N1 афера казино? (Сторінка 3)

3 р. тому від Sa-br-ina21
|
18414 переглядів 97 відповідей |
|
12 3 45
Додати публікацію
panm12345
11 міс. тому

А як щодо подальших пояснень?

Я вас теж сюди запитував.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вам потрібні додаткові пояснення? Ви їх матимете. По-перше, я граю з грецькими N1 Thiefs, які використовували молодих дівчат, які дзвонили мені щотижня, щоб повідомити про акції тощо (я повідомляю про це, тому що вони кажуть, що ми не маємо підтримки через дзвінок). Почну з результату. Я програв у цьому казино 14 тисяч за 1 тиждень, і вони назавжди забанили мій обліковий запис, тому що я залежний, як вони вважають (ха-ха-ха), і вони зробили це для мого ж блага (2х-ха-ха-ха). Спочатку я просто пограв трохи, щоб побачити, як відреагують ігри. Нічого особливого, але добре, я сказав, чому б і ні, оскільки в цьому казино є лише ігрові автомати, без спортивних ставок тощо, які мене зовсім не цікавлять. Отже, після перших 3 разів, тому що я втрачав гроші, і я трохи натиснув на випадок, якщо я отримаю хороший прибуток, я втратив 3 тисячі. Гаразд, я сказав, що це може бути просто поганий розділ, npo хвилюється, що вони повернуть трохи грошей у наступних розділах (3xhhahaha). Після цієї втрати вони тимчасово призупинили мій обліковий запис, щоб запитати мій дохід та його джерела!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Я був здивований і шокований, і спочатку я не хотів надавати таку особисту інформацію, але я просто вибрав кілька випадкових відповідей, щоб дозволити мені продовжувати використовувати свій обліковий запис. Під час цього інциденту я намагався зняти гроші, і коли я вносив більше, щоб продовжити гру, вони були автоматично відхилені!!!! Це більше не повторилося, тобто я міг здійснювати педінгові зняття коштів і вносити більше грошей.

Наступні розділи, як ви розумієте, були гіршими, ніж той, який втратив 3 тисячі... без повернення, без бонусів, або, якщо ви отримували бонус, повертається x3, x10, максимум x20.

Водночас, якщо я знімав лише кілька сотень євро, наприклад 300 або 400 євро, VIP-команда надсилала мені вітання з моїм виграшем!!!!!!!!!!! LOL той самий час, коли я втрачав 17 тисяч!!!!!!!

Нарешті, оскільки я перестарався, коли втрачав цю суму, я надіслав їм кілька хороших слів і сказав, що цей досвід викликав у мене лише незадоволення, і немає ніякої розваги в цьому огидному жахливому досвіді, вони назавжди заблокували мій обліковий запис і продовжували ображати мене, що я я залежна!!!!!!!(4хахахах)


На завершення ще одне погане шахрайське казино, яке хоче вкрасти гроші в гравців, а потім звинуватити їх у тому, що вони погані хлопці. Крім того, у Греції ми маємо податок понад 100 євро на прибуток на секцію..!!!!!!!!!!! Що це значить? Ви граєте на 1000 євро і програєте. Ви граєте наступного разу, коли виграєте 1000, а вони зберігають податок 180!!!! Разом: 820 євро!!!!! + відсоток, який зберігає казино: ГРАВЦІ ЗАВЖДИ ВТРАЧАЮТЬ СВОЇ ГРОШІ - НІХТО НЕ ПЕРЕГРАЄ! ТІЛЬКИ ЧОРБАНІ ЗЛОДІЇ.

Нарешті, я хочу зазначити, що я граю в усіх грецьких казино та кількох міжнародних. Грецькі казино - найбільше шахрайство. Найвищий множник, який я коли-небудь бачив, становить 1500 і, звичайно, після того, як я втрачав гроші. Це також стосується всіх моїх друзів і відео в Інтернеті. Я ставлю МІЛЬЙОНИ!!!!!! для всіх онлайн-казино завжди лише на слотах, і я ніколи не бачив максимального виграшу навіть у грі з 2000x 3000x. Вони дають максимальні виграші лише тим людям, які грають 0,20 євро і, звичайно, тому що вони програли його гроші.


Тому, на мій погляд, playngo + грецькі казино (особливо злодії N1) + загалом ігрові автомати є одним із найбільших шахраїв, і єдиний раз, коли ви можете побачити ігри, які дають великий виграш, це лише якщо ви граєте на фальшиві гроші або якщо ви є ютубером, який транслює слоти, щоб їх можна було рекламувати та обманювати людей, щоб вони також могли виграти.

ОГИДНО – ЖАХІТНО!

Автоматичний переклад.
panm12345
11 міс. тому

Що ж, ця фотографія змушує мене думати, що ви не вмієте добре контролювати свої емоції під час гри, тож це знак для казино, що ви можете бути нав’язливим гравцем – анітрохи ха-ха-ха.

Виходячи з суми, яку ви сказали, що внесли, я розумію, що казино хотіло перевірити джерело вашого доходу. Це трапляється, якщо ви можете сказати, що ви надто часто вкладаєте вищі суми. Це також впливає на вашу здатність вносити або знімати кошти. Якщо вам не подобається ця ситуація, я вважаю, що краще залишити казино.

Дзвінки коментувати не буду, тому що додати нічого. Мені це теж не сподобається. Але це буває, якщо ви станете VIP - гравцем, який добре вносить депозит...

У будь-якому випадку, якщо ви вважаєте, що казино некоректне, надішліть скаргу. Це безкоштовно для вас. Не зважайте на мою точку зору, просто робіть те, що вважаєте за потрібне.

https://casino.guru/complaints


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я не думаю, що ви уважно прочитали мою відповідь, і "картинка", яку ви маєте на увазі, мені здається, що ви намагаєтеся виправдати казино. Тому що якби ви уважно прочитали мою відповідь, ви б зрозуміли, що я багато років граю в онлайн-казино, і я граю лише в автомати. Отже, моя думка має значення, а також, якби ваша "картинка" була правдивою, я мав би мати такі ж проблеми з іншими казино. Тож «картинка», яку ви маєте, виглядає так, ніби ви бачили те, що хотіли б побачити, що є трохи підозрілим.

Також щодо їхніх запитань про джерела доходу ви знову намагаєтеся їх без аргументів виправдати. Огидно питати такі речі у клієнтів і вони не мають на це жодних повноважень. Уряди мають свої податкові служби, щоб перевіряти ці речі.

Нарешті, щодо дзвінків, це сталося перед тим, як почати грати на більше грошей, тому це знову не виправдання. Я не хочу скаржитися. Я просто сподіваюся, що користувачі побачать мій огляд і не будуть грати в це казино. Є багато інших хороших казино, які ПОВАЖАЮТЬ клієнтів і гроші, які клієнти грають у їхніх казино.


Гарного дня.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
panm12345
11 міс. тому

🙂 Відповім про головне - без фарбування - зрозумів.

Знаєш, що? Спочатку прочитайте всі умови, а потім запишіться на цей безкоштовний курс, присвячений KYC і AML:

https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification

Я нікого не захищаю, я хочу, щоб ви розуміли, що ви можете стикатися з подібними вимогами частіше. Я прагну розширити ваші знання, щоб ви були на крок попереду.



Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

У мене є кращі справи. Слоти повинні приносити задоволення. Це казино викликало у мене огиду до ігор. І так, ви їх захищаєте. Я провів швидке дослідження на форумі, і будь-яка відповідь, яку я бачив від вас, була в такому ж настрої. Ви завжди намагаєтеся знайти щось не так у відповідях клієнтів. Тому я не думаю, що ви пропонуєте будь-яку допомогу, тому просто залиште користувачів ділитися своїм досвідом і не коментуйте. Ідіть працювати на їх підтримку. Вам це більше підходить.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
panm12345
11 міс. тому

Вірна думка.

Бажаю удачі, звичайно.

І ні, я не захищаю казино, натомість я намагаюся захистити гравців, висловлюючи точку зору казино. Це різниця. Візьміть це, наприклад, як зворотний бік медалі.

Незважаючи на мої добрі наміри, є деякі бізнес-стандарти, які ми прагнемо змінити, але тим часом вони все ще дотримуються казино. Так навіщо тримати це в секреті? Я віддаю перевагу чесності.

Дякую за пропозицію, і я це серйозно. 🙂


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Казино N1

Я граю в цьому казино 2 роки. Я зробив 50+ депозитів. У мене є картка в Google play. У п’ятницю через сліпоту я зробив помилку і натиснув картку, яка закінчується на 2500 замість 0025. Ця картка, на жаль, відкрита для мого брата. Але дозвольте уточнити. З приблизно 50 депозитів у цьому казино лише один раз я зробив неправильний депозит. І десь там почалася моя драма з N1casino. У суботу я намагався зняти 10 000 євро. Загалом я мав прибуток 12 000. Вони негайно видалили всі мої документи, які ідентифікували мене протягом 2 років, і попросили орган знову ідентифікувати мене! І все це тому, що я наважився попросити свій заробіток. "Панове" турбують мене, змушуючи мене завантажити, будь ласка, прослухайте 3 рази мої документи!!!!

І нещодавно вони закрили мій рахунок і надіслали мені електронний лист про те, що прибуток пропав, тобто 12000, тому що я використав не ту картку лише один раз...

Я намагався через чат пояснити їм, що сталося, я надіслав їм фотографії з Google Pay і попросив їх покласти виграш на картку, я зробив помилку. Закрили мій чат і тільки мене не лаяли.

ЦЕ ХЛОПЦІ З Казино N1. Він вкрав у мене 12000 євро. Моя помилка, я наважився на перемогу!!!!

Тримайтеся подалі від цих шахраїв, тому що якщо ви виграєте, забудьте про гроші!

PS Рік тому у stoiximan, яка є серйозною компанією, одразу стався подібний випадок, і вони одночасно поставили мої прибутки.

Подалі від шахраїв!








Автоматичний переклад.
apollong62
3 міс. тому

Привіт, з того, що я зрозумів, ти потрапив у незручну ситуацію.

Але згідно з моєю інформацією та Кодексом чесних азартних ігор , ось як ми на це дивимося:

«Для депозитів і зняття коштів ви повинні використовувати лише банківські рахунки та кредитні картки, які зареєстровані на ваше ім’я. Якщо ви цього не зробите, у вас можуть виникнути проблеми під час спроби зняти кошти. Це правило здебільшого діє для запобігання кредиту зловживання карткою, а також через міжнародні правила боротьби з відмиванням грошей».

Це означає, що ви, ймовірно, далеко не заїдете, і казино особливо остерігаються таких випадків. 😥

Я б рекомендував вам подати скаргу, але я запитав своїх колег, і ви, мабуть, далеко не заїдете з такою справою.

Я думаю, ви засвоїли свій урок і будете набагато обережнішими, коли вводите свою картку для внесення чи зняття коштів.

мені шкода

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мова йде про великих шахраїв. Вони дали мені 25 безкоштовних обертань, і там я виграв 3,10 євро, які відразу програв, граючи в них. У неробочий час я зробив депозит у розмірі 15 євро, а під час гри я зробив 30 євро

Коли я пішов зняти, мені залишилося 9,70, тому що там написано, що залишився бонус!!!!!!!!

Раніше, коли я зняв 200 євро, він застряг на 10 днів, і мені сказали, що це винен мій банк. Нарешті, як за помахом чарівної палички, приблизно через 10 днів мої гроші повернулися на рахунок, і я знову зняв гроші

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

З мого досвіду... це справедливо для швидкого схвалення запитів на зняття коштів. Думаю, вони це роблять тому, що... їм набридли клієнти.

Що стосується підтримки, хоча протягом тривалого часу вони були оперативними та корисними, у випадку, якщо ви потрапляєте в чорний список, вони без вагань ігнорують запити або дають відповіді із запізненням (дні-тижні), щоб відповісти неконкретно.

Мене занесли до чорного списку... оскільки нещодавно я подав скаргу до EEEP. Я також завантажив сюди відповідну скаргу. Якби не Drops & Wins, я б, мабуть, сказав хороші речі - еквівалент досвіду.

Але з особливою гарячою картоплею, з якою їм довелося мати справу, вони виявилися безжальними як у грубості, так і в брехні.

Бонуси на кілька депозитів і безкоштовні обертання - це гарна розвага, але вони мають непомірні вимоги до ставок. По суті, ви просите їх не давати вам 20 євро 50 безкоштовних обертань, щоб вам не довелося отримати оборот у 1000 євро.

Дуже проблематичним є факт відсутності телефонної підтримки (мабуть, єдиної в Греції) і порядок подачі скарги. Ви не отримуєте підтвердження, не кажучи вже про копію. Наразі мені важко отримати номери скарг... оскільки минуло 25 днів, а я не отримав їхні відповіді на них.


Нарешті, основна проблема n1casino.gr: відсутність історії транзакцій - руху балансу через ваш рахунок.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

13 рахунків було зроблено з неіснуючими реквізитами в казино N1, депозити були зроблені на всі рахунки з моєї картки однаково, коли я дізнався від банку, що транзакції 13 відрізняються, дослідивши я виявив, що 13 рахунків було зроблено з компанія з неіснуючими телефонами та електронною поштою без підтвердження облікового запису, коли я повідомив про це співробітникам казино, вони сказали мені надіслати їм мій банківський рахунок та іншу особисту інформацію, щоб відшкодування здійснювалося лише з одного рахунку, а не з усіх 13, коли я сказав їх У мене немає банківського рахунку, і я прошу повернути всі кошти з 13 фальшивих облікових записів, які були зроблені без перевірки, і я хочу, щоб відшкодування здійснювалося так само, як були зроблені депозити, їм було відмовлено та протягом 3 тижнів вони не відповідають на електронні листи та заблокували все, тому я не можу зв’язатися з ними, скажіть мені, що я маю зробити, щоб отримати гроші, які вони незаконно утримують з мене

Автоматичний переклад.
Garas
1 місяць тому

Дозвольте мені повторити все це, щоб перевірити, чи правильно я зрозумів? Ви відкрили 13 рахунків у цьому конкретному казино, чи не так? Якщо так, дозвольте мені просто нагадати вам, якщо можна, що в умовах більшості казино це заборонено мати кілька облікових записів і, отже, розглядається як порушення правил. Чи перевірили ви положення та умови, перш ніж відкривати всі ці облікові записи?🤔

У будь-якому випадку, ви сказали, що ви внесли гроші зі своєї картки. Ця картка не прив'язана до вашого банківського рахунку? Я питаю, тому що, як ви бачите, я трохи заплутався. Це тому, що ви сказали, що у вас немає банківського рахунку. Ну як так?🤷‍♀️

Ви можете спробувати подати скаргу тут разом із нашою командою. Скарга безкоштовна, і ми спробуємо вирішити цю проблему з казино та отримати найкращий результат. Для цього просто перейдіть за цим посиланням 👈 і повідомте нам, якщо вам потрібна додаткова допомога.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не створив 13 облікових записів, хтось створив 13 облікових записів з неіснуючими даними без перевірки та стягнув кошти з усіх 13 облікових записів на картку, що казино N1 хоче, щоб відшкодування було здійснено лише з одного рахунку, а я запитую повернення з усіх 13 облікових записів. це не буде, мою картку потрібно було використовувати в кількох облікових записах, особливо якщо вона використовувалася в обліковому записі, який не був підтверджений

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Гарас

Якщо вашу картку було зламано, зверніться до відділу боротьби з шахрайством банку, щоб отримати консультацію щодо подальших дій.

