ГоловнаФорумОбговорення скаргN1 афера казино?

N1 афера казино? (Сторінка 11)

3 р. тому від Sa-br-ina21
|
49 469 переглядів 233 відповідей |
|
1...10 11 12
2 міс. тому

Ви не відповісте мені, чи є сенс, що в законному казино, як казино n1, немає можливості зв’язатися та немає юридичного відділу? Чому я не можу зв’язатися з кимось із відповідальних за казино, щоб розслідувати підроблені облікові записи з підробленими даними, які стягували кошти з моєї картки

Автоматичний переклад.
Garas
2 міс. тому

Привіт чоловіче.

ВИ ПОРУШИЛИ ПРАВИЛА. Ті, хто тут на форумі, добре виховані, тому вони вам красиво кажуть: ви порушили правила.

Але я не настільки хороший, тому буду абсолютно чесним. І тобі це не сподобається.

Я ЗРОБИВ 12...13 ФЕЙКОВИХ АККАУНТІВ. ВИ ХОТІЛИ ВЗЯТИ ДЕПОЗИТ. АЛЕ ТАК БУТИ НЕ МОЖЕ. ТИ НЕ РОЗУМНИЙ І ВСІ ДУРНІ. ТОМУ ВСІ ВАШІ ДЕПОЗИТИ ЗАБІРАЛИ.

Ви не варті 10 адвокатів. Оскільки ви прийняли правила та УМОВИ DELOZITA при реєстрації. УМОВИ КАЗИНО.

НЕ БУДЬ НУДНО! ( Може на вас судяться 😉 ) Краще мовчіть.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я запитав вас, чи має сенс для законного казино не підтримувати спосіб спілкування з клієнтами та не мати юридичного відділу

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чому я не можу зв’язатися з адміністрацією або попросити свого юриста пояснити мені, як повернути частину суми, оскільки це однаковий випадок і чи законно створювати облікові записи з неправдивою інформацією без будь-якої перевірки та використовувати у всіх облікових записах та ж карта?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я багато разів запитував вас, чи є сенс, що таке законне казино, як казино n1, не має можливості зв’язатися з юридичним відділом

Автоматичний переклад.
zorans71
2 міс. тому

Облікові записи, які були створені та стягнені з однієї картки, були створені з підробленими даними без перевірки. Я не приймаю умови

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

За 3 дні вони з’їли мене 2500 євро повернення взагалі не граю в ігри я граю більше ніж 1 євро клацніть до 6 євро і найбільший бонусний виграш був 50 євро і коли я попросив у них бонус вони нічого не дали лише 20 безкоштовні обертання 0,10 євро

Автоматичний переклад.
giorgosigo91
1 тиждень тому

Привіт, судячи з того, що ви описуєте, ви програли в казино, що, на жаль, є поширеним явищем. Казино завжди має перевагу над гравцем, і я особисто, мабуть, не став би вкладати туди стільки грошей. Це було б веселіше, ніж покласти туди великі суми грошей, а потім сумувати, що ви їх втратили.

Що стосується бонусів, то казино не зобов'язане надавати вам їх за програш. Тому в основному навіть те, що вони вам дають, є трохи додатковим, навіть якщо це небагато.

Напевно, я б відпочив від казино.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Для мене те, що я зіграв на стільки грошей, означає, що я не проти того, щоб грати. Діти далеко від сторінок з Мальти не грають взагалі лише в грецькій чи світовій, як-от netbet, щоб грати

Автоматичний переклад.
giorgosigo91
1 тиждень тому

У мене конфіскували мої депозити, я надіслав усю інформацію, яку вони просили мене про відшкодування, і з тих пір вони ніколи не повернули гроші, які вони конфіскували, і вони не відповідають на мої електронні листи, і немає іншого способу зв’язку, найбільше шахрайство, яке Я коли-небудь стикався

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ми повинні щось зробити, але ця сторінка може бути сфальсифікована, а протоколи RTP можуть бути підроблені

Автоматичний переклад.
giorgosigo91
1 тиждень тому

Що ми можемо зробити? Я подав скаргу як в EEEP, так і в GURU CASINO, але нічого не було зроблено, вони покривають лише N1 CASINO у випадку, якщо вони не повернули гроші, які вони в мене конфіскували, і немає іншого способу зв’язатися з ними, оскільки вони ніколи мені не відповідають і не було жодного покарання від EEEP, щоб просто поширити інформацію про цю конкретну компанію, що це шахрайство, якщо деякі люди економлять свої гроші, ми можемо

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Що ми можемо зробити? Я подав скаргу як в EEEP, так і в GURU CASINO, але нічого не було зроблено, вони покривають лише N1 CASINO у випадку, якщо вони не повернули гроші, які вони в мене конфіскували, і немає іншого способу зв’язатися з ними, оскільки вони ніколи мені не відповідають і не було жодного покарання від EEEP, щоб просто поширити інформацію про цю конкретну компанію, що це шахрайство, якщо деякі люди економлять свої гроші, ми можемо

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ви все ще маєте можливість звернутися зі своєю справою до органів влади. Ми пояснили, чому його нами відхилили. Я думаю, що це цілком зрозуміло через дубльовані облікові записи. Не думаю, що влада вирішила б інакше.🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Я багато разів пояснював вам, що моя картка втрачена, і казино дозволило комусь створити кілька облікових записів із підробленими даними, а потім зробити депозити з однієї картки на всі рахунки, що заборонено правилами, а потім вони попросили мене надати мою особисту інформацію щоб повернути 580 євро, які були конфісковані казино, потім, коли я надіслав всю свою інформацію, казино перестало відповідати на електронні листи, і, звичайно, повернення конфіскованих грошей ніколи не відбулося сталося

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Гарась, може й юрист знайти контакти, це їхня робота.


Відтоді я знову скажу про N1Casino (Греція):

  1. вони єдина компанія, яка не має телефонного зв'язку, робіть висновки самі.
  2. в EEEP вони мають поганий імідж N1. Однак EEEP існує для того, щоб стягувати кошти державі, він лише врегульовує кричущі випадки.
  3. N1 не дбає про свій престиж, адже він єдиний, хто має ліцензію лише на казино, а не на ставки. Значить ви заручник її настроїв.
Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я багато разів пояснював вам, що моя картка втрачена, і казино дозволило комусь створити кілька облікових записів із підробленими даними, а потім зробити депозити з однієї картки на всі рахунки, що заборонено правилами, а потім вони попросили мене надати мою особисту інформацію щоб повернути 580 євро, які були конфісковані казино, потім, коли я надіслав всю свою інформацію, казино перестало відповідати на електронні листи, і, звичайно, повернення конфіскованих грошей ніколи не відбулося сталося

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Оскільки ви не вперше граєте в казино, ви повинні добре знати, що кілька облікових записів заборонено. Якщо ви створите інший обліковий запис із підробленими даними, оскаржити його з нашого боку буде просто неможливо. Я не думаю, що ви виграєте таку справу за допомогою адвоката, чи владних повноважень, чи будь-чого іншого. Порушення правил — це порушення правил.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 дн. тому

Я багато разів пояснював вам, що я не створював облікові записи, казино дозволило третій стороні створити облікові записи та стягнути з моєї картки, а потім конфіскувати депозити, не повернувши гроші

Автоматичний переклад.
Garas
6 дн. тому

Але з того, що я бачив, я ніде в скарзі не бачив, щоб ви написали, що третя особа відповідальна за відкриття якихось інших рахунків і що гроші туди йшли з вашого рахунку. Ви все написали так, ніби це зробили ви, а не хтось інший. Тому спробуйте ще раз прочитати скаргу, будь ласка, і те, що ви там написали. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
6 дн. тому

Я багато разів пояснював вам і писав у скарзі, що третя сторона вкрала та використовує картку, і казино дозволило створити багато облікових записів із підробленою інформацією, і та сама картка використовувалася в усіх облікових записах, а потім вони конфіскували і обдурили та обдурили мене, щоб надіслати мої особисті дані для відшкодування, а потім вони ніколи не повернули мені гроші та не відповідають на мої електронні листи

Автоматичний переклад.
Garas
5 дн. тому

Гаразд, але я не бачив, щоб ти це написав у своїй скарзі, ти зараз мені пишеш. Інша справа, що при зловживанні карткою перше, що спадає на думку, це її заблокувати.

У будь-якому разі, як довести, що всі ці рахунки були відкриті третьою особою? Чому Ви Вероніці нічого цього не показали у своїх скаргах?

Автоматичний переклад.
1...10 11 12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого