багато транзакцій з мого рахунку в різних магазинах Нігерії в іншій валюті без мого відома, коли я попросив їх надати офіційний документ, що підтверджує транзакції, здійснені з моїх карток, щоб підтвердити, що транзакції були здійснені в казино і з тієї причини, що мені це потрібно для податкової декларації, вони відмовилися і довго блокували розмови, і я не маю відповіді та зв'язку з ними
Good evening many transactions have been made in LEON CAZINO from my account in various stores in Nigeria in other currency without my knowledge when I asked them to have some proof official document of the transactions made from my cards to prove that the transactions were made in cazino and for the reason that I need it for the tax declaration they have refused and for a long time they have blocked the conversations and I have no answer and no communication with them
Καλησπέρα έχουν γίνει πολλές συναλλαγές στην LEON CAZINO από τον λογαριασμό μου σε διάφορα καταστήματα στην Νιγηρία σε άλλο νόμισμα χωρίς να το ξέρω όταν τους ζήτησα να έχω κάποιο αποδεικτικό στοιχείο επίσημο έγγραφο των συναλλαγών που έγιναν από τις κάρτες μου ώστε να αποδειχθεί ότι οι συναλλαγές έγιναν στο cazino και για τον λόγο ότι μου χρειάζεται για την φορολογική δήλωση έχουν αρνηθεί και εδώ και πολύ καιρό έχουν μπλοκάρει τις συνομιλίες και δεν έχω καμία απάντηση και καμιά επικοινωνία μαζί τους
Афера з казино N 1
Я подав запит на зняття 50 євро, і наступного дня мені сказали, що це неможливо зробити, оскільки ліміт перевищено.
Вони направили мене до свого регламенту
Він такий невловимий
Я нічого не зрозуміла
Було подано скаргу до компетентного комітету, щоб вони могли знайти рішення
Чисте шахрайство
Не реєструйтесь
Це оціночне шахрайство
Scam with N 1 casino
I requested a withdrawal of 50 euros and the next day they told me that this cannot be done because the limit has been exceeded.
They referred me to their regulation
He is so elusive
I did not understand anything
A complaint has been made to the competent Committee so that they can find a solution
Pure fraud
Do not register
It is estimated fraud
Απατη με N 1 καζίνο
Ζήτησα ανάληψη ποσου 50 ευρώ και τη επόμενη μέρα μου απάντησαν ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει γιατί έχει υπερβεί το όριο.
Με παρεπεμψαν στο κανονισμό τους
Είναι τόσο δυσνοητος
Δεν κατάλαβα τίποτα
Έγινε καταγγελία στην αρμόδια Επιτροπή μήπως βγάλουν άκρη
Σκέτη απατη
Μην κάνετε εγγραφή
Είναι εκτιμώ απατη
Я не створив 13 облікових записів, хтось створив 13 облікових записів з неіснуючими даними без перевірки та стягнув кошти з усіх 13 облікових записів на картку, що казино N1 хоче, щоб відшкодування було здійснено лише з одного рахунку, а я запитую повернення з усіх 13 облікових записів. це не буде, мою картку потрібно було використовувати в кількох облікових записах, особливо якщо вона використовувалася в обліковому записі, який не був підтверджений
I have not made the 13 accounts, someone made 13 accounts with non-existent data without verification and charged all 13 accounts to the card that N1 cazino only wants the refund to be made from the one account while I request the refund from all 13 accounts it will not my card had to be used on more than one account especially if it was used by an account that was not verified
Δεν έχω κάνει εγώ τους 13 λογαριασμούς κάποιος έκανε 13 λογαριασμούς με ανύπαρκτα στοιχεία χωρίς επαλήθευση και χρέωσε και στους 13 λογαριασμούς την κάρτα που και N1 cazino θέλει να γίνει η επιστροφή μόνο από τον έναν λογαριασμό ενώ εγώ ζητάω την επιστροφή και από τους 13 λογαριασμούς δεν θα έπρεπε η κάρτα μου να χρησιμοποιηθεί σε πάνω από έναν λογαριασμό ειδικά να έχει χρησιμοποιηθεί από έναν λογαριασμό που να μην γίνει επαλήθευση
Ну, я не знаю, як щось подібне сталося.
У будь-якому випадку, у Ромі була чудова ідея, коли вона запропонувала надіслати вам скаргу. Я також вважаю, що найбільше потрібні ґрунтовні дії, а не спекуляції.
Отже, ви бажаєте подати скаргу, будь ласка?
Просто натисніть або торкніться цього зеленого жирного тексту 👈
Вам не потрібно хвилюватися, це безкоштовно. Як на мене, тобі від цього тільки користь.