Одночасно, маючи відповідні докази від Банку щодо використання картки третіми особами, зв’яжіться з казино та попередьте їх про заморожування відповідних рахунків (якщо вони цього ще не зробили). Зробіть те ж саме через форму казино (скарга/скарга), вказавши факти та просто зазначивши, що ви очікуєте, що вони повернуть усі гроші з вашої картки, які вони прийняли як платежі.


Потім зателефонуйте до відділу розгляду скарг (вирішення суперечок) ΅΅EEEP, і вони допоможуть вам.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго вечора в LEON CAZINO було зроблено багато транзакцій з мого рахунку в різних магазинах Нігерії в іншій валюті без мого відома, коли я попросив їх надати офіційний документ, що підтверджує транзакції, здійснені з моїх карток, щоб підтвердити, що транзакції були здійснені в казино і з тієї причини, що мені це потрібно для податкової декларації, вони відмовилися і довго блокували розмови, і я не маю відповіді та зв'язку з ними


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Афера з казино N 1

Я подав запит на зняття 50 євро, і наступного дня мені сказали, що це неможливо зробити, оскільки ліміт перевищено.

Вони направили мене до свого регламенту

Він такий невловимий

Я нічого не зрозуміла

Було подано скаргу до компетентного комітету, щоб вони могли знайти рішення

Чисте шахрайство

Не реєструйтесь

Це оціночне шахрайство

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не створив 13 облікових записів, хтось створив 13 облікових записів з неіснуючими даними без перевірки та стягнув кошти з усіх 13 облікових записів на картку, що казино N1 хоче, щоб відшкодування було здійснено лише з одного рахунку, а я запитую повернення з усіх 13 облікових записів. це не буде, мою картку потрібно було використовувати в кількох облікових записах, особливо якщо вона використовувалася в обліковому записі, який не був підтверджений

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ну, я не знаю, як щось подібне сталося.

У будь-якому випадку, у Ромі була чудова ідея, коли вона запропонувала надіслати вам скаргу. Я також вважаю, що найбільше потрібні ґрунтовні дії, а не спекуляції.

Отже, ви бажаєте подати скаргу, будь ласка?

Просто натисніть або торкніться цього зеленого жирного тексту 👈

Вам не потрібно хвилюватися, це безкоштовно. Як на мене, тобі від цього тільки користь.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго вечора в LEON CAZINO було зроблено багато транзакцій з мого рахунку в різних магазинах Нігерії в іншій валюті без мого відома, коли я попросив їх надати офіційний документ, що підтверджує транзакції, здійснені з моїх карток, щоб підтвердити, що транзакції були здійснені в казино і з тієї причини, що мені це потрібно для податкової декларації, вони відмовилися і довго блокували розмови, і я не маю відповіді та зв'язку з ними


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Перш за все, скористайтеся кнопкою відповіді. 🙏

Простіше кажучи, його використання збільшує ймовірність отримати швидшу відповідь.

Але лише складне запитання: як ви знаєте, що вашою карткою ніхто не зловжив? Якщо я не помиляюся, ви цілком впевнені, що хтось із казино зламав вашу картку. Я правий, будь ласка?

Відверто кажучи, вся ситуація для мене не дуже зрозуміла, але я думаю, що вам слід зв’язатися з банком, який видав картку, і повідомити про зловживання карткою.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Афера з казино N 1

Я подав запит на зняття 50 євро, і наступного дня мені сказали, що це неможливо зробити, оскільки ліміт перевищено.

Вони направили мене до свого регламенту

Він такий невловимий

Я нічого не зрозуміла

Було подано скаргу до компетентного комітету, щоб вони могли знайти рішення

Чисте шахрайство

Не реєструйтесь

Це оціночне шахрайство

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт.

Я теж не зовсім розумію, чесно кажучи. Можливо, ви допоможете нам розібратися в цьому:

Ви знаєте, який ліміт перевищено?

Є кілька ідей, але я вважаю за краще пропустити сліпі спекуляції на цьому етапі. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого