ГоловнаФорумОбговорення скаргN1 афера казино?

N1 афера казино?

3 р. тому від Sa-br-ina21
|
50 410 переглядів 234 відповідей |
|
1 2...12
3 р. тому

Минулого тижня я поклав гроші в казино N1 і купив безкоштовні ігри в грі за 30 євро. Коли я виграв майже 1500 євро і зробив виплату. Мій рахунок буде деактивовано і повернеться до 500 євро. Нібито я порушив правила бонусів. У мене навіть не було бонусу, який перевищував 2000 євро. Я зв’язався зі службою підтримки "soft", і кожен раз, коли вони направляли мене на бонус, я повинен піти на пенсію. Я думаю, що це справді відмовно. Спочатку ви платите і виграєте, а потім щось. І я виграв у мегавей.

Автоматичний переклад.
Sa-br-ina21
3 р. тому

Зараз я досить розгублений. Ви говорите, що не грали з бонусом, але також говорите, що купуєте безкоштовні ігри за 30 євро. Мені здається, що ви внесли 30 євро і отримали бонус у вигляді безкоштовних обертань.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Ні, я депонував 2 рази по 50 євро без бонусу. І зіграв у гру Majetic Megaway. Ви можете придбати безкоштовні обертання за 30 євро.

Ви коли-небудь робили скріншот. LG sabrina

file

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Схоже, у них тут, у Гуру, є дві невирішені скарги на "через порушення умов використання бонусів".


https://casino.guru/n1-casino-player-s-winnings-have-been-cancelled


https://casino.guru/slothunter-casino-player-s-winnings-from-a-bonus-have


На мій погляд, вам, безумовно, слід подати скаргу, можливо, і на AskGamblers.


Автоматичний переклад.
Sa-br-ina21
3 р. тому

Розумію! Я знаю, що ти маєш на увазі. Добре, в такому випадку я щиро пропоную вам створити скаргу тут, щоб мої колеги могли поглянути на неї:

https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я вносив бонуси 3 рази, ніколи не бачив. Я зробив все від ідентифікації до банку, Swift попросив мене зробити виведення вручну, тому що коли я йду знімати, вони це скасовують... Однак навіть зараз, коли я пишу, я не отримав відповіді від жодного з них . Зрештою, я не знаю, наскільки sait надійний. ,🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

Автоматичний переклад.
steliospod
2 р. тому

Привіт,

Отже, перша проблема полягає в тому, що ви не отримали бонус - навіть з нашого боку ви не знайдете жодних бонусів, доступних для гравців з Греції, запропонованих N1 Casino. На жаль, тільки казино може пояснити, чому ви не отримали жодного бонусу, тому вдвічі погано, що вас ігнорують.

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис було повністю перевірено та коли?

Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб завершити KYC і надіслати виграші, тому, якщо ви вважаєте, що час закінчується, скарга буде найкращим рішенням.

Дізнайтеся більше про процедуру розгляду скарг тут .



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Великі шахраї зняли з мого рахунку 500 євро, тому що, мовляв, я порушив умови бонусу. звичайно, все це після запиту на зняття. стережіться, хлопці, великі шахраї, тримайтеся подалі

Автоматичний переклад.
giwrgosgewrgaras11
2 р. тому

Привіт,

чи можу я знати, яке правило ти повинен був порушити? Ви впевнені, що цього не робили?

Будь ласка, вставте пояснення казино сюди, щоб ми побачили, чи казино діяло відповідно.

Що ви думаєте про цю ідею?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я грав з лімітом, який вони поставили на мене протягом кількох днів, і, мабуть, коли вони його відкрили, я перекинув бонус у 70 разів, вони просто шахраї, тому що коли я подав запит на зняття коштів через кілька днів і під час гри, вони побачили, що я сказав, що Я порушив умови вони просто великі шахраї закрили їх злодії

Автоматичний переклад.
giwrgosgewrgaras11
1 рік тому

Якщо ви вважаєте, що не робили нічого проти правил і казино помилилося, надішліть скаргу, будь ласка. Команда розгляду скарг розгляне це питання та перевірить правила та вашу ігрову історію, якщо це можливо.

Просто натисніть тут, якщо ви бажаєте розпочати процес подання скарги.

Це найпростіший спосіб продемонструвати, чи ви праві щодо того, що це казино несправедливо до вас.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хлопці, будьте обережні, влада повинна це побачити, ви робите депозит, ви граєте без бонусу, ви повертаєте свою суму і після того, як ви робите запит на зняття, інструменти запускаються.