Well, I'm not sure how something like that happened.
Anyway, Romi had a great idea when she suggested submitting the complaint to you. I also think, rather than speculating, thorough action is needed most.
So, would you like to submit the complaint, please?
Just click or tap this green, bold text 👈
You don't need to worry, it's free. In my opinion, you can only benefit from it.
Доброго вечора в LEON CAZINO було зроблено багато транзакцій з мого рахунку в різних магазинах Нігерії в іншій валюті без мого відома, коли я попросив їх надати офіційний документ, що підтверджує транзакції, здійснені з моїх карток, щоб підтвердити, що транзакції були здійснені в казино і з тієї причини, що мені це потрібно для податкової декларації, вони відмовилися і довго блокували розмови, і я не маю відповіді та зв'язку з ними
Good evening many transactions have been made in LEON CAZINO from my account in various stores in Nigeria in other currency without my knowledge when I asked them to have some proof official document of the transactions made from my cards to prove that the transactions were made in cazino and for the reason that I need it for the tax declaration they have refused and for a long time they have blocked the conversations and I have no answer and no communication with them
Καλησπέρα έχουν γίνει πολλές συναλλαγές στην LEON CAZINO από τον λογαριασμό μου σε διάφορα καταστήματα στην Νιγηρία σε άλλο νόμισμα χωρίς να το ξέρω όταν τους ζήτησα να έχω κάποιο αποδεικτικό στοιχείο επίσημο έγγραφο των συναλλαγών που έγιναν από τις κάρτες μου ώστε να αποδειχθεί ότι οι συναλλαγές έγιναν στο cazino και για τον λόγο ότι μου χρειάζεται για την φορολογική δήλωση έχουν αρνηθεί και εδώ και πολύ καιρό έχουν μπλοκάρει τις συνομιλίες και δεν έχω καμία απάντηση και καμιά επικοινωνία μαζί τους
Перш за все, скористайтеся кнопкою відповіді. 🙏
Простіше кажучи, його використання збільшує ймовірність отримати швидшу відповідь.
Але лише складне запитання: як ви знаєте, що вашою карткою ніхто не зловжив? Якщо я не помиляюся, ви цілком впевнені, що хтось із казино зламав вашу картку. Я правий, будь ласка?
Відверто кажучи, вся ситуація для мене не дуже зрозуміла, але я думаю, що вам слід зв’язатися з банком, який видав картку, і повідомити про зловживання карткою.
First of all, please use the reply button. 🙏
Simply put, its usage increases the chance of getting a quicker response.
Just a tough question, though: How do you know your card wasn't abused by anyone else? If I'm not mistaken, you are quite convinced someone from the casino hacked your card. Am I right, please?
Frankly, the whole situation isn't pretty clear to me, but I think you should get in touch with the bank that issued the card and report card abuse.
Афера з казино N 1
Я подав запит на зняття 50 євро, і наступного дня мені сказали, що це неможливо зробити, оскільки ліміт перевищено.
Вони направили мене до свого регламенту
Він такий невловимий
Я нічого не зрозуміла
Було подано скаргу до компетентного комітету, щоб вони могли знайти рішення
Чисте шахрайство
Не реєструйтесь
Це оціночне шахрайство
Scam with N 1 casino
I requested a withdrawal of 50 euros and the next day they told me that this cannot be done because the limit has been exceeded.
They referred me to their regulation
He is so elusive
I did not understand anything
A complaint has been made to the competent Committee so that they can find a solution
Pure fraud
Do not register
It is estimated fraud
Απατη με N 1 καζίνο
Ζήτησα ανάληψη ποσου 50 ευρώ και τη επόμενη μέρα μου απάντησαν ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει γιατί έχει υπερβεί το όριο.
Με παρεπεμψαν στο κανονισμό τους
Είναι τόσο δυσνοητος
Δεν κατάλαβα τίποτα
Έγινε καταγγελία στην αρμόδια Επιτροπή μήπως βγάλουν άκρη
Σκέτη απατη
Μην κάνετε εγγραφή
Είναι εκτιμώ απατη
Привіт.
Я теж не зовсім розумію, чесно кажучи. Можливо, ви допоможете нам розібратися в цьому:
Ви знаєте, який ліміт перевищено?
Є кілька ідей, але я вважаю за краще пропустити сліпі спекуляції на цьому етапі. 🤷♀️
Hello.
I don't quite understand it either, frankly. Maybe you can help us get to the bottom of this:
Do you know which limit has been exceeded?
Have some ideas, yet I prefer to skip blind speculations at this point. 🤷♀️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.