Вони незліченну кількість разів скасовують ваше зняття з різних причин (надіслати документи тощо), після того як ви їх надішлете, вони знову скасовують зняття, кажуть вам, що зняття буде виконано вручну, і деактивують ваш обліковий запис на тій підставі, що він буде активований після зняття коштів.


Увага всім.

Автоматичний переклад.
Mauros
1 рік тому

Привіт,

це твій особистий досвід? На вашому місці я б подав скаргу .

Цікаво, скільки гравців описують ускладнення і вказують, що виграш був вкрадений, але коли справа доходить до подання скарги, нічого не відбувається.

Прикро, але команда розгляду скарг тут, щоб допомогти з будь-якою розумною проблемою. 🤔

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго вечора, деякий час тому я відкрив один із своїх рахунків і один у моєї матері, і я зробив депозит зі свого рахунку paysafe на рахунок моєї матері, вона заробила трохи грошей, і вони сказали нам, що зняття неможливе, оскільки депозит було зроблено з іншого рахунку paysafe, тому я запитую, оскільки це незаконно, тому що вони прийняли депозит і не відхилили його, а тепер вони запечатали рахунок моєї матері з виграшами, які не були з бонусу, і вони навіть не відповідають на наші надсилайте повідомлення електронною поштою та дайте нам просто почекати, і це було незаконно те, що ви внесли від третьої особи, і це було в умовах, що ви будете танцювати ряди від особи, на жаль, ми цього не бачили, і сума депозиту була зроблений з мого, залишився від моєї матері, ми думали, що з Вознесінням проблем не буде

Автоматичний переклад.
Lootik1312
1 рік тому

Привіт,

загалом, створюючи обліковий запис у казино, ви погоджуєтеся дотримуватися всіх правил. На жаль, я повинен сказати, що безліч казино не приймають гравців з однієї сім’ї, які використовують ту саму IP-адресу (наприклад, мають одне з’єднання Wi-Fi) і проживають за однією адресою. Завжди слід запитувати в казино заздалегідь, чи це нормально - потім збережіть відповідь, зробивши знімок екрана.

Було б добре зазначити, що ми вважаємо такі правила досить обмеженими та, можливо, небезпечними для недосвідчених гравців. З іншого боку, якщо ви читаєте умови, ви помітите ці правила 🙁 - Завжди читайте умови!

Набагато гірше те, що ви скористалися сторонньою (вашою мамою) опцією платежу для депозитів. Це суворо заборонено, і знову ви б прочитали це в термінах. 🙁

Завжди використовуйте лише свої варіанти оплати, щоб ви завжди могли довести, що такі варіанти зареєстровані на вас - зазвичай це відбувається, коли ви надсилаєте зняття.

Отже, ви зробили кілька помилок.

Майте на увазі, що якщо ви внесете депозит раніше, ніж ваш обліковий запис буде повністю перевірено (ви пройдете KYC), ніхто не дізнається, що варіанти оплати не є вашими. Ви несете пряму відповідальність за внесення депозитів. Кожен гравець повинен дотримуватися правил.

Якщо вам потрібна допомога, не соромтеся подати скаргу , просто майте на увазі, що ви зробили кілька помилок на початку, тому результат не гарантований. 🙏







Автоматичний переклад.
1 рік тому

Великий cari@lia... Геть!! Мене ідентифікували, я не отримав жодного бонусу, і, звичайно, коли я подав запит на зняття коштів, я отримав свої гроші! Справа не в тому, що вони вимагають підтвердження картки та селфі для посвідчення особи, а в тому, що ви надсилаєте їх, а вони вам ніколи не платять.

Автоматичний переклад.
plakiaseuagelos
1 рік тому

Чесно кажучи, я не впевнений, чи це проблема автоматичного перекладача, але я не впевнений, чи отримали ви виграш, чи ні. Там написано: "Звичайно, коли я подав запит на зняття коштів, я отримав свої гроші!"

Дайте мені знати, як виглядає ситуація, я хочу бути впевненим щодо вилучення.


Автоматичний переклад.
plakiaseuagelos
1 рік тому

Великі шахраї рекламують їх по телевізору, а шахраям далеко не євро

Автоматичний переклад.
giwrgosgewrgaras11
1 рік тому

привіт

Ви зараз чекаєте на обробку виведення коштів, чи ви скоріше говорите, що ви ще не виграли?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Одне з найгірших казино. Якщо ви все-таки знімаєте кошти, це виплачується дуже швидко, але ви ніколи не знімаєте кошти. Все герметично і замкнено.

геть

Автоматичний переклад.
1 2...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого